Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Prinsen og tiggerpigen - Sebastian

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Prinsen og tiggerpigen - Sebastian Empty
IndlægEmne: Prinsen og tiggerpigen - Sebastian   Prinsen og tiggerpigen - Sebastian EmptyFre Jan 22, 2016 9:57 pm

Fortidsemne

Hendes mor havde fundet på endnu en måde den kære Alycia kunne tjene penge på. Feer i Gaia var stadigvæk ikke stigende. Hun var blevet klædt i det pæneste tøj, som Alycia selv kunne sy. Hun var blot 18 år gammel, og levede samt åndede for sin kære moder - desværre. Alycia havde snakket med kongen, og han mente at hun kunne være god rengøringshjælp, og hvis hun var heldig kammerpige for dronningen. Alycia takkede mange gange, og dagen efter begyndte hun sit arbejde. Hun var ved at vaske gulvet i prinsens sovekammer, og havde egentlig arbejdet de sidste mange timer nu. Hun havde lært, at hun skulle arbejde til at hendes muskler ville skrige på pause. Og det var ikke tid til pause endnu, selvom hendes krop virkelig godt kunne bruge det. Hvad havde hun vasket alt gulvet på slottet nu?

Alycia fik endelig rejst sig op, og løftede spanden op i sin favn. Hun ville åbne døren til sovekammeret, da døren gik op og ramte hende. Spanden fløj ud af hendes greb, og kastede sæbevandet udover prinsens seng. Selv ramte Alycia gulvet og rejste sig hurtigt op og tog spanden. Hun undgik øjenkontakt. De fleste ville ikke have øjenkontakt med deres ansatte, og hun havde før hen fået slag for det.
"Jeg beklager." Undskyldte hun og gik hen for at rejse spanden op. Hun vrissede let af sig selv, og var egentlig pænt sikker på, at dette ville koste hende arbejdet.
Tilbage til toppen Go down
 
Prinsen og tiggerpigen - Sebastian
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Please help me uncle. don't let me die ~ Sebastian
» Bad luck huh? Sebastian
» The start ¤ Sebastian ¤ [Fortidsemne]
» Findes der ingen gentlemænd? - Sebastian

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Det nordlige Aston :: Kongehuset-
Gå til: