Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) Empty
IndlægEmne: Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX)   Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) EmptyTors Okt 25, 2018 10:09 pm

Tid - 12.00 formiddag
Dag - Lørdag
Vejr - koldt, regnvejr forholdsvis blæsende lover orkan
Omgivelser - Hjemme hos Adam
Tag - @adam

Det havde været en fed fredag aften, hvor Darius også bedre kendt som Oceanus, han var begyndt at bruge det navn mere og mere end bare overfor hans venner, for hvis han sagde sit rigtige navn ville folk hurtigt finde ud af hvem han egentligt var, og det gjorde det lidt sværere for dem når han bruge Oceanus. Det var også det han havde gjort da han havde mødt en lidt ældre fyr til festen. En hot og lækker fyr, de havde hygget sig til festen og Oceanus var begyndt at blive mere og mere fuld.

Han havde ikke særlig meget andet derfra end at de var taget afsted for at tage hjem til Adam, da Oceanus gerne ville være alene med Adam. Han havde dog ikke vidst at efter de havde forladt festen, havde en af Adams venner sendt en link til en artikel fra en avis som fortalte om hvem Oceanus af var, nemlig Darius der slog sin egen lille søster ihjel ved at stikke hende flere gange med kniv. Oceanus var syg, han havde skizofreni og havde taget stoffer på dette tidspunkt det var sket, men gjorde det ikke længere, andet end blot at drikke en masse alkohol så han kunne flygte fra virkeligheden eller være til en fed fest.

Oceanus vågnede stille lørdag formiddag og prøvede at bevæge sig, men en voldsom smerte fra hans røv steg igennem hans krop. Han prøvede at sige noget, men kunne ikke forstå hvorfor der ikke kom ord ud af hans mund, da det gik op for ham at han havde noget i munden som han ikke kunne spytte ud. Han prøvede at tage sine hænder væk fra ryggen, da han opdagede at de var låst med håndjern. Hvad fanden skete der? Han prøvede at vride sig voldsomt og komme fri og kalde på hjælp. Han stoppede dog ret hurtigt med at bevæge sig alt for meget ,da det gjorde pisse ondt i hans røv. Han kiggede rundt for at få øje på hvor han var. Han var ikke helt sikker, men måske det var hjemme hos Adam? Ham han havde taget hjem til om natten… Men hvor var han? Hvorfor var han låst i håndjern og havde en underlig bold lignende ting i munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX)   Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) EmptyTors Okt 25, 2018 10:31 pm

Det havde været en virkelig god fredag aften. Adam havde været taget ud for at feste, og til festen havde han stødt ind i en fyr som han faldt godt i snak med. Fyren havde presenteret sig selv som Oceanus, så det var det første navn som Adam lærte ham at kende som. Men han havde ikke tænkt så meget over det på daværende tidspunkt. Hvorfor skulle han? Han mistænkte ikke folk for at lyve om hvem de var og den slags. Men de havde hygget sig meget den aften, og det var endt med at Oceanus havde drukket en smule mer end Adam, og derfor var blevet fuld. De aftalte at tage hjem til Adam, hvilket Adam havde været glad for, da han var begyndt at få ondt i ørene over de høje lyde der havde været i byen.

De var gået hjem til ham, og var lige nået hjem da Adam fik en besked fra sin ene ven. Adam læste beskeden, og så billedet af drengen som havde dræbt sin lillesøster. Åbenbart havde den dreng været Oceanus, og han hed i virkeligheden Darius. Adam skrev hurtigt tilbage til sin ven, og takkede for infomationen han havde modtaget. Adam havde den aften leget med Darius som havde været så fuld, at han selv var gået med til det. Adam havde givet ham håndjern på og en gag i munden så han ikke vil kunne skrige, og så kneppet ham hårdt i røven. Da han var færdig, havde han ladet Darius sove, og havde ogs selv lagt sig til at sove.

Om lørdagen vågnede han inden Darius, og stod ud af sengen. Roligt gik han ud på badeværelset, og tændte vandet. Gik ind under det, og mærkede den dejlige fornemmelse af vandet som ramte hans overkrop. Han lukkede øjnene og stod bare og nød vandet meget længe. Da han var færdig, slukkede han for vandet, og tørede sig. Tog underbukser på inden han gik ned i køkenet. Darius var vågnet, men Adam gad ikke gå ind til ham endnu. Hellere lade ham ligge lidt tid først, inden Adam kom der ind.
Han smurte en mad, og begyndte at spise. Han sukkede let og overvejede hvad han skulle gøre med sin nye kommende bitch. Han vidste han vil udnytte den viden han havde fået omkring Darius, så Darius blev nødt til at adlyde ham. Efter at Adam havde spist op, gik han tilbage op på værelset hvor Darius lå bundet, og intet kunne gøre. Adam smilede over det. "Sikke dog et vidunderligt syn." sagde han roligt. "Har du ondt i røven fra i går af?" spurgte han med en rolig stemme, og ventede på Darius's svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX)   Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) EmptySøn Nov 04, 2018 8:19 pm

Oceanus havde flere gange forsøgt at få sine hænder fri, endda også at få dem om på maven, han havde før kunne gøre det med håndjern på, og få armene under benene og på den måde får dem foran sig, men smerten fra hans røv gjorde at han på ingen måde havde en chance for at kunne gøre det. Han lå og mærkede hvordan panikken ramte hans krop, hvordan han ikke vidste hvad der skulle ske, eller hvad der var sket! Dog med smerten fra sin røv og en lidt klisterende fornemmelse vidste han godt hvad der var sket med ham, en havde taget ham bag fra! Men han kunne ikke huske noget fra natten? Andet end at han var gået hjem med en fyr, som han ikke kunne huske navnet på.

Han prøvede at bide bolden over i hans mund, men den var alt for hård til at han kunne, spytte den ud med også forsøgt, han havde allerede nu savl hængende ned af hans læber, det var ikke lige frem lækkert. Han lukkede øjnene i håbet om at dette kun var et mareridt og han ville vågne op fra det lige om lidt. Dog var det, desværre ikke sådan han hørte fortrin komme mod rummet, han åbnede straks øjnene for at holde øje med hvem der ville komme ind i rummet.

Døren blev åbnet og en fyr trådte ind i rummet, han så på ham, han var ikke helt sikker på hvem det var? Men det måtte være den fyr han havde gået med hjem til da han havde forladt festen? Ordene som kom fra ham, fik ham nu til at huske at det var ham, ham han var gået med. de havde snakket sammen om hvad kunne Oceanus ikke huske. Han forstod til en start ikke hvad det var Adam mente? Før han først nu kiggede ned af sig selv, han var helt nøgen, hvorfor havde han ikke tænkt på at kigge ned af sig selv! Oceanus prøvede at sige noget men ordene blev endnu bare kvalt af gag’en før han blot endte med at nikke spørgende til ham. JA for fanden hans røv gjorde ondt! Han så uforstående på Adam.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX)   Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) EmptySøn Nov 04, 2018 9:48 pm

Adam smilede til Darius som så virkelig forvirret ud lige nu. Og det var der jo heller intet at sige til, når han lå der spændt fast. Han havde jo også været fuld i går, og det var nok derfor at han så ud til at være forvirret. Han kunne vel næppe huske noget af det som der var sket gættede Adam på.

Adam gik over til Darius, og så hvordan gagen havde fået ham til at savle. Det var nu en gang et meget godt syn, men alligevel måtte Adam vel hjælpe ham en smule ud af gagen her igen. Derfor fik han også Darius til at løfte hovedet så Adam kunne lukke op for den, og få den ud af munden på ham. ”Jeg tror godt, at din lille stramme røv kunne trænge til en omgang mere, hvad mener du selv?” sagde Adam roligt, og så på Darius. Han ventede på et svar fra ham af, inden han vil misbruge sin lille bitch.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX)   Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) EmptySøn Nov 04, 2018 9:55 pm

Darius så på ham, han kunne ikke lide Adams smil, hvorfor var han så skide bange? Hvad havde der været forgået som han ikke kunne huske? Ikke engang små bider af hvad der var sket, kunne han huske og prøve og gennemspille i sit hoved. Der var intet! Virkelig intet! Det var svært at finde ud af hvad der var sket når han ikke kunne sige noget, han så blot på Adam med et bedende blik, mest for at få gag’en ud af munden. Hans kæber var ømme, så det måtte være fordi han havde haft den i længe? Det måtte det være!

Som Adam kom over mod Darius prøvede han at rykke sig væk fra ham, hvorfor han gjorde det var han ikke helt selv klar over. Men det havde nok noget at gøre med at han ikke vidste hvad Adam havde gjort ved ham sådan 100%. Men at han fjernede gag’en fra hans mund ømmede han sig inden han begyndte på at sige noget som helst. Han bevægede sine kæbe lidt for at få den i gang så den ikke gjorde så ondt mere. ” Nej! Lad være, vil du ikke nok…. Det var ikke meningen dette skulle ske!” Sagde han og så på ham, det var ikke sjovt og han ville ikke være med til det her! Hvorfor fanden skete det her, som om han ikke havde nok modgang i sit liv. ” Du rør mig ikke!” Sagde han og prøvede at bruge benene til at komme over i den anden side af sengen for at have Adam på afstand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX)   Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) EmptySøn Nov 04, 2018 10:12 pm

Efter at Adam havde fået gagen ud af munden på Darius, så han hvordan Darius ømmede sig, og bevægede sin kæbe. Adam hørte det som Darius sagde, og et suk lød fra Adam af. ”Måske sku jeg bare havde ladet gagen blive i din mund i stedet for. For jeg tager for det meste hvad der er mit.” sagde han og så lige på Darius som nu prøvede at flygte ved at rykke længere væk i sengen. ”Darius, du kunne også bare gøre det en smule nemmere for dig selv, og samarbejde med mig.” Han anede ikke hvordan Darius ville havde det med at Adam kendte til hans rigtige navn, og ikke kun det han brugte til hverdag. Adam lod sin hånd nusse Darius på hovedet, mens han så lige på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX)   Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) EmptySøn Nov 04, 2018 10:25 pm

Darius så på ham, han havde ikke i sinde at skulle have den i munden igen! Det var en ting der var helt sikkert! For så kunne han ikke svare eller sige fra. Adam skulle holde sig væk fra ham, han var ikke taget med ham hjem for at ende sådan her det var helt sikkert. ” hold dig fra mig! Jeg ikke din, hvor får du den tanke fra? Jeg har ikke sagt ja til noget som helst” Sagde han og så på ham.

Darius stoppede i sin flugt, han stivnede, panikken var malede på hans ansigt, hvor kendte Adam hans navn fra? Han havde ikke sagt det! Det vidste han, uanset hvor fuld han havde været ville han ikke fortælle det, for Darius var ikke længere Darius men Oceanus! Han så på ham, hvor meget vidste han? Hvem havde fortalt ham? ” jeg hedder ikke Darius men Oceanus, det sagde jeg også til dig igår” Sagde han og så på ham, han var i panik og det kunne høres i hans stemme. ” Jeg kommer ikke til at samarbejde med dig, jeg vil gerne fri” Sagde han og så på ham, trosalt smerterne valgte Darius at prøve at få hænderne ned og rundt om benene for at få hænderne foran, for så ville det være nemmere at gøre ting og forsvare sig selv. Det var mere eller mindre umuligt med hænderne på ryggen, dog havde han svært ved at koncentrere sig om det, fordi panik havde overtaget hans krop. Adams hånd på hans hoved prøvede han at komme væk fra, men al den bevægelse han lavede gjorde bare smerterne mere makante. ” du rør mig ik!” råbte han højt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX)   Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) EmptySøn Nov 04, 2018 10:45 pm

Adam hørte det som Darius spurgte om. Hvor Adam havde fået den tanke fra med at Darius tilhørte Adam, og Adam smilede over det. ”Du sagde skam ja til at være min i går.” sagde han og smilede til Darius. Han havde nemlig skrevet under på en kontrakt i går, hvor der stod at han tilhørte Adam nu. Og den skulle Adam nok vise til ham om lidt.

Efter at Adam havde sagt Darius’s rigtige navn, så han hvordan Darius stivnede og blev hel bange nu. Han hørte det som han sagde, at han hed Oceanus og ikke Darius, men Adam var ligeglad. Han kendte udmærket godt hans rigtige navn. Og at Darius sagde han gerne vil fri, rystede Adam bare på hovedet over. ”Du kommer ikke fri. Ikke før jeg sir til” sagde han roligt, og så hvordan Darius prøvede at få armene om foran. Adam tog fat i ham, vendte ham op så han lå på maven, og tog så en nøgle og løste den ene op. Fik vendt Darius igen, så han lå på ryggen, og spændte så håndhjerne om sengens gitter, inden han tog fat i Darius’s hånd, og spændte den igen fast. Nu vil han ikke kunne komme fri. ”Bliv liggende.” sagde han roligt, inden han rejste sig op og gik ud af værelset. Der gik lidt tid inden han kom tilbage med et papir. Der stod noget på det, og Adam viste det til Darius. På papiret stod der ’Jeg Oceanus skriver hermed under på, at jeg tilhører Adam. Hvis jeg bryder denne kontrakt, er jeg okay med, at Adam fortæller alle og en hver hvem jeg virkelig er.’ Og så havde Darius helt nederst på papiret skrevet sin underskrift. ”Du tilhører altså mig.” sagde Adam med en rolig stemme, og smilede til Darius.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX)   Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) EmptySøn Nov 04, 2018 10:56 pm

Darius havde på intet tidspunkt sagt ja til at være Adam, det var helt sikkert, sådan noget gjorde han aldrig når han var fuld, aldrig. Det var ikke sket før, hvorfor skulle han så havde gjort det nu ? Han vidste ikke hvor han skulle gøre af sig selv? Han var sikker på at Adam løj for ham, løj for at få ham til at ende med at sige ja? Måske hvis han på noget tidspunkt brugte ordet ”ja” ville det gøre Darius til Adams? Det måtte det være, så nu var det var slut med at bruge ordet ”ja”. Det måtte være den eneste måde, hvor på han kunne slippe for at være hans eller ende med at være hans. Han kendte jo ikke Adam, til festen havde været deres første møde.

Det var et stort ihærdigt forsøg på at han ville fri, men angsten og frygten samt smerterne gjorde det sværere for ham, ordene som Adam kom til, fik Darius et øjeblik til at ligge stille så Adam havde fri mulighed for at holde ham, det skete os, han prøvede at vride sin hånd fri fra Adams greb. Men Adam var stærkere, Darius havde altid været en svans på det punkt. Han opgav modstanden og lod sine hænder blive låst til gitteret på sengen. ” bliv liggende” ordene fik ham til at fnyse koldt, ” Andet ville sku da være umuligt” Svarede han blot flabet til ham.

Adam var gået? Hvad skulle der ske nu ? Det her var ikke godt. ” HJÆÆÆÆLP” råbte han ynkeligt, han anede ikke om han var i et hus eller en lejlighed, for han kunne virkelig ikke huske det! Han så på Adam som han kom ind ingen, stoppede med at råbe så papiret og læste det. Han var stille og kiggede blot på papiret! Det her kunne ikke passe! Adam ville ikke kunne vide det, hvordan skulle han kunne? ” Hvor ved du det fra?” Sagde han panisk og begyndte igen at råbe på hjælpen, håbet om at en nabo eller måske en sambo, ville høre ham og komme. Håbet var dog ikke ret stort, han han gjorde forsøget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX)   Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) EmptySøn Nov 04, 2018 11:07 pm

Mens at Adam hentede kontrakten, hørte han godt hvordan Darius valgte at råbe om hjælp. Et suk undslap Adam. Darius vil få gagen i igen nu.
Da Adam kom tilbage så han på Darius mens han læste det som der stod, og Adam hørte ham spørge hvor han kendte det fra. Men inden Adam nåde at svare ham, råbte Darius igen om hjælp. Adam fik nok af ham, og tog gagen og kom i munden på ham. ”Ikke råbe. Vær i stedet stille.” sagde han til Darius, som nu intet vil kunne sige. ”Men for at svare på dit spørgsmål. En af mine venner fandt en artikel med dig i. Hvor der stod du havde dræbt din lillesøster. Tænk en gang at du kunne gøre den slags. Hun var jo familie.” sagde Adam, og så ned på Darius. ”Men du tilhører mig og gør hvad jeg siger med mindre du ønsker hele skolen kender din lille hemmelighed.” sagde han med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX)   Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) EmptySøn Nov 04, 2018 11:15 pm

Darius så på ham som Adam tog fat i gag’en igen, han klemte hårdt munden sammen og prøvede at holde den lukket, men endte at komme til at åbne munden som den blev pressede mod hans mund, fordi det gjorde ondt på hans læben, han mærkede hvordan den blev strammede om hans hoved, igen kunne han intet sige. Han så på ham, hørte hvad han sagde. Hvorfor var den artikel altid til at finde, hvorfor kunne avisen ikke bare fjerne den, hvorfor skulle den gøre det muligt for ham at blive mindet om sin fortid, han havde jo ikke gjort det med vilje! Han vidste jo ikke det havde været hans søster før det var forsent. Han så på Adam med et nervøst blik, ordene ” tænk engang at du kunne gøre den slags, hun var jo familie” det skar og gjorde ondt på Darius og det var vist ret tydeligt.

At Adam nu havde i sinde at bruge dette imod ham, var ikke noget der var godt, han kom til at gøre alt hvad han sagde, blot i frygten for at skolen skulle vide hvem han rigtigt var. Han drejede hovedet væk, han ville ikke se på Adam, han var ikke glad derimod mega bange. Han vred sin krop, mest for at prøve at ændre fokus og tanker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX)   Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) EmptySøn Nov 04, 2018 11:29 pm

Adam kunne fornemme at det gjorde ondt på Darius at han havde dræbt sin egen søster. Men der var ikke så meget at gøre ved det, da det var sket. Men Adam vil stadig bruge det imod Darius her. Han så hvordan Darius vendte blikket væk, og Adam sukkede over ham. ”Lytter min nye bitch efter?” sagde han roligt, og vil vente på et svar fra Darius af. Et nik eller ryst på hovedet. ”Spred benene så jeg kan komme til.” sagde han roligt. Han havde brug for at lege, og Darius var den som var tættes på lige nu.
Så snart Darius spreder sine ben, vil Adam tage fat i dem, og hive Darius så han så mer ud mod kanten med benene, inden han vil smide sine bukser. Han legede en smule med sin pik først, inden han vil presse den mod Darius’s røv for at trænge op i ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX)   Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) EmptySøn Nov 04, 2018 11:35 pm

At Adam spurgte om han lyttede, nikkede Darius stille, han gad ikke engang forsøge på at sige noget, det var umuligt det vidste han, det ville bare blive til et ynkeligt forsøg på at sige noget. Darius startede ikke med at gøre som der blev sagt men gjort det kort efter. Han så på ham, tanken om hvad der skulle ske nu, fik Darius lem til at røre på sig. Selvom han virkelig prøvede at skubbe tankerne væk, man kunne se det så tydeligt, som han lå der. Da Adam smed sine underbukser og legede med sit lem, vidste Adam hvad der skulle ske nu, han rystede på hovedet og prøvede at sige noget i panik. Men der var ikke ret meget at gøre! Darius kunne ikke bruge sin hænder og vidste ikke om han skulle samle benene? Ville det gøre det umuligt for ham?……. Han nåede ikke at tænke ret meget over det før han mærkede Adam presse sig op i ham, Darius ”skreg” dog blev det meste at lyden slugt af gag’en så det blev ikke ret højt. Han lagde hovedet bagover og lukkede øjnene. Han prøvede virkelig at få sit lem til ikke at reagere ved at tænke på andre ting, men hans hjerne ville ikke samarbejde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX)   Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) EmptySøn Nov 04, 2018 11:46 pm

Som Adam trængte op i Darius, hørte han godt at Darius skeg over det, men at lyden blev kun halv pga gagen. Adam begyndte at bevæge sig i Darius, og så hvordan Darius’s lem voksede ved det her, og han smilede. ”Så min bitch kan allerede lide at lege. Det var da rart.” sagde han, og fortsatte med at kneppe Darius i røven. Han gjorde det dog ikke blidt på nogle måde og var bare hård og måske en smule brutal lige nu. Han fortsatte i lang tid med det, inden han til sidst kom oppe i Darius’s røv. Han stønnede da han kom og han trak sig derefter ud af Darius. ”Det var nu meget rart. Vend dig til det, for det kommer nok til at ske en del gange.” sagde han roligt. Dog vil der ske mere næste gang. Det kunne han godt love allerede nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX)   Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) EmptySøn Nov 04, 2018 11:52 pm

Som Adam begyndte at bevæge sig i Darius begyndte lydene også at blive mere end bare et skrig af smerte, han lukkede øjnene og lagde hovedet bag over og man kunne høre det på ham, indtil han satte tempoet og hårdheden op så det var en smule brutalt, det gjorde ondt på ham. Han havde en stønnede af smerte og nydelse. Darius spredte automatisk benene helt, han mærkede da også hvordan Adam kom helt i bund, det var følelsen af at hans lem ramte ham oppe i maven. Han mærkede Adam efter lang tid at han kom og trak sig ud.

følelsen af at være sprøjtet i og hvordan hans lem var stift og der stadigvæk kom nydende støn og lidt piven fra ham. Men kunne vælge at tage piven som at han ville have mere, eller at det var fordi det havde gjort ondt på ham og stadigvæk gjorde. Ordene som Adam kom med fik Darius til at vride sig,fordi han lems dunkede og var helt stift nu og gerne ville have nydelse. Man kunne se det på Darius at det pirrede og tirrede ham at han ikke kunne røre sit og lem eller at nogen rørte ved det, langsomt kunne man også høre det på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX)   Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) EmptyMan Nov 05, 2018 11:04 am

Adam smilede over Darius som tydeligt kunne lide det her lige nu. At blive kneppet godt og grundigt i røven. Han stønnede sågar over det, og Adam fortsatte. Det blev mere tydeligt at Darius nød det her, da han spredte sine ben mere for Adam, så han nu stødte endnu dybere ind i ham. Han nød det selv virkelig meget lige nu.

Da han var kommet inde i Darius, smilede han over det, og så hvor stiv Darius’s pik var lige nu. Den ønskede vist også at lege med, men Adam vil ikke lade den lige nu. Darius måtte vente lidt endnu med det. Men Darius kom endda med en piven, og Adam sukkede over det. Han vendte sig for at trække ud i en skuffe, hvor han fandt en butplug frem. Han pressede den op i røven på Darius så sædet nu blev i hans røv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX)   Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) EmptyOns Nov 07, 2018 5:21 pm

Darius var tydeligt påvirket af at han kunne lide det, han havde hver fald ikke nemt ved at ligge skjule på at han kunne, Darius var homoseksuel helt ind til benet. Men han havde dog aldrig prøvet denne form for sex, eller jo efter festen men det kunne han jo ikke huske noget som helst om, andet end at han var vågnet op med en øm røv… Det med at være bundet på hænderne eller rettere at have håndjern på og ikke kunne sige noget, tændte ham faktisk langt mere end han havde regnet med.

Adam havde været stor, det kunne Darius uden nogen som helst tvivl mærke, men det var frækt, både det at blive taget sådan men også det at han var ”spændt” fast, dog havde han ikke helt sinde at fortælle det til Adam, for tænk hvis han valgte at ville gøre ting mod Darius når han lå sådan? Som han ikke kunne nægte eller s ige fra over for? Hvad nu hvis han ville udnytte det?

Stønnene og lydene som kom fra Darius var af nydelse og jo hårdere hans stødte og mere han kom i bånd jo mere kom der små ømme støn, som var tegn på det gjorde bare lidt ondt på ham. Han havde forsøgt at sige noget flere gange men havde ikke kunne for gag’en. Det var irriterende at Adam ikke rørte ved ham, legede med hans lem, han var vild efter det, han hungrede efter at få mere nydelse og hans lem dunkede. Da han mærkede Adam komme i han, det gjorde ret ondt, for han var i forvejen fyldt ret godt ud af Adam. Han løftede hovedet for at finde ud af hvad der foregik, da Adam ikke længere bevægede sig op i ham men bare holde sig stille. Han så Adam tage buttpluggen op af en skuffe, han vidste hvad det betød, han prøvede at vride sig væk, men forsøget stoppede rimeligt hurtigt for mens han havde Adam i sig og bevægede sig gjorde det ondt og Adams lem ramte et punkt som fik Darius krop til at sitre af nydelse det kunne ses og høres på Darius. Som Adam trak sig ud, nåede han ikke at flytte sig før han fik butt pluggen op i sig. Han så bedende på Adam som han mærkede følelsen at være fyldt af to ting, det var pirrende men også ubehageligt. Lidt i det skjult prøvede han at ville presse den ud af sig, mens han prøvede at vende sig for at kunne gnide sit lem på sengen og på den måde give det nydelse. Dog var det på ingen måde nemt, for hans bevægelighed blev hæmmet af at han var fyldt rimeligt ud og at det gjorde lidt ondt og var ubehageligt, når han bevægede sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX)   Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) EmptyMan Nov 12, 2018 6:09 pm

Det var tydeligt for Adam, at det der skete lige nu påvirkede Darius en hel del. At han vist blev tændt af det her. Men så var spørgsmålet bare. Var det den del med at blive kneppet, eller bundet fast som tændte ham? Men Adam var sikker på at han nok i sidste ende skulle finde ud af svaret. Og når han gjorde, vil han sikkert misbruge det imod Darius.

Adam fandt ret hurtigt ud af, mens han kneppede Darius, at Darius virkede til at kunne lide det mere hårde, da han stønnede mere af dette.
Efter Adam var kommet i ham, og var i gang med at finde en butplug, mærkede han Darius bevæge sig. Han fornemmede hurtigt på Darius at han havde ramt et sted som gav nydelse. Sikkert hans g-punkt. Adam trak sig ud, inden han kom butplugen i røven på Darius. Han så godt det bedende blik Darius kom med, og Adam smilede ned til ham. ”Ønsker min lille bitch mere nydelse?” spurgte han og så på Darius med et smil. Han lod sin hånd presse mod plugen så den kom en smule dybere ind, og valgte så at tænde for den, da det var en som kunne vibrere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) Empty
IndlægEmne: Sv: Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX)   Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX) EmptyMan Nov 12, 2018 8:28 pm

Det var frækt det Adam gjorde, samt at Darius ikke kunne ligge skjul på at han var vild med det og som han stønnede mere og mere viste hans krop også flere og flere tegn på at nød dette. Han var ikke selv helt sikker på hvilken af delene der tændte ham mest. Det irriterede ham dog lidt at han ikke kunne røre sit lem eller at Adam gjorde noget ved det. Darius havde ikke den store sex erfaring, men en af hans erfaringer var at han havde ekstremt svært ved at komme selv, hvis hans lem ikke fik nydelse. Hvilket også var derfor at hans lem var sten hårdt og dunkede, men det havde altid skulle have den sidste hjælp for at komme. Hvilket lidt gjorde det svært at gøre opmærksom på med gagen i munden.

Følelsen at have Adam helt oppe i sig sammen med hans sperm, var lidt ubehageligt og spændte en del fordi han var nærmest fyldt helt ud. Som Adam fik buttpluggen op i Darius, kæmpede han kort med at ville vende sig men stoppede hurtigt, for det var for svært og gjorde ondt plus pluggen blev pressede lidt længere op når han bevægede sig, hvilket kunne ses og høres på ham. Darius så på Adam, han havde opgivet at prøve at sige noget, men som Adam talte nikkede han ivrigt efter at få mere nydelse. Et sted håbede Darius virkelig at han ikke i løbet af natten havde fortalt Adam det med at han ikke selv kunne komme uden berøring på sit lem. Som Adam presse mod pluggen ramte den hans spot og som han tændte for den og vibrationerne ramte hans spot, kunne det tydeligt se og høres på ham.

Darius vred sig af nydelse, og pirren, han stønnede noget højre, selvom det bedste af det blev kvalt af gag’en. Han prøvede at løfte det ene ben for at få det til at røre ved hans lem, men det kunne ikke lade sig gøre. Han begyndte at blive overtændt, han havde ikke længere kontrol over sin krop og der gik kort tid før han fik den første g punkt orgasme, hvilket Adam ikke ville være i tvivl han fik. Han så bedende på Adam, og ned til sit lem der dunkede der ud af.
Tilbage til toppen Go down
 
Don't fucking do this to me! please..... (Adam - privat - XXX)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Orangejuice - Adam
» Let's get fucking druuuunk - Archer -privat
» Go to fucking hell - XXX - Adam
» Who am I? Where am I? Why am I here? - Liam (privat) (XXX)
» i'm sorry sister, but i have to do this - Zero privat

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Det sydlige Aston :: Bolig området, middel klassen-
Gå til: