Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Godt nytår [Admin nyheder]

Go down 
ForfatterBesked
Joy
Admin
Joy


Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

Godt nytår [Admin nyheder] Empty
IndlægEmne: Godt nytår [Admin nyheder]   Godt nytår [Admin nyheder] EmptyFre Dec 31, 2021 11:57 pm

Ello Angels!


Så er året på sine sidste minutter, og det har været et år fyldt med dramatiske plots, kaotiske karakterdannelser og ikke mindst uendelige eventyrer. Der er sket mange ting inde på siden ikke blot i løbet af et par måneder, men også igennem årerne. Dog ser vi tilbage på dette år med et smil og alle de gode plots og minder det har bragt os.

Gamle emnepartnere der er vendt tilbage, nye ansigter og venskaber som har formet sig. Vi håber på endnu flere plots og tråde i det nye år, og ikke mindst det kreative boost vi alle nyder så meget når det nu engang får fingre i os.
____


Dertil har jeg også et par nyheder gemt i ærmet, som i sikkert har opdaget og andre ting er noget at se frem til i det nye år.

Vi har fået en ny administrator inde på siden, jeg ser frem til hvad vi og @Eris Clarke kommer til at finde på af alle mulige ting i det nye år for at gøre siden til det bedste vi kan. Lilith er ikke væk dog, men på grund af travlhed vil hun fungere som hjælpe admin, og kan stadigvæk kontaktes med spørgsmål til siden osv.

Der er planlagt en mindre omskrivning af racerne med nyt layout set som allerede kan smugkigges på et par af racerne, fuld credit til Eris for at sætte det op.

Vi er også godt i gang med at opdatere felter og diverse informationer, og se om vi kan udfylde de pladser der nu måtte stå halv tomme eller faktisk helt tomme.

Husk i kan skrive Faceclaim, ansøgninger m.m. til både mig (@Joy), @Tidus &  @Eris Clarke x
______

Gæst, tak for at være med til at gøre Athena til et dejligt sted at være, og vi på admin teamet ser frem til at tråde i det nye år. Vi håber på i kommer godt ind i det nye år, pas nu på jer selv derude. Vi har brug for alle vores fingre hvis vi skal svare tråde i det nye år (bilder jeg mig selv ind i hvert fald).

Varme nytårs hilsner
Joy, på vegne af Adminteamet.


Bonus, her kan i se status på tråde året 2021! Sikke et år!

Godt nytår [Admin nyheder] 8c270c4311d341fdff58db6e9f4fd818da576719
Tilbage til toppen Go down
 
Godt nytår [Admin nyheder]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Godt nytår + nogle små ting [admin nyhed]
» Jul& Nytår [Admin nyheder]
» Februar nyheder [Admin nyheder]
» November nyheder [Admin nyheder]
» Marts nyheder! [Admin nyheder]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: IV-
Gå til: