Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Shop amok. - Niklaus

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus Empty
IndlægEmne: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus EmptyTirs Dec 29, 2015 1:13 am

S: Gaias gågade.
O: få mennesker der er på vej hjem.
T: 18:00 - mørkt udenfor
U:Skjorte uden ærmer, blomstret nederdel, hvide converse, og håret sat op i en fransk fletning.en guld halskæde med et kors, og guld øreringe med en diamant der ligner cupcakes.


Aisling kom gående hen af gaden. Det havde været en lang da med shopping til den store guldmedalje, aldrig i hendes liv havde hun stoppet så meget. Hun var lige flyttet til skolen fra Dublin,så hun manglede rigtig mange ting. Alt fra tøj, undertøj, pyntedimser, smykker, ting til værelset! Hun manglede alt stort set.
Så hendes forældre havde været så venlig at sende hende penge til at kunne købe ind for, og det var sådan hun ente her.

Hun havde hørt elever snakke om byen og tænkte at det ville være en oplagt mulighed for at lærer byen at kende.

Det viste sig så at være den største fejl, for hvis der noget hun ikke havde var det stedsans.

Hun kiggede rundt på den oplyste gade. Det var koldt og folk der før havde været i shop amok humør var begyndte at smutte hjem. Nogen havde allerede hvert hjemme for at skifte til de store fester der skulle holdes på diskoteker. Hvor de så end låg henne?

Hun sukkede træt og satte sine ting på jorden, og kiggede på kortet overområdet. Hvordan kan hun være gået forbi Den samme butik 5 gange i træk!!

Hun kiggede rundt igen, hvis hun kom hjem den aften var hun den heldigste pige på jorden.   Hun hankede op i poserne igen og satte i gang i roligt tempo.

Men det tempo blev hurtigt ændret da den ene dråbe faldt ned fra himlen. ”hvorfor lige i dag hvor jeg ikke har tøj på til det.” gøs hun, og satte i løb for at finde et sted.
Regn to mere og mere til, og i stedet for at se op for at undgå at løbe ind i nogen. Holde hun øjne på jorden for at undgå at blive blindet i mens hun løb.

Men efter meget kort tid skete det frygtede, hun løb direkte ind i person, dog uden at vælte vedkommene for hun den styrke har hun slet ikke.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus EmptyTirs Dec 29, 2015 8:18 pm

Utrolig mange havde brugt dagen i dag på at gå ud og bytte alle deres gaver som de havde fået til jul. Nu var butikerne dog ved at lukke, og nattelivet så smådt ved at vågne op. De var alle mere eller mindre på vej i byen, i hvert fald mange af de unge som skulle ud og feste og drikke. Niklaus, en ung vampyr, var selv en af dem som havde valgt at tage i byen, dog ikke helt for at feste og drikke som alle de andre, men for at finde nogle han måske kunne lege med.

Han gik lige nu bare gennem byens gader på vej mod et sted da det begyndte at regne. Han var sådanset ligeglad med regnen faktisk. Han havde vist gået lidt i sine egne tanker fandt han ud af, da en pige stødte lige ind i ham. Han så ned på hende, og smilede lidt over hende. Hun lignede en som var en smule faret vil. "Undskyld" sagde han, og klistrede et venligt smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus EmptyTirs Dec 29, 2015 8:23 pm

Aisling så op på den unge fyr hun var løbet ind i med store øjne græs-grønne øjne, der nærmest strålede af angst. En rødmen tog til på hendes kinder, og hun slog hurtigt blikke ned i jorden, og trådte væk fra ham. " jeg.. jeg ... " stammede hun uden at kigge op, og prøvede at vinde kontrol over sin stemme.

"det var.. det var min fejl sir.." hviskede hun, og trådt endnu længer væk fra ham, for at danne afstand. Aldrig havde hun været så tæt på en fyr, og slet ikke en fremmede.
Hun kiggede rundt for at se og der var nogen i nærheden, ingen måtte se hende alene med ham der! hvad ville hendes familie ikke tænke!?

hun stod trippede lidt på stedet. Hun havde fuldstændig glemt alt om regn, som havde fuldstændig gennemblødt hendes tøj og nu nærmest sad limet til hendes krop.
" det ikke dem der skal undskylde, det var min fejl." mumlede hun og pillede ved korset på hendes halskæde af nervøsitet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus EmptyTirs Dec 29, 2015 11:18 pm

Han kunne med det samme se på hende hvor nervøs hun vist var for at snakke med fremmede. Han klistrede et beroligende smil på sine læber. "Det er skam helt okay." sagde han, og så på hende mens hun bakkede bagud, væk fra ham. Han lagde mærke til at hun så sig rundt, og så sig selv kort rundt. Der var ikke nogle i nærheden, så han ville nemt kunne gøre noget imod hende, men vil vente lidt endnu. Han så i stedet tilbage på hende. Kunne se at hun stod og trippede lidt på stedet som om hun var nervøs. Det burde hun vel også være, især over for ham. Han gik lidt tættere på hende. "Du ligner lidt en som er faret vil? Har du brug for hjælp?" spurgte han, og så lige på hende og ventede på hvad hun ville svare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus EmptyTirs Dec 29, 2015 11:23 pm

Hun så igen op på ham, med et ligeså nervøst blik som før.
Der var noget over ham som hun ikke brød sig om, men hun havde virkelig brug for hjælp.
Men var han den rigtige at spørger? skulle hun tage den chance?

Hun trådte hurtigt længer væk fra ham da han nærmede sig hende. " AFSTAND!" råbte hun nærmest af angst for ham, og blev helt forskrækket over sit mindre udbrud. "jeg mener afstand tak.. " hviskede hun nærmest og så sig om igen.
" jeg .. jeg .. jeg leder bare efter en vej hjem til min skole." sagde hun samlede sine poser i en hånd og holde om sit kors med den anden af ren nervøsitet.
*gud gør mig stærk* tænkte hun og forsat sit tripperig men mere vaks på hans bevægelser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus EmptyOns Dec 30, 2015 12:15 am

Det var helt tydeligt i hendes blik at hun var nervøs lige nu. Hun så meget sød ud på den måde faktisk, men han sagde intet om det. Han blev dog stående da hun råbte afstand, og var tæt på at grine af hende. Han blev stående og hørte på hende. Hun kunne ikke finde tilbage til sin skole? Han sukkede. Han var ikke lige på vej tilbage, og han gættede nærmest på, at det var akademiet hun talte om. "Din skole? Sikker på du ikke vil med i byen i stedet for?" spurgte han, og smilede opfordrende til hende. Lagde mærke til hendes kors. Det her vil ikke blive så let, med mindre han kunne få hende til at ligge den fra sig eller noget andet så korset ikke ville kunne skade ham. Det ville ikke være så sjovt for ham. Hun kunne også bare lade sig skade, tage det og hurtigt kaste det væk? Men den ide var han dog ikke så meget for dog, så hellere få hende selv til at ligge den fra sig eller noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus EmptyOns Dec 30, 2015 12:23 am

Hun stod lidt og begyndte først nu mærke kulden tage til nu efter hendes tøj plask vådt.
men igen blev det fokus flyttet da han spurgte hende om en bytur?
"u..undskyld? hvad en bytur?" hun stod nærmest stiv af skræk " nej tak! jeg har aldrig været i byen drukket røget eller noget som helst i den retning.." sagde hun bestemt og kom i tanke om hendes far vigtigste regl som alle børne havde fået at vide på et eller andet tidspunkt.
"og jeg må faktisk ikke snakke med fremmede" sagde hun hårdt" altså ikke ondt ment... jeg mener ... undskyld.. jeg.." mumlede hun forvirret og rødmede blot endnu mere, hun havde ikke ment det så hårdt men, hun var blevet så overrasket over han bare ville have hende i byen? "det også lige meget jeg finder selv ud af det! " sagde hun og gik en stor ring udenom ham og sikkert i den forkert retning, men hun skulle væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus EmptyOns Dec 30, 2015 12:37 am

Han så undrende på hende da hun spurgte hvad en bytur var. Vidste hun ikke det? Hvem vidste ikke det i den alder? Well, åbenbart hende. "Du burde prøve at tage med, det vil blive sjovt." sagde han til hende. Da hun sagde hun ikke måtte tale med fremmede grinede han af hende. "Du er da gammel nok til selv at bestemme om du vil tale med fremmede?" sagde han og smilede over hendes undskyldning for det havde lydt så hårdt hendes ord før. Da hun så sagde det var lige meget og at hun selv vil finde ud af det, så han på hende da hun gik udenom ham. Begyndte stille at følge efter hende. Overvejede hvornår han mon vil få den bedste chance, og valgte at tage fat i hende da hun var ud for en lille sidegade, og trække hende med der ind meget hurtigt. Tog fat i begge hendes arme så hun ikke vil kunne få fat på sit kors, og fik dem over hendes hoved. Pressede hende op imod en mur, og så lige på hende. Hvis hun så ud til at skrige, vil han hurtig ligge hånden over hendes mund, dog uden at slippe hendes arme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus EmptyOns Dec 30, 2015 12:44 am

Hun ignorerede alt hvad han sagde, han var ikke det hver at bruge tid. han var sikkert beruset eller andet så hun skulle bare holde så meget afstand som muligt til ham. Hun gik med hurtige skridt videre og trak lidt på skuldrene. Det var koldt når tøjet var vådt hjalp det ikke ligefrem på varmen. hun kunne hører han fulde efter hende. og ville til at sætte i løb da hun blev trukket ind af side vej. hun gav et lille skrig fra sig da hun blev trukket af sted, smidt op af muren. "slip mig!!! " skreg hun gentagende gange og vred sig for at komme fri. men han var for stærk, i stedet satte hun et højt skrig, i håbet om nogen ville hører hende. imens gjord hun alt for at sparke ham i hans skridt som hendes far havde sagt hun skulle gøre i disse tilfælde
.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus EmptyOns Dec 30, 2015 12:55 am

Han smilede over hende, at hun bad ham slippe hende. Det kunne ikke komme på tale at han vil slippe hende. Da hun begyndte at skrige satte han hurtigt den ene hånd for hendes mund. "Shh ikke skrig" sagde han. Da hun prøvede at sparke ham i skridtet grinede han over det. Det gjorde en smule ondt, men han var en af dem som elskede smerte. Helst at give andre smerte, men kunne også selv lide at få smerte. "det der, det stopper du med, med det samme." hans stemme var hård da han sagde det til hende. Lænede sig frem mod hendes hals og nappede hende i øret. "Hvis du ikke vil komme for meget til skade, så sys jeg du skal overgive dig til mig, og gøre hvad jeg vil have." sagde han, inden han bed hende i halsen. Drak af hende, og havde stadig fat i hendes hænder med den ene hånd, og holde hende for munden med den anden så hun ikke kunne skrige eller noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus EmptyOns Dec 30, 2015 1:05 am

Hun havde på ingen måder tænkt sig at stoppe skrigeriget, han skulle ikke have den mulighed. aldrig nogensinde, hendes hjerte bankede hurtigt, og hun skreg af sine lungers fuldekraft. men han dækkede hendes mund og det blev ikke så højt som ønsket. "aldrig nogensinde i mit liv vil jeg overgive mig dit uhyr!" råbte hun i gennem hans hånd, men igen det blev mere mumlen. hendes krop blev varm af hans berøringer, og reagerede mærkelig på hans kærtegn. en kilden fornemmelse gik gennem hendes krop, da han nappede hende i øret, og et suk forlod hendes læber. hendes krop føltes mærkelig tung, og svag. "gud gør mig stærk.." hviskede hun, og begyndte at bede fader vor, da en smerte, en frygtelig smerte skød gennem hendes krop. smerten var ubeskrivelig og blev blandet med en beruset følelse hun aldrig nogensinde havde prøvet.
hun kunne mærke hvordan hendes underliv blev mere og mere varm på en behagelig måde?, men på samme tid med frygten og panikken steg hende til hovedet. "pleas stop.." gispede hun, og blev mere og mere svimmel, og fik sorte pletter for øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus EmptyOns Dec 30, 2015 1:16 am

Da hun sagde hun aldrig nogle sinde vil overgive sig til ham, smilede han af hende. "Vi får at se angående det." mumlede han til hende. Han skulle skam nok få hende før eller siden. Han hørte at hun bad til gud. Han anede ikke hvem gud sådan var, da han ikke lige havde fået det af vide før, og syntes det var noget mærkelig noget at sige, men tog sig ikke af det. Han fortsatte med at drikke af hende, lige til han hørte hendes hjerteslag begynde at blive langsommere, og hun bad ham stoppe. Han stoppede med at drikke, og slikkede i stedet kort op af hendes hals. Det var en vane han havde, altid at slikke op af halsen efter han havde drukket, for at få det blod med, som måske var begyndt at løbe ned af halsen. Da han havde gjort det, så han lige på hende og betragtede hende. Ventede på hvad hun vil sige eller gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus EmptyOns Dec 30, 2015 1:24 am

Aisling kunne mærke hvordan hele hendes krop gav mere og mere op, og hun ikke kunne gøre mere modstand. en tårer trillede ned af hendes kind og hendes bryst hævede sig op og ned i rask tempo i kampen for at holde sig vågn. men hendes krop ville noget helt andet, den lukkede langsomt mere og mere ned. hun så op på ham med sine nu mørke grønne øjne, og piv.

" pleas ikke skade mig sir... " hviskede hun sukker sødt og opgivende.

Hun ville ikke give op, men han havde på en eller anden måde fået hendes krop under kommando, for selvom han påførte hende skade gjord det hende svag, og spredte en god følelse inden i?

" pleas..."hviskede hun før hun blackoutede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus EmptyOns Dec 30, 2015 1:39 am

Han så på hende, og så hendes tåre der trillede ned af hendes kind. Hørte hendes piv, og hun bedte ham om ikke at skade hende. Da hun besvimede smilede han bredt over det. Det hele blev pludselig en smule lettere, i hvert fald at få hende der hen han vil. Han løftede hende op og begyndte at børe hende mod hans hus. Hun var nu hans, og hun skulle skam nok lære at opføre sig ordentlig.

Da han nåde hjem til sig selv så han lidt på hende. Han havde chancen nu for at få hendes halskæde af hende. Han vente hende på hovedet så den røg ned over hendes hoved, og endte på gulvet, inden han gik over og lagde hende i sofaen. Gik tilbage til halskæden og brugte en t-shirt til at samle den op med, så den ikke vil ramme ham. Han lagde den ned i et skrin som han låste og smed i en skuffe på sit værelse som han også låste. Han gik tilbage ind i stuen til hende. Han havde låst døren ud til da de var kommet hjem, så hun ikke kunne flygte. Han gav hende en let lussing. "Tid til at vågne op igen" sagde han bestemt, og så lige ned på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus EmptyOns Dec 30, 2015 1:50 am

Hun vågnede ved at en klaskede let på hendes kind. hun tog sig til hovedet uden at åbne øjne, og hostede kort.

" daddy?... jeg havde en frygtelig drøm" mumlede hun sukker sødt, og gned sig i øjne som et lille barn der lige var vågnet fra en skøn middags lur, da hun var overbevist om det var en af de her livagtige drømme hun fik når havde set en gyser, hvilket hun gjord meget sjælent!

" der var den fyr ikke?... og han.. " hun så op og mødte hans øjne. Hele hendes krop stivnede af frygt, og det løb koldt ned af ryggen på hende. " det var ikke en drøm " hviskede hun skræmt, og kravlede baglæns væk fra ham, men som alle andre sofaer har den en ende som hun ikke lagde mærke til og faldt derfor bagover.  hun skreg forskrækket og tog sig til hovedet som blot gjord mere ond efter kontakt med gulvet.

" gå væk, forsvind! djævle skabning!! " skreg hun og ømmede sig. hun tog sig til halsen for at finde kors frem, for ud fra hvad han gjord måtte han være en vampyr måske??

men kæden var væk. "hvor min halskæde !? " sagde hun og kiggede ned på sit bryst. " hvor min kæde!!! "skreg hun igen panisk.
hun kiggede længer ned af sig selv og rødmede endnu mere da hun så hendes nederdel var trukket lidt for langt op så man kunne ane hendes røde blondetrusser

Hun rettede hurtigt på nederdelen, og så ned i jorden i mens hun holde sin hånd på brystet hvor hendes halskæde havde været før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus EmptyFre Jan 01, 2016 9:53 pm

Da hun begyndte at vågne stod han bare og så ned på hende, og et bredt smil voksede sig frem på hans læber da hun åbenlyst troede hun vist var hos sin far, og det hele bare havde været en dårlig drøm, men det var ingen drøm. Da hun så på ham, og hele hendes krop tydeligt stivnede, smilede han over hende. Det her var sjovt. "Nej det var ikke en drøm tøs" sagde han, og blev stående og så bare på hende da hun kravlede baglæns væk fra ham, og faldt over kanten og ente på gulvet. Det så faktisk temmelig sjovt ud.

Han gik lidt tættere på hende, men standsede da hun skreg at han skulle gå væk og at han var en djævleskabning. Så på hende da hun vist prøvede at finde den halskæde som han tidligere havde taget fra hende.

Det var tydeligt for en hver at hun begyndte at gå i panik da hun ikke kunne finde sin halskæde, og han smilede over hende, og gik stille over mod hende igen. Han havde godt lagt mærke til hendes røde blondetrusser. De var meget pæne ud fra det han kunne se, men hun havde ikke lov til at have dem på. Ikke mere.

Han stod nu over hende, og så ned på hende. "Sæt dig op på dine knæ tøs" hans stemme var hår og bestemt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus EmptyFre Jan 01, 2016 10:03 pm

Aisling så op på fyren der tydeligvis morede sig gevaldigt over at se hende angst, og som kan hen mod hende. " på knæ? " spurgte hun undrende, og rystede på hovedet " nej .. næææh nej ! aldrig livet!" sagde hun og rejste sig op og løb hen til døren. hun skulle ud her fra og det kunne ikke gå stærkt nok.

men da hun tog fat i håndtaget og rykkede til ville den ikke give sig. " nej.. nej .... neeej pleas åben nu" græd hun panisk og ruskede i døren. hun bankede hårdt på døren og sparkede for at få den op "åben nu !!" skreg hun og panisk og bakkede baglæns. hun så panisk rundt efter et vindue og løb der hen for at åbne et vindue men det var også låst. " neeeej!!" skreg hun igen og begyndte græde hysterisk meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus EmptyFre Jan 01, 2016 10:59 pm

Da hun nægtede at sætte sig på knæ, sukkede han tungt over hende, og så på hende som hun rejste sig op. Det var helt forudsigeligt for ham, at hun nu prøvede at komme ud her fra. Det prøvede de alle sammen altid i starten. Han blev dog stående og så på hende mens hun løb over til døren, for at prøve at komme ud, dog uden held, og derefter et vindue. Han sukkede tungt da hun begyndte at græde hysterisk, og gik over til hende med faste skridt og gav hende en hård lussing. "Stop det flæberig der. Det hjælper dig ikke noget." Han greb fat i hendes hår og hev hende med sig tilbage til sofaen, som han selv satte sig i nu. Han hev hende ned og vil hun sætte sig i sofaen, vil hun få et nej, og blive skubbet helt ned på knæ på gulvet foran ham. "Fra nu af tøs, så følger du mine regler, ellers vil du blive straffet for det. Er det forstået?" Han så lige på hende med et fast blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus EmptyFre Jan 01, 2016 11:06 pm

Aisling skreg da han lange hende lussing og hun tog sig til kinden. " nej nej nej! slip mig !" skreg hun, og prøvede at komme fri. men han var forstærk og da de kom hen til sofaen nægtede hun at sætte sig ned, hun skulle ikke nyde nåede at sidde med en der havde kidnappet hende eller for den sags skyld slået hende?? hvad i alverden tænkte han på!?
hun ømmede sin kind og så nervøst på ham " jeg vil aldrig nogensinde lystre!? er du sindsyg!! jeg vil hjem ! og det er nu!" råbte hun. hendes hjerte galoperede afsted og hun krop ville ikke rigtig lystre helt som hun vil have det.

" jeg vil hjem og det nu, bare vent til min far finder ud af hvad du har gjort ! " mumlede hun og prøvede at holde tårerende tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus EmptyFre Jan 01, 2016 11:39 pm

Han smilede fornøjet da hun skreg af lussingen. Og da hun skreg at han skulle slippe hende smilede han mere over hende. Han var dog ikke tilfreds med hende, da hun ikke ville sætte sig ned på knæ, og han lod sin hånd glide ned på hendes skulder, hvor han tog et fast greb som nok vil gøre ondt, og pressede hende ned af. Blev ved til hun var på knæ foran ham.
Han så godt i hendes blik hun var nervøs, og smilede over hendes ord. "Du skal nok adlyde mig på et tidspunkt min kære, og nej du kommer ikke hjem." hans stemme var rolig, men hård. Lagde ikke op til at blive sagt imod. Da hun truede ham med sin far, smilede han bare af hende. "Som om jeg er bange for din far? Han kan da bare komme an" sagde han, og så lige på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus EmptyFre Jan 01, 2016 11:45 pm

Aisling fik kvalme af hans smil glæde over hendes angst og smerte, kunne en person virkelig være så syg at det ligefrem morede ham at se en anden lide? hun bide sig i læben og prøvede at kæmpe i mod da han tvang hende ned på knæ men skreg i stedet af smerte da hun måtte lade sig gå på knæ
" pleas lad mig gå sir, pleas pleas pleas " piv hun og prøvede at holde øjne tilbage.
hun ville ikke overgive sig men smerte var enorm, og hun var en følsom pige? det kunne hun ikke bare ændre. "pleas jeg beder dig, du kan få penge, ting, alt bare du lader mig gå." piv og prøvede at komme op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus EmptyLør Jan 02, 2016 12:21 pm

Han var tilfreds da hun endelig kom ned på knæ, selvom han havde skulle tvinge hende til det. Han grinede kort over hende som hun bad ham lade hende gå. "Lade dig gå? Hvad sjovt vil der være i det?" spurgte han blot, og så på hende. "Du får måske lov til at gå den dag du kan adlyde en ordre uden at tøve, og er 100% underdanig." Han så på hende stille.
Da hun sagde han kunne få penge, ting, alt hvis han bare lod hende gå, lo han af hende. "Det eneste jeg vil have lige nu er dig, og intet andet." sagde han, og holdte hende nede da hun prøvede at rejse sig op. "Bliv siddende." sagde han og så lige på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus EmptyLør Jan 02, 2016 1:38 pm

"Jeg vil aldrig nogensinde adlyde dig, aldrig" hviskede hun og snøftede. Hun så ham dybt i øjne, bid sig i læben af nervøsitet. Hun havde aldrig nogensinde været ond mod nogen? hvorfor skulle hun straffes sådan? hun så ned i jorden og rørte ved sin ømme kind endnu en gang før hun lod sine hænder ligge på hans og prøvede at fjerne dem fra sig, hun nægtede at knæle for ham, det var undertrykkende. hun prøvede igen og rejse sig igen "Jeg ved ikke hvad du har været udsat for der har gjort at du tror du ejer hvem som helst, men jeg er villig til at slå mig selv ihjel ind at leve under din kommando. " sagde hun og så vredt på ham. hun var ked og sur, hun følte sig svag og misbrugt selvom han ikke engang havde rørt hende endnu. Han skulle ikke have den mulighed om det så galt hendes liv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus EmptyLør Jan 02, 2016 2:20 pm

"Det tror jeg godt jeg kan få dig til" sagde han stille. Han kunne tydeligt se på hende hvor nervøs hun var. Da hun prøvede at fjerne hans hænder fra hende, så han på hende med et strengt blik. "Du stopper med det der nu" Hun skulle ikke op at stå igen. Han kunne også binde hende med reb så hun ikke vil kunne gøre så meget modstand. "Har du lyst til at jeg binder dig før du ikke gør modstand?" spurgte han hende. "For jeg kan sagtens hente et reb og binde dig med." Han så bare på hende da hun sagde hun var villig ti at slå sig selv ihjel end at leve under hans kommando. "Så du vil hellere dø? Well det får du ikke lov til" Sagde han, og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shop amok. - Niklaus Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus EmptyLør Jan 02, 2016 2:34 pm

" jeg lige glad, jeg stopper ikke med at gøre modstand før du slipper mig fri!" hun begyndte rive endnu mere i hans arm for at komme fri, og prøvede at trække sig væk fra ham. Hun ville ikke give op, kampen var ikke tabt endnu. hun så på hans arm og derefter kort på ham før hun satte tænder i hans arm og bid til. ikke fordi det ville nytte noget men hun vare desperat for at komme væk fra ham. hun bid så hårdt hun kunne og gjord nærmest alt for at få ham til at slippe. * om jeg tager mit liv eller ej bliver vi to om at bestemme, dette hus måtte indholde skarpe genstande eller gift af en art.. *
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Shop amok. - Niklaus Empty
IndlægEmne: Sv: Shop amok. - Niklaus   Shop amok. - Niklaus Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Shop amok. - Niklaus
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» That coffee shop - Elaina
» You're doing it all wrong - Niklaus
» What are you doing? - Niklaus
» Who do you you think you are? (XXX)-Niklaus
» Give me something new! - Niklaus (XXX)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum :: Gågaden-
Gå til: