Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip Empty
IndlægEmne: A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip   A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip EmptyTirs Dec 26, 2017 11:34 pm

A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip Help
A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip Bird-gif-Favim.com-2580076
//Sted: Stalden Tid: 07:40 Dag: Torsdag Vejr: Køligt med let sol Omgivelser: Hø og mere hø @filip //

Kroppen var krøllet let sammen, øjnene var lukkede og det var tydeligt at se at kroppen i høet sov. Det var måske lidt et lavpunkt for Elian, men hold kæft hvor havde han været træt efter i går. Han havde ikke anet hvor han skulle gøre af sig selv - hans første tanke havde været at banke på hos Luca, men han var aldrig nået så langt, for han var faret vildt og endt i stalden. Det var her hans trætte krop var drættet om i det bløde hø. Klokken havde endda kun været lidt over midnat på det tidspunkt, men han havde afprøvet noget hjemmelavet stof og det havde gjort ham underligt desorienteret og træt. Det havde ikke været særligt smart at tage det imens han var ude i byen.

Elian havde også slået panden, der var i hvert fald en lille flænge henover hans øjenbryn hvor lidt størknet blod sad - det kunne han dog overhoved ikke huske hvordan var sket. Men det havde sikkert været i hans kravlen ind ad staldvinduet i nat.

Det var rimeligt køligt sådan en vinternat i stalden, selvom det trods alt var bedre end at sove udenfor - men det havde nok været smartere at han havde fundet en seng. Det var da også tydeligt at Elian frøs en smule, for han lå og klamrede sin hoodie til sig imens at han sov - utroligt at han ikke var vågnet af kulden. Men Elian havde altid været en heavy sleeper og i den tilstand han var faldet i søvn i, havde det nok givet ham en rimelig tung søvn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip Empty
IndlægEmne: Sv: A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip   A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip EmptyOns Dec 27, 2017 12:31 am

Filip var mødt tideligt ind denne morgen. Han skulle nå at gøre fodder klar til hestene inden i skulle på fold. Normalt gjorde han det om eftermiddagen, men han havde ærligt talt ikke haft så meget overskud for tiden. Timerne var ikke så nemme at komme igennem! Han var jo kommet til at have sex med en af sine elever... Og det var ærlig talt svært at fokusere på at undervise når man vidste der var en fyr imellem som havde fået lov til at tage ham i høet. 

Derfor befandt han sig denne morgen i stalden på dette noget mørke og kolde tidspunkt. Han havde da også en uldforede skind jakke op. Den var dejlig var på den her tid af året. Han gik ind mod hørummet for at skulle finde hø til hestene, tænde lyset og blev mildest talt chorkeret over hvad han fandt der inde. 
En ung fyr krøllet sammen i høet og det var tydeligt at se hvor meget han frøs, hans krop rystede jo ligefrem af kulde. Han skynde sig over til ham. "Hey.. hej min ven, hvorfor ligger du her?.. er du okay?" Spurgte han mens han skynde sig at tage sin jakke af. "Her, tag den her på!" Du ryster jo af kulde" sagde han med en bekymret stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip Empty
IndlægEmne: Sv: A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip   A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip EmptyOns Dec 27, 2017 1:57 am

Elian brummede utilfreds da der blev snakket til ham, han bevægede sig lidt uroligt "Mhh hvem er du" fik han groggy presset ud mellem læberne - trods han helt automatisk trak jakken indtil sin kolde krop og knugede en anelse om den. Da det gik lidt mere op for ham hvad der foregik, så glippede han med øjnene, for så at se op i blikket på en ret flot fyr. Han kunne ikke lade være med at krænge et lille smil i mundvigen ved synet - han gad gerne vågne op sådan her hver morgen, han var virkelig dreamy, de der blågrønne øjne kunne han godt kigge lidt mere i "har du et bad?" spurgte han så bare en smule udmattet ud af det blå. Men Elian kunne godt bruge et varmt bad, som i virkelig godt bruge et varmt bad. For det første frøs han, for det andet havde han sovet i noget hø hele natten.
Han fik en smule anstrengt sat sig op, han tog sig til hovedet hvor han let skar en grimasse ved følelsen af flængen ved øjenbrynet "Av" sagde han en smule irriteret og prøvede at fatte hvad der foregik. Han kunne slet ikke huske hvordan han var endt i stalden - eller han havde små usammenhængende klip, men det meste var ret sløret for ham lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip Empty
IndlægEmne: Sv: A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip   A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip EmptyMan Jan 01, 2018 4:22 pm

Filip så bekymret på fyren. Hvem lagde sig og sov i en stald? "Jeg er lære her på akademiet! Du er i vores stald" forklarede han mens han kiggede rundt efter noget der kunne give fyren bare en smule mere varme. Hvilket til sidst blev hans eget halstørklæde, som han slog om fyrens skuldre og hals. Med hensyn til badet bed han sig lidt i læben. "Der er skolens omklædningsrum, men der er vandet mildest talt ikke varmt.." mumlede han, nok mest til sig selv. 
Han så på fyren og lagde mærke til såret i hans pande. Og det var ikke en særlig rar rift. Han sad lidt, åh han burde ikke gøre det her, men alligevel stak han hånden i lommen og fandt en lille lommekniv frem. Foldede den ud, og valgte at sætte sin pegefinger mod knivenspids, og prikkede hul på de. Han første sin finger op mod fyrens sår. "Sid stille" sagde han roligt og lod forsigtigt fingeren glide over såret, og blandede på den måde dit eget blod ind i såret. Såret begynde at lukke sig, og ville også holde op med at gøre ondt. 

Han så på ham. "Kom.. du kan få et bad hjemme ved mig" sagde han og hjalp fyren op. 
"Mit navn er Filip forrasten" sagde han med et varmt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip Empty
IndlægEmne: Sv: A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip   A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip EmptyTirs Jan 02, 2018 8:21 pm

Elian rynkede kort forvirret øjenbrynene da fyren sagde at han var i stalden. Forsigtigt faldt et par brikker på plads og han huskede at han var faret vildt "mhh når ja" svarede han så forsigtigt og rynkede brynene lidt ekstra utilfreds da fyren nævnte omklædningen som vidst ikke var specielt varmt.

Øjenbrynene blev dog glattet ud da fyren pludselig skar sig selv i fingeren, per refleks veg han sig kort tilbage da fyren førte sin blodige finger imod hans hoved - han endte dog alligevel med at lade ham gøre hvad han nu ville gøre - hvilket viste sig ikke at være noge dårlig idé. Han tog hånden til panden - og rigtig nok så var såret væk og de brune øjne blev større "Er du en engel?" spurgte han så direkte imens at han blev hjulpet på benene, han vaklede kort men genvandt balancen ved dels at gribe fat i fyren der lige havde introduceret sig som Filip "Elian" sagde han hurtigt for at gengælde fyrens præsentation af sig selv. Han gled øjnene en gang op og ned ad fyren nu da han begyndte at komme en smule mere til sig selv. Han kunne sagtens ligne en engel, han var flot og blid som en. Han var for hjælpsom til at kunne være nogen af de andre racer han havde mødt her - Selv Luca havde nok ikke hjulpet som det første i dette tilfælde. Det var vidst også første gang at Elian havde mødt en af lærerne, han var da glad for at han ikke bare smed ham ud -men ligefrem inviterede ham med hjem til hans varme bad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip Empty
IndlægEmne: Sv: A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip   A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip EmptySøn Apr 01, 2018 7:18 pm

Han kunne ikke undgå at se overrasket ud da Elian spurgte om Filip var en engel. Hvordan vidste han det? "Ja..." Svarede hun roligt. Han støttede Elian da han kom på benene, og vaklede en smule. Han kunne godt mærke at fyren var kold! Hvilket selvfølgelig ikke var et godt tegn! Han valgte at lægge en arm om Elian både for at støtte ham men også for at sørge for at han kunne holde varmen. "Kom, jeg køre dig hjem til mig, så kan du få et bad og noget og spise" sagde han og begynde at føre Elian ud mod sin bil. 

//Sorry for længden og ikke mindst ventetiden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip Empty
IndlægEmne: Sv: A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip   A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip EmptyMan Apr 02, 2018 12:29 pm

Jeg burde falde om i stalden oftere hvis det betyder at søde engle tager mig med hjem til dem, Han fulgte med englen imod hans bil "Invitere du ofte fremmede drenge med hjem?" spurgte han så med et lille drillende smil, imens at de fik sat sig ind i bilen. Selvom Elian jokede, så var det stadig tydeligt at se på ham at han ikke var helt tip top, udover at han frøs, så havde en hovedpine også sneget sig lidt ind - desværre en ulempe ved at drikke alkohol.
Elian var sikker på at Englen sikkert boede pænt, der duftede sikkert rent og hans seng var sikkert helt vild blød. Gad vide hvor gammel Filip var? Var engle gamle? Det var de sikkert. Mon han havde mødt gud? Hvad betød det egentlig at være engel? Måtte de have sex? Drikke alkohol? Fulgte de biblen? Måske han skulle teste Filip? "Så du har vinger ik?" spurgte han med øjenbrynene let trukket sammen imens han, udelukkende fordi han sad sammen med en engel, tog selen på i bilen.

//No worries, life happens!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip Empty
IndlægEmne: Sv: A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip   A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip EmptyTirs Apr 03, 2018 2:03 pm

Han måtte erkende at han blev meget overrasket over det som Elian han valgte at sige. "nej!.. bestemt ikke!" sagde han noget hurtigt. Han ville da ikke have at Elian troede sådan om ham. "Jeg vil bare gerne hjælpe hvor jeg kan! Og du ligner en der kunne bruge noget varme og mad" forklarede han. Normalt var han en meget rolig og fattet mand, men han kunne da også sagtens blive hylet ud af den... åbenbart!
Som de begge sad i bilen og Filip begynde at køre, kunne han ikke helt lade vær med at smile over Elians spørgsmål.
"ja det har jeg... heldigvis har engle evnen til at trække dem ind, når de er i deres menneskeform.. ellers ville det besværliggøre mange ting, f.eks ting som at køre bil" sagde han med et skævt smil til Elian. Han begynde at køre mod sit hjem, mens han både holde øje med trafikken men også Elian, for at sikre sig at han var okay. "når... men må jeg spørge hvordan det kan være at du er endt i stalden?... jeg ved jeg låste, så du må være kommet ind gennem et vindue" sagde han roligt.

De kom et godt stykke ud af Moonligth fall, og længere op mod Bjergene hvor han boede. Han kørte ind i den store gårdsplads, og stoppede bilen. Huset lignede virkelig ikke et hus var en mand ville bo alene. Men nærmere hvor der ville bo en stor familie. Han steg ud, og kom om til Elians side for at hjælpe ham ud, og støtte ham lidt hen mod hoveddøren hvis han stadig var lidt svimmel.



Huset Stue/køkkenalrum køkkenet badeværelse soveværelse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip Empty
IndlægEmne: Sv: A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip   A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip EmptyOns Apr 04, 2018 7:32 pm

Elian kom med et lille drillende grin over Filips nærmest febrilske svar "Nej? Jeg vil væde med at du kunne hive hvem som helst med hjem dog" sagde han så med et lille kækt smil, why do I tease him? Dont make him regret he took you home, but oh he so funny, getting all anxious about sex apparently.
"Okay, det sgu praktisk nok" sagde han så med et lille grin, de der engle var alligevel noget for sig. Han gad godt se englevinger på et tidspunkt. De var sikkert virkelig smukke. Sådan helt surrealistiske. Han så kun kort ud af bilen, for han kunne ikke lade være med at studere Filip, prøvede at se efter træk for at han var en engel - som om at der ville poppe en glorie op over hans hoved når som helst eller sådan noget, men han så helt normal ud, flot, men helt normal.
Han glippede hurtigt med øjnene over Filips spørgsmål "Ehh .. Vinduet, ikke noget specielt .." sagde han så og trak kort på skulderen. Han syntes måske ikke Filip behøvede at vide at han var fuld og sikkert også havde taget et eller andet dumt.

Da de kørte op til huset løftede Elian sine øjenbryn overrasket "Wow.." sagde han så lidt og lod da Filip hjælpe ham ud "Bor du her alene eller har du familie og børn?" spurgte han så, næsten skuffet hvis Filip rent faktisk havde en familie - selvom han næsten forventede det. Det ville give mening til hvorfor Filip havde været så febrilsk med ikke at være typen der trak folk med hjem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip Empty
IndlægEmne: Sv: A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip   A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip EmptyOns Apr 04, 2018 7:48 pm

Han rømmede sig lidt ved Elians kommentar om at Filip sikkert ville kunne få alle med hjem. Nu var han langt fra den type fyr, one nigth stands havde aldrig sagt ham så meget, og så havde han lige taget Elian med hjem fra skolen, han var ikke typen der tog sine elever med sig hjem normalt.
Han håbede virkelig ikke at det var det indtryk han havde givet! Han nikkede lidt til Elians kommentar om at han var kommet ind af vinduet. Det besværede dog ikke helt Filips mange spørgsmål om, hvorfor Elian havde været i stalden, ud over at finde et sted at sove! Men kunne knægten ikke bare gå hjem?
Han valgte ikke at kommentere mere på det for nu.

Da de holde i indkørslen, og han havde hjulpet Elian ud, så han selv lidt rundt da han fornemmede Elians begejstring. Han Rystede lidt på hovedet ved hans spørgsmål. "jeg har ingen familie, jeg har levet alene de sidste mange år" sagde han så, som han hjalp Elian ind af døren til huset efter at have låst op. Han hjalp ham over til sofaen hvor han kunne sætte sig. "Jeg lovede dig et bad, nu skal jeg finde et håndklæde og noget rent tøj til dig" sagde han som han begav sig lidt rundt i huset for at finde det hele.
Endelig kom han tilbage til Elian, "karbad eller brusebad?" spurgte han som om det var det mest normalte at tilbyde bare en af tingene til en vildt fremmed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip Empty
IndlægEmne: Sv: A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip   A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip EmptyOns Apr 04, 2018 8:27 pm

Elian var kun glad for at Filip ikke valgte at grave mere i hvorfor Elian befandt sig i stalden. Faktum var at han ikke var stolt over at være lettere hjemløs - også selvom han havde mulighed for at sove hos venner, så var det alligevel ikke rart at være påtrængende hele tiden. Nogen gange blev det også for uoverskueligt at spørge rundt - desuden gad han heller ikke at folk begyndte at belære ham om at han burde finde et mål i livet, et job, skole eller sådan noget - han kunne ikke, det kunne han bare ikke. Han ville gerne være sej og det var sgu ikke sejt ikke at lave noget og teknisk set bo på fucking gaden.

Hans brune øjne gled nysgerrigt rundt da de kom indenfor, hvordan kunne en der boede alene bo sådan her? Var han rig? Hørte det med til at være engel? Var det gud der havde give tham huset? Så mange spørgsmål!
Han vendte blikket på Filip igen da han satte sig i sofaen "Mhhh .. Brusebad er nok fint, medmindre du gør mig med selskab i karbadet?" drillede han så med et lille legende smil. Velvidende om at det nok ikke kom til at ske, men hey det ville da være lidt af en gøren at få en engel til at rødme måske? Han rejste sig op igen, han skulle trods alt føres hen til badeværelset. Uhmm et varmt bad ville gøre underværker, der var sikkert også varme i gulvet! Hvorfor kunne nogle af hans tættere venner ikke bo sådan her?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip Empty
IndlægEmne: Sv: A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip   A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip EmptyOns Apr 04, 2018 8:37 pm

Filip måtte indrømme at Elians forslag hylede ham lidt ud af den, og selvom han nu engang var en voksen mand der for det meste var meget fattet, så formåede fyren at få ham til at rødme. "uhm.. det.. det ville nok ikke være særlig passende" mumlede han lidt som han fik Fumlet lidt med tøjet. Han tog det under armen, og kom over til Elian for at ville følge ham med ud på badeværelset, hvor der ganske rigtigt var varme i gulvet.
Han hjalp Elian hen til en stol, så han kunne sidde ned mens han klædte sig af, Han så lidt mod bruseren, og på trods af Elians kommentar lige før, hørte Filip sig selv sige. "kan du selv klare det?... jeg mener, kan du klare det uden at falde og komme til skade?" spurgte han. han var ikke meget for at gå ud hvis Elian stadig var meget svimmel, og kunne risikere at falde og slå sig. Det var trods alt fliser gulvet var lavet af, og man kunne komme alvorligt til skade hvis man faldt på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip Empty
IndlægEmne: Sv: A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip   A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip EmptyOns Apr 04, 2018 8:56 pm

Elian var slet ikke så skidt mere, men det ville han ikke vise Filip, mest fordi han egentlig godt kunne lide at han tog sig af ham. Det var lidt kært, men også rart at få den omsorg "Hvorfor ikke?" spurgte han så da han blev sat på en stol. Han skubbede sine sko af "Nej, det er nok bedre at du bliver herude" sagde han så med et lille smil, prøvede ikke at lade smilet været alt for afslørende - han ville jo kun have at Filip blev fordi han ikke kunne lade være med at tænke på at han sikkert ville rødme endnu mere så snart han afklædte sig.
"Kan du hjælpe mig med tøjet?" spurgte han så og prøvede at give Filip sit mest uskyldige og hjælpeløse blik han kunne. Måske et karbad ikke var så skidt igen, så kunne han måske få Filip til at vaske ham? Haha åh nej det ville næsten være for fjollet, alligevel ville Filip virkelig gøre det måske? Mhh det var lige før at Elian var fristet til at se hvor langt Filip ville gå for at hjælpe ham "Jeg føler mig stadig en smule rundtosset, måske er det alligevel også bedst med et karbad .." sagde han så og kom med et lille opgivende suk imens han kort lukkede øjnene for at virke så overbevisende som muligt. Elian forhelvede, skulle du virkelig altid prøve grænser? På et eller andet tidspunkt opdager han at du faker det også bliver englen sikkert sur - damn kommer man så helvede?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip Empty
IndlægEmne: Sv: A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip   A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip EmptyOns Apr 04, 2018 9:16 pm

Da Elian sagde at det nok var bedst at Filip blev der ude, kom der blot et enkelt nik fra ham. Hellere blive her ude og hjælpe ham, ind han faldt og kom til skade! Han så først lidt overrasket ud da Elian bad ham hjælpe ham med tøjet. Dog ende han bare med at sende ham et overbærende smil, og gik over til ham. "selvfølgelig.. sid stille" sagde han roligt, ingen han stillede sig helt tæt på ham, han bukkede sig lidt, og ende faktisk med at være temmelig tæt på Elians ansigt, dette var dog ikke noget han som sådan selv lagde mærke til. Han greb fat i hans trøje, og trak den roligt af ham. Da trøjen kom af, bemærkede han dog nogle små hud afskrabninger her og der. "du burde virkelig passe bedre på dig selv" konstaterede han blot. Han rettede sig op, og trådte væk fra Elian, men kun for at gå over og fylde det store karbad op med vand. Han gik tilbage til Elian mens karet blev fyldt. Han satte sig ned på hug foran ham, begynde at tage hans sko og strømper af. "kan du selv klare bukserne?" spurgte han med et roligt og lige frem blidt udtryk. Som om det aldrig var faldet ham ind at det her var noget Elian gjorde for at teste Filip, men at han oprigtigt bare gerne ville hjælpe ham. Han rejste sig op fra gulvet og gik tilbage til karret, og hældte noget sæbe i der duftede af en blanding mellem mælk og honning. Ja den var meget sød til en mand, men han kunne altså godt lide den. Da Karet var fyldt vende han sig mod Elian. "skal jeg give dig en hånd her over? eller klare du den?" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip Empty
IndlægEmne: Sv: A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip   A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip EmptyTirs Apr 10, 2018 4:05 pm

Elians blik var hele tiden på Filips, betragtede hans bevægelser som han hjalp ham af med tøjet. How is it even possible to be this naive? Han løftede armene let og kom derved ud af sin trøje, han løftede så let øjenbrynene da Filip påpegede at han skulle passe på sig selv og kiggede på de små hudafskrabninger Elian knap nok selv havde bemærket "Det skal du ikke tage dig af" sagde han så med et let grin og fik rejst sig op fra stolen "Jeg skal prøve" sagde han så og åbnede sine bukser, før han uden videre trak både underbukser og bukser af. Elian var ikke blufærdig, i hvert fald ikke når han stod overfor en engel der nok ville være mere blufærdig end ham selv "Ja, vil du ikke?" svarede han så med et lille smil, selvom han egentlig selv fik gået hen til englen - han havde det trods alt ikke så skidt som han havde givet udtryk for "Aj det okay, ville bare gerne være tæt på dig" sagde han så med et lille drillende smil og lagde armen om livet på Filip for kort at presse sig selv lidt imod Filip, dog blot for så at kravle ned i badekaret og sætte sig til rette. Et let suk forlod hans læber som han kort lukkede øjnene "Mhh Sååå engle.. har de egentlig sex? eller er det sådan noget i ikke må for gud eller?" spurgte han så helt casual og åbnede let øjnene for at se på Filip som var det, det mest normale at spørge om.


Sidst rettet af Elian Tirs Apr 10, 2018 6:07 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip Empty
IndlægEmne: Sv: A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip   A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip EmptyTirs Apr 10, 2018 5:22 pm

At Elian smed alt tøjet rørte ikke Filip det helt voldsomme. Han tænkte jo ikke i de baner. På at der kunne være en bagtanke med det. Han tænkte kun at Elian selvfølgelig skulle have tøjet af for at kunne komme i bad. Da Elian sagde at Filip hende måtte hjælpe ham i bad, mødte han Elian på halvvejen og hjalp ham over til karet. Han måtte dog indrømme at Julians bekendtgørelse med at han bare gerne ville være tæt på Filip overraskede ham en del. Særligt da Elian velgte at trykke sig op af ham nøgen. Det havde han ikke ligefrem set komme. Han valgte dog ikke at sige noget. Men i stedet holde han bare øje med om Elian nu også KUNNE komme op i karet. Han gik over for at tage Elians tøj, han begynde så småt at tømme hans lommer, inden han valgte at smide det i vaskemaskinen. "Du kan låne noget tøj af mig mens dit eget bliver vasket" sagde han roligt. Man var ikke ligefrem ren når man havde ligget og sovet i en stald hele natten. 
Han havde lidt sat tøjet over da han hørte Elians noget direkte spørgsmål. Han rømmede sig en smule. "Uhm.. ja... Altså.. jeg mener nogle af os har.." han kløede sig lidt i nakken, det var lidt underligt og stå og fortælle om dit sexliv til en ung fyr han ikke kendte "altså... Mange lever i hel eller delvist sølibat.. men vi må gerne" forklarede han. Han trak lidt på skuldrene. "Der er faktisk mange ting vi gerne må, men selvfølgelig.. alt med måde" han smilede lidt roligt. "Der er også stor forskel på hvordan man er.. hvis man selv føler noget er syndigt, og mod Guds vilje, men gør det alligevel, så har du gjordt mere forkert hvis du gør selv samme ting, med med en anden indstilling" forklarede han. Han trak lidt på smilebåndet "det er lidt svært at forklare... Og det giver nok heller ikke voldsomt meget mening det jeg står og siger" erkende han og gnubbede sig lidt i nakken. 

Han rettede sig op for bordet han havde stået lænet op af. Han gik overraskende meget tæt på Elian, men kun for at række op efter nogle brodukter. Han satte dem på kanten af karet. "Her, så kan du få vasket dit hår" sagde han med et roligt smil og et blidt blik til Elian.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip Empty
IndlægEmne: Sv: A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip   A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip EmptySøn Apr 15, 2018 9:15 pm

"Oh nej nej .. det giver mening .. Nogen har sex andre har ikke.." sagde han så med et lille smil imens han førte det varme vand op ad sine arme "... Så hvad gør du selv? Altså har du sex?" spurgte han så helt roligt, selvom Elians brune mandelformede øjne var fikseret på englen med den der nærmest intense varme. Han rakte ud efter shampooen "Vil du ikke vaske mit hår så du sød?" spurgte han da stadig med et lille smil om de fyldige læber. Elian kunne sagtens gøre det selv, men faktum var det både var rare at få en anden til det, men også fordi han godt kunne lide at lokke Filip tættere på - han var nærmest urimeligt naiv - men noget sagde Elian at han måske faktisk ikke var så uskyldig igen.

Han lod dog ikke emnet om sex ligge efter at han havde spurgt om Filip ville vaske hans hår ".. Og er der forskel om det er sex med mænd eller kvinder?" fulgte han op på det med en .. næsten.. uskyldig undren. Selvom det var Elian jo var meget pålagt, han ville gerne have Filip i de baner. Tænk hvis han kunne få Filip til at tro at Elian var elev også de kunne lege lidt, uh det kunne altså være en lidt sjov leg. Hvem havde ikke haft den fantasi? Lærer og Elev der har nogle lidt frække samtaler på læreren kontor ... eller i dette tilfælde hans hjem. Damn Elian, you're thinking so much with your dick .. but oh well kunne han gøre for det når Filip var så nem og så pæn ud?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip Empty
IndlægEmne: Sv: A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip   A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip EmptySøn Apr 15, 2018 10:13 pm

Han var glad for at det gav mening det han prøvede på at forklare, han vidste ikke hvordan han ellers skulle forklare det. Han blev en smule overrasket over Elians spørgsmål, men på ingen måde stødt. Han stod lidt ved siden af karet. ”jeg lever i delvist cølibat” sagde han meget roligt. ”jeg kan sagtens have være sammen med nogle, det bare ikke so ofte det sker” sagde han med et træk på skulderen. ”somme tider går der mellem, 10 og 30 år hvor jeg ikke har” sagde han roligt som var det dage han snakkede om.
Han så på Elian da han spurgte om ikke Filip ville vaske hans hår. Han så lidt på ham, men et blidt smil gled så over hans læber. ”det skal jeg nok” sagde han roligt, inden han dog bukkede sig ned, hev sine strømper af, og trak sine bukser op til knæene. Han gik om bag karet og Elian, og satte sine ben op i karet og satte sig på den ret brede kant. Han tog bruseren i hånde og lagde blidt sin hånd mod Elians bande og vippede hans hoved en smule tilbage, inden han begynde at skylde det og gøre det vådt.
Han smilede roligt ved hans næste spørgsmål.
”det kommer igen an på hvem man er… nogle mener at det er forkert at være sammen med mænd, så er de det alligevel, så har det selvfølgelig gjort noget forkert” forklarede han roligt mens han skyllede Ellians meget bløde hår.
Han sukkede vandet, og tog shampoo i hænderne, og begynde så at massere det ind i hans hår. Han var nænsom og blid, men var god til at få det masseret godt ind i hans hår.
”for mig er der ingen forskel” fortsatte han roligt. ”min anden partner nogle sinde var en mand.. for mig drejer det sig ikke om kønnet men om personen” sagde han roligt som han så ned på Elian med et varmt smil.
Han fortsatte med at massere hans hovedbund og lod også massagen glide lidt ned af hans nakke. Efter noget tid, tog han busseren skyllede det let ud, uden at få hældt vand i hovedet på Elian. Bag efter rakte han over for at tage noget balsam. Han kunne ikke undgå at smile lidt. ”du har noget meget blødt har” små grinte han mens han lod sine fingre glide lidt gennem det. Han tog balsam i hænderne og gentog proceduren fra før. ”hvad med dig?.. har du ikke lyst til at fortælle mig lidt om dig selv?.. går du på akademiet?” spurgte han mens han masserede balsammen ind i hans hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip Empty
IndlægEmne: Sv: A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip   A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip EmptyTirs Maj 01, 2018 3:50 pm

Elian kunne ikke lade være med at løfte øjenbrynet da Filip sagde at der kunne gå flere år i mellem at han havde sex - og jeg kan knap nok gå i flere dage uden at smide tøjet for en anden, fuck. "Du er virkelig noget specielt, tror aldrig jeg har mødt en som dig før" grinte han så lidt, ude af stand til helt at vide hvad han skulle svarer uden at endten lyde fuldkommen chokeret eller måske ligefrem håndende - han ville jo ikke fornærme Filip. Men han forstod ikke hvordan han kunne være så afslappet omkring det, Elian selv gik heller ikke op i køn, men det faktum at han bare kunne .. holde sig fra at have sex? Imponerende, hvordan kom han så overhoved igennem de svære tider i livet? Elian brugte meget ofte sex for at glemme, det var det mest effektive som ikke skadet hans krop - alkohol og stoffer anså han som værende de dårlige måder at behandle sine følelser med. Så var sex lidt mindre sundhedsskadeligt, selvom det af og til også fuckede en masse ting op for ham.

"mhhhh" kom han tilfreds med da han mærkede Filips hænder i sit hår, hold kæft det er godt, måske jeg skulle få folk til at vaske mit hår oftere. Han lukkede øjnene og lod sig selv bare nyde det et øjeblik før Filip så spurgte indtil Elian. Ærlig eller lyve? Mhh lyve helt sikkert, det var sjovest, men også fordi han egentlig ikke gad snakke rigtigt om sig selv "Ja det gør jeg .. Jeg har bare ingen af dine fag" sagde han så og åbnede øjnene for at vende de mandelformede brune øjne op på Filip "Har du nogensinde haft sex med en af dine elever egentlig?" spurgte han så stadig med blikket op på Filip. Elian var lidt for opmærksom på det faktum at han sad mellem Filips ben, han prøvede dog at fokusere på Filips ansigt istedet, desuden ville han gerne se hans ansigt når han svarede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip Empty
IndlægEmne: Sv: A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip   A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip EmptyMan Maj 14, 2018 7:43 pm

Det var et roligt smil og et træk på skulderen der kom fra Filip da Elian konstaterede at han aldrig havde mødt en som Filip. Men nu var der heller ikke mange som ham. De fleste engle nød godt go rigeligt at goderne her jorden. Nogle lidt til den voldsomme side ville Filip mene, men det gik an. Andre var faldet på det, selvom det jo ikke gjorde dem til dårligere individer. 
Julian f.eks. var faldet, men derfor betød han stadig meget for Filip! Og han betød også mere end de fleste andre engle, ja faktisk mere end hans tusinder af brødre og søstre! Men nu kende han jo også langt fra dem alle. 
"Nu er der heller ikke det mange ærkeengele på jorden" konstaterede  han blot roligt.

Han smilede lidt ved Elians behagelige brummen. Det virkede til at han nød det. Og Filip gjorde sig da også umage for at give en god hovedbunds massage. Han så ned på ham som han forklarede at han gik på akademiet, men dog ikke havde nogle af Filips fag. "Hmm underligt jeg ikke har lagt mærke til dig så" sagde han roligt. 
"Hvilke fag har du så?" Spurgte han roligt. 
Han så ned på Elian, og så bestemt overrasket ud over spørgsmålet der pludselig kom. Om han havde været sammen med en af sine elever? Hans hænder var kort stoppet i Elians hår, inden de igen begynde at massere, mens han roligt svarede. 
"Egentlig er det ikke noget jeg bør fortælle en elev om, hvis det var sket" mumlede han så lidt. 
"Som du ved er det jo ikke tilladt som lære.." forklarede han. Inden han dog alligevel valgte at fortælle. 
"Men  ja, en gang.. dog stoppede han på akademiet kort efter" sagde han blot som han tog bruseren for at indstille vandets tempretur. 
Han så ned på Elian. "Hvorfor spørger du?" Spurgte han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip Empty
IndlægEmne: Sv: A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip   A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip EmptyTirs Maj 15, 2018 3:57 pm

Elian måtte indrømme at han faktisk ikke vidste hvad forskellen var på en ærkeengel og en normal engel .. men lige nu var han også ligeglad, det lød som om at det betød at Filip var mere vigtig og det gjorde det vel bare mere spændende, ikke sandt?
Elian bed sig kort i underlæben da Filip så valgte at spørge indtil hvilke fag han så havde. Fuck fuck, hvilke fag kan man have på skolen!? "uhmm, bare sådan.. " startede han lidt og trak kort på skulderen "Sprog og sådan" tog han så et sats og håbede at Filip ikke have fag i sprog. Heldigvis blev Filip langt mere koncenteret om Elians spørgsmål til at de gravede mere i fagene.

Elian kunne ikke lade være med at komme med et mildt smil. Han vendte sig forsigtigt om, men stadig så han sad i mellem Filips ben "Det ved jeg ikke, jeg har måske bare et lille crush på dig?" sagde han så smigrende med et lille legende smil. Han lagde forsigtigt hænderne imod hans knæ "Du ved .. det kan godt være at du ikke har set mig, men jeg har måske holdt lidt øje med dig?" sagde han så kælent og lod førte hænderne let og pirrende op ad hans lår "Jeg ved godt at det er forkert, jeg lover ikke at sige noget til nogen .." forsikrede han så og gled sine legesyge fingre ned omkring hans inderlår, faretruende tæt ved Filips manddom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip Empty
IndlægEmne: Sv: A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip   A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip EmptyOns Maj 16, 2018 2:12 pm

Kunne Elian ikke huske hvilke fag han havde, eller hvad?. Ikke fordi Filip ville grave i det, eller spørge nærmere ind til det. Fyren kunne jo også være ny på skolen, og have lidt svært ved at huske alle navnene på fagene. Eller måske kunne det vare havare have noget at gøre med den afslappede atmosfære de lige nu sad i, der kunne få ens tanker til lige at glippe en gang i mellem. 

Filip så roligt men spørgende på ham da han vende sig lidt rundt mod ham. Det var dog noget chorkerende det der kom fra Elian, og det fik Filip til at glippe et par gange med øjnene, og så på ham med et meget overrasket ansigtsudtryk. Hva?! Et Crush? På ham?... Han rettede lidt på måden han sad på, særligt da Elian valgte at lægge sine hænder mod hans ben. 
Han anede nærmest ikke hvor han skulle gøre af sine hænder, de havde jo været placeret i Elians hår, men som han havde vendt sig, havde han trukket dem lidt til sig, og lige nu svævede de nærmest bare over hans egne ben. 
Dog da han mærkede Elians hænder glide længere op, og hørte han sige at han havde holdt øje med Filip, og ikke mindst da han talte om at han godt vidste det var forkert, bevægede hænderne sig nu alligevel. De greb fat i Elians hænder og holde sine over Elians, så han da i det mindste vidste at de ikke flyttede Og længere. Han så på Elian. "Det går ikke Elian" skynde han sig at sige. 

Han ville da ikke lyve! Elian var da bestemt tiltrækkende. Og hans berøringer havde da også allerede vækket han lidt til live, men det gik ikke. Han havde gjordt det en gang, og havde svoret han ikke ville gøre det igen. 
Han sukkede en smule. "Desuden burde en ung flot fyr som dig, ikke rende rundt efter din ældre lære" sukkede han så lidt. Han slap Elins ene hånd, og lod hånden lægge sig lidt blidt mod hans nakke og skulder. "Fortæl mig dwt ikke var derfor du lå og sov i stalen."  Sagde han lidt uroligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip Empty
IndlægEmne: Sv: A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip   A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip EmptyMan Maj 28, 2018 9:09 am

Urgh kom nu! Lad nu være med at være sådan en regelrytter, tænkte han lidt da Filip afslog eller i hvert fald gav en moralsk prædiken om at det kunne han ikke og at Elian ikke skulle kigge efter sin ældre lærer. Han vendte let øjne af ham dog med et lille uskyldigt smil "Kom nu, der sker jo ikke noget ved det" lokkede han så og da Filip slap hans hånd førte han den blot straks videre op indtil han lagde hånden imod hans skridt, han førte pirrende hånden op ad den lette bule hvor han kunne mærke at Filips mandom befandt sig "Der er jo ikke nogen der får noget at vide" Han fik med en snu hånd åbnet Filips bukser "Måske var det derfor? Gør det nogen forskel?" spurgte han så og blev ved med at holde sit charmerende, lokkende blik på Filip. Elian selv var begyndt at blive rimelig hård af at lokke sådan og at røre ved Filip, men også fordi hans tanker gled omkring at få lov at være sammen med Filip, han er alt for lækker, tænk at han overhoved må undervise folk - eleverne kan sgu da ikke koncentrere sig?

Kun kort efter at han havde fået dem åbnet, så skyndte han sig at snige sin hånd ind i hans bukser, helst inden at Filip nåede at stoppe ham jo. Han førte hånden ned omkring hans mandom og begyndte let at kærtegne ham "Lad mig nu give dig en tak for at hjælpe mig" sagde han så og mærkede hvordan hjertet hamrede hurtigere i hans egen brystkasse ved at røre ved ham. Hans vejrtrækning var blevet en smule mere tung selv - det var sikkert tydeligt for Filip at se at Elian selv var opstemt - vandet var trods alt rimelig let at se igennem trods lidt sæbeskum.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip Empty
IndlægEmne: Sv: A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip   A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip EmptyTirs Maj 29, 2018 1:37 pm

Han måtte erkende at Elian chorkerende ham lidt. At en ung mand valgte at lægge and på sin lære på denne måde.. men så igen. Elian virkede som typen hvor alder blot var et tal. Og hvor de ikke kom an på hvem eller hvad man var, så længe han fandt vedkommende tiltrækkende. 
I virkeligheden misundelse Filip ham måske lidt der.. han virkede ikke som typen der gik ret meget op i hvad der var rigtigt og forkert, og om han burde lægge and på vedkommende han var i gang med. 
På en måde havde han selv haft det en smule. I følge så mange andre engle var det yderst forkert af en ærkeengel at have et forhold, særligt et seksuelt et, til en falden wngel, og oven i købet en mandlig. Men det havde Filip været ligeglad med den gang. Han havde ikke kunne holde sig fra Julian, falden eller ikke falden, mand eller kvinde!. 

Et lidt forskrækket hip kom fra ham da han mærkede Elians hånd der lagde sig mod hans skridt. Han havde siddet i sine egne tanker, og havde ikke lagt ret meget elegant til det, før han mærkede hånden der nussede ham. Hans greb om Elians håndled strammede sig lidt. Han burde fjerne hans hånd! Det burde han virkelig... Ikke!? 

Elians stemme var tillokkende, forførende og indfangende. Og det skræmte faktisk Filip lidt at han ikke havde bedre selvkontrol, ind at han lige nyd sad og så indgående på fyren foran sig, der sad nøgen i badet, og lig enu var i gang med at nusse om bulen i Filips bukser, der trods mental modstand kun blev fastere og fastere. 
En klump blev sligt da Elian begynde at håbe Filips bukser. Han så dog på fyren da han talte om at ville takke for hjælpen. "Det var ikke derfor jeg hjalp dig!" Kom det hurtigt fra ham. Han ville ikke have misforståelser!  Elian skulle endelig ikke tro at det her var hensigten med at han tog Elian med sig hjem. 
Før han vidste af det, var Elians hånd ikke længere uden på Filips bukser, men derimod inden i, og med et temmelig tydeligt greb om Filip. Han bed sig en smule i læben. Helt ærlig Filip! Tag lige og mand sig op! Det her går ikke! Han så på Elian, som han greb mere fat om hans håndled. "Elian, det her går ikke!.. uanset om nogle får det afvise eller ej, så.... Jeg er din lære, og det er ikke tilladt for en lære at have fysisk sammenkvæm med en elev" forsikrede han og rettede lidt på hvordan han sad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip Empty
IndlægEmne: Sv: A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip   A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip EmptySøn Jun 03, 2018 10:49 pm

Elian blev i et sekunder sikker på at Filip var blevet overtalt, han kunne jo mærke at han blev tændt! Men så begyndte Filip at åbne munden "Shh Det ved jeg godt det ikke var .. " sagde han så med et let grin og blev ved, altså indtil at Filip fik ordentligt fat i hans håndled, Elian blev ved med at have hånden nede i hans bukser, men stoppede sine bevægelser med hånden "Filip.." startede han så og fjernede sin hånd helt, vred den roligt ud af Filips greb og rettede sig helt op på knæ, så han blev nogenlunde i højde med Filip der stadig sad på kanten af badekaret "... Det her får dig ikke til at være nogen dårlig engel eller lærer, det er helt naturligt at reagere på sine lyster .. det er jo bare sex .. du sagde jo også selv at Engle sagtens kan havde sex, ik?" sagde han så og lagde hånden imod hans brystkasse, gled den om i nakken på ham og lænede sig lidt tættere ind imod ham så hans nøgen krop var perfekt placeret mellem Filips ben.

"I det mindste .. så bare giv mig et lille kys?" sagde han så legende og førte den anden hånd om i Filips nakke ligeså. Et lille kys også burde han umuligt kunne modstå! Du er så langt ude Elian, hvorfor gør du det her imod den stakkels Engel? Men det er sjovt jo! Og han ser godt ud og han vil jo gerne vil han ikke? Godt nok var Elian rimelig snu lige nu, men han ville alligevel ikke kysse Filip komplet imod hans vilje, for så ville det jo ikke virke. Istedet blev han ved med at se på ham med de store brune øjne, håret og kroppen helt våd og fingrene placeret i nakken på Filip, let nussende, lokkende, pirrende. Elian brugte alle tricks lige nu for at få Filip til bare at give ham ét enkel kys - for så ville Elians evne træde ind.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip Empty
IndlægEmne: Sv: A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip   A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip Empty

Tilbage til toppen Go down
 
A guide about how to be unpopular in the Angel world ♥ Elian vs. Filip
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» How to lose a guardian angel ✞ Elian vs. Kushiel
» Opening Night at Angelic's - Filip
» Please guide me mother
» Guide: Evnerne
» Guide: Koder

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: V :: Akademiet udendørs :: Stalden-
Gå til: