Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 November nyheder [Admin nyheder]

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Joy
Admin
Joy


Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

November nyheder [Admin nyheder] Empty
IndlægEmne: November nyheder [Admin nyheder]   November nyheder [Admin nyheder] EmptyMan Nov 23, 2020 9:01 pm

Hello Angels!!

Så nærmer december sig, og det betyder at vi snart begynder at pynte Athena op bare lidt  - så vi rigtig kan mærke julestemningen!
- Vi på admin teamet, har lige pt. en del travlt, og beklager med hensyn til aktivitet, samt langsomme besvarelser på evt. pm & ansøgninger. Vi håber på snart at have lidt mere tid om ørerne igen!

Jeg går personligt på juleferie fra d. 11 december, så jeg kommer til at kunne julehygge lidt med jer her i december!
- Hvilket jeg glæder mig til!

Vi har som følgende år igen lavet en kalender for events på siden under dagene op til jul, som i kan emne på. Denne kalender bliver lagt op her en af de næste par dage. Dertil, har vi valgt at lave en event boks, hvor vi i fremtiden vil poste events til på givende måned op, som i kan bruge i jeres emner. Der vil også blive linket direkte til månedens event i venstre side ved tidslinjen.

Vi leger lidt med tanken om en discord server, efter et par brugere har forslået os det.. hvad er jeres tanke om det, skriv gerne en kommentar <3


Husk at skrive FC til Lilith, skriv jeres bruger op til godkendelse samt tilmeld racegruppen <3

Håber i passer på jer selv!

Lots of love.
Joy på vegne af admin teamet
Tilbage til toppen Go down
Stefanja

Stefanja


Humør : My life is organized chaos.
Antal indlæg : 178

November nyheder [Admin nyheder] Empty
IndlægEmne: Sv: November nyheder [Admin nyheder]   November nyheder [Admin nyheder] EmptyMan Nov 23, 2020 9:54 pm

Jeg er blandt andet en af dem der er kommet med forslaget om en discord server, så jeg stemmer selvfølgelig for <3
Glæder mig til i får mere tid om ørene og ser frem til eventkalderen og dens brug <3
Tilbage til toppen Go down
 
November nyheder [Admin nyheder]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Marts nyheder! [Admin nyheder]
» Februar nyheder [Admin nyheder]
» Jul& Nytår [Admin nyheder]
» Jobs på Athena [admin nyheder]
» Summer news! [Admin nyheder]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: IV-
Gå til: