Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Jul& Nytår [Admin nyheder]

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Joy
Admin
Joy


Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

Jul& Nytår [Admin nyheder] Empty
IndlægEmne: Jul& Nytår [Admin nyheder]   Jul& Nytår [Admin nyheder] EmptyFre Dec 18, 2020 1:51 pm

Hello Angels!

Glædelig jul fra os her på admin-teamet! Vi håber i passer på jer selv, selvom det er en lidt mærkelig jul vi får i år. Her på admin siden af tingene er vi i gang med at forberede en lille række af nogle små opdateringer, ikke nogle som vil påvirke jeres spil, snare gør nogle få ting en anelse lettere - forhåbentlig.

Jeg vil starte med at sige at vi har og er presset på privat fronten, og beklager meget det ekstra tid der kan ske at forekomme med enkelte godkendelser og ansøgninger. Vi gør det bedste vi kan for at processen bliver så god og hurtig så mulig. Til dem der venter, tak for tålmodigheden.
Siden jeg nu har ferie, har vi snakket og blevet enige om både jeg (@Joy) & @Tidus nu også kan sætte faceclaims ind da Lilith er meget presset med arbejde og andet fortiden. Derfor vil vi sætte pris på, hvis i lige for en stund vil sende dem til os i stedet for.

Husk derved stadigvæk at tilmelde jer racegruppen, og skriv når jeres bruger har: Historie og evner på plads, så vi ved i er klar til godkendelse Smile

Jul& Nytår [Admin nyheder] D26236b01093af387b604633a00df21d

Rigtig god jul og godt nytår!

Joy,
På vegne af adminteamet

Jul& Nytår [Admin nyheder] Resize10

Forrige nyheds indslag:
Klik her for at se tideligere nyhed
Tilbage til toppen Go down
Maverick

Maverick


Humør : Trying to come back!
Antal indlæg : 1137

Jul& Nytår [Admin nyheder] Empty
IndlægEmne: Sv: Jul& Nytår [Admin nyheder]   Jul& Nytår [Admin nyheder] EmptyMan Dec 21, 2020 12:02 pm

Merry Christmas you filthy animals <3 santa santa
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jul& Nytår [Admin nyheder] Empty
IndlægEmne: Sv: Jul& Nytår [Admin nyheder]   Jul& Nytår [Admin nyheder] EmptyMan Dec 21, 2020 4:47 pm

Rigtig glædelig jul til jer alle tre og tak for arbejdet med siden santa
Tilbage til toppen Go down
Joy
Admin
Joy


Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

Jul& Nytår [Admin nyheder] Empty
IndlægEmne: Sv: Jul& Nytår [Admin nyheder]   Jul& Nytår [Admin nyheder] EmptyOns Dec 23, 2020 7:56 am

Maxwell skrev:
Rigtig glædelig jul til jer alle tre og tak for arbejdet med siden santa

Taaak! santa
Jul& Nytår [Admin nyheder] Tenor
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jul& Nytår [Admin nyheder] Empty
IndlægEmne: Sv: Jul& Nytår [Admin nyheder]   Jul& Nytår [Admin nyheder] Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Jul& Nytår [Admin nyheder]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Godt nytår [Admin nyheder]
» November nyheder [Admin nyheder]
» Marts nyheder! [Admin nyheder]
» Februar nyheder [Admin nyheder]
» Godt nytår + nogle små ting [admin nyhed]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: IV-
Gå til: