Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Please help me uncle. don't let me die ~ Sebastian

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Please help me uncle. don't let me die ~ Sebastian  Empty
IndlægEmne: Please help me uncle. don't let me die ~ Sebastian    Please help me uncle. don't let me die ~ Sebastian  EmptyTirs Nov 17, 2015 10:47 pm

Sted: Gaia by, gågaden.
Tid: aften
År: 1920
Vejr: Køligt
Omgivelser: En del folk

Det var aften, og solen var gået ned. Luna var taget en tur ud og gå i byens gader sammen med sin onkel, sebastian, som var konge af denne her by. Hun havde kendt ham hele sit liv, og var meget glad for ham, og elskede når han kom forbi hendes mor og hende for at besøge dem. Hun havde altid haft det som om hun ikke var som hverken sin mor eller onkel, men derimod mere som sin far. Hendes mor hadede at være ude i solen, da den svækkede hende, men hendes onkel kunne dog sagtens være i den. Hun havde det dog stadig som om at hun ikke var som han eller moren på visse punkter. Hun vokset op med, kun at være ude om aftenen og natten, som hendes mor, selvom hun sagtens kunne gå ude i solen. Hun elskede dog natten mere end dagen måtte hun indrømme.

Hun var ikke sikker på hvor de skulle hen lige nu, og så op på ham. "Onkel, er der noget bestemt sted vi skal hen?" spurgte hun og så på ham med et roligt blik.
Tilbage til toppen Go down
 
Please help me uncle. don't let me die ~ Sebastian
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Bad luck huh? Sebastian
» Prinsen og tiggerpigen - Sebastian
» The start ¤ Sebastian ¤ [Fortidsemne]
» Findes der ingen gentlemænd? - Sebastian
» I dont need Saving

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum :: Gågaden-
Gå til: