Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Too late to leave....

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Sadie

Sadie


Humør : Forvirret
Antal indlæg : 107

Too late to leave.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 2 EmptyMan Aug 15, 2022 2:29 am


Som hun stod der så tæt på ham, mødte deres øjne igen, det var som om hun begyndte at vænne sig til de var mørke, hun lytte til ham som han fortalte. Hun havde en god ide om hvad han mente, og hun minde sig selv om, ikke at indgå aftaler med ham, det lød til ikke at være helt klogt. " hmmm så du er næsten som djævlen " sagde hun let, før hun begav sig hen til stolen.
Som han gik hen til et skab, fulgte hun ham med blikket, som han skænkede to glas, hun lytte igen til ham " det burde vel for mange, være grund nok " svarede hun ham let. Hun var stadig ikke helt sikker på, hvad han ville hende, de fleste havde kaldt efter politiet, tæsket hende eller havde ladet hende gå, men han var noget særligt.
Hun betragte væsken som han kom hen til hende, kort tøvede hun men tog imod glasset, eftersom hun havde set ham hælde op til dem begge. Hendes blik søgte ham igen, som han snakkede om sin sande form, hun så en anelse overrasket på ham, hun var dog ikke sikker på hvordan hun selv ville reagere, men spænende var det klart.
" javel, noget sig mig jeg burde undgå at se dig på den måde så " sagde hun let, før hun sendte ham en smule drilsk smil, før hun tog en tår af den stærke vin, og skar en let grimasse som den stærke væske gled ned, før hun satte den på bordet og så på ham, hun lagde hovedet let på skrå " forvirre jeg dig? " spurgt hun ærligt, imens hun let lod en hånd rette på håret.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Too late to leave.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 2 EmptyMan Aug 15, 2022 7:13 pm

Han nikkede af hendes konklusion inden han svarede: "Der er i hvertfald utrolig mange der har forbundet mig med Djævelen selv..... De fleste bliver afskrækket af at få opfyldt et ønske da de tror man skal sælge sin sjæl"
Det var selvfølgelig en mulighed men han havde modtaget mange andre ting som betaling da det jo også afhang af ønskets størrelse. Han prøvede stadig at finde ud af om hvor unik hun rent faktisk var, hun var jo ikke specielt bange for ham, mere nysgerrig. De fleste dødelige der ikke kendte til det overnaturlige ville være næsten lammet af frygt.
"Det vil jeg lade være op til dig.... Hvilken effekt det ville have på dig, afhænger af dit sind. Det kommer an på hvor tiltrukket af mørket og det overnaturlige du er" Da hun skar en grimasse af vinen, trak han kort på smilebåndet og sagde: "Elvervin kan være utrolig stærkt første gang man smager det" Som hun spurgte om hvor vidt hun forvirrede ham, blev hans øjne tilbage til deres oprindelige farve og skinnede næsten. "Det gør du ja.... Det er yderst sjældent at folk er så nysgerrige omkring mig. Det er som regel grundet min magt, eller min formue"
Tilbage til toppen Go down
Sadie

Sadie


Humør : Forvirret
Antal indlæg : 107

Too late to leave.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 2 EmptyMan Aug 15, 2022 7:31 pm


Hun betragtede ham, hvorfor hun ikke var så bange, var måske på grund af alle de bøger, og film hun havde set, samt hun altid havde drømt om at der var mere i verden. Hun lyttede til hans ord, rynkede let på næsen " hvad kan folk finde på at ønske? " spurgt hun oprigtigt nysgerrig, hun kiggede let ned et kort sekund, hun var ikke sikker på hvordan hun ville reagere. Han var en interessant mand, det var ikke på grund af hans formue, eller titel men mere fordi han var noget hun aldrig havde mødt før, hun grinede let selv efter at have smagt vinen " du kunne godt have advaret mig!" sagde hun bearbejdende, før hun sendte ham hundeøjne men brød ud i et bredt smil.
Luna bemærkede hans øjne skifte igen, hun rakte en hånd frem imod ham, imens hoved gled på skrå " hvis jeg fortæller dig, jeg altid har drømt om eventyr, at opleve noget andet end den kedelige hverdag" sagde hun let, som hendes øjne studerede ham " så er du nok det mest spændende der er sket, og jeg er nok som du har set, meget nysgerrig anlagt" slutte hun af, før hun rejste sig op, for igen at stå tæt ved ham.
Luna lagde en hånd imod hans skulder, imens hun lænede sig lidt op, for at lade de finde fyldige læber, røre hans hals. Hendes øjne lukkede sig, som hun placerede et kys, og slap et længselsfuldt støn imod hans hud. Han burde snar indse, hun ikke gjorde det for at snyde ham, men mere fordi hendes krop og sind ville ham, hun placerede et kys mere før, hun trak sig lidt tilbage og mødte hans blik igen, med et let smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Too late to leave.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 2 EmptyMan Aug 15, 2022 11:26 pm

Hun var nærmest et bevis på at den menneskelige verden var et forunderligt sted og det menneskelige sind kunne være lige så specielt. Det havde en fantastisk evne til at lukke ned for at passe på sig selv eller optage viden som ingen anden.
Da hun så spurgte om hvad folk ønskede sig, måtte han tænke sig om en gang, der var jo mange muligheder. "Det kan være alt muligt.... Folk har solgt deres sjæl for at redde en af deres kære fra døden eller rigdom.... Der var en der ville opleve utrolig fysisk nydelse når hun ønskede det. Hun var blevet såret så mange gange så hun solgte sin evne til at elske... Der er selvfølgelig også langt mindre ting"
Da hun reagerede med at han godt kunne advare hende, kunne han dog ikke lade være med at grine underligt varmt. Det var første gang i et stykke tid nu. Så studerede han hende nærmest imens hun fortalte om hendes hverdag var voldsomt kedelig og han kunne egentlig godt forstå at hun ville bryde det. "Tak tror jeg..."
Da hun så gik helt tæt på ham og kyssede hans hals, stod han først rimelig stille men slap en stille vejrtrækning. inden han så fandt hendes blik igen. "Tilgiv mig.... Grundet mit liv her i området, har jeg til tider svært ved at tro på kærtegn.... Men dine er oprigtige.... det forvirrer mig..."
Tilbage til toppen Go down
Sadie

Sadie


Humør : Forvirret
Antal indlæg : 107

Too late to leave.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 2 EmptyMan Aug 15, 2022 11:56 pm


Luna var nok en af de folk, der ikke reagerede ligeså voldsomt på, at finde ud af der var mere imellem himmel og jord. Hun havde dog også altid været optaget af det overnaturlige, dog uden at vide at det var sandt. Hun kiggede på ham som han besvarede hendes spørgsmål, hævede et undrende bryn og rynkede let ved næsen " det lyder vildt, at gå så langt, det er vel ikke gratis" sagde hun forundte, selv ville hun ikke kunne finde på det, hun ville heller kæmpe for tingene selv. Men det var klart spændende at hører om, som han grinede ad hende, sendte hun ham et truende blik før hun selv grinede muntert. Det var vildt at tænke på, hvor hurtigt hun følte sig mere tryg ved hans selskab.
Hun smilede til ham, og nikkede let " du må endelig lærer mig mere" sagde hun før hun rejste sig.

Luna bemærkede godt han stod meget stille da hun kyssede ham, som hun trak sig en smule, lod hun den anden hånd hvile imod hans skjortes øverste knap. Hans ord fik hende til at rødme en smule, imens hun sendte et let smil " de er oprigtige, jeg prøver ikke at snyde dig " sagde hun ærligt, som hun rykkede helt tæt på ham igen" jeg ved ikke hvorfor, men du tiltrækker mig, selvom jeg er uerfaren " sagde hun. Man skulle ikke tro en så køn pige som hende, var jomfru, men hun ville ikke give sig til hvem som helst, hun ville genre have det skulle være noget særligt. Hun følte på en måde at han, ville være et godt bud, selvom det virkede forkert.

Luna løftede sig en smule op på tæerne, for at kunne nå ham bedre, som hendes øjne så dybt ind i hans før hendes læber søgte hans. Hun ville hvis han gav lov, kysse ham meget nysgerrigt og prøvende. Hun ville derefter hvile sit hoved imod hans brystkasse, og slippe et uskyldigt støn" please " sagde hun blidt, før hendes øjne søgte hans, og hun sendte ham et varmt smil, i dette sekund viste hun sin sårbarhed, men også lysten der brændte i hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Too late to leave.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 2 EmptyTirs Aug 16, 2022 12:18 am

Det kunne selvfølgelig godt virke noget ekstremt at gå så langt for at få den slags, og det havde som regel også nogle drastiske konsekvenser hvis ikke man overvejede sit ønske ordentligt. Men ikke desto mindre var det en af de ting han levede af og han var også dygtig til at få dem gennemført.
"Det er rigtigt.... Jo større ønske, jo højere pris.... Det er ofringen der er med til at give styrken i ønsket...."
Det var egentlig lidt mærkeligt men han kunne godt mærke på hende hvordan hun var blevet mere tryg. Noget han stadig havde lidt svært ved at tro på. Ikke på grund af hende men på grund af hans fortid.
"Det vil jeg skam gerne.... Det er ikke så ofte jeg møder en der så gerne vil lære..."
Som hun nævnte at hun var uerfaren, nikkede han ganske kort til hende og strøg en tot hår om bag ved hendes øre. "Jeg ved ikke hvorfor.... Måske på grund af nysgerrighed eller hvad jeg er.... Du er også meget titalende"

Denne gang da hun kyssede ham, gengældte han også kysset med en stille lidenskab hvorefter han lod hende hvile sit hoved mod ham. Da deres blikke mødtes endnu en gang, kiggede han stille på hende og spurgte: "jeg vil vise dig rundt i resten af mit hjem.... Så kan vi se om din nysgerrighed og tiltrækning er der stadigvæk.... Vil du gøre det for mig?..."
Tilbage til toppen Go down
Sadie

Sadie


Humør : Forvirret
Antal indlæg : 107

Too late to leave.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 2 EmptyTirs Aug 16, 2022 12:42 am

Hun kunne ikke forstå det helt, men måske det heller ikke var så vigtig for hende igen, hun ville ikke indgå den slags med ham. Hun var måske nysgerrig og til tider naiv, men hun var også klogere end hun så ud til, man skulle ikke dømme på forhånd, selvom mange gjorde det desværre. " det virker farligt, ellers forstår jeg det nok bare ikke" konstatere hun blidt. Måske det var dumt af hende, at føle sig tryg når han teknisk set, stadig kunne skade hende, men af en eller anden årsag troede hun ikke på han ville skade hende. " jeg må vel lære hvordan jeg ikke ender som føde?" sagde hun let, selvom det var skræmmende at tænke på, men han kunne måske vise hende hvad hun skulle kigge efter, og hvad hun kunne gøre imod de forskellige " jeg lytter med glæde" svarede hun ærligt, og blinkede let til ham.

Luna smilede let, som han flytte en tot hår, før hun lyttede til hans ord og så tænksom på ham " jeg tror du har ret" sagde hun blidt, før hun smilede som han erkendte hun også var tiltalende, det var i det mindste et godt tegn. Som deres læber mødtes, mærkede hun en varm følelse i kroppen, og hun mærkede han også kyssede hende igen. Som han snakkede da deres øjne igen fandt hinandens, kunne hun godt fornemme, at hun måske gik en smule for hurtigt frem, hun skulle huske at det gik begge veje " meget gerne, selvfølgelig, undskyld vis jeg pressede for meget på" sagde hun blidt, som hun trak sig fra ham.
Før hun gen hen for at tage en tår mere af den stærke vin, men kunne dog ikke undgå at skære ansigt igen, før hun grinede let af sig selv.
Hun så afventede imod ham, men valgte at gå hen og tog hans hånd i sin, så kort kærligt på ham før hun så lidt ned " du fører han lord " sagde hun blidt, som hun gav hans hånd et let klem.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Too late to leave.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 2 EmptyTirs Aug 16, 2022 1:39 am

Han havde godt en idé om at hun langt fra var dum, men han kunne også godt forestille sig at mange nok ville dømme hende som værende det. "Det er det ikke så længe man holder sin del af Handlen" Han tog jo ikke folks sjæl hvis der var givet et andet offer eller at man prøvede at slippe for sin del af det.
Så nikkede han til hende og sagde: "Det er et godt sted at starte... Der er heldigvis mange ting man kan gøre for at undgå det" Der var meget han kunne lære hende og hun ville nok finde ud af med tiden at mange af de ting hun havde læst i eventyr ofte var rigtige.
Han kunne nærmest mærke den varme fornemmelse hun fik i kroppen ved deres kys hvilket fik ham til at trække let på smilebåndet. Da hun så undskyldte for at hun måske pressede lidt for meget på, rystede han kort lidt på hovedet inden han så forklarede: "Der er ikke noget at undskylde for... Jeg har nok tilladt mig selv at blive bitter efter jeg har været i det her hus alene for længe... Og så vil jeg være sikker på du ikke drager nogle forhastede beslutninger, du skal være sikker i din sag..." Hun skulle ikke fortryde sine valg omkring ham. Det gjorde ikke noget godt for nogen.
Som hun tog hans hånd, smilede han og begyndte at vise hende rundt i det store palæ. Alt fra køkken, gildesal, pejsestue, de mange værelser og selvfølgelig det gigantiske bibliotek der lå i forbindelse med galleriet. Efter en solid rundvisning, stod han i foyeren sammen med hende og spurgte: "Så mangler vi kun mit kontor, poolhuset og mit soveværelse... Hvad vil du helst se?"
Tilbage til toppen Go down
Sadie

Sadie


Humør : Forvirret
Antal indlæg : 107

Too late to leave.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 2 EmptyTirs Aug 16, 2022 11:57 am


Folk dømte ofte, fordi hun godt kunne ligne typen, der gik mere op i udseende end i uddannelse. Hun var træt af at blive sat i den boks, heldigvis virkede det til han ikke gjorde det, hvilket var befriende for en gang skyld, og måske han også havde det rart med hun ikke var interesseret i hans formue. Hun nikkede let til hans svar, dog var hun skeptisk på det punkt, men måske han ikke var så slem igen? hun ville helst ikke dømme ham for meget, trods alt behandlede han hende ordenligt i denne stund. Hun så på ham, med taknemmelige øjne " det ville betyde meget " sagde hun ærligt, det var bedre at være forberedt, end at støde på en vampyr uden at, vide hvad hun kunne gøre for at beskytte sig imod dem. Luna så op på ham, som han fortalte han ikke var sur, at hun ikke havde presset ham, hvilket var rart at hører " ja okay, det giver god mening, og du har nok ret, det er bedre at være helt sikker" sagde hun let, som hun sendte ham et forsigtig smil der godt kunne virke lidt kært.

Luna var meget interesseret som han viste hende rundt, hun var ikke bleg for at stille et par spørgsmål, og hun virkede oprigtigt imponeret og fascineret af hans hjem, som de stoppe op så hun mod ham, før hendes hoved gled på skrå. Hun så en smule tænkende ud, før hun lagde sin hånd imod hans arm " hvad med en tur i poolen, og så det værelse bagefter? så kan jeg vel se kontoret senere?" sagde hun blidt. Måske en svømmetur, var en god måde at komme lidt tætter på hinanden, og det lød faktisk også ret behageligt, selvom hun så ville være nød til at låne lidt tøj af ham bagefter.
Hun sendte ham et skævt smil, og gav hans arm et let nus med den ene finger, hun havde lidt på fornemmelsen af, at hendes følelser for ham først lige var begyndt, hun havde ikke været så nysgerrig omkring den slags før.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Too late to leave.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 2 EmptyTirs Aug 16, 2022 1:42 pm

Caine vidste alt om at blive placeret i en kasse, men grundet hans ophav og hans mange år, havde han lært at bruge det til hans fordel. Det var selvfølgelig ikke rart men samtidig så kunne han lige så godt få det bedste ud af det og det havde alligevel styrket hans magt i form af kontakter og folk der skyldte ham tjenester.
Det var faktisk rart at hun tog hans ord til sig og forstod hvorfor han sagde som han gjorde. Han ville have at hvis folk kom tæt på ham, skulle de også være sikre på de ville det. Ellers ville han ende i en situation som før hende.

Hun virkede til at være med på hans idé om at vise hende rundt samtidig med hun selv var med til at vælge hvor de ellers skulle gå hen. Det var et meget stort sted så der var selvfølgelig også meget at se.
"Det lyder som en god idé.... Kom så lad mig vise dig det" sagde han inden han lagde armen om hende og ledte hende igennem de to døre ud til hvad der mest af alt var en overdådig terrasse med flot udskåret halvtog og den lille trappe ned til selve den store lækre pool der var oplyst med lys nede i vandet. "Det her er den nyeste tilføjelse til mit hjem..."
Tilbage til toppen Go down
Sadie

Sadie


Humør : Forvirret
Antal indlæg : 107

Too late to leave.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 2 EmptyTirs Aug 16, 2022 7:55 pm


Luna fulgte med ham, hun var stadig selv forundret, over at være så interesseret i ham, men han var måske også den mand hun havde vendte på. Hun vidste dog også, det var vigtig at mærke efter, det var umuligt at trække tingene tilbage, og hun havde masser af tid lige nu var hun stadig fanget. Men hun var også glad for han sagde det, at han ikke bare udnytte hende som andre måske havde gjort.
Hun fulgte med ham, smilede let som han lagde en arm omkring hende, det føltes rart som de gik og hun hvilede sit hoved en smule imod ham.
Som de nåde stedet, så hun med store øjne rundt, og kom med et stort wow, som hun langsomt slap ham " det vildt" sagde hun blidt.

Luna trak sig helt fra ham, før hun langsomt tog tøjet af, så hun stod tilbage i undertøj. Der var ingen tvivl om hun var en smuk ung kvinde. Dog var der få steder på kroppen ar at se, hun sendte ham et drilsk smil " sidste mand der er i, skylder et kys" sagde hun velvidende at hun allerede var klar. derefter var hun hurtigt på vej imod poolen, hun nåede kanten før hun uden tøven sprang elegant i. Luna dykke kort ned før hun kom til overfalden, og vendte nysgerrigt blik imod ham, imens hun langsomt lod sig flyde og sukke let, det føltes helt rart.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Too late to leave.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 2 EmptyTirs Aug 16, 2022 10:46 pm

Han sagde ikke noget til at hun hvilede hovedet lidt mod ham som de gik afsted, det føltes rigtig rart. Nærmest som om han tillod sig selv at nyde livet igen.
Da hun så virkede helt forbløffet over poolhuset, smilede han og nikkede lidt for sig selv imens han kiggede lidt rundt. Det var også endt rigtig godt, men nu var han heller ikke kendt for at spare.'
"Det glæder mig at du kan lide det....."
Han tillod sig selv at kigge på hnde imens hun klædte sig af og kunne rigtig godt lide hvad han så. Han havde ikke noget imod at tabe hendes lille udfordring så han tog langsomt sit tøj af til han kun havde sine sorte boxershorts på hvorefter han gik roligt hen til kanten og kiggede ned på hende med et drilsk smil på læben.
Derefter sorang han overraskende elegant i vandet og svømmede hen til hende
Tilbage til toppen Go down
Sadie

Sadie


Humør : Forvirret
Antal indlæg : 107

Too late to leave.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 2 EmptyTirs Aug 16, 2022 11:10 pm


Hun nød faktisk at være tæt på ham, det var ret rart at gå tæt på ham, hun burde måske frygte ham, men han var for spændende. Hans hjem var alt hvad hun havde drømt om at se, i så mange år blot havde læst om, hun kunne slet ikke forstå han kunne bo så stort alene. Luna så på ham med store øjne" du bor så flot " sagde hun ærligt.
Hun havde intet imod han så hende klæde om, det var næsten også for at vise sig for ham, håbede på det ville vække hans interesse for hende.
Som hun kom under vandet, mærkede hun hvordan vandet omkring hende, føltes helt fantastisk befriende at være omgivet af vandet. Som hun kom til overfalden, nød hun synet af ham som han klædte sig om, det virkede til han tabte med hvile, men det passede hende fint, hun piftede drilsk af ham.

Luna smilede som han hoppe elegant i, og kom hen til hende hun svømmede helt tæt på ham, hun lagde sine hænder imod hans skuldre. Hendes øjne søgte hans, som hun betragte hans før hun nappe sig let i læben " jeg tror du tabte med vilje?" sagde hun drilsk, som hun lænede sig frem for at søge hans læber. Hun kyssede ham meget intimt, som hun mærkede lysten i hendes krop, lod sin tunge danse med hans, imens hendes en hånd søgte hans hår, og hun slap kysset langsomt, nappe ham let i underlæben " du er en lækker mand, min Lord" sagde hun blidt, men en smule drilsk, som hun lod sin hånd kører igennem hans hår.

Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Too late to leave.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 2 EmptyOns Aug 17, 2022 2:23 am

Han nikkede ærbødigt som hun roste hans hjem inden han så svarede: "Jeg takker..... Det er lavet som en tro kopi af min slægts palæ... Dog med moderne bekvemmeligheder"
Han havde jo altid sat lidt en stolthed i at følge med tiden på trods af han godt kunne virke gammeldags i hans opførsel. Han kunne da heller ikke lade være med at trække på smilebåndet som hun piftede efter ham men lod hende kigge alt det hun overhovedet ville. Nu havde hun jo vist sig lidt frem, så ville han gøre det samme.

Da hun lagde hænderne mod hans skuldre, lagde han sine hænder ved hendes lænd og trak så lidt på skuldrene. "Måske, måske ikke, det er ikke godt at vide"
Så gav han sig også hen i det intime kys inden hans blik mødte hendes igen. "Og du er en særegen skønhed Mylady.... Og efter som jeg tabte....." sagde han hvorefter han kyssede hende meget lidenskabeligt
Tilbage til toppen Go down
Sadie

Sadie


Humør : Forvirret
Antal indlæg : 107

Too late to leave.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 2 EmptyOns Aug 17, 2022 3:01 pm

Luna smilede let som han fortalte, det var i hvert fald et af de vildeste hjem hun havde set, men hun forstod dog ikke helt, hvorfor han ikke havde en partner at bo med. Hun tjekkede ham ud, han var en flot mand, langt fra den type som normalt var interesseret i hende, men hun havde også indset at hun var til lidt ældre mænd, de var ofte mere fornuftige og bedre til ikke at snyde. Hun var allerede sikker på, at han var den hun genre ville være sammen med, ikke som et forhold men måske, en mand hun kunne besøge når hun ville, men det måtte tiden vise.

Hun smilede som han lagde sine hænder, imod hendes lænd, rykkede sig automatisk tætter på ham imens hendes øjne så dybt i hans " hmm jeg tror bare ikke du vil indrømme det " sagde hun drilsk, før hun gav sig hen i deres kys, hun mødte hans blik efter kysset og smilede til ham, det var tydeligt at der var noget der tændte hende, men hun ville også gerne være forsigtig. Hans ord føltes rare, hun nåede ikke at svarer, før hans læber mødte hendes. Luna lukkede øjnene som, hun gav sig helt til ham, hun lod en hånd føle hans muskuløse krop, slap et let støn imod hans læber.

Efter kysset så hun på ham, med et nysgerrigt blik, som hun betragtede ham indgående " du er hvad jeg altid har drømt om, jeg fortryder ikke jeg brød ind " sagde hun blidt, før hun fjernede sig fra ham, for at svømme et par baner, hun sørgede for at prøve at være elegant, imens hun tit så hen til ham, hun begyndte at slappe langt mere af i hans selskab.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Too late to leave.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 2 EmptyTors Aug 18, 2022 2:54 am

Caine var også stolt af det hjem han havde fået lavet, ikke kun fordi det lignede hans families palæ men også fordi han havde gjort det ud fra den formue han selv havde bygget op og ikke familiens. Det var i hvertfald sikkert at når det kom til det materielle ville han aldrig komme til at mangle noget.
Hun havde fanget hans interesse ganske betydeligt ved også at være så oprigtig og vise at han var mere end sine penge og magt. Det var selvfølgelig ikke første gang han havde troet det men han havde en stærk fornemmelse af det blev den sidste.

Han grinede kort inden han sagde: "Med den udfordring du gav var det vist ligemeget hvem af os der tabte... Måske skulle du have hævet indsatsen..."
Hendes støn mod hans læber var en helt fantastisk lyd der fik ham til at afgive en lavmælt knurren, dog en hvor man ikke var et sekund i tvivl om at det var en god ting.
Så kiggede han intenst på hende imens han svarede: "Man behøver ikke nøjes med at drømme..." Som hun kiggede efter ham og svømmede rundt, fik han lige pludselig et mere drilsk blik og begyndte at svømme efter hende
Tilbage til toppen Go down
Madison

Madison


Fag : Musik, Heksenes Magi, Magiske elementer & historie, Dans
Antal indlæg : 102

Too late to leave.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 2 EmptyTors Aug 18, 2022 9:46 am

Luna burde måske være glad for det liv hun havde, hun havde et hjem, familie og venner, men hun følte også bare der var mere ude i verden at se. Hun var måske mere moden af sin alder, og fandt desværre mange af de unge fyre der lange an på hende, hun følte de kun var ude på en ting, og de ville ofte ikke det samme som hende. Luna drømte nok bare om, at opleve mere end e n normal aebejds dag.

Hun kunne ikke lade være med at grine, som han grinede, før hun smilede blidt til ham" måske det var planen, at der ikke var en sand taber " sagde hun. Som han knurrede efter hendes støn, trak hun på smilebåndet, det var klart noget hun gerne ville hører mere til, hun kunne mærke en indre lyst til ham. " så jeg må gerne se mere af dig? "sagde hun drilsk.
Hun svømme lidt så han var efter hende, men stoppe op og, langsomt lod hun sin bh gå op og trak den af, øfr den blev kastet på land. Hun svømme hen imod ham, hun så meget tændt på ham" du gør noget ved mig, jeg er ikke længere i tvivl, jeg vil gerne have dig "sagde hun som hun nåde hen til ham.

(skrevet fra mobil

Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Too late to leave.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 2 EmptyTors Aug 18, 2022 10:26 am

Caine levede eller havde i hvertfald alle muligheder for at leve et liv langt de fleste kun kunne drømme om. Men når man havde gjort det tilpas længe, blev det en tom oplevelse at gøre alene. Det var måske derfor han var blevet sådan i de senere år, der manglede en at dele det hele med.
Luna virkede også til at ville have mere ud af tilværelsen, og med et udseende som hendes, havde Caine en klar idé om at de unge mænd der nok jagtede hende ikke havde rene intentioner og endnu mindre at tilbyde hende.
Da han så kom hen til hende og hun fjernede sin bh, knurrede han lavmælt inden han sagde:
"Du må se lige så meget du har lyst til.... Måske vi skulle oppe præmien lidt?....." hvorefter han kyssede hendes hals
Tilbage til toppen Go down
Madison

Madison


Fag : Musik, Heksenes Magi, Magiske elementer & historie, Dans
Antal indlæg : 102

Too late to leave.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 2 EmptyTors Aug 18, 2022 10:46 am

Luna var ikke sikker på hvad hun ville, men hun var sikker på det her var en start, og at hun gerne ville se ham mere. Hun kunne godt forstå hvis hjemmet føltes tomt, men det ville ikke generer hende at underholde ham. Luna smilede som han knurrede da hun lod sin fyldige varm være fri, hun var hurtigt henne ved ham, lagde en hånd imod hans brystkasse og så på ham som han snakkede. "sandt, har du et forslag?" spurgte hun. Men nåde ikke mere før han kyssede hendes hals. Luna stønnede helt naturligt, og som han stoppe søgte hun hans kæbe med sin læbe imens hendes hånd gled igennem hans hår og hun trak sig tættere på ham " har du en ny udfordring min lord!? "spurgt hun drilsk imod hans ører.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Too late to leave.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 2 EmptyTors Aug 18, 2022 3:34 pm

Caine vidste heller ikke hvordan fremtiden så ud, men det var heller ikke noget han tænkte over. Nok var han dygtig til at tænke frem og spotte detaljer men nogen gange var fremtiden bare sjovere når man ikke kendte den.
Da hun så kørte læberne over hans kæbe og trak ham tættere på, knurrede han lavt inden han sagde: "Det må være min tur til at give en udfordring.... Du mangler at se soveværelset..... Lad os gå der op så du kan se det.... Udfordringen er at du skal sørge for at du kan se alt det du vil på mig....."
Det var med vilje han sagde det på den måde, så kunne hun selv afgøre hvornår hun var klar til det plus der blev lidt en leg ud af det
Tilbage til toppen Go down
Sadie

Sadie


Humør : Forvirret
Antal indlæg : 107

Too late to leave.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 2 EmptyTors Aug 18, 2022 3:49 pm


Luna prøvede mest af alt at leve i nuet, hun havde igen planer, og lige nu ville hun bruge tid med ham. Hun havde ikke før haft en mand så tæt på sig, hun havde det med at sende folk væk, eftersom de fleste bare var ude efter hendes krop. Hun nød allerede at være tæt på ham, hans knurren kunne bare et eller andet, som han snakkede så hun på ham, før hun smilede skævt " ser man det, det lyder som en fin udfordring, men så må du jo vise mig vej" svarede hun let. Luna tøvede ikke med at, skubbe sig fra ham før hun kort dykkede ned, for så at svømme hen til kanten, idet hun elegant fik trukket sig op " noget siger mig, at jeg også bliver nød til at låne noget tøj af dig" sagde hun drilsk.
Luna skjulte ikke sin smukke krop for ham, der var dog stadig noget der manglede at komme af, men det måtte blive hans udfordring. HUn så afventende på ham, imens hun kort vred det lange hår, for at få lidt af vandet ud, men fandt dog et hånklæde på en liggestol, og fik det bundet omkring håret, bare så det kunne tørrer lidt på vej op.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Too late to leave.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 2 EmptyFre Aug 19, 2022 12:12 am

Han elskede hendes måde at udtrykke sig på, det var tydeligt at hun ville ham men ikke bare fordi han var den der var der.
"Jeg havde en idé om du måske ville kunne lide den udfordring...." Så kiggede han efter hende som hun svømmede hen til kanten hvorefter han selv svømmede hen til kanten og kom op af poolen sammen med hende. Det var tydeligt at han havde gjort det nogle gang før. Da hun så kommenterede at hun nok kom til at skulle låne tøj af ham, grinede han kort inden han sagde: "Det finder vi nok ud af.... Jeg har på fornemmelsen at du ser bedre ud i mine skjorter end jeg selv gør...."
Han lagde stadig heller ikke skjul på at han nød hvordan hun så ud. Som hun fik håndklædet om håret, lagde han armen om hende og hvilede hånden ved hendes hofte inden han gik med hende ovenpå. Først igennem et overdådigt kontor med smukt kæmpestort skrivebord og en lige så lækker stol. På trods af stilen var som af et eventyr var der stadig moderne bekvemmeligheder der inde. Så åbnede han en dobbeltdør indtil et stort soveværelse med en meget stor seng, lækker indretning der matchede resten af stedet, to døre og endnu en dobbeltdør ud til en altan. "Det er så mit soveværelse...."
Tilbage til toppen Go down
Sadie

Sadie


Humør : Forvirret
Antal indlæg : 107

Too late to leave.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 2 EmptyFre Aug 19, 2022 12:36 am


Luna smilede let, som han sagde hun nok kunne lide udfordringen, dog havde hun en fornemmelse af, han selv var vild med den også. Men mon ikke han fik æren af at fjerne det sidste fra hendes krop. Hun blinkede til ham, før hun svømmede imod kanten, lod ham få synet af hende som hun kom op på land. Hun fulgte ham med blikket som han også kom op af vandet, og nød synet af ham " hvis jeg fortæller dig, jeg ser godt ud i alt?" sagde hun drilsk, og smilede skævt til ham, men sandt nok selve en sort sæk ville klæde hende, hun var en ung smuk kvinde, på nær de enkle ar der sjovt nok sad på steder der normalt ville være dækket af stof.
Hun bemærkede godt som han betragtede hende, imens hun fik håndklædet bundet om håret, før hun igen var ved hans side, normalt ville hun bede en mand om at glo på noget andet, men med ham var det anderledes hun ville gerne ses af ham

Luna fulgte med ham, nød hans hånd omkring hende, imens de gik ovenpå. Som de nåde kontoret så hun imponeret rundt " wow du bor så smukt" gentog hun, som hun så ham åbne døren ind til værelset tabte hun næsten kæben. Hun trådte ind og trak hånklædet af sig, for at lægge det på gulvet, før hun gik rundt og betragtede alt, før hun stoppe ved sengen, og så hen på ham med et nysgerrigt blik " kom sæt dig" sagde hun og pegede imod sengekanten, hun ville gerne igang med hans udfordring, der var kun et stof der skjulte hele hans krop. Hun var klar på at se ham, selvom dette også var hendes første gang, følte hun sig parat som om det var dette hun havde ventet på, næsten et eventyr.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Too late to leave.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 2 EmptyFre Aug 19, 2022 7:29 pm

Selvfølgelig var det en udfordring han selv kunne lide, og det var jo ikke utænkeligt at det ledte til mere. Det kunne jo godt være der kom andre spændende ideer.
"Det tvivler jeg ikke på... Men tror nu alligevel du føler dig mere tilpas i en af mine skjorter eller en silkekjole end du gør ved for eksempel en kedeldragt" Det blev sagt med et smil på læben, han vidste jo godt det var en fjollet sammenligning men budskabet skulle gerne være tydeligt.
Det var dejligt at hun ikke havde noget imod at han kiggede, han lagde bestemt heller ikke skjul på at han virkelig nød hvordan hun så ud.
Som de nåede det store soveværelse, fik hun muligheden for at kigge rundt imens han sagde: "Det glæder mig du kan lide det...."
Da hun så gerne ville have at han kom hen og satte sig, gik han helt hen til hende og kyssede hende en gang på kæben inden han så satte sig
Tilbage til toppen Go down
Sadie

Sadie


Humør : Forvirret
Antal indlæg : 107

Too late to leave.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 2 EmptyFre Aug 19, 2022 7:47 pm


Luna grinede en smule af hans svar, blinkede let til ham " tror det eller ej, men jeg er mere til bukser end kjoler " sagde hun, mest af alt fordi kjoler ofte gav hende for meget opmærksomhed fra mænd. Hun følte sig mere tilpas i bukser, men hans skjorte ville sikkert også være helt perfekt, det var lidt en fræk tanke. Hun havde ikke noget imod hans blik, selv tjekkede hun ham også ud, der var bare noget ved ham der gjorde hende varm. Hun så imod ham efter at have set rundt " hvis man ikke kunne lide det her hjem, så ved jeg sørme ikke hvad" sagde hun blidt, som han kom hen til hende mærkede hun et sug i maven, smilede til ham og stønne let ved hans kys.
Som han sattes sig ned, trådte hun helt frem til ham, hun lagde en hånd imod hans skulder, som hun satte sig på ham.
Luna så ham dybt i øjnene, lænede sig helt frem, så hendes læber næsten rørte hans " my lord, lov mig du er forsigtig, jeg vil rigtig gerne nyde min første gang med dig " sagde hun kort alvorligt, mest af alt fordi det var hendes krop. Hun lukkede derefter øjnene for at kysse ham, meget intenst og mærkede hvordan lysten steg i hende, men hun ville gerne tage sig god tid. Hendes ene hånd fandt vej til hans hår, imens den anden pillede ved hans boksershorts kant, hun stønne let imod hans læber imens hun gav sig hen til ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Too late to leave.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Too late to leave....   Too late to leave.... - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Too late to leave....
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Better late than never
» A little to late
» Always late ~ Talion
» Is it to late for apologies
» Is it too late to turn around?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: V :: Skoven omkring Akademiet-
Gå til: