Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx

ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Heksenes hjørne: Grimoire of the cursed

Go down 
ForfatterBesked
Joy
Admin
Joy

Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

Heksenes hjørne: Grimoire of the cursed Empty
IndlægEmne: Heksenes hjørne: Grimoire of the cursed   Heksenes hjørne: Grimoire of the cursed EmptyTirs Nov 20, 2018 3:11 am

Grimoire of the cursed
Heksenes hjørne: Grimoire of the cursed Original

Bruger information dette skal forstille en gammel magibog som er skrevet af Rebekah Sinclair og ført videre igennem hendes familie. Der findes kun 1 eksemplar, men folk har skrevet af nogle af besværgelserne førhen, hvilket gør det muligt for næsten alle hekse at kende til nogle af besværgelserne. Vær opmærksom på at disse besværgelser er for avancerede hekse, som har god kontrol over deres magi.
Der vil komme til at stå en beskrivelse af de forskellige forbandelser, hvordan de fungere, om der er begrænset tid af virkning, også selvfølgelig bivirkningen for heksen der udføre det. Flere punkter bliver tilføjet i løbet af tiden, i vil se et nyt indlæg når der er en ny besværgelse eller side til bogen. Hvis i har eventuelle ideer så skriv gerne til mig over @Joy eller over @Rebekah.

Indholdsfortegnelse: (Skrevet moderne, for brugernes skyld)

1. indlæg: Waters of a saint (En besværgelse som redde folk ved kontakt af fortryllet vand.
2. indlæg The cut that feels like a thousand (Forbandelse som gør en enkelt skade føles som tusinde knivstik)
3. indlægThe Sorceress curse (Den metode Rebekah brugte til at skabe den første skabte heks.)
4. indlæg: The Sorceress curse 2.0 (Den mindre farlige, men stadigvæk voldsomme metode til at skabe andre hekse)
5. indlæg: The hex of death (En smertebringende forbandelse som får offeret til at ønske at de var død.)
6. indlæg
Tilbage til toppen Go down

Heksenes hjørne: Grimoire of the cursed
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Heksenes hjørne: Magi
» Blessed and cursed | Archie |
» Feernes hjørne: Magi
» Feernes hjørne: Fe magi del 2
» Mit lille tegne hjørne - tegninger -