Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Feernes hjørne: Fe magi del 2

Go down 
ForfatterBesked
Joy
Admin
Joy


Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

Feernes hjørne: Fe magi del 2 Empty
IndlægEmne: Feernes hjørne: Fe magi del 2   Feernes hjørne: Fe magi del 2 EmptyTirs Apr 24, 2018 3:58 am

Femagi del 2

Feernes hjørne: Fe magi del 2 Imagen+1409

Forskellige typer feer og deres evner:

Vand fe
Vand feer siges at være opvokset eller født nær vandet, de har derved samlet den magi som er omkring vandet og gjort det til deres energikilde for magi. Disse feer kan derved bruge den magi til at kaste små besværgelser der indgår med vand.


Natur fe
Natur feerne er en anden ret speciel fe, de er ofte født i skov områder - hvor de er tæt knyttet til plante livet. De kan få planter til at vokse, og sammenarbejde med andre feer, som Vand feerne eller lys feerne om liv til naturen.

Dyr fe
Disse feer er meget tæt op af natur feerne, dog har de et speciale i dyrenes velfærd og siges at kunne kommunikere med andre væsner igennem tankerne. De har en evne til at forstå og bruge deres magi til at dyr kan bruges til deres fordel.

Vind fe
Disse feer er de hurtigste, fordi de kan bruge deres evner til at få fart under vingerne. Specielt i deres form  er de opnå en utrolig hastighed. Det siges også at man ikke skal gøre dem vrede, hvis man ikke ønsker sig en uønsket svæve tur.


Ild fe
Som elementet ild, er disse feer også kendt for at have mest temperament. De er ofte set som hidsige, og nogle har engang set en ild fe blive så vred at håret blev til flammer. De har evnen til at bruge ildbaseret magi, og kaste mindre besværgelser hvor ild indgår.

Lys fe
Den mest kendte fe, og den alle andre feer ofte bliver set som. Disse feer stammer fra de første feer på jorden - før de andre begyndte at udvikle sig. Lysfeer er noget alle starter med at være, men derefter kan de ændre sig over til et andet element. Som lysfe kan man bruge lysbaseret magi, lave lyskugler, positive energi kilder osv.

Mørk fe
Disse feer er kendt som at være faldne. Ligesom når engle falder ved mord, gør feer også. Når en fe er blevet mørk er der ingen vej tilbage, og man vil få adgang til skygge magi og andre mørke aspekter.
Tilbage til toppen Go down
 
Feernes hjørne: Fe magi del 2
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Feernes hjørne: Magi
» Heksenes hjørne: Magi
» Mit lille tegne hjørne - tegninger -
» Heksenes hjørne: Grimoire of the cursed

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: III :: Klaner, Grupper, Packs & Covens :: Fe landsbyer :: Feernes hjørne-
Gå til: