|
| Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) Lør Dec 05, 2015 1:52 am | |
| han smilede til pigen i sit skød og aede hendes lår helt op til hendes underliv "jeg tænkte at du gerne ville føle det så godt igen som du gjorde før her, men også ville jeg lære dig at bruge din mund til at servicere mænd med" han smilede til hende og legede lidt med hendes krop "jeg har mange ting der vil gøre dig exceptionel til sex, tro mig de fleste fyre nyder en pige der ved hvad hun laver" han smilede og legede lidt med hendes klit mens hun sad i hans skød, velvidende at hun var stadig følsom efter sin orgasme "jeg vil lade dig vælge hvad vi skal starte med" han smilede til hende og legede vidre med hendes underliv blidt "jeg kan kneppe dig igen eller jeg kan lære dig at sutte mig af" han smilede til hende med et glimt i øjet over for hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) Lør Dec 05, 2015 2:08 am | |
| Hun bed sig lidt i læben ved det han sagde. Hun ville lyve hvis hun sagde hun ikke havde lydt til at føle den nydelse igen. Den havde jo været fantastisk. Men hun blev en smule overrasket over det han sagde med hendes mund. Det anede hun ikke om hun kunne finde ud af. Hun sukkede lidt da hun mærkede hvordan han legede med hendes krop. Det var virkelig rart. Hvorfor havde hendes krop det sådan her? Den føltes næsten som om den dirrede ved hver berøring han lavede. Hun så lidt på ham som han talte om at han kunne gøre hende exceptionel til sex, og at fyre ville have en piger der vidste hvad hun gjorde. Ja det kunne hun jo ikke prale med... Hun stønnede lidt og klemte per automatik sine ben lidt sammen da han begynde at lege med hendes klit. Årh det var virkelig en vanvittig dejlig følelse. Hun så på ham da han sagde hun kunne vælge. Hun bed sig en smule i læben. "Jeg... jeg er stadig lidt øm så.. måske kunne jeg.. uhm" okay var hun virkelig så akavet omkring sex at hun ikke kunne sige det? "Jeg kunne sutte den af på dig?" kom det lidt frempresset. Hvordan kunne han snakke så afslappet om det, som om det var massage hun skulle give ham eller sådan.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) Lør Dec 05, 2015 10:49 pm | |
| han smilede til hende "selvfølgelig kan de det" han smilede til hende og satte hende lidt mere til rette og lod hende gå "der er to ting du skal huske, et, husk at suge og ikke bare bevæge dit hoved frem og tilbage og to, for guds skyld pas på dine tænder, hvis de kommer til at stramme grebet med din mund lidt for meget ender det med at blive en dårlig oplevelse" han smilede til hende lidt jokende "hvis bare du husker det skal du nok klare dig godt på det meste af tiden" han smilede til hende og satte sig til rette i sin stol "når du føler dig klar, kan du begynde" han smilede til hende, han ville ikke bruge sin evne mere på hende så hun ikke ville være påvirket af hans forslag ud over det der allerede var på hende "vi gør det her i deres tempo for at de kan lære fra det" han smilede og rakte ud for at ae hendes kind. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) Lør Dec 05, 2015 11:21 pm | |
| Hun var stadig nervøs, det her var jo ikke noget hun havde prøvet. Hun lyttede til hvad han fortalte, og prøvede at huske på det. Hun rejste sig, og satte sig så ned foran ham. Okay det her var virkelig grænse overskridende. Hun nikkede da han sagde at de tog det i hendes tempo. Hun tøvede lidt, men bukkede sig alligevel ind over hans skød, og tog hans pik i munden. Hun sørgede for at holde tænderne væk. Hun gjorde som han sagde, og uden at tæbke iver det lod hun sin tunge lege lidt med. Det var virkelig en underlig følelse! Og hun følte virkelig at hun skulle koncentrere sig for at gøre det godt. Hun prøvede at tage ham så dybt hun kunne, men hun følte næsten at hun blev kvalt. Hun håbede virkelig at dette var bare noglelunde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) Lør Dec 05, 2015 11:50 pm | |
| han var meget glad for hendes gestus og så på hende mens hun suttede på ham, han smilede til hende og lod sin hånd hvile på hendes hoved "du klare det fint" han smilede beroligende til hende og lod sine fingere glide hen over hendes hoved mens han sukkede lidt over hvor rart det føltes "det er meget rart" han var meget glad for at han havde fundet en jomfru der gerne ville lære at blive god til dette. Han aede hende lidt "du må gerne sætte farten op hvis du har lyst til det" han smilede til hende.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) Søn Dec 06, 2015 4:10 am | |
| Det var nok ikke helt underligt at dette var en temmelig grænseoverskridende! Hele aften havde vist sig at dreje i en helt anden retning end hun overhoved havde kunne forestille sig. Hun havde kun haft bittesmå tanker og måske forhåbninger om at møde en flot og sød fyr hun kunne snakke og danse lidt med i aften. INTET i nærheden af det her. Hun mærkede hans hånd der hvilede mod hendes hoved, og hun lyttede til hans beroligende ord, der dog gjorde at hun var lidt mere lettet. Hun anede jo ikke om det hun gjorde var rigtigt, og om han bare røvkedet sig. Hun kunne ikke helt undgå at nyde hans finger der gled over hendes hoved, og det suk der kom fra ham. Okay så måtte hun da gøre NOGET rigtigt. Hun hørte hvad han sagde med at sætte tempoet lidt op. Tja hun skulle vel lære det, og hvis det var det der skulle til såå..
Hun satte farten lidt op, hvilket også gjaldt hendes tunges bevægeler. Da hun havde fundet en okay rytme der ikke var total speed men bestemt heller ikke langsom, tænkte hun at hun virkelig var nød til at prøve at gå dybere. Hun begynde at lade ham komme længere ind, og det lykkedes hende faktisk også at tage ham til roden nogle gange, dog med resultat af at hun næsten fik tåre i øjnene. Men nu var han jo heller ikke ligefrem lille. Eller... det vidste hun jo ikke rigtig. Men hun håbede da at den hun havde fat i her hørte til en af de lidt mere velurdustede sager.. ellers ville hun da hurtigt løbe skrigende bort når hun mødte en "stor"
Måske var det alkoholen der slog til, eller også var det fordi hun lod sig rive med, i hvert fald begynde hun at variere lidt mere mellem om hun gjorde det langsomt eller hurtigt, om hun speedede op og lod den få hele armen, eller om hun senkede farten en smule og tog ham til roden en del gange, til endda at tage den helt ud af munden og slikke fra rod til spids for så at tage den i munden igen og fortsætte. Eller måske var det bare fordi hun følte at det gik okay godt! Og fordi hun faktisk gerne ville gøre det godt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) Søn Dec 06, 2015 7:00 pm | |
| den nye energi som pigen kom med nu var utrolig behaglig for ham. Han kunne snart ikke holde til mere, han var meget tæt på at komme igen, det var noget tid siden han sidst havde fået et blowjob på denne måde, der var så meget energi bag det, hun var villig til at gøre det så godt, en skam de kun kunne være sammen en nat. Han ville elske at have hende på hans personlige servicerings stab.
Han satte sig mere til rette i stolen og skiftede position i stolen for at holde lidt mere. Han lod sine fingre glide gennem hendes hår som hun satte farten op igen "oh, jeg er tæt på at komme så gør dig klar" han smilede til hende roligt og kom tættere og tættere på at komme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) Søn Dec 06, 2015 7:14 pm | |
| Det var første gang hun gjorde dette så der var vej ikke at sige til at hun snart var lidt forpustet? Det var ikke nemt at trække været når man kun kunne gøre det gennem næsten, og samtidig skulle bevæge hovedet så hurtigt. Og måske var det også bare fordi hun var lidt opkørt over det her. Det var virkelig den underligste fest hun nogle sinde havde været til. Hun havde aldrig troet at hendes første gang skulle foregå på den her måde, og med en vildt fremmed hun hverken kende navnet eller udsenet på.
Hun bemærkede at han satte sig anderledes, men lagde egentlig ikke flere tanker i det det han sikkert bare ville side bedre. Hun mærkede hans finger der gled gennem hendes hår, og kunne ikke helt lade vær med at nyde det. Hun hørte hvad han sagde med at han var tæt på at komme. 'så gør dig klar' klar? Klar på hvad? Hun vidste jo godt hvad der skete når en fyr kom, men hvad var det lige hun skulle være klar på? at flytte sig eller hvad? Eller skulle hun blive siddende? Pludselig kom tanken op i hendes hoved, havde han tænkt sig at komme i munden på hende? Hun kunne ikke finde ud af hvad hun syntes om den tanke... hvad hvis det smagte virkelig grimt? Hun kunne jo ligsom ikke spytte det ud igen hvis først hun havde fået det i munden. Selvom disse tankter kørte i hendes hoved, fortsatte hun som tidligere, ud over at hun satte farten en smule mere op. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) Søn Dec 06, 2015 11:07 pm | |
| han smilede til hende som han kom endnu tættere på at komme og til sidst kunne han ikke holde det tilbage mere. Han skød sin sæd ud fra spidsen af hans pik. Det var en stor lettelse for ham da han endelig kom i hendes mund, han så ned på hende med sine røde øjne bag den sorte og hvide maske "for en der er kun lige begyndt i aften er de en formidabel blowjob giver" han smilede til hende og aede hendes kind, hans ladning denne gang var ikke så stor som da han havde kommet inde i hende før, men der var stadig en del, så han ventede på at hun ville blive færdig med at drikke hans sæd før han fortsatte deres samtale "jeg tror vi begge kunne bruge et forfriskende bad" han smilede til hende og trak hende væk fra hans pik og så på hende "heldigvis tror jeg der er et badeværelse her over" han smilede og rejste sig op fra stolen "kan du gå selv eller bliver du nød til at kravle der ud" han smilede blidt til hende, han var meget bevidst om at det var mange gange meget smertefuldt at få taget sin mødom så det var ikke ment som en joke men mere om det var sandt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) Søn Dec 06, 2015 11:20 pm | |
| Da han kom i munden på hende, var hun alt andet end klar selvom han havde sagt det. Hun fik det i munden, og måtte erkende at hun sad et par sekunder og var i tvivl om hvad hun skulle gøre med det. Og den eneste og bedste løsning var vidst at sluge det, så det var hvad hun gjorde. Hun vende blikket mod ham som han talte. Hun lagde mærke til de røde øjne. Okay han var altså hverken menneske eller formskifter for der var ingen af de 2 der kunne det. Men hvad han var, var hun en smule i tvivl om. Hun smilede en smule ved hans ord. Så havde hun da gjord det godt nok hvis han sagde sådan. Hun tog glasset med vand og tog en stor slurk, det var ikke ligefrem fordi sæd smagte godt. Hun så op på ham som han sagde at de vidste begge trængte til et bad. Et bad? Hun så mod hvor han sagde der burde ligge et. Kom han tit her? hvor vidste han overhoved fra at der var et badeværelse her? Men på den anden side, han virkede lidt som typen der kunne finde på at kommer her hver gang der var sådan noget her! Hun så på ham da han spurte om hun kunne gå eller om hun var nød til at kravle. Selvfølgelig kunne hun gå! Hun rejste sig, men nåede kun halvvejs før kun kunne mærke ømheden i sit underliv. Dog kom kun helt op, og gik efter ham med rolige skridt. Det mærkelige ved det her var at hun var helt nøgen undtagen den sorte maske. Hun så på ham "Kommer du egentlig tit til disse fester?" spurgte hun så. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) Søn Dec 06, 2015 11:34 pm | |
| han så sig over skulderen da han åbnede døren ud til det han ville tro var et badeværelse "nej ikke rigtig, det er en ven af min der holder denne fest og bad mig om at komme, jeg havde ikke noget bedre at lave så jeg tog imod invitationen" han smilede til hende og studerede det store badeværelse før han gik hen til hende "jeg er en meget travl mand i min hverdag, og min ven... holder disse fester med 3 dages mellemrum, han er nymfoman forstår de vel" han smilede til hende "jeg der i mod er en sofistikeret gentleman der simpelt hen har taget med af ren nysgærrighed" han smilede til hende og løftede hende op i hans arme "men nok om den snak, jeg syntes du skal nyde et dejligt bad til at dulme nerverne, og ømheden lidt" han smilede til hende og bar hende ud til badeværelset.
badeværelset var stort, det som Elijah klasifiserede som badekarret var en fordybning i gulvet og var simpelt hen stor nok til man kunne svømme rundt i det. Han satte pigen ned på en udformet sten der skulle fungere som en lænestol og tændte for vandet "snart vil vandet være omkring dig, jeg tror du har brug for at stresse lidt af" han smilede til hende og masserede blidt hendes skuldre bag fra. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) Man Dec 07, 2015 12:05 am | |
| Hun lyttede til hvad han fortalte. Så det var hans ven der ejede stedet her. Han måtte godt nok være en særpræget ven at have sig! Hun så lidt studerende på ham. En travl mand? Hmm sikkert en forretnings mand. Hun kunne ikke undgå at spærre øjnene lidt op da han sagde at hans ven holde disse feste med 3 dages mellemrum. Nymfoman?! Ja det måtte man da godt nok sige! Hun forstod slet ikke at der var nogle der kunne holde det der ud så tit. Hun havde stået ude i den forhald i ikke ret lang tid, men var allerede nu rædselsslagen for at gå der ud igen. Han var her af nysgerrighed? tja det var hun jo egentlig også, men det var en HELT anden form for nysgerrighed hun var kommet med! Der kom en lidt overrasket lyd fra hende da han løftede hende op. Hun bed sig en smule i læben, han var virkelig noget for sig selv! Han havde ret i at han var en gentleman. Hun måbede lidt da hun så badeværelset! FUCK hvor var det stort.
Da han satte hende ned ømmede hun sig en smule, men det var mere fordi det nev lidt når hun sad ned. Hun så på ham mens han tænde vandet, og lyttede til det han sagde. Hun kom med en lidt nydende lyd da han begynde at massere hendes skuldre. Hun lukkede øjnene og slappede af.. Det var virkelig rart, og samtidig kunne hun mærke vandet der steg omkring hende. Det var virkelig en fantastisk følelse. Men gad vide hvorfor han ville have hende til at slappe sådan af? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) Man Dec 07, 2015 12:30 am | |
| han smilede bare til hende som han fortsatte med at massere hendes meget hårde skuldre "det må være hårdt at miste din mødom og give dit første blowjob på samme dag inden for den samme time" han smilede beroligende til hende "bare lad mig om at sørge for dig nu, du skal bare slappe helt af" han smilede til hende mens han så på hende og hans finger fortsat masserede hendes skuldre.
han fortsatte med at massere hende ned af kroppen og legede lidt med den i mens, da han nåede hendes underliv kom han til at tænke på noget "jeg tror jeg ved noget der kan lindre din ømhed lidt" han lukkede for vandet da det var omkring hendes hals og lige under hans brystkasse og gik op af vandet og hen til et lille skab, han fandt hvad han ledte efter meget hurtigt, en lilla creme som hans ven havde snakket om "den her creme skulle lindre dine underlivs ømheder og også gøre dig meget liderlig, det er lidt en bivirkning men det burde virke, hvis du vil det kan jeg påføre det på dig" han smilede sødt til hende og gik ned i vandet igen til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) Man Dec 07, 2015 1:05 am | |
| Hans massage var så god at hun næsten glemte alt om hende, de ting hun havde set i aften, og hvilket forventninger hun stadig følte der var til hende. For en stund var det hele væk. Mens hun bare sad og nød det. Faktisk var hendes tanker så lidt til stede at da han begynde at lege med hendes krop, nød hun det blot. Hun sukkede når ramte et sted der føltes ekstra godt. Han var virkelig god til det her! Hun vågnede dog fra sin fnataskteske verden af nydelse da han begynde at tale. Hun lagde hovedet lidt tilbage og så på ham "noget der kan hjælpe?" spurgte hun og så på ham med et undreende blik.
Hun lagde mærke til hvor højt oppe vandet egentlig var, og blev lidt overrasket. Det havde hun heler ikke lagt mærke til. Hun så efter ham da han steg op af vandet, hvad mon han skulle. Hun så lidt overrasket på ham da han kom med en lilla creme bøtter. Han hørte hvad han forklarede. Så det ville gøre at hun ikke havde ondt? og den ville gøre hende liderlig? Egentlig var det jo en win win for dem begge så. Hun bed sig lidt i læben da han spurgte om han skulle påføre den. "Uhm... men virker den under vandet??" spurgte hun og så på ham da han hoppede ned i vandet. Hun ville gerne af med smerterne, og egentlig... ville hun også gerne mærke den gøre hende liderlig. For selvom hun havde været oppe og køre, så var der dobbelt så meget nervøsitet over hvad han ville gøre næste gang. Ikke at han havde været ubehaglig på noget tidspunkt.. men hun var stadig nervøs. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) Man Dec 07, 2015 11:57 pm | |
| han smilede til hende som hun lagde der og var næsten helt under vand "jeg ville mene det skulle virke" han smilede og skruede låget af den lille bøtte, med to meget generøse fingre spidser fyldt med en glinsende lilla creme sænkede han den ned i vandet til hendes underliv og begyndte at sprede det rundt, først ved hendes læber, før han gled helt op i hende uden for meget modstand og spredte cremen ud i alle hjørner af hende, han kunne mærke hvordan hendes kropstemperatur steg mens han gjorde dette ved hende "jeg formoder at det virker siden du er blevet så rød i hovedet og dit indre er så varmt" han smilede og trak sine fingre til sig igen.
Han smilede til hende og fik hende først op at stå hvorefter han lagde sig hvor hun havde ligget "jeg tænker at du skulle prøve en ny position, sæt dig ned oven på min penis i stedet for bare at lade mig gøre alt arbejdet" han smilede til hende og guidede hende til hvordan hun skulle starte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) Tirs Dec 08, 2015 1:10 am | |
| Hun bed sig en smule i læben som han tog noget af den lilla creme på hans finger. Der kom et suk fra hende da hun mærkede hans finger mod til underliv, og hvordan han masserede det ind. Hun stønnede en smule ømt da han lod sine finger glide op i hende. Hun var stadig øm, men jo mere han fik smurt cremen rundt oppe i hende jo mindre øm blev hun. Men jo mere kunne hun også mærke hvor tæbdt hun blev af det han gjorde. Han kom med nogle nydende støn mens han bevægede sine finger oppe i hendes underlov.
Hun mærkede tydeligt at hun fik varmen i kroppen, at hendes ansigt blussede op, og hun blev mere og merr liderlig. Hun ende endda med at læne sig ind mod ham, og kysse hans hals. Årh det føltes virkelig rart. Hun sukkede lidt da han tog sine finger ud. Og så pp ham som han forklarede. Hun så på ham da han lagde sig, og bed sig lidt i læben, dog gjorde hun som han sagde. Han satte sig ind over ham, og lod sig glide ned over hans lem. Hun stønnede selv over det, og sad stille til st starte med. Hun var virkelig liderlig, og selv med den creme gjorde det stadig en lille smule ondt da han jo udvidet hende en hel del. Hun lod sine hænder hvile mod hans bryst hvorefter hun begynde at løfte it underliv og bevæge det op og ned over hans lem. Hun stønnede selv for hver gang. I starten var det bare gsnske langsomt, men hun ende hurtigt med et sætte fsrten lidt op. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) Ons Dec 23, 2015 5:11 pm | |
| da hun begyndte at ride ham kunne han ikke lade være med at smile, han smilede til hende mens hun red ham fordi han kunne se et potentiale for en meget sød pige der kunne blive en meget slutty pige. Han lod sine hænder glide op på hendes baller og lod sine negle bore sig lidt ind i hendes kød. Han nød det meget og lænede sig ind til hendes hals og kyssede den blidt.
Elijah var meget bevidst om at det her nok var den sidste gang han kom til at have sex med hende i aften efter som han skulle til at tilbage mod hans palæ og lave papir arbejde for nogle nye indkøb der skulle laves, han havde ikke meget fritid så han var nød til at bruge den som han kunne bedst. Han tog hårdt fat om hendes baller og begyndte at støde hårdt ind i hende mod hendes bevægelser for at give meget mere nydelse. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) Søn Jan 03, 2016 1:02 am | |
| Det var svært at forklare, for selvom de her ting stadig var VIRKELIG underlige, og nye for hende, så var det som om det alligevel blev mere og mere naturligt. Hun fulgte i hvert fald bare det hun syntes der føltes godt. Hun kom med en lidt øm lyd da hun mærkede hans negle der borede sig ind i hendes hud. hun var næsten bange for at de gik i gennem. Hun sukkede lige over de kys han efterlod mod hendes hals. Hun lagde armene om hans nakke, og holde sig lidt tættere på ham.
Selvom hun nok ikke ville indrømme hvor meget hun nød det, så måtte hun alligevel erkende det overfor sig selv. Hun nød hvordan deres kroppe var så tæt, og selve følelsen af at have ham oppe i sig. Men nu var han jo også utrolig blev. Selv nu hvor han besluttede sig for at støde hårdt op i hende, hvilket kun fik hende til at stønne højere, så gjorde han det stadig blidt. Hun følte sig på intet tidpunkt dårligt behandlet eller overrumblet. Der var jo intet af det de havde gjord aften, som hun ikke selv havde været med på! Hun mærkede hvordan denne fantastiske følelse spredte sig i hendes krop, og hvordan hendes underliv nærmest trak sig sammen. Han lænede panden ned mod hans skulder, og ende med at sætte sine negle lidt i hans skulder, mens hendes støn kun blev højere jo tættere hun kom på sit klimaks |
| | | | Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 82 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 82 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 133, Man Okt 21, 2024 9:38 am |
|