Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx

ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Maskebal eller!?.. - Eli (XXX)

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) Empty
IndlægEmne: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX)   Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) EmptyTirs Dec 01, 2015 12:29 am

T: 20.00
S: en privat palæ
O: Massere folk i flot tøj og masker, Mystik luksus
V: Koldt, en smule sne

Hun var virkelig spændt. Det var første gang hun skulle til et maskebal. Og hun glædet sig. Måske fordi hun så også kunne tillade sig at gøre noget mere ud af sit tøj. Og så var der heller ingen der kunne se hvem hun var når hun havde maske på.
Hun havde en tætsidende sort kjole på der gik til lige over anklerne, den havde en lids i den ene side der gik op til ca midt på låret.
den havde brede stropper, og var en smule nedringet for an og ned til  midten af ryggen.
Hun havde knald røde læber, men selvfølgelig læbestift der ikke smittede af så hun ikke ende med at ligne en klovn fordi hun havde fået tørret i det.
Hendes maske var en sort plade maske der dækkede fra midten af næsen til midten af panden. Der var inden der ville genkende hende sådan her. Og så den måde kunne hun have en  dejlig aften uden nogle vidste hvem hun var.

Hun gik rundt inden for, og gik op for at få en drink, bare for at starte ud med noget.

Sidst rettet af Milla Fre Dec 04, 2015 3:27 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX)   Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) EmptyTirs Dec 01, 2015 12:47 am

Eli var manden bag denne aftenens eskapader, han var begyndt at kede sig så med hjælp fra en af hans mere velhavende venner havde han sat denne aften op. Dette var intet normalt bal med masker, dette var en mask club, et sted hvor folk kunnne lade deres vildeste dybe fantasier løs uden at nogen ville kende deres virkelige identitet. Da mange af gæsterne var kommet, eller dem som betød noget var blev der slået an på et glas, den lave tone stilnede hele ankomst salen og en tals mand rejste sig "velkommen til denne aften og nat af nydelse, jeres fantasier kan frit udspiles her, i har ingen forpligtelser over for partneren. Nyd aftenen" og med det forsvandt han igen. Eli stod ved punch bowlen, han havde en maske der mindede mest om en pest doktors bare med en mindre næse, og meget mere farve rig, med blå farver på den ene side og røde på den anden, de var delt på midten med en gylden streg.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX)   Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) EmptyTirs Dec 01, 2015 12:57 am

Milla var på vej op efter sin drink da hun høre at der blev talt. Hun undrede sig en del over den tale. Hvad mente han med at man ikke havde forpligtigelser overfor partneren. Hmm det var nok bare en intern joke eller sådan noget.
Hun så sig om. Her var virkelig mange mennesker, og der var mange smukke kjoler og flotte herre. hun fandt endelig vej op til punch bowlen! Hun fik sig et glas, og tog en stor tår. Hun så sig lidt rundt. Der var godt nok mange der kiggede på hende. Både mænd De smilede lidt underligt til hende. Hun så lidt ned af sig. Var der noget galt? Hun hun underlig ud i det her tøj?
Måske var dette ikke en særlig god ide!
Hun ned i sit glas.. hmm måske skulle hun bare drikke sig mod til.
Hun bundede glasset og fik et mere. Hun så lidt omkring. Der var nogle enkelte der dansede, og hun kunne ikke helt lade vær med at smile. Hun havde aldrig danset til et bal før. Selvom hun havde været til en del
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX)   Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) EmptyTirs Dec 01, 2015 1:04 am

Eli så på en pige der var ved punch bowlen som så lidt forvirret ud. Han smilede til hende og gik hen til bordet "er det din første gang her" han smilede til hende og nåede kun lige at flytte sig før en mand bøjede en kvinde ind over bordet hvor punchen stod på og begyndte at tage hende bag fra "hey! pas lige på, jeg var lige ved at spilde min drink" han vendte sig og smilede til pigen "jeg kan se på dig du ikke rigtig har læst din invitation, eller researchet dig frem til hvad det her er for et slags event" han smilede til hende "kom med mig, så skal jeg forklare dig det, et sted hvor vi kan være alene" han lagde en arm om hendes skulder og guidede hende væk fra det par der var ved at kneppe op af punch bowlen, manden havde nu fundet på at hælde det ud over kvinden, sikke et spild.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX)   Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) EmptyTirs Dec 01, 2015 1:15 am

Milla lagde godt mærke til at folk var meget løsslupne. Hun hørte han mand tale ved siden af hende, og skulle til at svare ham da der kom et par ind mellem dem og som... øh.... kneppede? WHAT? hvad foregik der lige her?
Hun hørte hvad han sagde. Nej hun havde ikke nær studeret noget. Hun var kommet sammen med en pige fra skolen der havde sagt at hun skulle til bal, og gerne ville have Milla med. Men Milla kunne slet ikke se hende nogle steder. "uhm... det var min veninde der tog mig med" Sagde hun lidt forvirret. Hun fulgte med ham.
Mens de gik lagde hun mærke til folk der lavede de underligste ting. Både angående sex og sådan. Okay hvad var det her lige for en fest? Og hvorfor havde hendes klasse veninde tage hende med?
Mens de gik var der en del der kiggede på dem begge. Og det var ikke bare venlige blikke der blev sendt. Milla sank en klump "uhm... jeg.. jeg tror altså jeg er gået forkert.. jeg mener.. jeg skulle bare til et maske bal... ikke andet"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX)   Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) EmptyTirs Dec 01, 2015 1:26 am

han så på hende med et smil som han ledte hende ind i et frit sove værelse, du er ikke helt forkert på den min søde blomst, det her er en Mask club, det er lige som et maske bal bare i stedet for at folk danser hele natten er dette til for at folk kan have sex uden nogen ved hvem det er der er bag masken, alle fantasier er tilladt, hvis din partner går med til det, og jeg er sikker på at din ven fik denne invitation vel vidende om dette" han gik hen til døren og låste den "når det er sagtm tvivler jeg på at du er gået forkert, faktisk tror jeg at det kunne være en meget spændende oplevelse for en ung pige, du må have mange seksuelle tanker, ønsker om hvad der skal ske med din krop" han smilede og gik et skridt tættere på hende, han var meget glad for at han kunne snappe den her pige før en af de andre "hvis du har brug for noget at tage nerverne med så har jeg nogle hjælpe midler til det" han kunne altid bare bruge sin evne på hende, der var en meget stor chance for at det ville virke
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX)   Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) EmptyTirs Dec 01, 2015 1:38 am

Milla spærrede øjne op over det han fortalte. hvad? en sex fest? Hun kunne mærke hvordan hun næsten fik kvalme. Hendes klasse kammerat havde helt sikkert gjord dette med vilje! Hun vidste at Milla var jomfru, og dette var en måde at gøre grin med hende på..
Hun blev virkelig sur, hvorfor skulle de behandle hende på den måde. Hun så chokret på ham da han låste døren.
Det han sagde fik hende til at rødme en smule. Og det skræmmende hende også en smule. For ikke a sige meget! hvad havde han tænkt sig. Hun så på ham da han sagde at en pige som hende måtte have en masse tanker og ønsker. Det havde hun jo ikke. Hun havde aldrig prøvet det. Så hvordan skulle hun vide hvad hun ønskede. Hun gik automatisk lidt baglæns da han gik tættere på hende. Noget til at tage naverne? hvad snakkede han om.
Hun kom med et høfligt smil "Beklager men.. jeg tror gerne jeg vil hjem nu" sagde hun og ville gå uden om ham og mod døren velvidende at den var låst. Men dette var virkelig vanvid
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX)   Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) EmptyTirs Dec 01, 2015 9:58 pm

han så på hende med et roligt smil og lagde en hånd på hendes skuldre som hun kom tættere på ham "jeg tror du skal tage den med ro, slap af" han gav hende med et lille smil "jeg er sikker på at du ikke har lyst til at gå ud af dørene her" en hånd gled ned over hendes kind "tro mig når jeg siger at der er mænd der ude der meget gerne bare vil smide dig mod gulvet og tage dig" han så på hendes krop og den fine kjole hun havde på "så længe du er her kan du være rolig, jeg gør intet uden at få lov først" han smilede venligt til hende på trods af det faktum han lige havde sagt "så fortæl mig, har du virkelig ingen lyster?" han så på hende "eller er du bare bange for at slippe dit indre dyr fri" han smilede til hende før han tog hende med hen til en stol og satte hende i den mens han satte sig ved siden af hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX)   Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) EmptyTirs Dec 01, 2015 10:08 pm

Milla så lidt forskrækket på ham da han lade en hånd på hendes skulder, Hun så mod dørene som han sagde at hun ikke havde lyst til at gå ud af de døre. Og det senarie han lige fortalte fik hende til at tøve en hel del. Hun ville nok ikke kunne gøre ret meget i dette sted for at forsvare sig.
Hun så på ham som han lod sin hånd glide ned over hendes kind. Hvis ikke hun havde haft masken på, så ville man kunne se at hun rødmede.

Hun lagde mærke til at han kiggede ned af hende, og ende med at trak sine arme lid ind foran sig. Hun syntes det var flovt at han kiggede sådan på hende.
Det trøstede lidt at han ikke ville gøre noget uden at få lov, men kunne hun nu også regne med det. Hun blev dog rød i hele hovedet da han spurgte om hun slat ikke havde nogle lyster. Hun rystede svagt på hovedet.
Da han spurgte om hun ikke turde lukke hendes indre dyr ud. Hun kunne ikke helt lade vær med at smile en smile. "Det tror jeg de ville fortryde... og hvilket et af dem tænker de på" sagde hun blot. Hun fulgte med ham hen til en stol, og satte sig. Hun tog sig selv i at kigge på sit ur Hvornår havde hun mulighed for at tage hjem? Til trods for at festen lige var startet. Hun kunne mærke at hun var virkelig nervøs
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX)   Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) EmptyTirs Dec 01, 2015 11:32 pm

han tog hendes hånd blidt og nussede den mens han så ind i hendes øjne "slap af, tag det roligt" han smilede mens et lille glimt gik gennem hans øjne, dette var hans evne, han kunne give dødelige ordre som de ikke kunne undgå at følge, det her var en mindre del bare så hun måske slappe mere af "hvad med lidt at drikke, jeg kan lave nogle drinks der rammer dig som et godstog, og så smager de også godt" han smilede til hende og gik hen til en lille bar, han havde brugt denne slags faciliteter meget, han blandede en coctail der bestod af vodka, gin, lime juice og mange andre små likøre og gik hen til stolen hun sad i " jeg tror den nok skal hjælpe dig lidt på vej" han smilede og tog sit eget glas og drak noget af den blanding han havde lavet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX)   Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) EmptyTirs Dec 01, 2015 11:42 pm

Milla mærkede han tog hendes hånd. Hun så på ham, og det var næsten som om hendes blik stivnede mod hans. Og pludselig var det som hun faldt mere til ro.
Deres blikke skiltes først da han spurgte om hun ville have en drink, og han rejste sig. Hun så efter ham. Betragtede ham som han stod og blandede "det lader til at de går stærkt ud fra at der skal ske noget?... Jeg mener.. selvom de giver mig drinks, så er jeg her stadig uden at vide hvad der skulle foregå.. hvad får dem til at tro at jeg agter at deltage i det der foregår det ude?" spurgte hun ham. Hun tog imod drinken. Egentlig havde hun lyst til at drikke det hele. Bare for at glemme den sindsyge fejltagelse hun havde lavet.
Hun tog en tår af drinken, okay den smagte virkelig godt. Hun så sig lidt rundt i rummet. Selvom han havde fået hende til at slappe mere af, så var hun stadig nervøs og det var jo ikke så underligt.
Hun havde aldrig prøvet det, og her sad hun sammen med en vildt fremmed fyr hun ikke engang kunne se hvordan så ud, og han forventede helt sikkert at hun deltog i det her.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX)   Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) EmptyOns Dec 02, 2015 12:02 am

han smilede til hende roligt "jeg er god til at vendte" han grinte og blinkede til hende "det er for sjov, jeg har heller aldrig sagt du skulle slutte dig til dem der ude, jeg har altid mere holdt mig til at selv til disse fester ville jeg nødig vise frem hvad jeg har nede i den sal" han tog en tår mere af sin drink og satte den på kaffe bordet mellem dem "du er en jomfru ikke sandt" han så på hende med et lille smil "jeg kan se det på dig, den måde du opføre dig på. Det er meget sødt faktisk" han smilede til hende og samlede sin drink op igen og ventede på hendes svar selv om han var ret sikker på det var sandt, hun havde den her følelse af genert hed som en der havde haft sex før ikke havde om sig "jeg vil gerne tilbyde dem at jeg fjerner den tittel for dig" han smilede forførende, det var altid sjovt at tage en piges mø dom "jeg kan være meget forsigtig, og lover minimale smerter" han var meget beroligende over for hende, hun var sikkert stadig nervøs men det var ikke så slemt mere.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX)   Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) EmptyOns Dec 02, 2015 12:16 am

Hun rynkede bare brynene lidt da han sagde at han kunne vente. humf! hvem troede han at han var? Hun var ikke en eller anden trunte man bare kunne kaste sig over!
Der røg en tår mere ned, den var virkelig god, og så hjalp det også på naverne, der virklig sad uden på tøjet. Hun vende chokeret blikket mod hende da han spurgte om hun var Jomfru, og sagde at det var sødt, hun rødmede kraftigt, og så bare fornærmet væk "hvad ved de om det!. hvorfor skulle jeg være jomfru?.." brokkede hun sig, selvom han jo havde ramt plet.
Hun tog en stor tår af sin drink, og så bare ned i den. Denne aften kunne da ikke blive meget værre! Hun ville bare gerne hjem.
Hun så på ham da han sagde at han ville tilbyde at fjerne den titel for hende. "uhm... altså der er ingen tittel at fjerne, og... faktisk vil jeg gerne takke nej, jeg vil bare gerne hjem" lød det lidt nervøst fra hende. Hvorfor talte han om smerte. Gjorde den slags ondt? Hun havde jo aldrig prøvet det, og havde heller ikke været en af dem der der havde spurt sin ældre søster hvordan det var. Faktisk vidste hun meget lidt om sex.
Hun bed sig lidt hårdt i underlæben. Hvordan skulle hun komme ud af det her rod? Det var virkelig pinligt. Hun tog en tår mere, og havde snart tømt sit glas af ren nervøsitet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX)   Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) EmptyOns Dec 02, 2015 12:31 am

han smilede til hende da hun blev frusteret og da hun takkede nej så han stadig på hende med et smil. Han lagde sin hånd om hendes glas da det var tomt og gled hans over til hende hvor efter han så ind i hendes øjne igen "jeg insistere på du lader mig gøre det" igen glimtet i hans øjne og hans evne blev aktiveret, de dødelige var så nemme at lege med, men han fandt det meget tilfreds stillende "lad mig lave en ny drink til dig" han smilede og tog hendes hånd før han kyssede den, frøene var sået i hendes hoved, nu var det bare at vente på hendes hjerne kunne optage det så han kunne høste sin belønning som ville komme. Han nød at tage jomfruer, og faktisk var han også meget blid og sørgede for det gjorde så lidt ondt som muligt. Han blandede en ny drink til hende og gik roligt tilbage hvor han satte det på bordet "jeg er sikker på at de gerne vil have en smule erfaring, og hvilket andet sted ville være bedre end at få hjælp fra en som mig til det" han smilede til hende og skubbede drinken hen til hende. Det var måske en god ide at hun fik lidt indenbords så ideen blev bedre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX)   Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) EmptyOns Dec 02, 2015 12:44 am

Hun så på ham da han og hendes glas, og igen fangede hans blik hendes. Og underligt kunne hun mærke på sin krop at de blev mere rolig.
Da han rejste sig for at lave endnu en drink, fulgte hun ham med blikket. hvad skete der lige der? Det var næsten som om hun begynde at overvej det? Hvordan kunne det være?
Det var en virkelig underlig følelse! hendes krop virkede til at være med på det her, og der poppede en masse tanker op i hendes hoved med hvordan det mon var. Og om det mon gjorde så ondt?
Hun så på ham da han kom over med drinken, og hørte hvad han sagde.
Han havde faktisk ret. Det var vel bedst at gøre det første gang med en der vidste hvad det handlede om, og ham her virkede som om han havde prøvet det et par gange.
"jeg har jo sagt at jeg ikke er jomfru.. og hvis jeg var, hvad skulle så få mig til at have min første gang med en mand jeg slet ikke kender, ikke hans navn, eller hans ansigt for den sags skyld?" spurgte hun ham.
Hun tog imod den nye drink, og tog en tår. Den smagte virkelig godt, men hun måtte indrømme at den også sparkede lidt. Hun var allerede så småt begyndt at kunne mærke den anden. eller var det nervøsitet?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX)   Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) EmptyOns Dec 02, 2015 12:59 am

han smilede til hende "selv om du siger det, ville mit svar være, fordi at du ikke kender mig rigtig, jeg er en fremmed ja, men jeg er heller ikke nogen som du vil skuffe eller vil bebrejde, for du kender mig ikke" han smilede til hende "hvis du har et problem med ikke at vide hvad jeg hedder så kald mig mr. white, det er ikke mit rigtige navn men det er bedre end ingenting ville jeg sige" han så på hende og lod en hånd hvile på hendes ben "jeg er sikker på du gerne vil have erfaring ikke sandt? jeg lover dig det og meget mere" han var meget charmerende, selv uden hans evne trådte i kraft, han var sikker på at hans commando nu havde slået rod, på den måde hun sagde det på var hun forholdsvis tæt på og han var næsten sikker på at alkoholen kunne give det sidste skub ud over kanten "du er i sikre hænder hos mig, det lover jeg dig højt og helligt" han smilede til hende og aede hendes lår blidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX)   Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) EmptyOns Dec 02, 2015 1:13 am

Hun lyttede til det han sagde, og måtte jo desværre erkende at han havde ret. Hun kende ham jo ikke, og ville derfor ikke ende med at det blev akavet. Og at hun skulle støde på ham et eller andet sted, og blive flov over det. Hun bed sig lidt i læben.
Hun tog sig selv i at lade sit blik vandre lidt ned af ham. Han var jo bestemt flot, og charmerende. Han så i det hele taget bare godt ud.
Hun bed sig lidt i læben over en tanker der poppede op i hendes hoved. Gad vide hvordan han så ud uden tøj på. Hun rystede dog hurtig tanken ud af hovedet da hun hørte hvad han sagde Mr. White? Hmm det kunne han vel godt kalde ham. White? Hun kunne dog ikke lade vær med at tænke at han passede bedre på en Black.
Hun bed sig en smule over at han sagde at hun var i sikre hænder, og at han nussede hendes lår. Hun tog en tår mere af sin drink. Okay den slog faktisk virkelig hårdt... hun kunne tydeligt mærke det, og det var måske det er fik hende til at se på ham. Hun kunne mærke hendes hjerte hamrede i brystet på hende. Hun tøvede lidt, men nikke så stille. "okay.. men.. de må love mig at de stopper hvis jeg beder dem om det" bønfalde hun lidt. Hun han var virkelig nervøs, det var næsten lige før hendes hænder rystede
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX)   Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) EmptyOns Dec 02, 2015 10:46 pm

han smilede og løftede sin hånd blidt "meget vel de har mit ord" han smilede til hende og hjalp hende på benene. han kyssede først hendes hals sensuelt mens hans hænder lynede op for hendes kjole op. Han hjalp hende ud af tøjet og lagde hende ned på sengen "vær rolig min kære, jeg skal nok være blid" han slikkede to fingre før han begyndte at stimulere hendes underliv med gentagende bevægelser. Han smilede som han mærkede hun blev mere og mere våd og villig. Han rettede sig op og så ind i hendes øjne "jeg vil tage din mødom nu" han åbnede sine bukser for at vise sit lem og efter det pressede han sig mod hendes åbning der var klar til at blive invaderet af hans lem. Han kørte langsomt frem indtil han ramte hendes jomfruhinde. Med lidt ekstra kraft fik han presset forbi den og han kunne mærke blodet løbe ned over hans lem "shh, fokuser på mig, jeg skal nok sørge for dig" han aede hendes kind mens han roligt fortsatte til han var helt inde i hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX)   Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) EmptyOns Dec 02, 2015 11:10 pm

Millas hjerte hamrede afsted. Da han hjalo hende på benen var hun virkelig i tvivl om hun skulle sige nej, om hun skullde fortryde. Hun mærkede de våde kys mod hendes hals, og sukkede lidr over dem. Hun lod sine hænder hvile mod hans muskuløse overarme. Hun bed sig lidt i læben da han lynede hendes kjole op, og den faldt til jorden og afalørede et forførende sæt undertøj med blonder og G-streng.
Da også det røg, ende hun med at tage armene lidt ind foran sig. Hun havde aldrig stået nøgen foran nogle! Og hun var lidt flov over det.
Hun kunne mærke hvordan hendes hjerte galoperede i brystet på hende! Hun mærkede sengen under sig, hun så op på h ved hans ord. Lige meget hvad han sagde lidt nu, så ville hun nervøs!
Hun mærkede hvordan han lod to finger stimulere hende. Der var en virkelig underlig følelse men stadig føltes det virkelig gosr. Selvom hun prøvede at holde ddm inde kom der nogle enkelte støn ud mellem hendes læber.
Hun hørte hvad han sagde hun blev virkelig nervøs. Og da han pressede sig op i hende grab hun far i sengetøjet. Og hendes støn havde en ator ømhed i sig. Især da han gik gennem hendes jomfeuhinde. Et smertefyldt srøn kom fra hende. Hun havde næsten lyst til at tude så obst fjorde det.
Hun hørte hvad han sagde, og vende blikket mod ham. Hun havde sin ene gånd mod hans overarm, og uden at vide det, klemte hun virkelig om den.
Hun havde slet ikke lyst til ar han skulle bevlge sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX)   Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) EmptyOns Dec 02, 2015 11:36 pm

Eli så ind i de våde øjne og tørrede en tåre væk fra hendes kind "jeg ved det gør ondt kære, så lad os bare være sådan her lidt, vi har hele aftenen" han lagde sig lidt mere ind over hende og kyssede en anden tåre væk. Han aede hendes hoved "jeg forstår det gør ondt på dig så vi tager det bare helt roligt, jeg kommer til at lave nogle små bevægelser, bare så du kan blive vandt til det" han lavede nogle små stød først så hun kunne mærke hvordan det føltes. Han blev ved med dette i noget tid før han gjorde bevægelserne større. Han blev ved med at berolige tøsen under sig, den første gang var altid den hårdeste for piger "tag det roligt kære, jeg er sikker på at du nok skal blive mere behaget af dette frem over" han legede lidt med hendes bryster mens han lod sine stød blive hurtigere.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX)   Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) EmptyOns Dec 02, 2015 11:50 pm

Hun havde nu aldrig regnet med at hendes første gang skulle blive sådan her. Ikke at den første gang betød noget videre for hende! Men på en måde var hun faktisk glad for at hun var endt med at gøre det her og nu. For Denne fyr var virkelig beroligende!
Selvom det stadig gjorde ondt, så hjalp hans træsten og hans ord. Og det hjalp at han ville tage den med ro.
Hendes hjerte hamrede stadig, men hans ord hjalp på det. Hun lukkede øjnene lidt da hun mærkede hans kys. Hun åbnede dem dog lidt i panik da han sagde at han ville bevæge sig. Og da han begynde at gøre det, krumede hun fingerne om underlaget under dem. Hun kneb øjnene sammen og kom med nogle ømme piv. Hun følte sig virkelig ynkelig. Hun var ellers ikke typen der klynkede, men dette godt virkelig ondt.
Dog begynde smerten af lægge sig, og de ømme lyde blev mere eller mindre erstattet af lette støn. Der kom dog nogle enkelte ømme lyde fra hende når han satte tempoet op.
Hun bed sig lidt i læben som han begynde at lege med hendes bryster. Efterhånden som han øgede tempoet, blev hendes støn også lidt højere.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX)   Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) EmptyTors Dec 03, 2015 11:45 pm

han smilede lidt til pigen han lå og berøvede det reneste hun havde. Han tog fat om hendes hofter mere og kyssede hendes hals "har du stadig smerter, det lyder ikke sådan" han smilede til hende og blev ved med at støde hurtigere, hendes støn var mere nydende end af smerte så han kunne godt tillade sig at sætte farten mere op "fuck, det her er godt" han smilede og blev ved med at støde i hende og hans hænder udforskede hendes krop og sensuelt berørte dem med bløde bevægelser hen over den, en meget fin krop hun havde, han ville give alt for at hun kunne blive en af hans tjenere. Han smilede til hende beroligende og aede hendes kind mens den anden hånd klemte om hendes bryster "jeg nærmer mig snart briste punktet, må jeg komme inde i dig?" han spurgte venligt men stakåndet over det siden han brugte meget af sin kraft på at støde i det meget stramme underliv hun havde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX)   Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) EmptyFre Dec 04, 2015 12:06 am

De feste unge piger ville nok være helt knust over at få taget sin mødom på denne måde, men Milla var egentlig ikke en af de piger der vægtende det særlig højt. Det var ikke fordi hun ville gemme sin første gang til en særlig person. Men hu have bare været for nervøs til at gøre det.
Hun bed sig lidt i læben da han spurgte om hun stadig var i smerte. Hun rystede på hovedet, da hun stønnede alt for meget til overhoved at sige noget, og det hjalp ikke at han satte farten op.
Hun havde sine hænder med hans skuldre, Det var egentlig utroligt at man kunne mærke hvor meget hans musikler spænde.
Jo hårde han stødte op i hende, jo højere stønnede hun. På et tidspunkt, uden selv at tænke over det, borede hun sine negle ned i hans skuldre. Det ville nok gøre lidt nas, men hun tænkte slet ikke over hvad hun gjorde. Hendes krop føltes næsten som om den brænde, ikke at det gjorde ondt mere, men den føltes vildt varm, hun blev næsten rundtosset sikkert fra at hyrperventilere sådan.
Hun hørte hvad han sagde. Hun var jo på P-Piller så det kunne vel intet gøre.
"Jah" det kom ud sammen med et støn. Hun mærkede en mærkelig følelse, som om hendes underliv trak sig sammen.
En helt vanvittig følelse der gjorde at det næsen var helt ulideligt at være i sin egen krop, men samtidig den mest fantastiske følelse hun nogle sinde havde prøvet.
Der kom nogle høje støn fra hende, samtidig med at hun spænde i hele kroppen særligt i underlivet. Hendes Negle borede sig ned i hendes skulder mens hun fik en orgasme
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX)   Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) EmptyLør Dec 05, 2015 12:41 am

han kunne mærke hendes orgasme, den var stor, hendes første rigtige uden tvivl. Han smilede til hende og han kunne mærke han selv kom i hende, han åndede udmattet ud efter have brugt så meget energi på at gøre det ved hende "puhh, giv mig lige et par minutter til lige at komme på dupperne igen" han trak sig ud af hendes stadig sitrende underliv og tog sin jakke og skjorte ordenligt af og lagde dem hen over en stole ryg og fandt en banan fra en skål med frugt, efter det tog han et simpelt glas vand og bundede det i en tår "jeg har taget din mødom, men siden vi har hele natten, hvorfor ikke hjælpe dig med at udvikle andre færdigheder inden for den sensuelle kunst" han smilede til hende med det samme venlige smil som han havde på før han havde kneppet hende på sengen for at sige det lige ud "jeg kan forsikre dem at de vil nyde det lige så meget som det du følte lige nu hvis ikke en højnet sans" han smilede til hende og hældte et glas, kom her over og sid i mit skød mens vi får pusten, jeg har lidt frugt og vand til at holde os igang med" han smilede venligt til hende og klappede sit lår.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Maskebal eller!?.. - Eli (XXX)   Maskebal eller!?.. - Eli (XXX) EmptyLør Dec 05, 2015 1:16 am

Hun mærkede at han kom i hende, og kom med et lidt højt støn. Hun havde næsten som om hele hendes krop blev slap. Hun lå forpustet på sengen og kunne næsten se at det snurede for øjnene. Hun sukkede lidt da han tak sig ud, og lå bare og fik vejret igen.
Hun så på ham da han sagde at han lige skulle komme på dupperne, i tvivl om hvad det mente, men tænkte ikke mere over det.
Først da han sagde det næste, rettede hun sig lidt op i sengen og så overrasket på ham. Ville han fortsætte? Men? Hun så lidt ned, og bemærkede at der var kommet en smule blod på lagnet. Hun bed sig lidt i læben. Igen? Det var hun ikke sikkert på at hun kunne.
Men han havde jo lidt ret. De var her hele natten, og hellere være sammen med ham, end der ude fra.
Hun rejste sig lidt forsigtigt fra sengen, og kom over til ham.. Hun tøvede lidt med at sætte sig på hans skød, men gjorde det nu alligevel. Hun så på glasset med vand, og tog det, og drak det hele. Man blev virkelig tår i munden når man stønnede så meget.
Hun så lidt forsigtig på ham.
"Hvad... mener de egentlig med at du vil udvikle mine færdigheder?" spurgte hun så. Hun ville gerne vide hvad han havde tænkt sig.

Maskebal eller!?.. - Eli (XXX)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Fjendtskab eller venskab - Joseph.
» Biologi alene eller med selskab??
» et møde med skæben eller? ~ Caine Rothwell

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VIII :: Hovedstaden: The King Quarter-
Gå til: