Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Let's celebrate, darling!

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Let's celebrate, darling!  Empty
IndlægEmne: Let's celebrate, darling!    Let's celebrate, darling!  EmptyMan Nov 12, 2018 10:38 am

Dedikeret til @Gabbie

Sted: Angelic’s
Tid: 17:00
Vejr: Koldt, men ikke for koldt.
Udseende: Tøj, sko, make-up + hår.


Dagen havde været ret så mondæn og Morana havde ærligt talt kedet sig. Det var først da hun havde fået beskeden fra Gabbie om hendes papirer at dagen havde vendt sig. Hun følte sig godt til mode og udsigten til at tilbringe noget til med hendes veninde gjorde det bare bedre. Morana var ikke typen der havde mange venner, men dem hun havde gjorde hun alt for. Måske var det også derfor hun var gået så langt for at hjælpe Gabbie – og ikke mindst hendes datter Angel.

Tøjet hun havde fundet frem var en smule afslørende, men hun var aldrig bleg for at vise sig frem. Hun vidste hun så godt ud, og andre omkring hende vidste det også. Hvorfor skjule det, hvis man kunne vise det frem? Hendes make up var en smule mørkere end hende normale stil, men det passede til hendes påklædning. Hendes hår kørte hun tilbage og smilede skævt til sig selv i spejlet. Derpå tog hun en mindre taske over skulderen, hvor hun havde diverse ting som mobil, make up til touch up, og en mindre kniv. Man kunne aldrig vide hvordan aftenen skulle ende.

Med et par selvsikre skridt gik hun ned på gaden og bevægede sig mod Dove St. Hun havde bestil bord på Angelic’s cafe. Da hun nåede til cafeen sagde hun sit navn og blev ført ind til et mere privat område. Her satte hun sig ned og ventede på hendes veninde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Let's celebrate, darling!  Empty
IndlægEmne: Sv: Let's celebrate, darling!    Let's celebrate, darling!  EmptySøn Dec 16, 2018 7:29 pm

//outfit skoene
og tøjet tøj

Alt var gået så fandens godt! Alle papirere var godkendt til at Angel og hende kunne blive i England og være her uden at frygte at blive smidt ud af landet om nogen år, fordi de ville mene at hun nu kunne tage hjem. Heldigvis havde de sagt ja til hende, at de vil forsøge at søge statsborgerskab til hende. Heldigvis havde Gabbie fået hjælp til at komme her til, havde det ikke været for den hjælp hun havde fået, var hun ikke sikker på om hun havde fået lov at blive her i England. Fra nu af kunne det kun gå godt og fremad, Gabbie havde skrevet til sin veninde og de havde aftalt at tage ud og hygge sig og fejre dette.

Gabbie havde brugt tid på at gøre sig klar, hun havde også nået at få købt lidt nyt lækkert tøj, da alt det andet hun havde var genbrug, da hun ikke havde haft nogen penge til at starte med. Hun havde købt et par army jeans og en mave kort hættetrøjen til bukserne. Hun havde undertøj indenunder men ikke så meget andet, hun kunne godt lide at være udfordrerne og fræk. Hun elskede opmærksomhed for fyrene, men denne aften gjorde hun det fordi hun gerne ville ligne sig selv og se godt ud. Hun havde ikke kunne gå sådan siden hun fandt sammen med sin eks mand. Men det var fortid nu, så derfor skulle hun ud og slå sig løs, make uppen var lagt og håret sat op i en hestehale. Derudover havde hun et par højhælede stilletter med nitter på samt sin læderjakke som hun havde fået med inden flugten. Gabbie kunne godt lide alternativ stil blandet med noget stilet.

Da det blev tid til at tage af sted, var hun ude af døren sammen med sin håndtaske og sin mobil i hånden. Gabbie var stadigvæk lige så dårlig til at finde rundt i området som da hun lige kom til byen. Derfor var det også med Gps’en slået til på mobil for at finde hen til hvor de skulle mødes.  Hun slukkede gps’en og lagde hurtigt mobilen i lommen i håb om at hendes veninde ikke ville opdage det med gps’en. Det var ret pinligt for hende at hun stadigvæk ikke kunne finde rundt. Hun smilede som hun trådte indenfor, sagde sin venindes navn og blev ført over til bordet hvor Morana sad. ” Heey Smukke” Sagde hun og smilede og slog ud med den ene arm stille for at give hende et kram. ” dejligt at se dig, du ser sgu godt ud Sagde hun og smilede til hende. Hun placerede sig overfor på Morana og kiggede sig omkring, det virkede til at være et dejligt sted. ” Jeg er bare så glad! Det ufatteligt, særligt at jeg nu kan love Angel en bedre fremtid” Sagde hun og smilede stort til Morana. Hun tog sin mobil op ad lommen og åbnede den samt gik ind i billeder for at vise billedet af godkendelsen til opholdstilladelse til dem begge samt arbejdstilladelse til Gabbie. Gabbie havde bevidst ikke taget originalpapirerne med i frygten for at hun ville miste dem og nogen ville kunne finde dem og give dem til hendes eks mand. Ja Gabbie var ret paranoid omkring dette, selvom hun godt vidste at hendes eks mand ikke vidste at hun var her. Sådan var  hun i hver fald nød til at sige til sig selv, for ellers kunne hun rende rundt og være paranoid resten af hendes liv og det ville hun ikke.
” Jeg begriber ikke hvordan jeg har været så heldig med at få de tilladelser, altså man høre så meget om at alle lande er d et så svært at få, hvis ikk nærmest umuligt” Sagde hun og var ret glad for det var lykkes for hende. Men hun havde heller ikke lagt skjul på noget undervejs, hun havde været ærlig og hun vidste at mange ikke altid var ærlige omkring tingene. Gabbie havde ikke den store omgangskreds men dem hun havde, elskede hun og værdsatte alt ved dem. ” Jeg ved ikk hvad jeg skulle gøre uden dig” Sagde hun og smilede stort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Let's celebrate, darling!  Empty
IndlægEmne: Sv: Let's celebrate, darling!    Let's celebrate, darling!  EmptySøn Dec 16, 2018 10:02 pm

Morana havde i mellemtiden bestilt et par drinks som stod klar på bordet da Gabriela trådte ind af døren. Hurtigt rejste Morana sig op og gav hendes veninde et kram. Hun var normalt ikke kramme-typen, men dette var en speciel begivenhed. Da de havde hilst på hinanden satte hun sig overfor hende og lyttede til alle hendes ord og taknemmeligheder. Det var korrekt at det var svært for nogle at komme igennem systemet, men når man havde kontakter var alt muligt. Dog vidste Morana nu også at hun selv skyldte et par tjenester til nogle over hende i The Family, men den tid den sorg. Nu her ville hun nyde aftenen med dette smukke kvindemenneske – få nogle gode drinks, nyde livet og måske hver tage hjem med en person.

”Jeg er bare glad for at du og Angel nu kan leve et liv i fred,” sagde Morana og kastede et blik over menu kortet. Hun følte sig ikke rigtig sulten, men hun kunne alligevel godt klemme lidt ned. Et par gange bladerede hun igennem kortet til hun havde besluttet sig; En omgang af deres hummerhaler. Det havde været noget tid siden hun faktisk havde spist menneske-mad – for det meste indtog hun bare sjæle – men hun havde nu ikke noget imod det. ”Åh og før jeg glemmer det, så tror jeg også jeg kan skaffe dig et arbejde.”

Den sidste sætning var kastet ind som en mindre overraskelse. Det var ikke fordi Morana ville bære Gabriela gennem hendes liv i England, men en jobstilling var vel noget man skulle arbejde for for at beholde. Hun så på kvinden overfor hende, og da hun også var klar til at bestille kaldte hun tjeneren over. Tjeneren var en ret så ung mand, der virkede ret så erfaren i sit arbejde. Morana bestilte for de to kvinder og bestilte i samme omfang et par drinks mere. Da tjeneren var gået igen vendte hun sin fulde opmærksomhed til Gabriela igen.

”Hvem passer Angel i aften?” sagde Morana med et smil og tømte sin drink. Hun vidste at Gabriela ikke havde mange bekendte i byen endnu, men hvis hun efterlod sin datter ved nogen, var det tydeligvis nogen hun stolede på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Let's celebrate, darling!  Empty
IndlægEmne: Sv: Let's celebrate, darling!    Let's celebrate, darling!  EmptyTors Dec 20, 2018 9:19 pm

Da Gabbie havde sat sig, fik hun øje på drinksene hun havde ikke set dem til at starte med og kunne ikke lade være med at smile lidt over det, ” Jeg opdagede først din drink nu” Sagde hun og kunne ikke lade være med at grine lidt over det, hun løftede drinken i en blid og rolig skål, inden hun forsatte med at kigge menu kortet igennem. Hun havde ikke spist hjemme fra men var heller ikke den mest sultne så hun lod blot hende vælge hvad de skulle have at spise. Hun elskede noget med fisk, men det var måske ikke så underligt. ” Jeg ved ikke hvordan jeg nogensinde skal takke dig” Sagde hun og kunne ikke helt lade være med at rødme lidt over det. Hun skyldte Morana så meget efter det her, men hun vidste bare ikke hvordan hun skulle give tilbage. Gabbie kunne ikke helt lade være med nærmest at tabe undermunden som hun sagde hun måske kunne skaffe hende et job. Det ville være så fedt og lækkert at hun kunne tjene sine egne penge og ikke skulle være afhængig af hendes bror eller staten hvor hun alligevel ikke fik ret meget fra. ” hvad? Mener du det? Som hvad?” sagde hun og smilede stort og kunne nærmest ikke vente med at høre svaret.

At være afhængig af Morana resten af hendes liv i England var slet ikke noget der var på tale! Hun skulle ikke være afhængig af nogen ikke længere! Nu handlede det om Angel og hendes selv, de skulle have stablet et liv på benene. Det var jo også muligt for Gabbie og få Angel i børnehave sådan at hun kunne lære engelsk og få en masse venner og veninder at lege med. Og Gabbie ville have muligheden for et få et liv som voksen og ung mor. Gabbie kunne ikke helt lade være med at tjekke den unge mand ud som han stod der ved deres bord, dog sagde hun ikke noget før tjeneren var gået igen. ” Så han da ikke helt dårligt ud” Sagde hun og grinte lidt over det, løftede igen sin drink og tog en tår af den.

Moranas spørgsmål om hvem der passede Angel, vidste hun ikke helt hvad hun skulle svare til det, for det var jo noget af en overraskelse. Hun havde jo fundet sin ældste storebror, noget anderledes end hun havde lysten til at det skulle have været. ” Min bror” Sagde hun og grinte lidt. ” Kan du huske jeg fortalte jeg havde to ældre brødre? Jeg fandt den ene da jeg var i London sidst for at få de sidste papir og sådan” Sagde hun og smilede stort. Hun kunne ikke helt lade være med at tænke tilbage på den dag, hvor hun mødte sin største bror i Parken i London, hun huskede det tydeligt det var rart at tænke på. Hun blev dog hurtigt hevet tilbage til virkeligheden, som tjeneren kom med det de havde bestilt. ” det ser lækkert ud, jeg elsker alt godt fra havet ” Sagde hun og smilede stort og løftede glas for en skål. ” Skål” Sagde hun stor smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Let's celebrate, darling!  Empty
IndlægEmne: Sv: Let's celebrate, darling!    Let's celebrate, darling!  EmptyOns Jan 09, 2019 7:06 am

Morana kunne ikke lade være med at le med hendes veninde som hun først opdagede deres drinks så sent inde i deres samtale. Gabbie havde altid været en smule distræt hvis Morana selv skulle beskrive hende. Ikke at det gjorde noget, for det var rart med noget adspredelse og det gav hende lyst til at tilbringe mere tid sammen med hendes veninde. Da Gabbie løftede sit glas for at skåle, tog hun selv om sit eget glas og løftede det og tog en tår af den alkoholiske drik. Gabbies ord var hun taknemmelig for – Morana havde gjort meget for hende, men det var nok mest fordi hun så noget af sig selv i den smukke sirene, og ikke mindst i hendes datter. Morana var selv vokset op på et børnehjem, og tanken om at lille Angel skulle igennem samme eskapader som hende selv havde fået hende til at arbejde hårdere. Det var ikke fordi hun forventede noget af Gabbie, men hun vidste også at skulle hun få brug for hjælp, var der en stærk sirene på hendes side. Gabbies overraskende smil gjorde Morana glad.

”Bare en lille tattoo shop kaldet ’The Ritual’. Jeg hjalp ejeren, Jai, med at få ordnet det lovgivende omkring hans butik, med det krav om at jeg kunne blive forretningspartner,” sagde Morana med sit klassiske skæve smil. ”Jeg har allerede lagt en ansøgning for dig i hans hænder, så du skal ikke tænke på at formulere dig korrekt – det hele er taget vare på. Du begynder din prøveperiode i næste uge.” Da Morana havde foreslået Gabbie til Jai var det som om alting var kommet på plads igen. Det var ikke fordi hun ville ordne resten af Gabbies liv for hende, men hun vidste også at en god start skulle komme et sted fra. Og når alt kom til alt var det vel det vigtigste at have et ståpunkt finansielt – specielt når man havde et barn at tage vare på. ”Og ham tjeneren var bestemt ikke den værste,” lo Morana med et skævt smil. Da Gabbie nævnte sin bror var Morana ret så overrasket. Det var ikke hver dag man løb ind i sine søskende – ikke at hun selv kendte noget til nogle hun selv havde. Dog var hun glad på hendes venindes vegne.


”Skål!” sagde Morana og løftede glasset med hendes veninde. Hun havde selv bestilt en platte med tapas i forskellige varianter. Hun så rundt på platten med et smil, selvom hun egentlig vidste at menneskeføde ikke ville mætte hende. Det var vel bare en ulempe ved at være sjæledæmon, men det var ikke fordi hun ikke kunne lide mad. ”Må denne aften bringe os mere alkohol, fantastiske minder og ikke mindst en at tage med hjem i sengen,” sagde hun med et skævt smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Let's celebrate, darling!  Empty
IndlægEmne: Sv: Let's celebrate, darling!    Let's celebrate, darling!  EmptySøn Mar 24, 2019 9:35 pm

//Out - grund: ændring i karakter//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Let's celebrate, darling!  Empty
IndlægEmne: Sv: Let's celebrate, darling!    Let's celebrate, darling!  Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Let's celebrate, darling!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Oh darling no - Mark
» What would i do without you darling - Chloe
» Promise me, Darling - Alicia
» I believe it's a moment, in which I do need your help darling [In the Past]
» Afraid of the kitchen darling

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VIII :: Hovedstaden: The King Quarter :: Det nordlige The King Quarter :: Dove St. :: Angelic’s-
Gå til: