Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Feernes hjørne: Magi

Go down 
ForfatterBesked
Joy
Admin
Joy


Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

Feernes hjørne: Magi Empty
IndlægEmne: Feernes hjørne: Magi   Feernes hjørne: Magi EmptyTors Feb 15, 2018 5:58 pm

Femagi
Feernes hjørne: Magi 153ffc3

Tid for magi:

Dag: Solen er fremherskende. Den er stærk, aktiv & udadvendt. Den vækker dig og giver dig mod.
Nat: Månen er fremherskende. Den er kølig, blid, modtagelig og selvbeskuende. Gavner din meditation.
Tiltagende måne: Gunstig tid for vækst & tiltrækning.
Aftagende måde: Gunstig tid for fjernelse.
Fuldmåne: Stor energi.
Nymåne: Ingen magisk udøvelse.
Alle former for magi kan med stor fordel udføres i solopgangstimen. Især magi der handler om starten på noget nyt, genvinde håb og optimisme.
Solnedgangstimen er en gunstig tid for magi, der handler om at gå ind i sig selv. Sandhedsmagi.
Midnatstimen er tidspunktet for fordrivelsesmagi.

Kort beskrivelse af magi:
Feernes magi er en type magi som kun feer kan bruge. Det er en undergrad af magi, men nogle feer kan forkomme på styrke med en normal heks. Feer er født som lysvæsner og rensindede derfor er de fleste kun i stand til lysbesværgelser. Ofre er deres magi basseret i forskellige farve alt efter humør. Feernes magi er stærkest i deres feform da de bliver til deres oprindelige magikilde.



■ Basic besværgelser:
Trylle objekter frem
Minimal formskiftning
Humør ændringer i mild grad






Bemærk:alle besværgelser har en form for pris at bruge. Des mere man har på spil når man bruger magien, des større er prisen.
Er du i tvivl om hvilken magi du bruger, eller hvad pris dine besværgelser har. Kan du altid kontakte admins og de giver dig et klart eksempel.
Tilbage til toppen Go down
 
Feernes hjørne: Magi
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Feernes hjørne: Fe magi del 2
» Heksenes hjørne: Magi
» Heksenes hjørne: Grimoire of the cursed
» Mit lille tegne hjørne - tegninger -

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: III :: Klaner, Grupper, Packs & Covens :: Fe landsbyer :: Feernes hjørne-
Gå til: