Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 So this is where I'll live from now on [xxx]

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




So this is where I'll live from now on [xxx] Empty
IndlægEmne: So this is where I'll live from now on [xxx]   So this is where I'll live from now on [xxx] EmptyOns Nov 21, 2018 6:06 pm

Dedikeret til @Jai


Tid: Fredag aften, på den anden side af 20:00
Sted: Lufthavnen
Vejret: Koldt og blæsende
Udseende: Påklædning + udseende


Flyveturen havde været ret så kedelig. Otte timer spærret inde i et metal projektil der fløj gennem luften med flere mennesker i. Hun var heldig at Jai havde valgt at opgradere hendes fly til første klasse, for ellers var hun gået til. Turen havde gået med at skrive noter til sangideer, samt skitser til potentielle tatoveringer. Selvom hun havde fri, og ikke skulle arbejde før mandag, kunne hun aldrig holde sine fingre i ro. Da hun havde fortalt hendes far om at hun ville rejse til Gaia for at hjælpe Jai med hans tattoo shop, havde han fået et flip. Hun havde dog ikke taget sig af det, for han ville alligevel ikke holde hende tilbage fra noget. Med en rolig bevægelse strakte hun benene i sædet, før hun krummede sig sammen hvor hun sad. Hun var ikke stor af sig, men hvis man kendte hende, vidste man også hvilken trussel hun kunne være.

Flyet landede med et let bump og Indigo slog øjnene op. Hun var faldet hen og hendes noter lå på bordet foran hende. Et gab undslap hendes læber som hun så ud på mørket udenfor hendes vindue. Hun havde kun pakket håndbagage, så hun slap heldigvis for at vente på aflæsningen af flyet. Hendes krop var ikke træt, men alle de auraer omkring hende var så forstyrrende for hendes blik. Hun ville bare ud af denne maskine og mærke luften mod hendes hud. Da der blev blinket og signaleret til at man kunne stige af, fik hun hurtigt pakket sine ting sammen. Indigo var en af de første til at stige ud af flyet, men hun skulle igennem paskontrollen. Selvom hendes pas var falsk, var hun ikke så bekymret. Det var ret så svært at forklare man var født for 600 år siden på kommunekontoret. Passet gik igennem og det samme gjorde hun.

Et par store glasdøre stod nu foran hende og hun vidste at bag den ville være en hal fuld af mennesker. Hun trak vejret dybt og gik mod dørene, der åbnede sig automatisk. Hallen var stor, men ikke lige så stor som den i New York. Hendes øjne så kort rundt for at se om han var her og smilede skævt da han så de bekendte tatoveringer, og bevægede sig over mod ham. Hendes hånd kørte op langs hans arm.

”Hi boss” sagde hun med et skævt smil.


Sidst rettet af Indigo Man Dec 17, 2018 5:20 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So this is where I'll live from now on [xxx] Empty
IndlægEmne: Sv: So this is where I'll live from now on [xxx]   So this is where I'll live from now on [xxx] EmptyOns Nov 21, 2018 6:55 pm


Tiden gik hurtigt, butikken var allerede i fuld sving, og dag for dag blev der travler. Flere folk begyndte at anbefale stedet til venner, og så blev det hurtigt spredt rundt, men det føltes skønt, men Jai ejeren manglede noget, hans bedste og mest dygtige kollega, var her ikke for hun boede stadig i New York og arbejde i den butik han ejede der.
Jai havde over længer tid skrevet med hende, snakket med hende og prøvede at lokke hende til at komme til byen, for at arbejde i den nye butik, men mest af alt også for at han kunne holde lidt øje med hende, han havde altid følt en tiltrækning til hende, og de havde da også haft et par gode ture.
Hun var en af de få folk der kendte ham godt, og som han kunne snakke med alt om, der var bare et eller andet ved hende...
Efter flere uger med skriveri, havde hun sagt ja til at rejse hertil, og han havde brugt noget tid op til, til at få hendes ejendele fragte til butikken, hvor de nu stod i et par kasser ude i lager rummet.
Jai glæde sig til at se hende igen, og til bare at tilbringe tiden med hende igen, og så var hun så fandes dygtig, hun havde lavet en del af hans tatoveringer, så som den store på hans hals.

Han havde siddet et par timer i lufthavnen, for at vente på hende, fulgt med på skærmene for at sikre sig at der igen problemer var. Da hun fortalte ham før rejsen at hun havde bestilt normal klasse, fik han hurtigt ringet til flyselskabet, og fik hendes billet ændret til første klasse, med alt betalt så hun kunne nyde turen lidt mere, end at sidde sammen med alle de andre tæt, høre grædende børn, kedelige samtaler og hvad der nu ellers var på den lave klasse.

Jai var iført en hvid t-shirt, en sort læderjakke af dyr mærke, og et par stramme men hullet jeans, øreringene var sorte som altid, og håret sat som det skulle. Alt i alt så han som altid lækker ud, og der var da også et par kvinder der ikke kunne lade være med at betragte ham...
Han stillede sig klar sammen med alle andre der vente på bekendte, idet dørene åbnede og folk kom ud, han fik hurtigt øje på hende, sådan som hun skilte sig ud fra mængden...

De mødtes og han mærkede hendes arme mod hans, imens hans øjne søgte hendes, og et fræk smil gled over hans læber " god at se dig" sagde han roligt, med den let tørre dybe stemme, imens han lagde en arm om hende, og tog hendes taske " jeg har sørget for en lækker bil holder klar udenfor " tilføj han. Hvorefter han førte hende med udenfor...
Der holde en sort smart bil, klar og han låste den op, for at smide hendes taske bagi, før han åbnede døren for hende, for selv bagefter at sætte sig ved førresædet, og starte bilen " var turen okay? " spurgte han, imens han vente hoved mod hende " og hvor vil du hen? hjem til mig eller vil du se shoppen først?" spurget han og hævet et drilsk bryn....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So this is where I'll live from now on [xxx] Empty
IndlægEmne: Sv: So this is where I'll live from now on [xxx]   So this is where I'll live from now on [xxx] EmptyOns Nov 21, 2018 7:56 pm

Jai havde altid været der for hende, selv på de svære dage. Alligevel havde det taget hende lang tid at beslutte sig for at tage til dette fremmede land. Hun var normalt typen der foretrak normale rammer, men sådan som butikken i New York kørte var der ikke mulighed for at hun kunne udvikle sig. Hendes tegninger havde et særpræg, og mange havde rejst til New York for at komme til hende. Men hun havde følt sig kvalt af det byliv som havde omringet hende. Jais tilbud havde været lokkende, og hun havde da haft pengene til at finde en lejlighed. Dog havde det været med kort varsel at hun havde sagt ja, så hun havde endnu ikke et sted at bo. Hendes klare øjne så på hans, og hun så hans aura for sig, som hun gjorde med alle andre. Trods det hele var han stadig den samme fyr hun havde mødt for år tilbage.

”Du ved jeg er ligeglad med første klasse og pæne biler,” sagde hun med et skævt smil. Den måde han brugte hans penge på kom hende ikke ved, men hun følte ikke det var fair at det skulle bruges på hende. Selvom hendes tøj ikke var designer mærker så hun stilfuld ud. Hendes gotiske fremtoning blandede med en Soho stil var anderledes for at sige det pænt. Hun vidste at hun skilte sig ud, men hun valgte det selv. Da han lagde armen om hende kunne ikke lade være med at smile skævt. Hendes smil var noget folk sjældent fik lov at se, men Jai havde en underlig indflydelse på hende. De havde været sammen et par gange ved lejlighed, men det havde ikke gjort det underligt at arbejde sammen. Jai var den type chef der lod hende være den kreative person hun havde behov for. Hans tatoveringer mindede hende om hvordan han var kommet ind og set en af hendes åbne skitsebøger. Det var der han valgte hans tatovering på halsen.

”Turen var ok, men mine øjne er så trætte af de kedelige menneskers auraer,” sagde hun med et suk og fandt sin skitsebog frem og satte sig ind i bilen. Hun åbnede bogen på en tilfældig side og forsatte hvor hun havde sluppet. Da Jai satte sig ind med hende forsatte hun deres samtale. ”Jeg fik dog skrevet nogle noter ned og fik også skitset en smule.”

”Og tag mig til den shop, nu,” sagde hun. ”Jeg er ved at dø af spænding over hvordan den ser ud.” Nok sagde hun at hun var spændt, men det var kun øjnene der afslørede at hvad hun sagde var sandt. Hendes mimik og kropssprog var minimalt, men man kunne altid læse hendes øjne som en åben bog.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So this is where I'll live from now on [xxx] Empty
IndlægEmne: Sv: So this is where I'll live from now on [xxx]   So this is where I'll live from now on [xxx] EmptySøn Nov 25, 2018 2:26 pm


Jai lytte til hende ord, og smilede skævt ved dem, før han lo svagt og hævedet et bryn " og du ved jeg elsker den slags, så derfor blev det sådan " svarede han roligt, imens de gik mod den flotte bil, og han lukke hendes kuffert væk. De havde vel bare et særligt bånd til hinanden? han havde været der for hende mange gange, men han kunne også altid regne med hende, i New York havde han allerede der kunne fornemme, at byen var for stor til hende, endnu en lille grund til han havde valgt dette sted, hvor der ikke boede så mange som i byen der aldrig sover.
Han elskede at hun skilte sig ud, med hendes tøjstil, og for ham var det bare endnu et plus ved hende, deres møde første gang, havde været da hun lavede hans hals tattoo, han havde hørt godt om hende og var dengang på jagt efter nye medarbejder.
Og han havde aldrig forturt at hun fik lov til at lave dem, for det havde vel ført til deres venskab, og kollegaskab.

Han smilede let ved hendes ord, som de satte sig ind og han starte motoren " så er det godt der kun er min frække flotte aura her " svarede han drilsk, imens han begyndte at køre afsted imod byen.
og skævede til hende ud ad øjenkrogen, han havde da savnet hende, men det var skønt at hun havde sagt ja til at flytte hertil.
Som hun nævnte shoppen, nikkede han let " så starter vi der, jeg ved du vil kunne lide den, og jeg har skaffet dig et helt nyt skrivebord " sagde han roligt, som de kort tid efter kørte ned ad en sidegade og buttikkens navn lyste let op.
Han parkede på sin egen private plads, før han sprang ud og gik hen for at åbne døren for hende, før han så viste hende hen til indgangen hvor han åbnede døren for hende.
Og lod hende træde først, der var et par kunder rundt omkring, og 4 medarbejder.
Stedet var mindre end det gamle, men stilen var det samme bare en smule mere råt her..
Jai trådte ind selv, og nikkede let til et par af de andre kvindelige medarbejder...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So this is where I'll live from now on [xxx] Empty
IndlægEmne: Sv: So this is where I'll live from now on [xxx]   So this is where I'll live from now on [xxx] EmptySøn Nov 25, 2018 6:44 pm

Indigo sukkede opgivende over Jais kommentar med hensyn til brugen af penge. Hun var ikke enig, men hun havde heller aldrig selv skulle tænke på penge. Hun havde altid klaret sig, og havde hun manglet hjælp havde hun sin far. Mens de kørte sad hun og skitserede, med benene trukket op under sig. En gang imellem så hun ud af vinduet, men hendes blik ville altid vende tilbage til papiret foran hende. Stilheden var ikke dræbende, men derimod beroligende. Hun havde altid en eller anden form for ro omkring sig, og det var vel meget naturlig, når hun fik så mange indblik i andres følelser gennem hendes øjne.

”Din aura er sjælden anderledes,” sagde hun mens hun tegnede videre. ”Den samme farve hver gang jeg ser på dig, helt grøn.” Hendes stemme var rolig. Det havde været mange år siden hun havde forklaret de forskellige auraer til Jai, men hun håbede at han kunne huske det. Roligt pakkede hun sine ting ned i den lille taske hun havde med og så på butikken de nærmede sig. Det store skilt med navnet fik hende til at føle sig hjemme igen. Tasken smed hun over skulderen som hun gik ind i butikken. Kvindelige medarbejdere var typisk for Jai, det var som om han ikke ville have mænd ind, men det ville Indigo få rettet op på. Hun troede på at en butik fuld af kvinder ikke var andet end ballade.

”Fin størrelse,” sagde hun mens hun så sig rundt og gik over til det skrivebord som Jai havde nævnt tidligere. Hendes taske smed hun fra sig ovenpå og hoppede op på for at sidde. Både kunderne og medarbejderne i butikken stirrede på Indigo som om hun lige var landet fra Mars. Nok var hun anderledes i sin stil, men hun havde dog håbet på at de stadig var lidt mere åbne over for andres udseende. Det var ikke før en af kunderne kom over til hende at hun fandt ud af hvorfor de stirrede.

”Du er Indigo Orion, sanger og tatovør, ikke?” sagde en lettere bredskuldret mand som om han var helt blæst væk. Indigos latter bredte sig i butikken, og det var som om hun lyste op. Manden var helt blæst væk og stod bare og stirrede en smule før Indigo rejste sig fra sin stilling på bordet. Hun nikkede roligt som svar til manden og han var lige ved at falde bagover af begejstring. ”Jeg følger dig på instagram, og jeg er vild med dit arbejde! Kan jeg booke tid ved dig med det samme?” sagde manden spændt. Indigo så over på Jai med et skævt smil og fandt derpå sin kalender og et af visitkortene fra shoppen frem. Med et par hurtige bevægelser skrev hun noget ned og rakte det så til manden.

”Den her dato kan du få den tid du vil, vil foretrække du kommer ind tidligt så vi kan aftale yderligere,” sagde Indigo. Manden takkede mange gange og var næsten ved at falde på vej ud af døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So this is where I'll live from now on [xxx] Empty
IndlægEmne: Sv: So this is where I'll live from now on [xxx]   So this is where I'll live from now on [xxx] EmptySøn Nov 25, 2018 7:21 pm


Som de kørte, holdt han sit fokus imod vejen, selvom han dog skævede til hende et par gange, især som hun sukkede af ham, hvilket fik ham til at le kort. Det minde ham bare om, hvor meget hun var savnet, og at han glæde sig til de igen skulle arbejde sammen, som de havde gjort i så mange år...
" lyseslukker " svarede han munter, som hun snakkede om han aura, dog kunne han ikke helt præcist huske hvad hun sagde omkring det, men han orkede ikke at få hele historien igen.

Han havde glædet sig til at vise hende den nye butik, for han var ret stolt af den, dog vidste han godt at han måske havde lidt mange kvinder? men gjorde det noget ? så havde han bare lidt flere han kunne flirte med, hvilket han fandt helt passende.
Men det var måske ikke sådan, han burde tænke men hvorfor ændre på sig selv ?
Jai betragtede hende som hun trådte ind, selv hilste han kort på et par af de andre, dog fornemmede han hvor stiller der var blevet da hun kom.
Han skulle til at blive sur, fordi de alle ned stirrede hende hvilket han ikke fandt sig i !!!
Men han nåede ikke at sige en lyd, før en mand vandre mod hende og brød stilheden, hvilket fik ham til at hævet et bryn og ryste let på hoved.
De havde altid haft en lille konkurrence med hvem der var mest berømt, men mest af alt var det for sjov imellem dem.

Jai nikkede let til hende, og rullede flabet med øjnene før han smillede skævt til hende, og lod blikket vandre mod manden som han forlod stedet. Derefter vandre han roligt hen til hende, og satte sig på hendes skrivebord, imens hans blik hvilede mod hende " ser man det, aller fans " lød det drilsk fra ham, før han lo muntert og gav hende et kærligt klap mod hendes læn...
" hvad har du så lyst til nu? jeg tænker bare du starter når du vil, jeg har i skabet under bordet, lagt en kasse med lidt nye sager til dig" tilføj han let " og dine flyttekasser står sikkert ude på lagret, du er velkommen til at sove hos mig et par dage hvis du vil " slutte han af, imens han smilede frækt og lod en hånd glide gennem håret...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So this is where I'll live from now on [xxx] Empty
IndlægEmne: Sv: So this is where I'll live from now on [xxx]   So this is where I'll live from now on [xxx] EmptySøn Nov 25, 2018 8:38 pm

Hans kommentar generede hende ikke. De plejede at være ret så konkurrence drevet når det gjaldt berømmelse, men efter Indigo var begyndt i band var hendes berømmelse taget overhånd. Hun havde knap kunne gå ud i byen for at få en kop kaffe før paparazzi og fotografer var efter hende – endnu en god grund til at rejse væk. New York var en stor by, men her kunne hun måske få noget ro til hendes arbejde og passion. Hun bed let sig selv i læben mens hun noterede ned i kalenderen. Idet Jai bevægede sig fulgte Indigos øjne nøje hans krop. Det var dejligt at hendes ting allerede var her, selvom det meste var enten tøj eller tegninger og musik relaterede objekter. Da Jai satte sig på hendes skrivebord kunne hun ikke lade være med at gå over til ham og stille sig med fronten mod ham. Hendes hænder begyndte at lege let med hans krave på jakken han havde på mens hun overvejede sine muligheder.

”Jeg tror jeg har brug for noget hvile, så hvis du ikke ville have noget imod det, vil jeg gerne crashe ved dig til jeg har styr på mine ting,” sagde hun med et skævt smil. Hun kunne mærke hvordan kvinderne i rummet holdt nøje øje med hende, og hun kunne nærmest fornemme deres jalousi, uden at se deres aura. Deres holdninger gjorde hende ingenting, faktisk fik hun lyst til at trodse dem mere. Hendes finger kørte langs hans hage og smilede skævt til ham.

”Skal vi?” sagde hun med en let fræk undertone. Med de ord samlede hun sin taske op fra bordet, smed den over skulderen og bevægede sig mod udgangen. ”De damer,” sagde hun og nikkede til hendes kollegaer. Med de ord fik hun fastlåst et hierarki – hun var øverst, og skulle være deres leder når Jai ikke var til stede. De måtte indfinde sig, eller Indigo ville smide dem på gaden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So this is where I'll live from now on [xxx] Empty
IndlægEmne: Sv: So this is where I'll live from now on [xxx]   So this is where I'll live from now on [xxx] EmptySøn Nov 25, 2018 9:12 pm


Jai havde hjulpet hende et par gange, hjemme i New York, med at smide paparazzi væk når de nærmest jagte hende. Især når de prøvede at følge med hende ind i shoppen, så stoppe han dem med vrede ord, og knytte næve der fik dem til hurtige at komme på andre planer. Men han havde dog ikke kunne være der hver gang selvom han gerne ville.
Han betragtede hende, som hun kom hen til ham og stillede sig foran ham, mærkede hendes fingre pille lidt ved hans tøj, hvilket fik ham til at lægge hoved let på skrå og hæve det ene bryn.
En trang til hende voksede i ham, nu var det jo længe siden han havde set hende, og mærket hende for den sags skyld. Så lige nu friste hun ham, han lagde sine hænder mod hendes hofte imens hans blik mødte hendes
"Intet problem, jeg har altid plads til dig " svarede han, og blinke frækt til hende, de andre var klart jalousi, for de nød alle at få opmærksomhed fra ham af.

Hendes fingre mod hans kæbe, fik ham til at smile bredt, og han nikked ved hendes ord " det skal vi " svarede han, før han lænede sig frem og placerede et kys imod hendes mundvig, hvilket fik de andre til at fnyse fornærmet.
Jai fulgte efter hende, som hun vandre mod udgangen, og smilede let ved hendes ord som han tog for en god ting, selvom han ikke helt kendte til hendes tanke omkring det.

Efter 15 min senere, stod de nu ved hans penthouse hvor han låste op, før han lod hende træde ind først og så selv gik ind for at lukke døren. Han smilede let til hende, hans hjem var stort og moderne, pænt som altid, han lod hende sig sig omkring imens han selv gik ud i køkkenet, for at hente to dåser øl, før han vendte tilbage og rakte hende den ene " tænkte du kunne bruge en ? bare føl dig hjemme" sagde han, som han selv gik hen til sofaen og smed sig, før han åbnede dåsen og drak en tår af øllen, imens han betragte hende med et frækt glimt i de flotte øjne...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So this is where I'll live from now on [xxx] Empty
IndlægEmne: Sv: So this is where I'll live from now on [xxx]   So this is where I'll live from now on [xxx] EmptySøn Nov 25, 2018 10:05 pm

Indigo var ligeglad med de kvinder der arbejdede i butikken. Hun vidste at de ikke var en trussel for hende, og hvorfor skulle de? Nok var hun anderledes, men hun havde noget med Jai som de andre ikke havde – en fortid. Den fortid ville ikke forsvinde uanset hvor mange kvinder og mænd de hver i sær ville være sammen med, havde de til vane at vende tilbage til hinanden. Det passede hende nu fint, så længe hun stadig havde muligheden for at være ham nær. Med et par lette skridt satte hun sig ind i bilen. Køreturen var kort, men Indigo fandt sig hurtigt til rette i sædet mens de kørte. Da de nåede bygningen, vidste hun godt hvor han boede. Han havde ikke behøvet at nævne noget om at det var øverst oppe. Hun gik med lette skridt hen til elevatoren og de tog den hele vejen op til toppen. Da hun trådte ind af døren blev hun slået væk over udsigten. Nok havde hun boet i en lejlighed i New York, men aldrig med en så flot udsigt. Hun gik over til glasvinduet og lagde sine hænder mod glasset for at se ud. Da han rakte hende en øl smilede hun skævt. Øllen var sød i hendes mund og smagen af humle bredte sig på hendes tunge.

Hun satte øllen fra sig på et af de mange borde og tog jakken og skoene af. Uden skoene, der havde været ret så høje, stod hun ikke 165cm. De havde ofte joket om at hun kunne komme i lommen når de skulle ud og rejse, men trods hendes størrelse var hun farligere end hun så ud. Hendes fingre gled gennem hendes helt sorte hår og ruskede lidt op i det. Derpå tog hun sin øl fra bordet igen og satte sig over i sofaen sammen med Jai. Deres forhold var en underlig størrelse. De var sammen uden rigtig at være sammen. Som to gamle venner der mødtes og skulle samle op på det hele. Hendes finger legede en smule med åbningen på øllen mens hun overvejede sine ord. Hvad skulle hun sige? Det var jo ikke fordi der var sket forfærdelig meget siden de sidst havde set hinanden. Hun vendte sig i sofaen så hun så på Jai og hans flotte øjne. Det var nok hendes ynglings del på ham – udover de tatoveringer hun havde lavet på ham selvfølgelig. Hun tog en slurk af øllen igen og tømte den nemt, og stillede den tomme dåse fra sig på bordet.

”Sig noget,” sagde hun med en lille latter. Stilheden var ikke dræbende, men hun følte han havde noget på hjerte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So this is where I'll live from now on [xxx] Empty
IndlægEmne: Sv: So this is where I'll live from now on [xxx]   So this is where I'll live from now on [xxx] EmptyMan Dec 17, 2018 4:04 pm


Jai betragtede hende fra sofaen af, som hun stillede sig ved vinduet og så ud, hans hjem var klart flot, men han brugte også penge som det passede ham. Selvom hans påklædning og udseende, ikke skreg på a t han rent faktisk ejede mange penge i banken, men med en barndom som hans, kunne man vel ikke bebrejde ham ? Han smilede svagt som han tog en tår øl, og lænede sig en smule mere tilbage imod det bløde ryglæn " her er smukt ikke sandt?" spurgte han roligt, imens hans blik fulgte hende som hun kom mod ham igen.

De havde bare et særligt bånd, og han ville til hver en tid, sætte sit liv i fare hvis det kunne rede hendes, det var der igen tvivl om. Hun havde en plads i hans ellers kolde hjerte og den plads, ville forblive hendes lige meget hvad !
Hver især havde de været sammen med mange, men det var ladrig det samme som når de to var i et, han ville altid vænne tilbage til hende, om så han havde et fast forhold eller ej !
Som hun satte sig, rykke han automatisk en tand tætter på hende, imens hans mødte hendes blik.

Hun var smuk i hans øjne, og han havde altid lyst til at røre hende, især nu hvor der var gået en måned siden de sidst havde set hinanden, som hun brød stilheden hævede han let et bryn " snak?" svarede han tænksom, før han smilede drilsk til hende "jeg vil heller noget andet" med disse ord lod han en bred hånd stryge over hendes ene lår, for at strejfe hendes underliv, imens han lænede sig mod hende og uden tøven lod sine læber mødes hende.
Et længselsfuldt, men grådigt kys, lod han placere mod hende, imens hans hænder gled op ad hende for at lægge sig ved hendes skuldre, imens hans smukke øjne mødte hendes uden tøven, han nappe hinde let i læben imens han smilede drilsk, som han slutte kysset og blot stirrede hende i øjne få centimeter fra hendes ansigt....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So this is where I'll live from now on [xxx] Empty
IndlægEmne: Sv: So this is where I'll live from now on [xxx]   So this is where I'll live from now on [xxx] EmptyMan Dec 17, 2018 5:14 pm

Ved Jais ord og berøring mærkede hun hvordan hendes krop begyndte at slappe af. Han havde sådan en underlig effekt på hende og hun kunne ikke lade være med at grine lidt da hans læber ramte hende. Hvorfor skulle han smage så godt? Hendes fingre gled hurtigt op i hans kort hår som hun roligt legede med. Hans læber var hårde, men varme og hun følte sig altid så domineret af ham – hvilket hun bestemt ikke havde noget imod! Hun kunne allerede mærke hvordan hendes sorte læbestift snart var ud over hele hendes ansigt, men det savn hun havde haft for Jai var ubeskriveligt. Da han brød deres kys smilede hun skævt og kørte sine fingre ned langs hans ansigt.

”Kan du give mig et par minutter?” spurgte hun, men hun ventede ikke på svar før hun nemt som ingenting skubbede ham af sig. Derpå rejste hun sig og greb hurtigt sin håndtaske og smuttede ud mod badeværelset. Nok havde hun ikke været der før, men så stor var en lejlighed vel ikke. Da hun endelig fandt badeværelset hev hun en make-up klud frem og fik fjernet det meste af hendes læbestift. Hvorfor havde hun også været så dum at tage det på? Hun havde vel vidst hvad det ville ende ud i – men hun havde jo ikke vidst om han ville lade hende overnatte. Det var ikke fordi hun var naiv, men nogle gange var det som om hun ikke så tingene komme. Hendes øjne fangede hendes eget blik i spejlet, og hun så hvordan hun virkede hel glad.

Da hun var færdig lod hun sin taske stå på badeværelset – i tasken var det alligevel primært toiletsager, så hvorfor slæbe den frem og tilbage? Hun bevægede sig nemt tilbage i lokalet hvor hun havde efterladt Jai. Hun sendte ham et skævt smil og gik over til ham. Da hun stod foran ham smed hun bukserne og lod dem glide ned på gulvet. Derpå kravlede hun op på Jais skød og så ham kærligt i øjnene. Det var en rar følelse at være ham nær igen, specielt efter en hel måned hvor de ikke havde set hinanden andet end over mobilen eller computeren. Hendes pegefinger kørte kærligt ned over hans hals og fulgte hans tatovering. Derpå placerede hun et varmt kys på hans læber. Nok virkede hun ikke som den følsomme type, men når hendes læber mødtes Jais var det som om noget i hende blev tændt.

”Jeg har savnet dig,” hviskede hun stille i hans øre mens hendes hænder kørte ned mod hans skuldre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So this is where I'll live from now on [xxx] Empty
IndlægEmne: Sv: So this is where I'll live from now on [xxx]   So this is where I'll live from now on [xxx] EmptyTirs Feb 26, 2019 12:01 pm

//Emne slut grundet ændring i karakter//
Tilbage til toppen Go down
 
So this is where I'll live from now on [xxx]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» To live by medicine is to live horribly [TW]
» What a mad world we live in
» Better to fight for something, than to live for nothing
» What do you mean you can't remember where you live? - Ozzie
» You only live once - Dean og Astra

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VII :: Atheria: Centrum :: Lufthavnen-
Gå til: