Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 EmptyFre Okt 06, 2017 6:36 pm

*Jeg skal nok få ham til at indse hvem der legetøjet..* Hun var som ham fast besluttet på at det var den anden part der var legetøj. I sidste ende var de nok hinandens legetøj, men det var de begge for stolte til at ville indrømme.

Hun nikkede roligt, hun havde været over i det rigtige omkring sine tanker om skrinet. Det var derfor det virkede så bekendt for hende. Hun mindes at have hørt noget om de skrin, men hele historien om dem kendte hun ikke. "Så i har præcis de samme skrin i din verden? Alle 3 fra samme steder?" Hun havde udnyttet hans korte pause til at spørge, og stod nu igen tæt på skrinet og betragtede det. Hun var fascineret af den måde det var udsmykket på, lidt som den halskæde hun så gerne ville have fat i var. De mindede om hinanden og hun kunne ikke lade være og tænke om de måske havde en connection.

Hun tog imod glasset og smilede en smule over han rent faktisk havde noget vin hernede. Han virkede ikke som typen der drak vin og han havde sagt at han ikke havde andre med derned. Hun holdt sin frie arm rundt om maven på sig selv, og hvilede så den anden albue på den. På den måde stod hun med et let knæk i hoften og så interesseret på ham som han fortsatte sin historie. Hun elskede en god historie om kaos, og det kunne også ses på hende. Hun lignede en der oprigtigt var interesseret, og hun missede ikke et eneste ord. Et lille fnys og et smil på læben var reaktionen da han omtalte sig selv om en god kandidat *good in bed definetly, but chaos.. I dont think so*.
Hun skålede med ham og tog en tår af sin vin. Hun lavede et ansigt der udtrykte at hun havde fået bedre med den var god nok. Men hvad kunne man også forvente hvis han aldrig fik gæster. Hun stillede sig ind i hans arme, så hun stod med ryggen imod hans bryst. Det var ikke en romantisk gesture, og det burde han også vide. Hun hvilede hovedet på hans skulder og betragtede skrinet. "Af en som ikke har nogen med herned, og som umiddelbart ikke drikker vin, så det imponerende du har en her. Også selvom det ikke er en af de bedste." Hun smilede smørret, og kom med et drilsk grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 EmptyLør Okt 07, 2017 12:08 pm

"Det er korrekt, min verden har også disse 3 artefakter, alle sammen sikkert låst af vejen i 3 seperate artefakt lagere, lige som denne du ser her, det er derfor jeg vidste hvordan jeg skulle håndtere skrindet!" sagde han med et roligt smil på læben. Dust kunne tydeligt høre på hende, at hun havde en forståelse for, hvordan multiverset fungerede, men selvfølgelig burde det basiske ikke være særdeles svært, da multiverset kort sagt kunne forklares ved, at nogen verdner var meget ens, på nær meget små ændringer, mens andre verdner var fuldstændigt forskellige. I dette tilfælde, var hans verden og denne verden, faktisk meget ens lige omkring denne tid, der var selvfølgelig ændringer hist og her, som Dust tydeligvis kunne se, men der var markant flere ligheder end forskelligheder "Og inden du spørg hvorfor jeg har adskilt de 3 skrind i min hjemverden, så kan jeg allerede nu fortælle dig, hvad der måske er ret åbenlyst! Den magi og styrke der er i dem, er som levende væsner, der skriger efter at nogen slipper dem fri, deres kaotiske styrke er overvældende, når ikke de er fanget i en undertrykker kapsel, men når de er tæt på hinanden, er der intet der kan holde dem tilbage, deres kalden og styrke er øredøvende! Jeg kunne kun modstå dem, fordi jeg har et sinds lomme lag i mit hoved, hvor mit sidste skytsvæsen bor!"
Efterhånden som han talte, kunne han se på hende, at hun lyttede til hvert et ord han fortalte, han lagge godt mærke til det lille fnys og smilet på hendes læber, da han omtalte sig selv som en god kandidat, men han undlod at kommentere på det. Dust havde brugt flere livstider på, at arbejde med kaos og ondskab, metaforisk blod ville dryppe fra hans hænder, for resten af hans levetid, lige meget hvor lang tid det end måtte være.

Nu hvor hun stod med ryggen mod hans brystkasse, strøg han hende roligt på maven, mens de alligevel stod og snakkede. Man kunne mærke på ham, at dette var en vane handling, som han nød at gøre mod kvinder, der tillod at han kom tæt på dem, på den måde som hun tillod ham, og som det var til at forvente fra en som ham, var der intet romantisk at mærke fra hans side af, da han var ligeglad med den slags, han nød kun kontakten der var mellem ham, og den smukke kvinde der stod op af ham.
"Selvom jeg normalt aldrig tager nogen med herned, og sikkert ikke planlægger at gøre det igen, skal det da ikke være en hindring for, at jeg har nogle drikkevare på lager, trossalt skal der en smule alkohol til engang imellem, så jeg glemmer at jeg bor i en krop, der tilhøre en 17 årig incubus dreng, som åbenbart har det svært med andre væsner, og hele det faktum at han skal dræbe, for at få sig et ordentligt måltid mad!" sagde han drillende. Han kyssede hende tirrende på halsen, nærmest som om han startede et nyt forspil til sex, før han vendte hende om, så hun stod ansigt til ansigt med ham, med hans hånd på hendes røv, og hans øjne fokuseret på hendes, mens han smilede til hende.

"Men selvfølgelig, et alkohold skab der ikke er et skab, men mere et skjuldt hulrum i væggeb, kan naturligvis ikke kun indeholde min form for gift, det ville bare gøre det kedeligt, derfor indeholder det lidt af hvert! Dog kan jeg tyde, ud fra dit smukke ansigt, at selvom min evne til at vælge kvalitets vare indenfor vise typer alkohold, så er vin ikke lige frem min stærke side, hvilket er forståeligt når nu jeg ikke drikker det, så hvad siger du til at shoppe lidt for mig, så mit lager ikke fejler på kvaliteten?" spurgte han med et glimt i øjnene, før han drillende og hurtigt nappede hende på næsetippen, før han så hende i øjnene igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 EmptyLør Okt 07, 2017 4:08 pm

På trods af skrinet var sikret i sin beholder, så kunne hun stadig mærke hvordan det kaldte på hende. Hun fandt det ganske fascinerende, men det var dog ikke noget der tog kontrollen fra hende. *Gad vide hvorfor han ikke bare har åbnet det, ladet kaos slippe ud. Uhmm Se det ville i sandhed være fascinerende*.

Hun nød at der intet romantisk var at spore imellem dem, at han rent faktisk ikke misforstod den måde hun opførte sig på overfor ham. Det var sjældent det kunne lade sig gøre, og hun tillod sig selv at nyde det fuldt ud. Et let klynk, efterfulgt af et lille bid i sin egen læbe var resultatet af hans kys på hendes hals. Hun kiggede ind i hans øjne som de stod med front imod hinanden. Hun tog en tår af sin vin, selvom den ikke var den bedste så kunne den være værre. "Uhmm. Han er en heldig dreng, du har sikkert gjort hans liv så meget mere interessant. Plus... Du har sådan set givet ham muligheden for at være sammen med en der knap ville skænke ham et blik normalt." Hendes frie hånd kørte en finder ned af hans på en nærmest sensuel måde, uden at  hun fjernede blikket fra ham. "Fortæl mig så, hvorfor du valgte lige den krop. Du har frit valg gætter jeg, så hvad er det ved ham der tiltaler dig så meget. Måske du selv tænder lidt på små drenge selv?" hun nappede let i hans øre, og understregede den drilske attitude som han havde formået og vække i hende.
Hun lagde sine arme om nakken på ham, og holdt sit glas imellem 2 fingre på hans ryg. Et smørret smil fandt hendes læber. "Well well.. Nogen beder om min hjælp." Hun trykkede sin krop længere ind imod hans og kiggede på ham med et forførende glimt i øjnene. "Intet er gratis her. SÅ hvad får jeg ud af det?" Hun svingede sit  ene ben om hans hofte, og trak derved deres underliv tættere sammen da hendes hæle gjorde hun var i den rette højde til det. Hun bed drilsk i hans læbe før hun lod sine læber blidt røre hans kind på den der tirrende og flabede måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 EmptyLør Okt 07, 2017 6:53 pm

Dust bemærkede godt det lille klynk, der undslap Nalissas læber før hun bed i sin underlæbe, da han kyssede hende på halsen, og han vidste godt hvad grundlagget for den reaktion var, hvilket ikke var romantisk. Selvom han nu gerne ville se, om han kunne føre dette lille klynk til noget sjovere, lyttede han alligevel til hvad hun sagde, mens de stod og så hinanden i øjnene, og hendes ord fik ham til at smile et drilagtigt smil på læben, mens han blidt strøg hende op af kroppen, og tilbage til hendes røv.
"Jeg ved du ikke ville være interesseret i den her dreng, hvis ikke det var for mig, for det er min skyld, de her øjne overhoved kan se din skønhed, om du prøver at gemme den eller ej! Så hans liv er helt klart blevet forbedret, selvom jeg tvivler på at han får noget ud af det, den dag jeg forlader denne krop igen!" sagde han roligt, mens han kunne mærke hendes sensuelle berøring af ham. Dust kunne ikke lade være med at smile af hende, over hendes næste spørgsmål "Nej, det er i særdeleshed ikke en tiltrækning til små drenge, der fik mig til at vælge denne dreng! Jeg valgte ham fordi han har spist denne verdens sandfrugt, i min verden har den frugt en fejl i sig, der gør at brugeren får et monster med sig, så jeg vidste at frugten gav ham mulighed for at kunne indeholde mere end bare ham! Uden frugten ville han ikke være stærk nok, og så skulle jeg finde en anden i stedet, som jeg kunne trænge ind i, og tage kontrollen over!"

Dust mærkede hvordan hun nappede i hans øre, så nu vidste han at han havde vækket hendes drilske attitude, en side af hende han nød at lege med, og det tog hende ikke lang tid, før hun gav ham lidt sukker, til den drilske attitude. Da hun pressede sin krop mod hans, spurgte hvad hun ville få ud af at hjælpe ham, og lagge et ben om hoften på ham, så han kunne mærke hendes underliv, presse ind mod hans, smilede Dust et lumskt smil, mens han lod sit sand tage hans glas, så han kunne bruge begge hænder på hende. Han placerede begge hænder på hendes røv, og i en behændig bevægelse, havde han løftet hende op, så hun sad med begge ben om hans hofter, røven solidt plantet i hans hænder, og dette havde han gjort, uden en dråbe vin havde forladt hendes glas. Dust smilede lumskt, mens han roligt gik hen til en væg, det virkede ikke som om han havde problemer med at holde hendes slanke krop oppe, men han brugte væggen til at presse sin krop mod hendes, mens hun havde ryggen mod væggen.
"Jeg tænker ikke lige på dig, som typen der acceptere en betaling i form af penge fra mig af, så måske en anden form for betaling, kunne være dig mere...... tilfredsstillende!" dette sagde han mens han lænede sig ind mod hendes øre, så da han sagde ordet tilfredsstillende, kom det mere som en sensuel hvisken i hendes øre, lige før han nappede hende blidt i øreflippen, kyssede hende et par gange bag øret, og begyndte at hviske tirrende i hendes øre igen "Måske du ønsker en betaling, som kun dit personlige legetøj kunne give dig, noget som du aldrig finder hos de romantik søgende bønder, der smider sig for dine fødder, for at få lov til at nyde dig! Jeg ved du ikke behøver mig for at få noget at spise, en stærk, selvstændig, sexede kvinde som dig kan sagtens klare den slags selv, men jeg ved at din mad, aldrig kommer til at mætte den lyst, der altid vil være tilbage i os, når vi er færdige med maden!"

Imens han hviskede frækt i hendes øre, begyndte han at gnide sit skridt mod hendes, for at gøre hende mere tændt på ideen om, at hjælpe ham i bytte for nydelse. Han kyssede hende blidt ned langs halsen, mens han lyttede til hendes svar, og han ville rette sig ind, hvis hun ville gøre noget imod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 EmptyMan Okt 09, 2017 8:06 pm

Han havde ret, hvis det ikke var for ham, så ville drengen aldrig have set hende. Hun havde trods alt brugt sin evne, og han var den eneste der nogensinde havde formået og se forbi den.  Hun grinede lidt da han pointerede at han bestemt ikke var tiltrukket af unge fyrer, men hey man kunne aldrig vide nu til dags, hver sin lyst. Og hun måtte jo indrømme at hun nød hans valg af krop udemærket, selvom det var at fortrække når den så bare lidt ældre ud.
Hun mærkede hans hænderp å sin numse, og svingede begge ben om ham, så hun hjalp en smule med at holde sin egen vægt. Det var ikke fordi hun regnede med han ikke kunne, men fordi at det også tvang deres underliv tættere sammen. Et lavt klynk forlod hende som han sensuelt fik hvisket det sidste ord. Hun var ikke typen der tog imod penge, det havde han helt ret i, hun havde det hun skulle bruge, og det virkede da som om han var klar over hvad hun var ude efter.
Når det kom til sex og nydelse var hun stort set umættelig, ingen havde formået helt og fjerne hendes lyst, det var altid hendes krop der måtte give op først. Hun kunne ikke få nok af sex, og med årene var hun ikke ligefrem blevet mindre afhængig af det.
Hun mærkede hans varme ånde imod sit ører som han igen hviskede til hende. Hun smed glasset væk, ret ligeglad med om det gik i stykker eller hvad det gjorde, kun for at fører begge sine hænder op i hans hår som hun tog et godt greb i. Hun lænede sit hoved tilbage imod væggen, og lukkede øjnene. Følelsen af hvordan han gned sit skridt imod hende, og gjorde hende endnu mere tændt end hun i forvejen var, fik hende til at klynke lavt. Hun bed sig selv i læben og strammede med sin ben omkring ham, så han blev skubbet hårdere imod sig. Hun trak hans hoved væk fra sin hals med det greb hun havde i hans hår, og kiggede på ham. Hendes sexappeal var igen spiked til uanede højder, og hun slikkede ham let på kanten af kæben før hun nappede en smule hårdt. "Du snakker alt for meget...." der var noget sensuelt og kommanderende over hendes stemme og hun løftede sit hoved så hun kunne se ind i hans tågede øjne. "Hvis du vil ha min hjælp, så må du hellere komme i gang med at betale for den....... Det bliver ikke billigt." Det sidste var nærmest hvisket imod hans læber, før hun grådigt krævede dem i et kys som ikke var andet end rent begær.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 EmptyMan Okt 09, 2017 10:02 pm

Det lille klynk der kom fra hende, da han hviskede i hendes øre, var et godt tegn på at han havde ramt helt rigtigt, i sin antagelse om hvad for en betaling hun ville have, i bytte for hendes service inden for vin indkøb. Da hun kastede vin glasset fra sig, greb Dust det med sit sand som var det et rent instinkt, det distraherede ham ikke det mindste fra hende, selv da sandet satte glasset hen til hans eget, mens han mærkede hendes hænder gribe fat i hans hår. Hans krop fulgte de ting hun gjorde ved ham, og et smil kom frem på hans læber, da hun sagde han snakkede for meget, efter han havde lavet en lettere nydende lyd, da hun slikkede ham på hagen og nappede i den.
Efter hun havde sagt, han hellere måtte komme igang med at betale, gengældte han hendes grådige kys, med et begær der som minimum kunne matche hendes, han gned tirrende sit skridt mod hendes, så hun kunne mærke bulden i hans bukser, hvilket ret tydeligt kom af, at hans penis allerede var klar til at betale for hendes tjeneste.

I en rolig bevægelse, løftede han hende væk fra væggen igen, og uden at slippe deres begærlige kys, tog han hende med ind i et side rum til det rum de var i. Dette rum var tydeligvis et rum hvor han kunne slappe af, der var sofaer, et sofa bord, et spisebord med stole til, og andre bløde ting man kunne sidde i, men det var tydeligt at det kun var ham der brugte stedet. Han satte hende let ned på spisebordet, samtidig med at han rykkede på hendes kjole, så den sad over hendes hofter, på den måde var det kun hendes trusser, der dækkede for hendes underliv, og med højden på bordet sad hun perfekt i højde til at han kunne kneppe hende lige der, hvis det var det de havde lyst til. Nu hvor hendes røv var på bordet, blev hendes læber skilt, da hans tunge sneg sig ind til hendes, og inviterede hendes tunge til en hed lille dans, imens hans nu frie hænder havde andet at lave. Den ene hånd, fandt vej op under hendes kjole, til den fandt hendes ene bryst, og siden hun ikke havde bh på, begyndte hans hånd at massere hendes bryst, og tirrende nulre hendes brystvorte, mens den anden hånd fandt vej ned af hendes mave, helt ned til hendes trusser, som den dykkede ned i, så han kunne bruge sin finger til at ornanere på hendes klit.
Igen kunne hun sikkert mærke hans trænede fingerfærdigheder, og der var i særdeleshed ingen tvivl om, at Dust gik lige til sagen, han havde tænkt sig at give hende kontant afregning for den hjælp han bedte om, og han havde ikke tænkt sig at stoppe, før hun havde fået lige hvad hendes krop begærede. Han slap langsomt deres snaven, og trak sig så lidt tilbage, at deres læber stadig var tirrende tæt på hinanden.

"Lad os gå lige til sagen, jeg har ikke tænkt mig at komme til min egen nydelse, før jeg er helt sikker på, at din krop ikke kan holde til mere, om jeg så skal bruge resten af natten på det!" hviskede han sensuelt mod hendes læber, mens hans blik fandt vej til hendes øjne "Hvis du har nogen krav eller ændringer til den plan, kan du tænke over det, mens jeg starter på forretten!" han lagge et særdeles tirrende tryk på det sidste ord, før han fjernede sine hænder fra hendes bryst og underliv, for at smide trøjen for hende. Hvis ikke hun stoppede ham, ville han skubbe hende ned på ryggen og ligge, trække trusserne af hende, og begynde at slikke hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 EmptyTirs Okt 10, 2017 2:01 pm

Hun mærkede godt at han bar hende ind i et andet rum, men hun var for optaget af at gengælde de begærlige kys til at kigge rundt i det nye rum. Hun mærkede noget køligt imod hendes numse som hun blev placeret på et bord. Hendes læber deltog hurtigt i den dans som han havde budt op til, og hun lagde hovedet en smule til siden for at gøre det hele mere intenst. Hun gispede let som hans hånd gled op under hendes kjole. Hun stoppede et sekund det kys de havde gang i, et stønnende klynk forlod hende, som hans anden hånd fandt sit mål. Det tog ham ikke længe at få hendes vejrtrækning til at blive hurtig, og hun stønnede lavt imod hans mund som de kyssede.

Deres kys blev afbrudt og hun kiggede på ham med et blik der emmede af lyst. '"Lad os gå lige til sagen, jeg har ikke tænkt mig at komme til min egen nydelse, før jeg er helt sikker på, at din krop ikke kan holde til mere, om jeg så skal bruge resten af natten på det!" Hun løftede let et øjenbryn som hans ord forlod hans mund, men hun sagde ikke noget før han havde fjernet sine hænder og var ved at smide trøjen. "Er du nu sikker på du kan holde så længe?" der var en flabet tone i hendes stemme, og hun bed sig let i læben imens hun nød synet af hans overkrop. Hun trak sin jakke af og lod den falde på gulvet, før hun mærkede hans hånd der langsomt skubbede hende ned at ligge. Hun kunne sikkert nok finde et par sjove ting, men lige nu nød hun at han havde fuld kontrol.

Hun mærkede hans mund imod sine læber, og et lavt støn forlod hende. Den velkendte følelse af hans erfarne tunge der legede med hende, fyldte hende hurtigt. Hun lænede hovedet en smule bagud og klynkede en smule når han ramte de helt rigtige områder. Den tynde kjole lå tæt til hendes krop, og afslørede de stive nippels, og alle de vrid hendes krop lavede under hans kærtegn. Hendes ene hånd greb fat i hans hår, og hun løftede sit blik og kiggede end på ham, før nydelsen igen overvældede hende, og fik hendes hård til at falde bagover. Den anden hånd tog let fat i hendes eget bryst uden på kjolen, og nulrede let hendes bryst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 EmptyTirs Okt 10, 2017 4:37 pm

Dust smilede flabbet af hende, efter han havde smidt trøjen, for at være lidt mystisk omkring hvorvidt han kunne holde til at gøre hende fysisk udmattet, af sexuel nydelse. Efter han havde skubbet hende ned og ligge, samt trukket trusserne af hende, så han kunne se hendes glatbarberede underliv, smilede han nydende, da han kunne se at hun allerede var lidt våd, efter kun en smule legen. Han satte sig ned på knæ, pladserede hendes fødder på hans skuldre, så hendes underliv var mere blottet for hans ansigt, og gik igang med at slikke hende.
Igen nød Dust at gå ned på hende, og lappe hendes safter i sig, hendes klynkende lyde, den måde hun vred sig under hans behandling, og greb fat i hans hår, mens hun begyndte at lege med sit ene bryst, var et herligt syn for ham, når han kunne nyde det fra mellem hendes ben. Med erfaren håndtering, slikkede Dust hende det bedste han havde lært, og han hælmede ikke før han havde slikket hende til en orgasme, han sneg en tirrende finger op i hende, fandt et g-punkt ved at lytte til hendes stønnen og klynken, og masserede det blidt, mens han suttede på hendes klit, og masserede den med tungen, for at få hendes krop til at reagere mere possitivt på ham.

Når endelig han havde slikket hende til en orgasme, fortsatte han med at slikke hende lidt mere roligt, indtil hun havde fået tid til at nyde orgasmen fuldt ud, før han trak fingeren ud af hende, og kyssede hende et par gange, rundt om hendes nu glinsende våde underliv. Han rettede sig op, med et nydende smil på læben, og åbnede sine bukser, mens han nød at se på hende, som hun lå der lige klar til at tage imod ham, man kunne se lysten brænde i hans øjne, et klart tegn på at han ville nyde at tilfredsstille hende, og give hende den betaling hun krævede for hendes service. Da han smed bukserne, tog han undertøjet med samtidig, så han stod nøgen mellem hendes ben, bukserne blev skubbet væk før han lænede sig indover hende, skaftet på hans lem blev placeret mod hendes klit, så han kunne føre den frem og tilbage, for at tirre hendes krop, med den nydelse han kunne give hende, men som han holdt tilbage.
I en blid bevægelse, skubbede han kjolen op af hendes krop, så den var samlet over hendes bryst højde, og med et par hurtige fingerfærdigheder, fik han den af hende, så der ikke var noget der kunne forhindre ham i, at komme til hendes sexede krop. Han begyndte at sutte skiftevis på hendes stive brystvorter, og engang imellem bed han i dem, så en pirrende smerte blev sendt ud i hendes bryster, men hver gang han bed i dem, skyndte han sig at kysse og slikke dem igen, så sanserne rigtig blev stimuleret, mens han fortsat førte sit lem frem og tilbage mod hendes klit. Hans plan var, at få hendes lyster helt ud på overfladen, han ville have at hun slap tøjlerne, og bare begyndte at bruge ham for sin egen nydelses skyld, da det kunne hjælpe ham i hans plan om, at have sex med hende til hun ikke kunne gå normalt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 EmptyTirs Okt 10, 2017 7:05 pm

Hans tunges bevægelser blev hurtigt bakket op af en legende finger i hende. Hun mærkede hvordan han søgte det helt rigtige punkt, og da han ramte det vred hendes krop sig og hun kom op at sidde. Hun tog begge hænder i hans hår, imens hun lod sit hoved falde bagover. Hendes ene fod blev rykket til kanten af bordet, hvilket blot gav ham endnu mere plads. Hendes greb i hans hår blev strammere, og hun mærkede hvordan hans indsats sendte hende ud i en spiral af nydelse som hun kom. Hun slap hans hår da hun gispende og let sitrende lagde sig på bordet igen. Han fortsatte roligt, og et let klynk forlod hende som hun mærkede hvordan han trak fingeren ud af hende.

Hun løftede sit hoved da hun hørte lyden af han åbnede sine bukser, og med et skævt smil på læben, hovedet let på skrå og et ganske let bid i sin egen læbe betragtede hun ham, alt imens hun stadig trak vejret ujævnt. Hendes blik vandrede til hans øjne, og den lyst der brændte i ham, lysten til hende, sendte en bølge af begær igennem hende. Hun holdt sit blik på ham, som han lænede sig indover hende. Hun havde sat sig en smule op, så hun støttede på sine underarme.
Hvis hun havde troet han var færdig med at tirre hende så tog hun fejl. Hans bevægelser imod hendes clit fik en nydende lyd til at forlade hendes bløde læber. Han fik nemt kjolen af hende, og hun lagde sig igen ned på bordet. Hun gispede let som han legede med hendes bryster, og hun mærkede hvordan hendes trang til at mærke ham i sig blev større og større. Hun placerede sine hænder på hans ryg, og når han nappede i hende, eller ramte særligt godt imod hendes clit greb hun fat i hans ryg af ren og skær nydelse.
Det var længe siden at hun havde sluppet kontrollen, og det var bestemt ikke noget der var nemt for hende. Det lå hende alt for naturligt og være dominerende. Og hans konstante tirren, gjorde det ikke helt nemt. Hun svingede sine ben om hans hofter, og 'låste' dem sammen på ryggen, så hun fik presset ham en smule hårdere ned imod sig. Det gjorde dog blot at nydelsen blev endnu størrer, og hun gispede kort efter vejret, før hun tog fat i hans hoved med begge hænder, og hev ham tættere på så hun kunne kræve hans læber i et kys der emmede at alt det begær og lyst han havde formået og bygge i hende. Hun brød kysset da hans bevægelser igen ramte det helt rigtige punkt og hun slap ham som hendes hoved igen støttede på bordet. "Ohh.. god..." Hun greb fat i hans overarme med sine hænder, og kiggede op på ham med øjne der efterhånden ikke viste andet end den lyst der var ved at overtage hele hendes krop. Det var tydeligt hun ikke var vandt til at blive tirret så længe. De partnere hun normalt havde, havde alt for travlt med at skaffe deres egen nydelse. *Fuck it...* Hun løftede sig halvt op så hun kunne hviske i hans ører. "gør hvad... du vil... min krop er... din...." Hun sagde det på en dybt forførende og dog stadig submissive måde, og nappede ham så i øreflippen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 EmptyTirs Okt 10, 2017 9:37 pm

Dust kunne mærke på hende, hvordan de ting han gjorde ved hende, påvirkede hende på en måde som hun sikkert sjældent var vant til, især med hendes mad der bare gerne ville mærke sig selv, trænge op i hende, men på det punkt var Dust anderledes, han havde forlængst fundet det kedeligt, bare at gøre en kvinde våd, og kneppe hende til han kom, og efterhånden havde han lært hvor sjovt det var, at bringe sin sexpartner ud til et punkt, hvor nydelse var det eneste der betød noget. Efterhånden som han legede med hendes krop, mærkede han hvordan hun låste sine ben om ham, så hans krop pressede mere mod hendes, de herlige små lyde der kom fra hende, og hendes hænder på hans ryg, afslørede hvor meget hun nød hans pirrende opførsel, og da hun trak ham op til sig, for at kræve et kys af ham, kunne han mærke begæret i hende.
Da hun kom med sit lille oh god, smilede Dust begærligt af hende, han kunne se lysten lyse i hendes øjne, og mærke hvordan han havde gjort noget ved hende, som hun ikke var vant til. Da hun hviskede de magiske ord, og derved gav ham hendes krop, slikkede han hende tirrende bag øret, mens han mærkede hende nappe i hans øreflip.

"Du ved lige hvad jeg kan lide at høre, min slemme lille tøs!" hviskede han i hendes øre, med en stemme der tydeligt brændte af begær, før han langsomt trak sine hofter en smule længere tilbage end han havde gjort indtil videre, hvilket gjorde at hans penis hoved gled ned over hendes klit, og pladserede sig lige inde mellem hendes skamlæber. I det han pressede sig ind i hende, i et tirrende langsomt tempo, indtil hun havde fået ham til roden, lavede han en nydende lyd mod hendes øre "Hmm så dejligt våd og klar du er til mig! Jeg vil nyde at få dig til at stønne og vride dig af nydelse!"
Han tog blidt fat om hende og rettede sig op, og siden hun havde sine ben låst om hans krop, gjorde det at hun blev tvunget til at sætte sig op på hans penis. Han pladserede solidt sine hænder på hendes røv, gik hen til en væg som han kunne presse hende op imod, og nu hvor han havde hende i sin magt, begyndte han at kneppe hende, først i blide stød der kunne tirre hendes lyster, og kilde hendes g-punkter, men efterhånden begyndte han at finde det tempo og den hårdhed, der fik hende til at reagere mest.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 EmptyOns Okt 11, 2017 11:10 am

Det langsomme tempo var ren tortur, hun fik en trang til bare at hamre ham i bund. Men de ord hun før havde givet ham havde hun ment, og hun lod ham have kontrollen. Hendes overkrop pressede sig imod hans som hendes hoved faldt bagover og hun gispede efter vejret. Da han endelig efter hvad der virkede som en evighed fyldte hende helt ud løftede hun sit hoved igen og hvilede det imod hans skulder som hun nappede i. Hans ord fik hendes krop til at gibbe en ekstra gang, hendes underliv strammede om ham og hun stønnede en ekstra gang. Der var et skjult løfte i hans ord, og hun nød det begær man kunne hører i hans stemme.

Hun svingede sine arme om hans hals da han rettede sig op, og hjalp med at holde sig selv oppe. Hun mærkede hurtigt en kølig væg imod hendes varme hud, og hun hvilede sit hoved imod den, som han fortsatte med at tirrer hende. "Jeg.. kan... fuck..." klynkede hun og kunne ikke få samlet en sætning der helt gav mening. Hun lod sine fingre bevæge sig over hans ryg, hårdt nok til de ville lave et mærke. Hendes krop vred sig en smule som han begyndte at finde det punkt som fik hele hendes krop til at sitre hver gang det blev ramt. Han havde hurtigt opdaget det som hans tempo og hvor hårdt han stødte op i hende blev tilpasset. Det var længe siden nogen havde bekymret så meget om hendes nydelse, og hun lod ham da også vide hvad det han gjorde, gjorde ved hende. Hun bed sig selv i læben for at prøve og styre den nydelse hun blev overvældet med, men det gjorde ingen forskel. Han fortsatte, og hun slap sin egen læbe for at læne sig en smule imod ham og kræve hans læber. Kysset var ukordineret og grådigt af alt den nydelse som voksede i hende. Hun bed let i hans underlæbe før hun i et dybt støn lænede sit hoved tilbage imod væggen, som knuden i hendes mave slap. Hendes underliv strammede om ham og hun greb hårdere fat i hans skuldre som hendes hænder hvilede på, alt imens alt blev slørret om hende og hun lukkede sine øjne imens hendes orgasme skyllede ind over hende. Det var intenst, mere end normalt og hun vidste godt det var hans fortjeneste med alt den tirren. Hun åbnede sine øjne og fugtede let sine læber med sin tung, hendes blik hvilede på hans øjne. "Du godt klar over... At ... Du ikke slipper... for mig.. igen ikke? Du er nu mit.. personlige legetøj." hendes ord blev lidt spredt da hun stadig var stakåndet. Hun trak sig tættere på og skubbede ham en smule dybere med sine ben som hun strammede grebet for en kort stund. Hun bed en smule hårdt i hans hals og slikkede derefter på den. Hendes indre succubus var lysvågen, og han kunne ikke være i tvivl om det som hendes sexappeal fyldte rummet. Havde der været andre end dem havde de ikke haft en chance og var blevet draget til hende uden at hun gjorde noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 EmptyOns Okt 11, 2017 12:47 pm

Dust nød at have hende i sin kontrol, da hun ikke gjorde noget der kunne forstyrre ham i, at få hende op på en orgasme, og når hun ikke stimulerede ham, lige så meget som han stimulerede hende, betød det at han kunne holde meget mere. I takt med at han fandt det rigtige tempo, og den rigtige stød styrke der skulle til, for at tilfredsstille hende mest muligt, kunne han mærke på hende hvordan hun kom tættere på den orgasme, han ville have ud af hende, lige indtil den overvældede hende, og fik hendes underliv til at stramme sig om hans penis. Han stønnede nydende i hendes øre, for at lade hende høre, hvor meget han nød at mærke hendes underliv, når hun fik en orgasme over hans penis, før han så ind i de smukke øjne, med et dybt begær i hans egne, mens han lyttede til hvad hun sagde.
Efterhånden som hendes orgasme havde overvældet hendes krop, havde han skruet ned for tempoet, så han nu kneppede hende i et tirrende blidt tempo, hendes ord fik ham til at smile lumskt, da han kunne høre hvor stakåndet hun var blevet. Da hun lænede sig ind mod ham, for at bide ham i skulderen, og derefter slikke ham på det samme sted, trak han sin penis så langt ud, at det kun lige var spidsen af hans penis der var inde i hende, før han rykkede sig hårdt i bund på hende igen.

"Hvis jeg er dit legetøj, må du hellere være forberedt på, at jeg er meget krævende!" hviskede han med et brændende begær i sin stemme, mens han løftede hende op igen, så han kunne gå hen til en af sofaerne med hende "Jeg kræver at du nyder mig, får orgasmer af at lege med mig, og mest vigtigt af alt: at du tilfredsstiller mig, når jeg er færdig med dig!" han trak sin penis ud af hende, og placerede hende på sofaen, så hun stod med hænderne på sofaens ryglæn, knæende på sofapudderne, benene spredte og røven spruttende, så han havde fri adgang til hendes underliv.
Han strøg hende blidt ned af ryggen, mens han så begærligt på hendes krop, og da hans hånd nåede hendes røv, gav han den et klap på den ene balde der gav et smæld fra sig, før han gik ned på knæ bag ved hende. Hans hænder strøg hende op langs maven, til han fandt hendes bryster, som blev masseret når ikke han nulrede hendes brystvorter og nev dem blidt, for at give hende både smerte og kærlig ømhed, mens han dykkede ned til hendes underliv, og begyndte at slikke hende igen. Denne gang var han langt mere pirrende, han nappede kærligt hendes skamlæber og klit, slikkede hendes safter i sig, og gjorde de ting han havde lært, som bragte hende tæt på en orgasme. Sådan ville han blive ved med at gøre mod hende, indtil hun selv bad ham om at give hende, hvad hendes krop skreg efter.

Dog ville han ikke give hende orgasmen med sin tunge, hvis hun selv bad om at få den orgasme han tirrede hende med, ville han rette sig op, sætte knæende mod sofaen, tage et fast greb i hendes hår med den ene hånd, og et fast greb i hendes bryst med den anden, hvorefter han ville bore sin penis op i hende, og kneppe hende med den styrke og det tempo, som han havde brugt på hende op til hendes sidste orgasme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 EmptyFre Okt 13, 2017 9:47 am

'Da hun lænede sig ind mod ham, for at bide ham i skulderen, og derefter slikke ham på det samme sted, trak han sin penis så langt ud, at det kun lige var spidsen af hans penis der var inde i hende, før han rykkede sig hårdt i bund på hende igen.' Et dybt klynk forlod hende som hun mærkede hvordan han hårdt fik presset sig selv i bund igen. Hun hvilede sin pande imod hans skulder og mærkede nu hvordan hendes krop sitrede let af den orgasme hun lige havde været igennem.

Hun strammede en smule med benene som hun blev løftet op igen. Hun lod sit blik hvile på ham, som han snakkede imens han bevægede dem videre til sofaerne. Krævende, gad vide om han kendte ordets betydning. Nalissa havde altid fået at vide hun var krævende, så tanken om en partner til lidt sjov, som var måske lige så krævende som hende var utrolig tiltalende.
'"Jeg kræver at du nyder mig, får orgasmer af at lege med mig, og mest vigtigt af alt: at du tilfredsstiller mig, når jeg er færdig med dig!"' Hun bed sig let i læben og lavede et lavt klynk som han trak sig ud af hende. Hun placerede sig på sofaen som han ville have, og struttede flabet en smule mere med sin krop som hun kiggede over skulderen på ham "Det tror jeg godt vi kan få arrangeret." Hun kiggede ned af hans krop, som han stod bag hende. Hans blik der flød over af det begær han havde for hende. Hun drejede sit blik ligefrem og mærkede et let klap i hendes røv som fik hende til at klynke en gang.
Der var ingen tvivl om han vidste hvad han lavede, så snart hans hænder fandt hendes bryster sendte det en strøm af nydelse igennem hende, og hun gispede kort efter vejret. Det tog ikke hans erfarne tunge længe før den deltog i legen, og hun stønnede let. Som hun kom tættere på klimaks, og han ikke lod hende komme videre, bevægede hendes hofter sig automatisk imod ham. Hun strammede grebet på sofaens ryglæn, og bed sig selv i læben. Det gik op for hende, at han ikke havde planer om at fører hende længere og hun smilede, fascineret af hans tilgang til tingene. Et intenst støn forlod hende "Det... shit.... bare... Lad mig nu.. please... lad mig komme!"

Hun blev først en smule skuffet da han fjernede sin mund fra hende, og hun skulle til at brokke sig, eftersom hun lige havde bedt om det. Hun nåede dog og mærke hans hånd i hendes hår, og hendes hoved blev tvunget en smule bagover. Hun mærkede hvordan han nådesløst fortsatte som før, og hun gispede som hun mærkede hendes klimaks der endnu en gang blev nået. Havde han ikke haft fat i hendes hår, ville hendes krop havde lænet sig imod sofaen.
Hun bed sig let i læben "Du holder godt, men hvor længe kan du holde?" hun var tydeligvis flabet, og pressede sit underliv mere imod ham i nogle roterende og dybt bevægelser. Hun forsøgte stadig og få styr på sin vejrtrækning, men det var tydeligt at hendes krop på trods af det den blev udsat for stadig var klar på mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 EmptyFre Okt 13, 2017 10:47 am

Dust havde givet et smil fra sig, der indikerede at han glædet sig over hendes svar, til hans ønske om at hun skulle nyde godt af ham, hvis han skulle være hendes legetøj. Da hun tiggede ham om at give hende den orgasme, han så tirrende undlod hende at få, da han stod og slikkede hende, kunne man mærke på ham, hvor meget han nød at hun gjorde det, da han kom med en nydende lyd, lige da han stoppede med at slikke hende, og især da han begyndte at kneppe hende igen, virkede det som om han var langt mere lystig over at mærke hendes orgasme, end han havde været da han kneppede hende op af væggen. Ved lyden af hendes stemme, så han op på hende med hovedet lidt på skrå, da han tænkte over hvad hun nu havde i tankerne, men han skulle ikke vente længe før han opdagede hvad hun havde gang i, da han kunne mærke hvad hun lavede med sine hofter imod ham.
"Slemme pige, du har ikke fået lov til at prøve grænser af!" sagde han stønnende af nydelse, og med et lettere forpustet åndedrag. Nu hvor hun havde fået sin tredje orgasme, var hendes underliv dejligt stramt om hans penis, så hans grådige kneppe bevægelser, og hendes roterende bevægelser, føltes fantastisk for ham. Dust havde dog andre planer, hvis hun havde tænkt sig at han skulle komme, kunne hun lige så godt give ham den nydelse det var for ham, at hun slugte hans ladning.

Han slap hendes hår og bryst, i det han stoppede med at kneppe hende, så han kunne trække sig ud af hende, en blid finger blev ført over hendes våde underliv, og blev fulgt op af hans hånd, da den kom op til hendes mås, fingeren strøg dog henover hendes anus, så nogen af safterne på den blev smurt ud over hendes røv.
"Hmm en slem pige som dig, burde være frisk på lidt ekstra sjov, når nu du vil se hvor meget jeg kan holde til!" sagde han begærligt. Han gjorde dette med vilje, for at give hende en ide om, at han overvejede at kneppe hende analt, men han gav hende ikke mulighed for at reagere på det, før han lagge en hånd på hendes hofte, og førte hende ned og sidde, så hun nu sad foran ham, med hans glinsende stive penis rettet mod hendes ansigt "Lad os se hvor hurtigt du kan få mig til at komme!" han smilede begærligt til hende, mens han så hende i øjnene, strøg en hånd gennem hendes hår til han fandt hendes nakke, og til sidst pressede hendes ansigt mod hans penis. Hvis hun ikke åbnede munden, ville hun ende med en penis henover ansigtet, men hvis hun valgte at føje ham, ville han begynde at stønne nydende over hvad hun gjorde ved ham, og lade hende bestemme hvad der skulle ske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 EmptyFre Okt 13, 2017 4:15 pm

'"Slemme pige, du har ikke fået lov til at prøve grænser af!" sagde han stønnende af nydelse, og med et lettere forpustet åndedrag.' Nej hun havde ikke fået lov, men nu var Nalissa heller ikke typen der spurgte om lov. Hun var af den overbevisning at hun kunne gøre hvad der passede hende, det galt også når det kom til sex.

Hun klynkede en nydende lyd som hun endte med at føle sig en smule tom, da han havde trukket sig ud. Hun var ved at samle sine sanser igen, da hun mærkede hans finger der bevægede sig over hendes læber. Hun klynkede en gang da han passerede hendes andet hul og hun bed sig i læben. Han havde sluppet hendes hår, og det betød hun kunne hvile mere imod sofaen, og det var præcis det hun gjorde. Hans ord ramte hend som det der bedst kan beskrives som honning der lokker bierne. Hun nåede dog ikke at reagere før han havde drejet hende rundt så hun kunne sidde på sofaen med front imod ham. Hun mærkede hvordan hendes ben taknemmeligt tog imod den hvile de fik af det.
Hun betragtede ham let som han stod der, og kunne ikke lade være og smile da han sagde noget der mest af alt nød som en udfordring. Hun ville selv have taget ham i munden, men fik noget hjælp, og tog glædeligt imod den med sin mund.

Der gik ikke lang tid før hun indså han havde ladet hende få kontrollen fuldstændig. Hun suttede ham helt ren for hendes safter, og kiggede op på ham som hun slikkede sig om munden. Det var dog kun ganske kort før hun med sit blik på hans ansigt, lod sin tunge drilsk bevæge sig over hovedet på hans erektion. Hun smilede skævt en gang, før hun sænkede sit blik og lod ham fylde en anden del af hende helt. Hun suttede med skiftende tempo, og lod sin tunge deltage når det var muligt. Hun kørte i et skiftende tempo, og skiftede hvor meget hun strammede med læberne om ham. Hun kørte bevidst så langt at han ikke ville komme af det.
Hendes hænder bevægede sig roligt op langs hans ben, og da de nåede hans faste røv greb hun en smule hårdt fat i dem som hun skubbede ham dybere ind i sin mund end han havde været før. Det var tydeligt hun var trænet i at tage ham så dybt, for det intet problem for hende. Hun satte tempoet op, og brugte hans lyde til at justere så det var mest mulig nydelse for ham. Hun havde ikke planer om at stoppe.
Hvis han ikke stoppede hende, ville hun fortsætte til han ramte sit klimaks. Hun ville skubbe ham dybt ind og sluge hver eneste dråbe der kom, før hun langsomt slap ham med sin mund, og nappede let i huden lige ved siden at hans fugtige penis.
Hvis han stoppede hende ville hun se en smule skuffet på ham, men det ville hurtigt blive til et smil og hun ville igen lade ham bestemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 EmptyLør Okt 14, 2017 1:12 pm

Dust gav hende et nydende smil, da hun så op på ham, efter at have slikket hans penis ren for hendes væsker, man kunne se på ham at han nød den magt hun havde givet ham, til at bestemme hvad han gjorde ved hende, og hvad han tillod hende at bestemme. Da hun begyndte at sutte ham, kom der nogle nydende støn fra ham, i takt med at hun ramte de rigtige punkter, han lænede hovedet lidt tilbage med halvt lukkede øjne, da han var ved at få sin orgasme, men han stoppede hende ved at trække hendes hoved tilbage, så hun ikke kunne nå at give ham det sidste der skulle til, for at få ham til at sprøjte. Han så begærligt på hende, da hun gav ham det skuffede blik, og smilede lumskt af hende, da han kunne se på hende, at han stadig var den der bestemte.
"Bare rolig smukke, du skal nok få lov til at smage mig igen!" sagde han med begærlighed i stemmen, før han bøjede sig ned og krævede et intens snav fra ham, mens hans frie hånd fandt vej til hendes underliv, som han hurtigt sneg en finger op i, så han kunne mærke om hun stadig var våd og klar til ham. Da han slap hendes læber, smilede han nydende mens han trak sin finger ud af hende, og slikkede den ren for hendes safter "Hmm jeg nyder et underliv, der er vådt og klart til mig, når jeg lyster det!"

Med blide hænder, førte han hende op og stå, så hun var lænet ind over sofaens ryglæn, med benene spredte så hendes underliv var blottet for ham. Han strøg en hånd op mod hendes underliv, så en tirrende finger gled hen over hendes klit og underlivs indgang, indtil hans hånd nåede hendes ene balle, der fik et lettere smertefuldt klask, for at tirre hendes sanser. Han placerede sig bag ved hende, så hun kunne mærke hans penis skaft langs skildningen mellem hendes baller, hans hænder fuldte hendes krop op til hendes bryster, mens man kunne mærke hvor meget han havde lyst til hende, på den måde han rørte ved hende, og da han havde et godt tag i hendes bryster, trak han sine hofter tilbage, så hans penis gled på plads mod hendes underliv, og i et hårdt ryk kom der et nydende støn fra ham, da han gik helt i bund på hende.
"Hvordan har du det med anal sex?" spurgte han stønnende, i takt med at han kneppede hende, i et blidt tempo men i hårde stød, hvor han trak sin penis helt ud til kun tippen var inde, og støtte hårdt ind igen. Han havde godt lagt mærke til tidligere, da han strøg en finger over hendes anus, at hun virkede til at ville reagere på det, men ikke havde fået lov til det, fordi han havde sat hende ned, og stukket sin penis i hovedet på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 EmptyLør Okt 14, 2017 2:16 pm

Hun så en smule skuffet ud som han stoppede hende, men han havde været tæt på det havde hun lagt mærke til. Hun sendte ham dog hurtigt et smil, hun vidste godt at han ikke var færdig med hende. Hun gengældte kysset, og lod sine hænder begrave sig i hans hår. Hun gispede let imod kysset som han igen stak en finger ind i hendes våde indre. Det var ikke just fordi det havde gjort hende mindre tændt at lege med ham.

Hun fulgte hans blide hænder, og fandt sig nu stående med sine stramme balder, og glinsende underliv imod ham. Hun klynkede let ved hans fingers vandren, og gispede en gang som smerten ramte hendes balde. Hun var bestemt ikke en sart kvinde, som succubus var hun vandt til at tilpasse sig alles lyster, selvom det her var nu hende selv hele vejen igennem. Hun bed sig let i læben og kiggede over skulderen så hun kunne se det begær der brændte i ham i hans tågede øjne. Hendes hoved faldt imod hende bryst da han hårdt kørte helt i bund og hun hørte hans ord '"Hvordan har du det med anal sex?"'. Hun kunne ikke lade være og smile lidt, det burde han da næsten havde kunne regne ud. Hun stødte imod ham med sin røv som han endnu engang lavede et dybt og hårdt stød, hvilket fik ham til at ramme lige det dybere. Hun klynkede let og holdt sin røv imod hans, og hun lavede nogle roterede og tirrende bevægelser. "En gentlemand, det vil jeg give dig. Men jeg sagde min krop var din, at du kunne gøre hvad du ville. Jeg mente det." Hun rykkede sin røv en smule væk så han kom et stykke ud før hun igen bevægede sig så han gik helt i bund. Hun var godt klar over han havde magten, men lige nu var hun ligeglad. Hun nød og tirre ham, og well hun kunne ikke ligefrem nå ham med sine hænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 EmptyLør Okt 14, 2017 4:46 pm

Et par nydende støn kom fra ham, da hun bevægede sin egen krop mod ham, og et begærligt smil kom på hans læber, da hun svarede at hendes krop tilhørte ham, og han kunne gøre hvad han ville med hende. Han stoppede hende i at bevæge sig, så han kunne trække sin penis ud af hende, der nu var godt smurt ind i hendes safter, han førte en hånd ned til hendes underliv, så han kunne smøre sine fingre ind i hendes safter, som han så smurte rundt om hendes anus, samt lidt ind i hende ved at stikke et par fingre indenfor, før han lagge hænderne på hendes hofter, satte sit penis hoved mod hendes anus, og ved hjælp af hendes underlivs safter, begyndte han at glide ind i hende, i takt med at han pressede sine hofter frem mod hendes mås, indtil roden af hans penis stødte mod hendes ringmuskel. Imens han pressede sin penis ind i hendes endetarm, kom han med en nydende lyd, og da han begyndte at kneppe hende analt, startede han ud med at gøre det blidt, så hun kunne nå at vende sig til ham.
Dust tog sig god tid til at nyde følelsen af at tage hende analt, hans hænder strøg op af hendes krop, til han kunne gribe fat om hende, og rette hende op så hun næsten stod med ryggen mod ham, stadigt med hans penis pumpende i hendes anus. Han førte sin ene hånd ned til hendes underliv, så han kunne begynde at ornanere hende, og den anden hånd op til hendes bryst, så han kunne tirre nydelse frem i hendes krop, mens han stønnede nydende i hendes øre, da han ønskede at hun fik en orgasme mere, før han gav hende kontrollen.

Man kunne mærke på Dust, hvor meget han nød at kneppe hende som det passede ham, efterhånden som hun virkede mere tilpas med hans penis i hendes anus, var han blevet mere hårdhændet med hende, men han brugte stadig fokus på at gøre hvad han kunne, for at få hende til at få en orgasme mere. Som han plejede, brugte han de lyde hun gav fra sig, til at finde ud af hvad hun nød mest både analt, men også når han ornanerede hende, og det var først da hun fik en orgasme, at han ville stoppe igen. Når endelig hun fik en orgasme, ville han kysse hende kærligt på halsen, stryge hende op af maven, og hviske he de i øret.
"Hvor meget jeg end nyder din krop, må det være min tur til at få en orgasme!" hviskede han begærligt, mens han masserede hendes bryster med begge hænder "Så nu må du bestemme, hvordan jeg må få min orgasme!" han gav hende fuld kontrol, og ventede nu blot på hvad hun ville have ham til at gøre, men indtil da ville han fortsætte med at kneppe hende analt i blide bevægelser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 EmptySøn Okt 15, 2017 11:36 pm

Hun mærkede hans fingre der gled ind i hendes stramme hul, og et let gisp forlod hende. Spændingen ved det der var på vej, var næsten for meget, og hun mærkede hvordan hendes krop nærmest sitrede af ren forventning, hvor længe var det siden nogen sidst havde gjort det? Hun kunne ærligt ikke huske det.
Hendes tankestrøm stoppede, da følelsen af hvordan hendes stramme hul udvidede sig for ham, som han langsomt kom helt i bund ramte hende. Hun klynkede en lyd der både indeholdt nydelse og smerte. Uanset hvor mange gange hun havde haft analsex, så ændrede det ikke på at det ville være smertefuldt i starten. Det stoppede hende dog aldrig, det var en del af oplevelse, og den måde at det skiftede fra smerte til ren nydelse var berusende, og vækkede alle hendes sanser. Han var startet blidt, og på trods af hun elskede smerten så var det den bedste måde at gøre det på. Men som hun mærkede hvordan hun havde udvidet sig og tilpasset sig hans størrelse, skubbede hun grådigt sin røv imod ham i jagten på mere.

Hans tempo der blev sat op, fik hende til at stønne som nydelse bredte sig fra hendes ende. Det bevægede sig som var det kuldegysninger, og fik hendes krop til at sitre let. Han vidste præcis hvordan han skulle kører hende helt ud til grænsen, men også over den. Hun gispede som hun mærkede hvordan klimaks endnu en gang pressede på, og skubbede instinktivt sin røv mere imod ham, og fulgte hans bevægelser. "Dont... Jeg.... Ahhh...." Hun kunne ikke forme ordene hun ville have brugt, da orgasmen skyllede over hende, og sendte hendes krop ud i en tornado a følelser. Hun gispede som hendes krop rystede, og forsøgte og få hende til at trække sig sammen i den nydende krampelignende følelse der var i hendes mave. Hun modstod trangen, og lod følelsen fylde hende, før hun stakåndet lod sit hoved hænge en smule.

Hun løftede hovedet da hun mærkede hans kys på halsen, og kæmpede stadig med at få en smule mere kontrol over sin krop, som på nuværende tidspunkt sendte en let rystelse igennem hende ved hver kontakt han lavede imod hendes hud. '"Hvor meget jeg end nyder din krop, må det være min tur til at få en orgasme!" hviskede han begærligt, mens han masserede hendes bryster med begge hænder "Så nu må du bestemme, hvordan jeg må få min orgasme!" ' Hans ord fik hende til at smile imellem hendes gispen efter en mere normal vejrtrækning. Hun var helt enig, det var hans tur.
Hun brugte sine hænder til blidt at skubbe ham bagud, så han røg ud af hende. Hun kastede hovedet bagover med et klynk som hun mærkede hvordan hendes krop nærmest sukkede som han forlod den. Hun gispede efter vejret, og fik rejst sig ret op. Hun var lidt ustabil på benene, men fik på få sekunder kontrol over sin krop. Hun måtte nok erkende hendes krop var ved og være udmattet.

Med en hånd på hans bryst skubbede hun ham hen til bordet. Da de nåede det, satte hun sig ned på hug, og lod sin mund tage hovedet af hans penis i munden ganske kort, hvor tungen bevægede sig en gang rundt om. Hun rejste sig og skubbede til ham, så han kom op og ligge på bordet. Hun fik guidet ham længere ind på bordet, imens hun selv kravlede med op på alle 4, kravlende over ham. Hun førte hans hænder op over hans eget hoved, og bandt dem sammen med hendes trusser, hun havde taget fra gulvet kort inden. Hun havde bundet dem så han også sad sammen med den stol der stod for enden og hun kiggede på ham med et flabet blik da hendes øjne hvilede på ham. Hun lænede sig ned og nappede let i hans underlæbe, før hun hviskede "Det er vist på tide du skriger lidt." Den mere dæmoniske side fik lov og vise sig, og man kunne se det submissive var væk igen. Hun bed en smule hårdt i hans hals, før hun kyssede ned langs hans overkrop, og videre ned langs hans penis så den ramte hendes kind.
På nuværende tidspunkt var hun placeret imellem hans ben, og nu nappede let i hunden omkring hans penis, før hun lod sin tunge glide op imellem hans nossere og op langs længden af hans erektion. Hun kiggede op på ham med øjne fulde af begær, imens hun slikkede sig let om læben. Hun var godt klar over han som han lå der ikke kunne gøre noget, men det var skam også meningen. Hun bukkede sig ned, og tog en af hans nosser i munden, og suttede let på den. Hun havde tydeligvis prøvet det før, og lyttede til ham, som hun gjorde det. Hun ville ikke lade ham komme af det, og var han tæt på efter alt deres vidunderlige sex, så ville hun stoppe og ændre det hun gjorde, til han var faldet ned igen. kun for at begynde forfra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 EmptyMan Okt 16, 2017 10:08 pm

Dust kunne mærke på hende, hvor meget hun nød at mærke ham analt, især da hun begyndte at bevæge sin røv imod ham, for at få mere nydelse ud af ham, og i takt med at han kneppede hende, og stimulerede hende, nød han hvordan hendes klimaks fik hende til at reagere, hvilket fik ham til at stønne mere nydende, da han var vild med hvordan hun gav ham denne nydelse af, at lade ham vide hvor meget hun nød ham, når han kneppede hende. Nu hvor hun var kommet igen, kunne han se på hende hvor meget orgasmerne havde påvirket hende, hendes krop virkede til at være en del mere udmattet, men alligevel var hun klar på at tage kontrollen, da han gav hende den.
Han lod hende guide ham hen til bordet, hvor han under hendes kyndige føring, lagge sig ind på bordet, lagge hænderne over hovedet, så hun kunne binde hans hænder med hendes trusser, og med et lystigt smil på læberne, så han hende ind i øjnene, mens han lyttede til hendes ord "Du ved jeg kun kan stønne over, hvad du kan finde på at gøre ved mig, din lille djævel!" svarede han flabbet igen, før han lavede nogle nydende lyde, itakt med at hun bevægede sig ned af hans krop. Han mærkede hvordan hans penis rørte hendes kind, da hun kom ned mellem hans ben, og allerede nu glædet han sig til at mærke, hvad hun kunne finde på at gøre ved ham, efter han havde fået lov til at hamre sin penis ind og ud, af alle hendes krops åbninger, i løbet af hvad end tid de havde brugt siden de gik igang.

Nogle nydende lyde kom fra ham, da hun begyndte at slikke ham op langs nosserne og skaftet, han smilede nydende til hende, da hun kiggede op på ham og slikkede sig om læberne, og man kunne se på ham, at han nød synet af hende mellem hans ben, klar til at gå igang med at tilfredsstille ham, på hvillen som helst måde det nu passede hende. Da hun begyndte at sutte på en af hans nosser, begyndte han at komme med nogle nydende lyde, blandet med et par enkelte støn hist og her, der tydeligvis afslørede hvor meget han kunne lide, hendes erfarne behandling. Små dråber af presæd, forlod spidsen af hans penis, hvilket var en god indikation på, at hans krop var klar på at få en orgasme, men han kunne mærke hvordan hun holdt ham fra at komme helt i mål, hvilket virkede pirrende på ham.
"Sut mig din lille djævel, lad mig mærke din dejlige tunge, danse omkring mit stive skaft!" stønnede han krævende. Selvom man kunne mærke på ham, hvor meget han nød at hun suttede på hans nosser, kunne man også mærke på ham, at det ikke helt var nok til at få ham til at komme, han blev helt klart opstemt af det, men der manglede lige et lille ekstra skub af nydelse, hvis det skulle få ham op på et orgasme niveau.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 EmptyTirs Okt 17, 2017 12:00 pm

Hans lyde var nok til at hun vidste at det havde god effekt det hun gjorde. Hun nød at pirre ham, og kunne mærke på ham hvordan hans krop nærmest tiggede om mere, men det fik hende dog ikke til at ændre på det hun gjorde. '"Sut mig din lille djævel, lad mig mærke din dejlige tunge, danse omkring mit stive skaft!"' hans ord var krævende, men det hjalp ham ikke. Hun var godt klar over hun havde al kontrol, og han havde ikke nogen mulighed for at ændre på det hun havde gang i.

Hun holdt ham nådesløst på det sammen punkt, og fik hans krop til at blive nærmest desperat efter at få lov at få det ekstra skub af nydelse. Selvom en mand kun kunne komme en gang, så vidste hun at der var andre måder og gøre nydelsen endnu bedre, og det var præcis hvad hun havde i tankerne. Det var først da hun kunne fornemme på hans lyde og hans krop, at alt han begærede nu var hende, at hun lod hans ene nosse glide ud imellem hendes læber i et langsomt pirrende tempo, som havde det være et cocktail bær.
Hun fulgte en linje op langs hans penis med den yderste spids af hendes tunge, og med et let greb om roden løftede hun den så hun kunne fortsætte rundt i kanten af hans hoved. Hun fjernede alt presæd med sin tunge, før hun gav ham det han havde længtes efter. Hun lod sin tunge lege med, som hun langsomt tog hele hans længde til roden, og hvor hun kun holdt om med et par fingre nu. Hendes greb havde en vis styrke, men var kun hårdt nok til at han ville kunne mærke det. Hun kiggede op på ham, som hun bevægede sine læber om ham i et langsomt og pirrende tempo. Hun satte tempoet op, og begyndte og gå efter det han havde længtes efter. Hun byggede op imod orgasmen, og denne gang ville hun ikke holde ham fra det. Hun blev ved, lyttede til præcis hvad der var det rigtige for ham lige nu, og blev så ved med det til hun kunne mærke hvordan skød sine safter ind i hendes mund. Hun tog det hele uden at blinke, og synkede som hun lod ham glide ud af hendes mund. Hun kyssede og slikkede det sidste af ham før hun slap ham med sin hånd og kiggede op på ham med et tilfreds blik i sine øjne. Hun slikkede sig let om munden som hun stod der på alle 4 og kiggede på ham. Hun kravlede henover ham, og med en hånd fik hun åbnet knuden der holdt ham fast, imens hun hviskede i hans øre med en forførende stemme som også havde et hint af tilfredsstillelse. "Uhmm.. præcist hvad jeg trængte til."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 EmptyFre Okt 20, 2017 10:36 pm

Nydende lyde og støn undslap hans læber, mens han tillod sig at slappe af i kroppen, så vidt det nu var muligt, mens han nød hendes behandling. Da hun endelig begyndte at sutte ham, virkede hans nydende lyde til at være præget, af en noget større tilfredsstillelse, nu hvor han ikke længere behøvede at holde sig tilbage, for at tilfredsstille hende mest muligt. I takt med at hun suttede ham, i et mere passende tempo, kunne man nemt høre at han kom tættere på klimaks, lige indtil han endelig fik sin længe ventede orgasme, hans lem sprøjtede lystigt af nydelse, og Dust kunne godt mærke at hun ikke lod en dråbe gå til spilde.
Da hun kravlede hen over ham, skulle han lige til at frigøre sig selv, ved hjælp af hans sand evne, men det var ikke nødvendigt, da hun gjorde det for ham, han kunne derfor i en rolig bevægelse, føre sine arme rundt om hendes talje, og med et blidt skub, ledte han hende ned og ligge på ham, så hun kunne nyde godt af deres fældes kropsvarme, når nu de ikke længere lavede noget, der kunne holde dem varme. Hans hænder strøg blidt op og ned af hendes slanke ryg, mens et smil havde dannet sig på hans læber, over hendes lille kommentar til, at det var lige hvad hun trængte til.

"Er du tilfreds med din betaling for den service jeg beder om, eller er du mere en første halvdel nu, anden halvdel bagefter typen?" spurgte han drillende. Igen var dette en mulighed for at udvise en eller anden form for romantik, et intimt øjeblik mellem 2 væsner der dyrkede sex med hinanden, og igen var dette et øjeblik, der gik totalt hen over hovedet på Dust. Han var stadig interesseret i at tale med hende, og man kunne mærke på hans hænder der strøg hendes krop, at han stadig nød at røre ved hende, selv efter de var færdig med at kneppe, men mere var der ikke at spore i ham "Jeg tænker også på, hvis ikke du vil se mere af de ting jeg har hernede, om vi ikke skal få noget tøj på og gå tilbage til dig, mit sted her er ikke lige frem sove egnet, medmindre man regner sofaen derhenne for noget man kan sove på!" foreslog han med et roligt smil på læben, mens hans hænder tillod sig, at stryge sig ned langs hendes mås, og tilbage op af ryggen igen.

//undskyld det sene svar, ramte lidt en væg skrive mæssigt XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 EmptyTirs Okt 24, 2017 11:41 pm

Hun lod sin krop hvile imod hans, som han fik hende ned og ligge. Hun placerede sit hoved imod hans skulder, og lod det dreje væk fra hans, imens hun nød hvordan han nussede hendes ryg. Der var ikke noget romantisk i det, men hun måtte erkende at han havde kørt hendes krop hårdt. Hendes sind var bestemt ikke udmattet og kunne sagtens klare mere, men den krop hun havde havde sine grænser. Det var yderst sjældent den nåede sin endelige grænse, og hun mærkede derfor også udmattelsen tydeligt nu.

Hun kunne ikke lade være og smile over hans spørgsmål. Hun kunne sagtens klare mere, men hun var ikke i tvivl om hun ikke behøvede og forlange det som betaling for at kunne få mere på et andet tidspunkt. "Jeg er yderst tilfreds. Desuden så er jeg sikker på jeg ikke behøver forlange det som betaling for at få lov og lege med dig igen."

Hun havde lukket øjnene, hendes krop begyndte og trænge til hvile. Selvom hun var en dæmon, så havde hendes krop stadig brug for nogle af de mest basale ting. Hun åbnede øjnene og kiggede kort rundt før hun løftede sin overkrop og kiggede på ham med et skævt smil "Jeg mindes du ikke havde brug for søvn." Hun hvilede sit hoved i sine hænder, hendes albuer støttede på hver side af ham, og hun lagde hovedet en smule til siden. "Derudover har jeg et vigtigt møde i morgen jeg bestemt ikke vil gå glip af."
Hun lagde sit hoved på ham igen, imens hun samlede en smule energi. Hun var ikke typen der sov med dem hun havde haft sex med, hun kunne da godt men det var ikke normalt. Havde de været hos hende havde hun også været ligelgad og havde ladet ham crashe der. Men nu skulle hun trods alt hjem først, og han sov alligevel ikke. Hun fandt det en smule formålsløst at han så skulle sove hos hende.

//det i orden. jeg har selv inspirations problemer i det her emne i disse dage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 EmptyOns Okt 25, 2017 2:13 pm

"Jamen det betyder jo, at jeg har gjort det rigtigt! Og når nu det er dig, så er denne form for betaling trossalt kun en nydelig handling, for mit vedkommende, jeg nyder at lege med dig, så du behøver aldrig give mig en grund til, at knalde med dig!" sagde han med et smil på læben. Dust kunne godt regne ud, at hun sikkert ville smutte hjem til sig selv og sove, der var ingen grund til at han tog med, siden han ikke sov, og desuden skulle han også passe sit eget skalkeskjul som skole elev, tildels fordi han hellere måtte passe ind, og samtidig kunne han måske lære noget i skolen. Derfor var hendes lidt ledende svar ikke en overraskelse for ham, han smilede derimod til hende, og satte sig op så han ledte hende op og sidde, sammen med ham. Han lagge armene om livet på hende, mens han så ind i hendes øjne.

"Det er korrekt jeg har ikke brug for søvn, og det passer mig vist også findt nok, at jeg smutter tilbage til mit skalkeskjul på skolen!" sagde han roligt, mens han strøg en hånd gennem hendes hår "Jeg har vist også fået mere ud af denne tur til byen, end jeg overhoved kunne forestille mig, så jeg kan vist ikke beklage mig over situationen!" han greb hendes trusser og lagge dem ved siden af hende, så de var til at få fat i uden så meget besvær, før han så hende i øjnene igen, med et smil på læben.
"Hvis du vil, kan jeg godt følge dig hjem, men før vores veje skildes for denne gang, kan du få mit telefon nummer, det gør tingene lidt nemmere, når det kommer til det at holde kontakten!" han ventede til hun havde flyttet sig, før han selv rejste sig op, og begyndte at finde sit tøj. Denne gang havde Nalissa mulighed for at se, hvorfor han var så hurtig til at få tøj på, for hver gang han kom i nærheden af hans tøj, skulle han bare røre ved det, så blev det til sand der bevægede sig op af hans krop, pladserede sig hvor det hørte til, og blev så til sig selv igen. Da det så var klaret, ville han give Nalissa hans nummer, hvis hun havde en telefon, ville han skrive det ind på den, hvis ikke skrev han det ned på en lap papir, som han gav til hende.

Når ellers de havde taget sig af deres ting, fået tøj på og alt det, ville Dust tilbyde hende sin arm, så de kunne tage afsted sammen, selvom de nok kun kunne stå tæt på hinanden, indtil de kom til overfladen. Hvis Dust ikke fulgte hende hjem, ville de skildes ved overfladen, hvis han fulgte hende hjem kunne de dog gå sammen, men de skulle gøre det samme for at komme væk fra grunden, som de havde gjort da de skulle derind. Han brugte sind kalabas med sand, for at løfte dem op gennem skakten, men denne gang valgte han at tage kalabassen med sig, da han skulle bruge den mere for fremtiden.

//jeg tænker lidt, om vi skal fortsætte det her emne, bare med et jump cut hvor vi hopper frem i tiden, og starter med noget nyt, eller om vi skal starte et helt nyt emne i stedet?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)   I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx) - Page 4 EmptyMan Okt 30, 2017 1:30 am

Hun vidste det jo godt, at han på ingen måde behøvede en grund for at knalde med hende. Men hvem gjorde også det, når det kom til sex så var hun det bedste de var, og hun vidste det godt selv. Hun fulgte ham som han satte sig op, hvilket gjorde hun nu sad op og kiggede på ham.

Hun havde svært ved og tage det seriøst at hans skalkeskjul var den skole. Hun knne ikke se hvad han skulle med et, hun levede bare sit liv, og det fungerede fint for hende. Hun fik et flabet smil på læberne som han fortalte at hans dag til byen havde budt på mere end han havde forventet. "Hvis du havde været så fræk at brokke dig over det, så kan jeg ik garantere du havde fået lov og forlade din lille hule i live." Der var både noget drilsk, og et hint af sandhed i hendes stemme. Hvis der var noget hun ikke var god til at håndtere så var det når folk sagde hun var dårlig i sengen. Hun vidste det var en løgn, og den eneste der nogensinde havde sagt det havde vist fortrudt det voldsomt. Hun huskede dengang, hun havde helt opgivet sin daværende bolig, hun havde aldrig kunne gøre det rent hun havde efterladt der. Hun havde ikke engang lyst til at prøve. Måske hun skulle finde sig et sted som dette, og nogen der kunne gøre det rent når hun havde haft sin sjov.

Hendes idestrøm blev afbrudt som han tilbød og følge hende hjem. Hun ventede til han havde snakket færdig før hun langsomt kravlede af bordet. Hun støttede sig først for at tjekke sine ben, men da hun konstaterede at hun sagtens kunne støtte, slap hun bordet. Hun lænede sig ind og hviskede i hans øre "Behold dem, brænd dem. jeg ligelgad. Jeg har ingen planer om at tage dem med mig." Hun hentydet tydeligvis til de trusser han havde lagt til hende. Hun fandt kjolen og hev den over hovedet, den var nu det eneste der dækkede hendes nøgne krop. Hun betragtede ham som han fik tøj på, det var da praktisk, men hun var altså meget glad for at tøjet ikke var en del af hende normalt.

Hun havde ikke taget sin telefon med, det var yderst sjældent hun gjorde det. Hun følte ofte at den bare var i vejen, så i stedet tog hun imod en lap papir med hans nummer. Hun fandt sin jakke og lagde det i lommen. Hun tog imod hans arm så de kunne gå ud på samme måde de kom ind. Hun kiggede på ham med et smil. "skolen er i stik modsat retning af mit hjem, desuden.. Så har alt den aktivitet gjort mig sulten, og jeg tror jeg nødt til at finde noget på vej hjem. Så lad os følges ud til den store vej." Hun brugte sin evne til at skjule sig som de fulgtes ud, og da de nåede det sikre område lod hun igen sin evne svinde. Hun mærkede den kølige luft imod hendes hud og kunne ikke lade være og smile lidt over det. Hun kiggede på Dust med et drilsk blik "Jeg fixer din vin før jeg ringer. Så indtil da må du vist klare dig med middelmådig sex." Hun bed ham en gang i læben før hun sendte ham et smil og vendte sig om og gik ned imod byen igen. Hun kunne nu tydeligt mærke sulten, hun havde ikke meget energi efter deres leg, det skulle være et nemt offer. Dem var der heldigvis mange af på denne tid, og det faktum hun ikke havde trusser på gjorde det nemmere. Hun kunne bare hive ham med ind i en baggård.

//Nalissa out
Jeg tænker vi stopper det og så holder vi lige break og kan lave nyt emne når jeg lige får feels for hende igen Razz for er lidt død i hende pt, og sys det en skam hvis jeg går HELT død Smile hun er jo så dejlig Wink <3
Tilbage til toppen Go down
 
I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Just a nice little night sna.... Well I'd be damned - Nalissa
» Dust & Bone (Tw)
» Dust to diamonds
» A stranger amongst us arrive (Lexa+Dust)
» How weird to sense you (Lillith+Dust)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum :: Markedet-
Gå til: