Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

  You give me trouble, so I sell you to another man

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




 You give me trouble, so I sell you to another man Empty
IndlægEmne: You give me trouble, so I sell you to another man    You give me trouble, so I sell you to another man EmptyFre Jan 26, 2018 5:17 pm

Tid - 23.00
Sted - Hos @niklaus
Omgivelser - Ingen udover Menneske smugleren, Adla og Niklaus
Vejr - koldt og små blæsende.

Adla havde tjent penge, ved at gøre som hendes chef havde bedt hende om, hun havde desværre fået flere advarsler fra ham om at hun ikke tjente nok! Men hun kunne jo ikke gøre noget når hun gjorde sidst bedste, og folk ikke ville betale mere. Denne aften var Adla blevet hjemme, fordi hendes Chef ville have hende med til et møde.

Hvad mødet handlede om, vidste Adla intet om, det eneste var at hendes chef havde fortalt at hun ville komme til at tjene langt flere penge, og at hendes familie havde det godt der hjemme og fik pengene. Det sidste med hendes familie var løgn, men det vidste hun ikke, hun troede på at hendes chef talte sandt.

Adla var igang med at vaske og bade sig og sådan, hun ville jo godt se bare nogen lunde ud, det var et vigtigt møde. Hun havde fået leveret en pose med tøj hun skulle tage på. Adla havde ikke kigget i den. Hun var lige trådt ud af badet som hun tog håndklædet omkring sin krop samt om håret. Hun gik ud af badeværelset og ind på det lille værelse hun boede på. Håndklædet om kroppen tog hun af for at tørre sin krop. Først da hun var klar til det, tog hun posen og hældte tøjet ud på sengen. Der var intet undertøj, men lille skole uniforms nederdel, dog langt kortere end hvad en rigtig skoleuniforms nederdel var, derudover en lille top ting hun skulle have på.

Det var et vigtigt møde? Det havde hendes chef sagt, hvorfor havde han så givet hende sådan noget tøj, og ikke engang trusser eller noget? Skulle hun bruge sine egne trusser? Hun overvejede det, men vidste også bare at hun kun måtte tage det tøj på hun fik udleveret, tog hun noget af sit eget eller andet tøj på os, blev hun straffet. Hun valgte ikke at gøre så meget ud af det, hun tog tøjet på, forsatte ud på bade værelset for ordne sit hår.

Hun var færdig før de skulle have afsted, 15 min før hendes chef havde sagt hun skulle være færdig. Da det endelige blev tid gik de begge ud til bilen, Adla sagde intet, for hvad skulle hun sige? ”Husk at opfør dig som du skal, jeg gider ikke noget bølv med dig” sagde han blot inden det efter et stykke tid, kørte op ad en stor indkørsel for at komme til et forholdsvis stort hus. ” husk du taler ikke uden tilladelse” sagde han og så truende på hende. Adla nikkede stille og steg ud af bilen, hun havde højhælede på som var ret høje.

Det var sent om aftenen klokken var omkring 23, og det var helt sort uden for næsten. Hendes og hendes chef, stod ved hoveddøren og cheffen bankede på døren og afventede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 You give me trouble, so I sell you to another man Empty
IndlægEmne: Sv: You give me trouble, so I sell you to another man    You give me trouble, so I sell you to another man EmptySøn Jan 28, 2018 11:10 pm

Det var aften. Vejret uden for var koldt og en smule blæsende, men intet som Nik vil kunne mærke da han jo var død. Normalt vil han på sådan en dag som i dag være ude i byen nu for at finde nogle at lege med, men ikke i dag. I fag var anderledes. En som kendte Nik havde sagt at han havde en mulig slave til Nik, og at de vil komme forbi ham i dag. Han havde fået af vide at det var en tøs, og at hendes navn var Adla. Hun var blevet smuglet ind i landet ulovligt, som fyren havde en vane med at gøre med folk. Love dem guld og grønne skove hvis de bare arbejdede for ham og alt sådan noget. Nik havde før fået nogle af dem som han havde smuglet ind i landet, og Nik håbede på at den nye vil prøve at gøre modstand og det. Bare en smugle, så han kunne knække hende helt. Det vil nemlig være sjovest.

Nik vågnede da den var omkring de 19. Han gik i bad så han var klar til når de kom. Han tog noget tøj på som bestod af cowboybukser og en trøje. Det var ikke det store, men hey. Han vil ikke se for pæn ud i tøjet heller. Det var jo lige meget, da han allerede havde fået tøsen. Eller fyren havde lovet at give hende til Nik.

Kl var ca 23 da der blev banket på døren. Nik sad foran tv’et da det var. Han slukkede det, og rejste sig op for at gå over til døren og åbne. Han så på Adla og menneskesmugleren. ”Godaften. Kom inden for” sagde han, og lod dem begge komme ind, inden han lukkede døren efter dem. Han havde godt lagt mærke til Adla havde en skolepige uniform på, hvilket han meget godt kunne lide. Især at nederdelen var så kort som den var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 You give me trouble, so I sell you to another man Empty
IndlægEmne: Sv: You give me trouble, so I sell you to another man    You give me trouble, so I sell you to another man EmptySøn Jan 28, 2018 11:18 pm

Adla stod pænt ved siden af sin chef, og ventede på der blev åbnet. Hun var usikker, for hun vidste ikke helt hvad der skulle ske med hende, hun prøvede at skjule hendes usikkerhed. Hun kiggede kort på sin chef, han ville ikke engang vige hende et blik. Da døren blev åbnet, smilede Adla og sagde " Godaften" Med et kæmpe smil på læberne.

Hendes chef så på hende med et advarende blik. Inden han greb hende i håret og trak hende med inden for og hviskede højt i hendes øre. " Hvad var det jeg sagde om ikke at tale uden tilladelse" sagde han vredt, og holde hende hårdt i håret, mens de begge fulgte efter Niklaus.

" Ja du kan selv se, hun er ikke lige frem den mest opdragene, jeg har prøvet, men ja du nået hårdere end mig" sagde han og slap Adla ved at skubbe hende over mod Niklaus . Adla var tæt på at vælte ind i Niklaus og endte derfor på gulvet. Hendes nederdel fra så kort at hun når sad som hun gjorde på gulvet var hendes bagdel og underliv ret tydelige og blottet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 You give me trouble, so I sell you to another man Empty
IndlægEmne: Sv: You give me trouble, so I sell you to another man    You give me trouble, so I sell you to another man EmptySøn Jan 28, 2018 11:36 pm

Da Nik havde åbnet døren for dem, hørte han godt at Adla sagde godaften, og så hvordan hendes chef trak hende i håret ind og hviskede til hende at hun ikke sku snakke uden tilladelse først. Nik smilede kort over det, dog kommenterede han ikke på det.

Da de var kommet ind, lyttede han til det som Adlas chef sagde, og nikkede til det. ”Ja jeg er noget hårdere end dig. Og jeg tror sagtens at hende her kan blive meget lydig når først jeg er færdig med hende.” Han så ned på hende, som hun nu lå på gulvet for hans føder. ”Vis at du er en god tøs, og kys mine føder.” sagde han til hende, og afventede om hun vil gøre det. Hvis ikke, vil hun få en straf senere, men lige nu vil han blot teste hende, og se hvad hun vil gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 You give me trouble, so I sell you to another man Empty
IndlægEmne: Sv: You give me trouble, so I sell you to another man    You give me trouble, so I sell you to another man EmptySøn Jan 28, 2018 11:44 pm

Adla ømmede sig i stilhed, det havde været ret hårdt at lande på gulvet, når man ikke var forberedt på det. Hun kiggede nervøst op på sin Chef og derefter Niklaus. At de talt om at hendes chef ikke var lige så hård som den mand de lige var ankommet til for at holde noget møde, eller hvad det nu var.

At høre orderne " vis at du er en god tøs og kys mine fødder", rullede hun med øjnene, dog prøvede hun at gøre det så det ikke var så synligt. Men hun gjorde ikke som hun havde fået afvide. Tværtimod satte hun sig op på knæ og derefter ville rejse sig helt op og stå.

" jeg skal ikke gøre noget, jeg vil gerne hjem" sagde hun og så på dem begge! " Jeg vil gerne helt hjem!, jeg vil ikke arbejde for nogen af jer mere" sagde hun, det var tydeligt at høre hendes accent, og at hun var bange. " Min familie har fået pengene, og nu vil jeg gerne hjem" sagde hun og kom helt op og stå.

Hendes chef så truende på hende, " Du vil gerne hjem?" sagde han spørgende og så på hende, " Ja,! " sagde hun og kunne godt fornemme at det her ikke var helt godt. " Jamen så nyd det for du er hjemme nu" Sagde han og greb hårdt fat i hendes hår og tvang hende ned på knæ.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 You give me trouble, so I sell you to another man Empty
IndlægEmne: Sv: You give me trouble, so I sell you to another man    You give me trouble, so I sell you to another man EmptyMan Jan 29, 2018 12:05 am

Da Adla tydeligvis ikke gad at adlyde den ordre som hun havde fået, sukkede Niklaus tungt over hende. Hun var langt fra opdraget ordentligt. Hun havde stadig en hel del at lære kunne Niklaus se, og det irriterede ham lidt, at hendes chef ikke havde opdraget hende bedre end dette. Men han skulle nok få hende knækket. Han skulle blot lege med hende noget tid, og så vil hun gøre alt hvad han end bedte hende om uden så meget som at tøve. Det skulle han nok sørge for.

Han hørte det som Adla sagde. At hun gerne vil hjem da hendes familie havde fået sine penge og det. Nik vidste udmærket godt, at de ikke havde fået pengene, for sådan var hendes chef nemlig. Lovede en at sende penge til deres familie, og så ikke gøre det, og i stedet udnytte personen. Nik sagde dog intet til den slags.
Han så ned på Adla som nu blev tvunget i knæ igen af sin chef. Nik smilede til hende på en let ond måde, og så derefter op på chefen. ”Bare slip hende. Jeg kan sagtens styre hende. Og tak for hende. Du er velkommen til at smutte igen. Har en at opdrage på” sagde han, og fulgte chefen ud til døren. Efter chefen var gået ud, låste nik døren, og gemte nøglen væk. Adla havde nu ingen mulighed for at stikke af her fra. Roligt gik nik tilbage ind til hende, og så på hende med et roligt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 You give me trouble, so I sell you to another man Empty
IndlægEmne: Sv: You give me trouble, so I sell you to another man    You give me trouble, so I sell you to another man EmptyMan Jan 29, 2018 12:13 am

At mærke taget i sit hår fik hende til at komme med smerte lyde, fuck det gjorde ondt på hende, hvorfor var det altid håret han tog fat i. " det er iorden" sagde chefen og slap hende.

Han fulgte med Nik ud til døren og sagde farvel, Adla var i mellem tiden kommet op og stå igen. Hun var blvet stående, hvad skulle der ske? Hvorfor kunne hun ikke få lov at komme hjem til sin familie? Hun stod med den ene arm hængende ned ad og med den anden holde hun på armen der hang neds albue.
" hvorfor er jeg her" spurgte hun og kiggede nervøst på nik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 You give me trouble, so I sell you to another man Empty
IndlægEmne: Sv: You give me trouble, so I sell you to another man    You give me trouble, so I sell you to another man EmptyMan Jan 29, 2018 12:20 am

Da Nik kom tilbage ind til Adla var han tilfreds med, at hun ikke havde prøvet på at stikke af. Endnu. Måske vil hun prøve på det senere. Hvem vidste? Han hørte det som hun spurgte over, og sukkede kort over det. Gik over til sofaen og satte sig ned på hende. Så op på hende med et yderst roligt blik. ”Du er her fordi din chef gav dig til mig. Jeg ejer dig nu. Og nu bedre du opføre dig, nu sødere er jeg imod dig. Men du står allerede nu til at få en straf fordi du ikke gjorde som du fik besked på tidligere. Jeg foreslår at du gør som jeg nu siger. At komme her over, og sætte dig på knæ foran mig, og give mig et blowjob. Gør du det, så bliver din straf mildere, nægter du, bliver den hårdere. Det er op til dig tøs” sagde Nik, og ventede på hvad hun valgte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 You give me trouble, so I sell you to another man Empty
IndlægEmne: Sv: You give me trouble, so I sell you to another man    You give me trouble, so I sell you to another man EmptyOns Jan 31, 2018 8:41 pm

Adla var blevet stående, hun havde ikke kunne finde ud af hvad hun skulle gøre, og var derfor blevet stående. Da han kom tilbage og så på hende, sendte hun ham et blik, der kunne dræbe, hvis hendes blik ellers kunne dræbe. At han satte sig i sofaen og så på hende som hun gjorde, kløede hun sig på armen og vidste ikke helt om hun skulle gøre det? For hun ville blive straffet hårdere hvis hun ikke gjorde ? Men hvorfor ville han straffe hende? Hun havde jo ikke gjort ham noget, eller havde hun?

Hun gik tøvende over mod ham, det var tydeligt at se at hun ikke var tryk ved det her. Da hun endelig stod foran ham, bed hun sig nervøst i underlæben. Hun satte sig ned på knæ, hun var ikke meget for det her! Hans ben var spredte sådan at hun kunne sidde i mellem dem for at kunne komme bedre til. ” Hvorfor?” spurgte hun stille, hun anede ikke om han hørte hene, hun mumlede det blot. Hun begyndte at åbne hans bukser og bælte for at få hans lem frem. Hun havde givet Blowjob før, hun var forholdsvis god til det. Hun havde jo haft kunder mens hun arbejdede for sin chef. Hun lod håndne pirrende lege med hans lem, så det blev bare lidt stift, inden hun tog det i munden og begyndte blowjobbet. Han var ret stor, og hun havde ikke lige frem den største mund. Hun havde en ret lille mund, og kunne næsten ikke engang have ham i munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 You give me trouble, so I sell you to another man Empty
IndlægEmne: Sv: You give me trouble, so I sell you to another man    You give me trouble, so I sell you to another man EmptyTors Feb 08, 2018 10:47 pm

Nik sad roligt i sofaen, og ventede på at hun vil reagere og faktisk gøre det som hun lige havde fået besked på. For gjorde hun ikke, vil hun hurtigt lære hvad der skete hvis hun ikke gjorde hvad der blev bedt om. Hun havde intet valg når hun var hos Nik. Her skulle hun blot gøre hvad han end bad hende om.
Han så på hende, som hun endelig valgte at komme over til ham. Dog meget tøvende. Det skulle hun i den grad vendes af med. Hans øjne blev på hende, til hun var helt hende ved ham. Han så hvordan hun nervøst bed sig i læben. Hun var vist virkelig nervøs. Han kunne endda lugte nervøsiteten hos hende. Dog satte hun sig på knæ som hun skulle foran ham. Han hørte hun spurgte hvorfor, og han sukkede. ”Hvorfor? Hvorfor du skal gøre dette? Fordi jeg er liderlig, og vil teste hvor god du er.” sagde han køligt. Han sad roligt mens hun åbnede for hans bukser, og fandt hans pik frem. Han lod hende lige nu selv gøre hvad hun ville, for at se hvordan hun vil klare denne opgave her, uden hans hjælp. Han mærkede hendes hånd som hun startede med at bruge, og derefter hendes mund. Den var ret lille, for hun ku ikke tage så meget af ham. Han lod hende fortsætte, og hvis hun vil prøve at stoppe, vil han presse hendes hoved ned igen, så hun fortsatte lige til han kom hende i munden inden han lod hende tage hovedet til sig igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 You give me trouble, so I sell you to another man Empty
IndlægEmne: Sv: You give me trouble, so I sell you to another man    You give me trouble, so I sell you to another man EmptyFre Mar 02, 2018 10:09 pm


At sidde sådan som hun gjorde, på knæ foran en vildt fremmede mand, som hun åbenbart skulle blive hos, da det var ikke lige frem særlig rart! Hun var igang med at give ham et blowjob, det var ikke nemt for hende for han var ret stor og hun kunne dårligt have ham i munden. Hun prøvede at trække hovedet væk, hun ville ikke, men gået i hendes hår og at hun blev presset ned over han lem og ikke længere selv var i stand til at flytte hovedet, og fjerne sig fra hans lem. Det var slet ikke rart! Hun ville gerne stoppe men kunne ikke, hun mærkede hvordan han kom i hendes mund. Hun hadede smagen af sæd! Hun havde aldrig kunne lide det. Hun så på ham og spyttede sæden ud på gulvet! Hun var egentligt ligeglad! For hun skulle bestemt ikke sluge sæd! Det havde hun heller aldrig gjort i forbindelse med hendes kunder! Så hvorfor skulle hun gøre det nu!

Hun så på ham og sagde ” Jeg vil ikke være her! Du kan ikke bestemme at jeg skal være her” sagde hun og så på ham, hun vidste godt at dette nok ikke ville hjælpe hende på nogen måde, men man havde vel lov at håbe? Hun rejste sig fra gulvet, ”Jeg kom med her frivilligt, fordi vi bare skulle snakke? Vi snakker jo ikke? Jeg vil ikke have sex med dig” sagde hun og så på ham, man kunne godt høre hendes accent var Iransk. ” Jeg ringer til politiet” sagde hun, selvom hun havde fået afvide at politiet kostede mange penge at bruge og at hun ikke havde råd til det, det var det hendes chef havde sagt. At Adla var ulovligt i landet, vidste hun ikke! Hun troede at hun var her lovligt, men at politiet og sygehuse og sådan kostede mange penge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 You give me trouble, so I sell you to another man Empty
IndlægEmne: Sv: You give me trouble, so I sell you to another man    You give me trouble, so I sell you to another man EmptyFre Mar 02, 2018 10:42 pm

Mens Nik sad i sofaen, mærkede han at Adla prøvede at trække hovedet til sig, men han lod hende ikke gøre det før han var kommet. Han så hvordan hun spyttede sæden ud på gulvet og sukkede over hende. Det skulle hun lære. At respektere hans sæd, og faktisk sluge den hvis hun fik besked på det. Men for nu lod han den gå. For han skulle skam nok lære hende hvad der var rigtigt og forkert. Han vidste udmærket godt at Adla var ulovlig, og han hørte det som hun sagde. Sukkede over hende. ”Der tager du så fejl tøs. Jeg kan godt bestemme over dig, og sige du skal være her. Hvor vil du ellers tage hen tøs? Du har intet andet sted end hos mig.” Han satte sig mere til rette og så lige på hende. ”Du kan ikke ringe til politiet. Kender du overhoved deres nummer? Og hvordan vil du ringe? Jeg har ingen mobil eller noget.” sagde han roligt. Han havde et tv som mere eller mindre det eneste elektroniske i sit hus. Han rejste sig op. ”Du skal nok lære at jeg bestemmer, og du intet kan gøre ved det.” sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 You give me trouble, so I sell you to another man Empty
IndlægEmne: Sv: You give me trouble, so I sell you to another man    You give me trouble, so I sell you to another man EmptyFre Mar 02, 2018 11:15 pm

At Adla tog fejl, det var ham der bestemte og at han godt kunne bestemme over hende, samt at hun ikke havde nogen andre steder at tage hen. Hun så på ham ” Jeg har masser af steder at tage hen! Og nej du kan intet bestemme” sagde hun og så på ham, hun prøvede at være bestemt og hård, men hun kunne ikke helt forstå hvorfor hun var her! Og hvorfor han ville bestemme over hende? Det var mærkeligt, var det sådan man havde forhold her i England? ” jeg forstår det altså ikke?, er det her planlagt?” spurgte hun usikkert og så på ham.

Han havde ret, hun kendte ikke nummeret til politiet og hun derfor ikke ville kunne ringe til dem ” nej det gør jeg ike” sagde hun stille og så på ham. Hun havde ikke fået sin mobil med sig, hun havde ikke fået lov til at tage nogen af sine ting med sig, da de skulle afsted. ” Men hvorfor? Hvorfor vil du bestemme?” spurgte hun stille og så spørgende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 You give me trouble, so I sell you to another man Empty
IndlægEmne: Sv: You give me trouble, so I sell you to another man    You give me trouble, so I sell you to another man EmptyFre Mar 02, 2018 11:27 pm

Nik vidste udmærket godt at han bestemte over Adla her. Selvom hun ikke selv endnu havde indset det. Han ventede på hendes svar med hvor hun ellers vil tage hen. Da hun sagde at hun havde massere steder at tage hen, smilede han over hende. ”Du lyver. Du har ikke et eneste sted at tage hen. Ingen vil lade en som dig blive hos sig. Det bedste sted for dig er hos mig. Hvor du får lov at blive.” sagde han roligt. Han så på hende da hun spurgte om det her var planlagt. ”Om hvad er planlagt? At du er min? Først for nyligt så ja kan man vel godt sige.” sagde Nik roligt.

Han nikkede roligt da hun sagde at hun ikke kendte nummeret til politiet. ”Tænkte jeg nok” sagde han roligt og gik over til en skuffe. Han trak den ud, og fandt et halsbånd i den. Han vendte sig om mod hende, som hun stillede sit spørgsmål. Hvorfor han vil bestemme? ”Jeg bestemmer fordi det er sådan det er. Jeg kan lide at bestemme.” sagde han, og gik over til hende. Så ned på hende. ”Og nu får du dit tegn på du er min” sagde han roligt inden han tog halsbåndet om hendes hals og låste det. Det sad en smule stramt, men ikke så stramt hun ikke ku få luft. Dog vil hun ku mærke det. Hun vil ikke selv kunne få det af sig. ”Så er du min.” sagde han roligt, helt lige glad med hvad hun end vil sige til det her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 You give me trouble, so I sell you to another man Empty
IndlægEmne: Sv: You give me trouble, so I sell you to another man    You give me trouble, so I sell you to another man EmptyFre Mar 02, 2018 11:35 pm

Hvordan kunne han vide at hun løj? Han kendte hende jo ikke? Hun havde aldrig set ham før, var hun i hverfald sikker på? Der havde dog været kunder hvor hun havde haft bind for øjnene for ikke at måtte kunne genkende dem, men havde han været en af dem? Hun kunne virkelig ikke finde ud af det. ” Jeg vil gerne hjem” sagde hun stille og kiggede derefter ned i gulvet. Det var virkelig ikke sjovt? Var det her et arrangerede ægteskab? Det plejede da ikke at være sådan? Det var i hverfald ikke sådan det var der hjemme, altså der hvor hun kom fra. ” Men jeg vil ikke giftets med dig! Jeg vil ikke have et arrangerede ægteskab!” sagde hun og så på ham. Det var tydeligt at hun ikke rigtigt fattede hvad der egentligt forgik her, selvom hun prøvede på det.

Faktisk havde hun aldrig tænkt over den del med at kunne nummeret til politiet? Hun havde aldrig haft brug for det? Så hvorfor kende det? Man kunne vel altid spørge nogen ? kunne man ikke? Hun valgte at lade det spørgsmål ligge. At han bestemte fordi det var sådan det var og fordi han kunne lide at bestemme, fik hende ikke til at svare ham. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige til ham? Hendes øjne fulgte hans hen mod skuffen hvor han trak et halsbånd op fra. Hun trådte et skridt væk fra ham som han kom helt tæt på hende, hun gjorde ingen modstand i forhold til at få halsbåndet på. ” Hvorfor?” spurgte hun spørgende og hentyd til halsbåndet.” Normalt bruger man vielses ringe? I hverfald der hvor jeg kommer fra” sagde hun og så på ham. Halsbåndet sad stramt og det var irriterende! Hun tog hånd op til det og prøvede at løsne det lidt, men var ikkem uligt, hun kunne ikke selv få det af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 You give me trouble, so I sell you to another man Empty
IndlægEmne: Sv: You give me trouble, so I sell you to another man    You give me trouble, so I sell you to another man EmptyFre Mar 02, 2018 11:48 pm

Hun virkede mere urolig. Han kunne lugte det på hende, men han kunne lide det. Han ku næsten tænke sig til hendes tanker lige nu. Hvordan han vidste hun løj. Han kunne høre det på hendes hjerte. Det var det som afslørede hende. Det bankede hurtigere end før.
Et suk forlod Nik da hun sagde hun gerne vil hjem. ”Du er hjemme.” sagde han bare roligt til hende. ”Det her er dit nye hjem.” Han hørte det hun sagde og begyndte at grine over det. Giftes? Troede hun virkelig at det var det de skulle? Dog sagde han intet pt om det. At det ikke var det som de skulle. Men at hun nu var hans slave. Men det skulle hun nok lære.

Efter han havde kommet halsbåndet om hendes hals, hørte han det hun sagde. At normalt brugte man ringe. ”Du tror vi skal giftes? Så lad os kalde det det hvis det får dig til at føle dig bedre. Men fra nu af tøs skal du gøre alt du får besked på, med mindre du vil straffes, og du skal følge de regler du får. Forstået?” sagde han, og ventede på hun vil svare på om det var forstået. Tænk en gang at hun troede de skulle giftes. Ham gifte sig med nogle? Aldrig. Men ham som fik nye slaver? Altid. Det var en god tanke. Og Adla sku nok møde en af de andre slaver på et tidspunkt. Så de ku lege sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 You give me trouble, so I sell you to another man Empty
IndlægEmne: Sv: You give me trouble, so I sell you to another man    You give me trouble, so I sell you to another man EmptyFre Mar 02, 2018 11:54 pm

Det begyndte at gå op for Adla at de ikke skulle giftes, hun blev mere og mere nervøs, hun sgade ikke noget, hendes hjerte bankede der ud af! Hun vidste at der var noget helt galt, men hvad kunne hun ikke svare på, før at han fortalte hende at hun fra nu af skulle gøre alt hun fik besked på og at hun skulle følge de regler hun ville få, hvis hun ikke ville straffes, hun så på ham men der kom ingen ord ud af hendes mund, hun vidste ikke hvad hun skulle sige eller gøre.

Hun sukkede stille og bed sig hårdt i læben inden hun kiggede ned i gulvet. ” hvilke regleR?” spurgte hun stille inden hun tog valget og kiggede direkte ham i øjnene. Hun var virkelig bange, der var ingen tvivl. Hun gik over til ham, stillede sig bag ham kyssede ham på halsen, pirrende og frækt. Nappede ham blidt i øre flippen. Inden hun tog springet og greb ham i håret og hev hans hoved bagover ” er det det her du kan lide?” spurgte hun og så på ham. Hun havde før haft kunder, der godt havde kunne lide at hun var hård ved dem, måske det også var det han ville have?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 You give me trouble, so I sell you to another man Empty
IndlægEmne: Sv: You give me trouble, so I sell you to another man    You give me trouble, so I sell you to another man EmptyLør Mar 03, 2018 12:06 am

Det var tydeligt på måden hun blev mere og mere nervøs på, at det så småt gik op for hende, at dette ikke var et ægteskab. Nik kunne lide hendes nervøsitet, og kunne se hun gerne vil sige noget, men vist ikke kunne. Ikke før lidt efter, hvor hun spurgte hvilke regler det var. Han skulle til at svare hende på det, da hun så på ham og bevægede sig. Hvad havde hun gang i? Han mærkede da hun kyssede hans hals og nappede ham i øreflippen. Hun prøvede måske at flirte? Dog nåde han ikke at tænke meget over det, inden hun havde taget fat i hans hår og hevet hans hoved bagover. Han hørte det hun sagde, og smilede let over hendes dumhed. ”På en måde, men ikke helt.” sagde han, inden han hurtigt var fri og nu havde fat i hendes hår, og havde tvunget hende ned på knæ. ”Du spurgte om mine regler, og du skal nok få dem tøs. Og husk dem.
1: Altid adlyd mine ordre.
2: Du skal altid tiltale mig som Herre, og du skal altid sige Herre når du snakker til mig.
3: Du skal altid spørge om tilladelse til at snakke til mig. Du skal spørge 'Herre må denne slave her gerne snakke?' og hvis du får et nej, må du tie stille til du får lov.
4: du må aldrig samle dine ben helt. De skal altid være spredte, så der er nemmere adgang til dine kønsdele.
5: Hvis du har kjole eller nederdel på, skal du hive op i den før du sætter dig ned, så du sider på din bare røv
6: intet undertøj er tilladt.
7: Du må ikke lege med dig selv uden min tilladelse.
8: Du skal altid huske at spørge om tilladelse til at komme før du kommer. Får du nej til at må komme, må du holde det tilbage.
9: Du skal altid huske at takke mig for det jeg gør mod dig. Hvis jeg pisker dig, tak mig efter hvert slag, eller hvis du kommer, så skal du altid huske at takke mig for det.
10: Når du bliver pisket, skal du huske at tælle hvert slag du får, og sige tak derefter. Glemmer du dette, får du dobbelt så mange slag.
Håber du kan huske dem, ellers er det dit problem, og ikke mit.” lød det. ”Er reglerne forstået?” Han ventede på hendes svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 You give me trouble, so I sell you to another man Empty
IndlægEmne: Sv: You give me trouble, so I sell you to another man    You give me trouble, so I sell you to another man EmptyLør Mar 03, 2018 12:14 am

Adla hørte hans ord, det her var virkelig forvirrende! Dog nåede hun ikke at tænke eller sige noget, før han var ude af hendes greb og selv havde taget et greb i hendes hår og tvang hende på knæ! Det havde ikke været svært for ham at få hende ned på, hendes ret høje stilletter gjorde det noget svære for hende at gøre modstand, at hendes balance og sådan ikke var den bedste. Hun så op på ham, og vrængede ansigtet af taget i hendes hår, det gjorde ondt. Hun hørte hans regler og ventede med at sige noget, hun tænkte et lille stykke tid og prøvede at få hovedet væk fra hans greb i hendes hår men kunne ikke. ” Ja Herre” sagde hun stille og kiggede op på ham.

Det var nu ved at gå op for hende hvad det her handlede om! Hendes chef havde givet hende til ham her, for at hun skulle være hans slave. ” Min chef har givet mig til dig, fordi jeg skal være din slave, ikke?” spurgte hun og så på ham. Hun kunne ikke andet end at kigge op på ham, Hun havde det som om, at der blev hevet hår ud af hendes hovedbund.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 You give me trouble, so I sell you to another man Empty
IndlægEmne: Sv: You give me trouble, so I sell you to another man    You give me trouble, so I sell you to another man EmptyLør Mar 03, 2018 12:24 am

Det var nemt at få hende ned på knæ. Specielt i de højhælede hun havde på. Han så godt hendes ansigtsudtryk, men tog sig ikke af det. Ventede i stede på hun svarede ham, og hun gjorde det rigtigt ved at sige ja Herre. Det var godt.

Han hørte det som hun valgte at spørge om, og nikkede. ”Korrekt. Han syntes vist ikke du var god nok, siden han gav dig til mig. Men jeg skal nok lære dig at være en god lille tøs.” sagde han roligt til hende. Han slap taget i hendes hår, og så på hende. ”Strip for mig. Og så hvis du er sulten kan du få mad. Men ikke før du har smidt alt tøjet. Forstået?” han så på hende med et afventende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 You give me trouble, so I sell you to another man Empty
IndlægEmne: Sv: You give me trouble, so I sell you to another man    You give me trouble, so I sell you to another man EmptyLør Mar 03, 2018 12:31 am

Hun var tydeligt ikke særlig glad for denne situation hun var i. Men det var mere eller mindre gået op for hende at hun ikke kunne gøre en skid ved det! Hun så på ham, hørte hans ord, om at hendes chef ikke havde syntes hun var god nok, at han nok skulle gøre hende til at en god lille tøs. Hun svarede ham ikke, det gjorde ondt på hende indeni, hun havde gjort sit bedste! Hun havde arbejdede for ham, for at skaffe penge til sin familie! Hun havde ingen kontakt med sin familie! Hun savnede dem virkelig! Hun bed sig stille i underlæben og tog hånden op til hendes hovedbund efter at han havde sluppet hende.

Han ord om at hun skulle strippe for ham, for at hun kunne få mad. Hun svarede ham ikke, men rejste sig og og begyndte at strippe på en pirrende og fræk måde. Hun havde været under god undervisning i at strippe på en pirrende og fræk måde, hun var ret god til det. Hun stod nøgen foran ham, uden at have noget som helst på kroppen, stiletterne var også smidt, hendes fødder var ømme og hun stod stille foran ham. Hun havde en pæn krop, forholdvis veltrænet mave, og krop, dog uden på nogen måde at være særlig stærk. ” Jeg er sulten” sagde hun stille og så på ham. Hun vidste ikke helt hvad hun forventede at få som mad, hun var vant til at det ikke lige frem var det dyre og ordenlige mad hun fik, men måske var ham her anderledes på det punkt?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 You give me trouble, so I sell you to another man Empty
IndlægEmne: Sv: You give me trouble, so I sell you to another man    You give me trouble, so I sell you to another man EmptyLør Mar 03, 2018 12:41 am

Da hun begyndte at strippe holdte han øje med hende. Hun var ikke dårlig, og han kunne lide måden hun gjorde det på. Han lod hende strippe færdig, og da han hørte hendes ord at hun var sulten, smilede ham. ”Ned på alle fire, og følg med.” sagde han roligt, ingen han gik ud i køkkenet. Her fandt han noget rugbrød frem og leverpostej som han altid gav sine slaver. Han smurte det på rugbrødet, og skar det ud i små bidder, inden han lagde det i en skål. Han satte det ned på gulvet og så på hende. ”Spis uden hænder.” sagde han roligt. Ventede 5 min inden han tog skålen igen. Surt show hvis hun ikke var færdig. Han stillede en ny skål ned til hende med vand i. ”Drik. Men igen uden hænder.” efter 5 min mere fjernede han også den skål fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 You give me trouble, so I sell you to another man Empty
IndlægEmne: Sv: You give me trouble, so I sell you to another man    You give me trouble, so I sell you to another man EmptyLør Mar 03, 2018 12:47 am

Hun stod og så på ham, hun anede ikke helt hvad hun skulle gøre eller sige, hun havde lyst til at råbe af ham og skrige! Fortælle hvordan landet lå! Hun turde bare ikke! Indeni hende var der en stemme der hele tiden sagde ” gør det nu! Kom nu du tør ikke” mens der var en anden stemme som sagde ” lad være, det hjælper ikke noget, det gør bare det hele værre”. Hvis man var en god menneske kender, ville man også kunne se det på hende, altså at hun havde en kamp med sig selv.

Hun valgte dog at sætte sig ned på alle fire, hun kravlede efter ham ud i køkkenet. Ventede på maden, hun så ned på skålen, spise uden hænder? Ej altså! Det irriterende hende virkelig men hun begyndte at spise, og nåede at spise det hele mere eller mindre. Da skålen med vand blev skiftet ud med den anden drak hun blot uden at sige noget. Hun lukkede kort øjnene som han også fjernede den skål lidt efter, hun prøvede lige nu at tage sig sammen over for ham.

Det lykkes hende at komme op og benene og råbte ” Jeg gider ikke dine lege! Jeg er sku ikk en eller anden øhmm idiot ting” sagde hun vredt. Det var tydeligt at høre på hende at hun ikke kendte det engelske ord for det hun ville sige. ” jeg nægter at gøre alt du siger! Jeg er ikke en eller anden slave! Jeg kom her til for at tjene penge til min familie! Og ikke for at være slave for dig” råbte hun af ham, det var tydeligt at høre hendes engelsk lige blev noget dårligere, fordi hun var sur og ikke rigtigt tænkte over hvad hun sagde. Hun forlod køkkenet for at gå ind i stuen til hendes tøj! Hun skulle bare ud her fra. Hun skulle have fat i en flybillet for at komme hjem! på vejen ind til stuen snubler hun over en kant til et gulvtæppe der lå på gulvet og ender med at falder så lang hun var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 You give me trouble, so I sell you to another man Empty
IndlægEmne: Sv: You give me trouble, so I sell you to another man    You give me trouble, so I sell you to another man EmptyLør Mar 03, 2018 1:01 am

Han så ned på hende mens hun spiste, og fornemmede godt før at der var noget hun havde vil sige men ikke kunne få sig selv til. Nik vidste at det vil komme om lidt det som hun vil sige. Sådan var det tit nemlig.
Efter hun havde spist og drukket, fik hun vist sit mod. Hun rejste sig i hvert fald op uden tilladelse, og råbte af ham. Han hørte det hun sagde, og sukkede tungt over hende. ”Du tilhører mig tøs. Dinchef gav dig til mig, og jeg begynder at se hvorfor.” Han så på hende som hun forlod køkkenet, og fulgte efter hende ind i stuen, hvor hun snublede over tæppet og faldt. Han var over hos hende hurtigt, og sørgede for hun ikke havde mulighed for at rejse sig op igen, ved at skubbe hende ned når hun prøvede at komme op. ”Du har ingen rettigheder her i landet tøs. Jeg kender din chef. Og dem som arbejder her må ikke være her i landet. Det vælger han blot ikke at sige. Så jeg er det bedste for dig. Uden mig har du ingen mad eller tøj eller varme eller noget i den dur. Så overgiv dig bare i stedet til mig tøs. Du har det bedre hos mig.” sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




 You give me trouble, so I sell you to another man Empty
IndlægEmne: Sv: You give me trouble, so I sell you to another man    You give me trouble, so I sell you to another man EmptyLør Mar 03, 2018 1:07 am

At hun lige skulle snuble over gulvtæppet og falde! Havde ikke været en del af planen, hun ville op og stå men hver gang hun forsøgte, blev hun skubbet ned igen af hans fod. Hun opgav at prøve at komme op, hun så på ham. Hans ord ramte hende, det var tydeligt! Men hun var her jo lovligt! Det havde hendes chef sagt til hende. Men hvis hun ikke var, var der jo ingen der ville lede efter hende? Ingen der ville vide at hun var væk? Men hvad med hendes familie? Havde de så slet ikke fået nogen penge?. Hun svarede ham ikke, hun så ned i gulvet. Det hele var ved at gå op for hende! Hun havde intet hørt fra hendes familie, hendes chef havde nægtet hende at have kontakt med dem, fordi det var det bedste. ” min familie har ingen penge fået vel?” spurgte hun uden at kigge på ham. Hun mærkede hvordan modet forsvandt i hende, ingen ville vide at hun var væk? Hvad nu hvis hendes familie var begyndt at lede efter hende? Hvad nu hvis, de ikke vidste hvor hun var, men ingen ville hjælpe dem?. Hun sad der tavs på gulvet, hun så ikke på ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





 You give me trouble, so I sell you to another man Empty
IndlægEmne: Sv: You give me trouble, so I sell you to another man    You give me trouble, so I sell you to another man Empty

Tilbage til toppen Go down
 
You give me trouble, so I sell you to another man
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» I don't go looking for trouble, trouble usually finds me - Cecil
» Just give me a reason, just a little bit's enough
» Can you give me a Job? - Sean
» Give me something new! - Niklaus (XXX)
» Hey! give me a job! - Liam XXX

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Det sydlige Aston :: Bolig området, middel klassen-
Gå til: