Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 3 EmptyTirs Dec 11, 2018 11:02 pm

Timy så op på ham, han vidste godt at hvis han ikke gjorde det ville han få sin straf og ud fra hvad Nik sagde ville han kommer til at fortryder det noget så ufatteligt meget. Han sendte ham et bedende blik, som hans ene fod gled fra ham, hvilket betyd han automatisk gled et stykke ned over dildoen. Det kunne ses og mærkes på ham at det gjorde ondt, men også at det havde en lille effekt på hans lem. Selvom der ikke var noget plads i pikburet til at den kunne vokse ret meget. Det gjorde fandens ondt i hans røv, og han kunne ikke komme længere ned over den, det var alt for smerte fuldt til at han kunne forsætte. ” jeg kan ikke komme længere ned” sagde han bedende og man kunne fornemme smerten i hans stemme. Det ryk han havde fået lavede var nok til at han ikke selv kunne komme længere, han var ikke engang halvvejs nede over dem. ” hvis jeg skal, må du hjælpe mig, jeg kan ikke selv” sagde han og så bange på Nik, hvordan han havde tænkt sig at skulle komme helt ned over den vidste han ikke, men Nik måtte være dum.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 3 EmptyTirs Dec 11, 2018 11:20 pm

kNik betragtede Timy, og han vil blive meget overrasket hvis det faktisk lykkedes for Timy at få den helt op i sig. Den var nemlig noget større end Niks pik, og den kunne Timy jo knap nok klare. Dog smilede Nik over at han prøvede på det. Det var nu ret sjovt. Han så hvordan Timy gled, og nu var nået halvvejs ned over den. Han hørte Timy give op, og Nik smilede ondt over det. ”du ved godt det betyder du vil få en straf.” sagde han roligt, og fik Timy op og stå så dildoen vil ryge ud af hans røv. ”Følg med mig.” sagde han, og hev Timy med oven på, hvor han fandt en lyserød kjole frem. ”Tag den på.” lød det, og han stod og ventede på Timy vil gøre det.
Da det var gjort, vil Nik betragte ham lidt. ”God tøs. Kom med. Det på tide vi henter nogle af dine ting hos dine forældre.” sagde han med en rolig stemme. Han gav Timy nogle hvide højhælede sko, som han skulle tage på også, inden de vil gå sammen afsted imod Timys forældre.



Tøjet: https://i.pinimg.com/736x/52/09/24/5209242d349eb334e1d9969aa7e09cea--crossdresser-maids.jpg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 3 EmptyTirs Dec 11, 2018 11:33 pm

Timy så op på ham som han opgav, han hørte Nik ord, de ramte ham hårdt faktisk, for han gjorde jo sit bedste, han var langsomt til at opdage at den var langt større end Nik pik, og han havde nærmest ikke kunne tages han. Dog gik det op for ham nu, det gik op for ham at Nik vidste at han ikke ville kunne tage den helt og derfor uanset hvad ville få en straf. Han nåede ikke at sige noget før nik hev ham op og stå. Timy pev, fordi han var øm, men det var dejligt da den gled ud, så slap han da i det mindste for den. ” du vidste det udmærket, at jeg ikke ville kunne tage den gjorde du ikke” sagde han og fulgte efter ham, han gjorde ikke noget modstand. For hvad ville Nik gøre hvis han gjorde modstand?

Da de var kommet oven på og nik fandt en lyserød kjole på, så han på ham med et bestemt blik og rystede på hovedet ” glem det” sagde han og lyd mega meget som en lille tøs, hans stemme var kort blevet lyser end den plejede at være. Dog var Nik blik nok til at få ham til at hoppe i den alligevel, han så på ham. ” jeg ligner en tøs” sagde han og var ikke meget for at indrømme at det ikke ville være første gang han havde kjole på, han havde en kjole på der hjemme på sit værelse og endda en lårkort skole uniforms nederdel, dog havde han aldrig gået med nederdelen, han havde blot købt den fordi den var flot. Han så ned af sig og kiggede op på Nik. Han tog imod de højhælede sko og tog dem på, Nik ville kunne se at det ikke var første gang han havde sådanne nogen på, han havde som mindre i skjul gået i hans mors højhælede sko, og stadigvæk gjorde det, men ingen vidste det og ingen skulle vide det. ”Min mor slår mig ihjel, hvis hun ser mig” sagde han og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 3 EmptyOns Dec 12, 2018 12:05 am

Nik så roligt på Timy, som til at starte med brokkede sig over kjolen, men alligevel tog den på. Nik smilede over det, og hørte det han sagde. ”Ja du ligner en tøs.” sagde han roligt. -så hvordan Timy gik da han fik de højhælede på, og Nik vidste med det samme, at det ikke var første gang Timy havde dem på. Han tog fat i Timys halsbånd, og hørte godt han sagde, at hans mor vil dræbe Timy hvis hun så ham. Hvilket Nik var ligeglad med i sidste ende. Han hev dog bare Timy med uden for. ”Begynd at gå hjem imod dig.” sagde Nik, og vil følge med hele vejen hjem til Timy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 3 EmptyOns Dec 12, 2018 12:18 am

Timy fnys blot af Nik, der var bare ikke rigtigt andet at gøre, han havde fuckede hele situationen op for sig selv ved at komme med det krav ham kom med, men det havde jo ikke gået som han havde håbet det ville, nu var håbet blot at Nik ville lade ham ude at syne for et stykke tid, dog ville det ikke ske lige nu, det vidste han. Ordene om at han lignede en tøs kunne han godt lide, et sted men han ville ikke indrømme det hvis nogen spurgte ham, han havde jo længe tænkt på det her med at ligne en kvinde ikke at han havde i sinde at fortælle Nik det. Timy prøvede virkelig at ligne en der ikke kunne gå i højhælede men det gjorde for ondt i hans fødder. Taget i halsbåndet fik blot Timy til at følge efter Nik, han måtte bare tage den hjem vej til sig selv som var den vej hvor folk nærmest aldrig var. Men han kendte ikke området her helt så godt, så han valgte at gå den nemmeste vej, som ville være igennem en del af byen men ikke selve bymidten. Et par af drengene som Timy kendte fik øje på ham, de kunne ikke lade være med at grine og pege mod ham, Timy vendte blikket mod Nik men sagde ikke noget. Ydmygelsen var tydelig at se i hans blik men han gjorde intet, først da de stod foran hans hoveddør. Han vendte sigende blikket mod nik ’ det her mener du ikke’ blikket, der var bare ikke andet at gøre end at gå ind og sige det som det var.

Timy åbnede døren og gik ind i stuen hvor hans mor sad, hans mor farede op fra sofaen da hun så Timy. ” Timy skattepusser, hvad er det du laver, hvorfor ligner du en tøs min lille pusling” Sagde hun og så kom over til Timy, timy smilede falsk men så det så så oprigtigt ud som det kunne. ” Som jeg fortalte ville jeg lav en opgave med en fra min skole, men ja vi skal ikke lave opgave, han er min kæreste og har været det i noget tid. Hans forældre har købt et hus til ham for noget tid siden, og han er alene i huset derfor har han spurgt om jeg ikke ville flytte hjem til ham, altså jeg er jo 18 og” Sagde han og så på sin mor, der blev helt tavs og først nu fik øje på Nik. Hun smilede usikkert til Nik. ” Først giver du mig en forklaring på hvorfor du ligner en pige?” sagde hun og Timy vendte et usikkert blik mod Nik, han ville helst ikke lave en fejl for det ville koste ham, det vidste ham. ” Fordi jeg altid har ville være en pige mor, jeg har altid i skjul gået i dine højhælede og prøvede dine kjoler” Sagde han og så på sin mor og bed sig usikkert i læben. ” det var det jeg ville, jeg henter de vigtigeste ting nu og så kommer jeg og henter resten senere” Sagde han og så på sin mor. ” hvad har du gjort ved min søn?” Spurgte hun Nik og så advarende på ham. " mor lad være, vil du ikke nok" Sagde han stille og vendte sig så kun Nik kunne se hans bedende og nervøse blik. " Du forlader det her hus lige nu og her! JEg vil aldrig se dig i nærheden af min søn! hvad bilder du dig ind, at få ham til at vil være en pige og bo hos dig, han har aldrig talt om dig før, og sagt han skulle være sammen med dig , hvad tror du vil opnå? du får ikke lov at være kærester med min søn" Sagde hun og gik truende mod Nik, hun anede ikke hvad Nik var det var tydeligt. Timy så på sin mor der truende var på vej mod Timy, Timy var i panik det ville Nik kunne mærke og høre på hans hjertebanken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 3 EmptyOns Dec 12, 2018 12:49 am

Mens de gik mod Timys hus, mødte de nogle som Timy vist kendte. De grinte af Timy, og Nik syntes kun det var godt. Mere ydmygende for Timy.
De nåde helt hjem til Timy, og Nik så godt det usikre blik, som Timy nu havde på, inden døren blev åbnet. Nik gik med ind, og stod roligt mens Timys mor snakkede til Timy. Der gik noget tid, inden hhun så Nik, og Nik smilede roligt til hende. Selv da hun kom over mod ham truende. Det rørte ikke Nik det mindste. ”Hvis du tror du skræmmer mig, så tager du fejl.” sagde Nik roligt, og så over på Timy. ”Hent dine ting så vi kan smutte. Medmindre” Nik vendte blikket imod Timys mor. ”du ønsker at være med?” han smilede roligt til hende, ligeglad hvad de andre vil tænke. I Niks hoved, vil det kun være sjovt at få moren med ind i legen også. Selvom Timy nok næppe vil sys om det dog.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 3 EmptyOns Dec 12, 2018 1:09 am

Timy var bange, han stod bag sin mor, hans blik hvilede på Nik panikken lyste ud af ham, han rystede panik på hovedet, da Nik begyndte at tale til hans mor. Han var bange for hvad der ville ske med ham, sådan virkelig. Nik måtte ikke blande hans mor ind i det her, det måtte ikke ske! Hans mor skulle ikke vide noget. ” Skræmme dig? Nej min fine ven, det vil jeg ikke, men du holder dig væk fra min søn” sagde hun advarende. Timy skyndte sig over til Nik der stod ved døren som man skulle igennem for at komme til hans værelse. Han valgte at stille sig imellem Nik og hans mor, ” Mor stop, du kan ikke bestemme over mig mere, enten lader du mig gøre det her ellers vil du aldrig for mig at se igen” Sagde han og så vendte sig rundt og forlod stuen for at gå ind på sit værelse. Han var ret sikker på at hvis hans mor prøvede på noget ville det ende med at Timy aldrig ville se hende igen. Hans mor kiggede efter Timy og derefter på Nik, ” han er min søn,” Sagde hun opgivende. Hun vendte sig væk fra nik, det var tydeligt at hun var ked af det, ” Jeg ved han er 18, men han er for ung til at flytte” Sagde hun og kiggede ikke på nik. Hun havde helt fravalgt at svare på om hun ønskede at være med, hun ville slet ikke tænke på hvad han mente med det.

Timy var gået op på sit værelse og lukkede døren, han smed de højhælede sko og kjolen, inden han hoppede i et par bukser og en t shirt og trøje. Heldigvis ville Nik ikke gøre noget her, eller det var Timy ret sikker på han ikke ville, håbede ham. Kjolen og skoene kom han i sin store sportstaske hvor han smed alt sit andet tøj ned i samt noget pigetøj han havde. Han trak nederdelen op og kiggede kort på den og smed den i tasken. Han tog en anden taske og smed alle sine skoleting ned i den sammen med nogen andre ting han gerne ville have med sig. ” Han kommer ikke til at bestemme over mig, jeg kvajede mig med det krav! Det havde ikke været planen! Jeg må finde en måde at overmande ham, sørge for at få låst hans hænder og lukket kæften godt og grundigt på ham, så han ikke kan gøre mig en skid..” Sagde han vredt og tog den ene taske på ryggen og sportstasken lod han køre på sine to hjul mens han trak den efter sig. Han trådte ud i stuen og så på sin mor ” jeg skrider” Det var det eneste han sagde, selvom han ikke var glad for at sige det på den måde. Men han vidste ikke hvad han ellers skulle sige, hun måtte ikke se ham svag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 3 EmptyOns Dec 26, 2018 4:35 pm

Mens Nik stod og snakkede med Timys mor, så han godt hvor bange Timy lige nu var. Lugten af frygt spredte sig i rummet, og Nik smilede en smule over lugten. Han kunne godt lide den lugt. Den var dejlig da det viste at en anden var bange for ham. Frygt var en god ting. Han så dog roligt på Timys mor som nu snakkede til ham, og hørte det som hun sagde til ham lige nu. Han sukkede tungt over det. At hun troede hun kunne true ham. Hun var ikke særlig klog.
Som Timy smuttede over mod Nik, fulgte Nik ham roligt med øjnene. Så ham stoppe op mellem ham og moren, og han hørte det som Timy sagde. Nik smilede flabet til moren efter Timy havde snakket, og sagt hun skulle stoppe, da hun ikke længere bestemte over ham. Niks øjne fulgte Timy som gik ud af rummet for at gå ind på sit værelse. Niks blik flyttede sig igen over på moren som nu talte, og han hørte det hun sagde. Dog helt lige glad med det. En lille tanke var at finde i Niks hoved lige nu, og han smilede over ideen. ”Du kunne også bare tage med og flytte ind hos os?” sagde han. Dog sagde han intet om, at hvis hun gjorde, vil hun havne i et bur.

Mens Timmy var på sit værelse for at pakke, valgte Nik at gøre noget han sjældent gjorde. Han fandt et papir og noget at skrive med. ’hvis du ønsker at se din søn, så tag til akademiet og spørg efter Nik. Så vil folk få fat i mig, og jeg skal nok følge dig over og se din søn. Eller hvis du vil se mig, er du også velkommen Wink’ det var det der stod på papiret han havde skrevet. Noget i ham ønskede hun kom, så han vil få en slave mere. Han lagde sedlen på bordet, inden han stoppede op for at lytte til det som Timy sagde på værelset. Det var tydeligt at han ikke anede at Nik kunne høre ham lige nu. Ellers vil han ikke sige det som han lige nu sagde til sig selv. At snakke om han vil finde en måde væk fra Nik.
Der gik ikke længe inden han var kommet tilbage ind til dem, og Nik så straks han havde skiftet tøj, og var langt fra tilfreds med det. Det vil få en straf at gøre dette her, uden at få lov først. Nik fulgte med ham uden for, og så ikke en gang på Timys mor en eneste gang.

Da de var nået uden for, tog Nik fat i halsbåndet omkring Timys hals, og hev ham med ind i en gyde, hvor han skubbede ham op imod en mur. ”Hvad har du gang i hva?” sagde Nik og så direkte på Timy. Det var tydeligt at Nik langt fra var glad lige nu. ”Hvem har givet tilladelse til du måtte skifte tøj? Du har 2 muligheder lige nu. 1. du smider alt dit tøj og går sådan hjem, eller 2. Du går på alle 4 som en hund hele vejen hjem. Så hvad vælger du?” spurgte nik skarpt, og så på Timy med et fast blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 3 EmptyMan Jan 07, 2019 8:59 pm

Timy’s mor havde gjort set seddel som Nik havde skrevet og som hun hurtigt læste, hun sagde intet andet end at fnyse. Hun var sådan set ligeglad med hvad nik mente, han skulle ikke tage hendes søn far hende! Hun var sikker på at det ikke var et valg Timy selv havde taget, det kunne hendes søn aldrig finde på af sig selv.
Timy havde ikke lige overvejede at nik havde kunne høre ham, men uden den vide, vidste han heller ikke at Nik havde hørt ham og derfor galt hans plan stadigvæk. Dog blev Timy mega forskrækket som Nik griber fat i hans halsbånd og slæber ham ind i en gyde. Han kiggede bange på Nik som han stod op af muren, han turde ikke gøre så meget, hvad var der at gøre? Nik var stærkere end ham og ja han kunne ikke gøre så meget imod ham. Ordne som han kom med, fik tydeligt Timy til at tænke, han skulle passe på, passe på med hvad han sagde og hvad han gjorde så da nik kom med mulighederne var Timy hurtig. ” Jeg kravler på alle 4 hjem” Sagde han og smilede kækt til Nik. Han prøvede at vride sig ud af hans greb for at de kunne komme videre, ” Hvis du ikke slipper, bliver det svært at komme ned på alle 4 og kravle hjem” Sagde han og så afventende på ham, hvor alt denne modighed kom fra vidste han ikke og lige nu ville han helst ikke tænke på det, for han frygtede lidt at hans modighed så ville forsvinde.

Taget blev sluppet og Timy satte sig ned på alle 4, hellere det end at skulle vandre hjem til Nik helt nøgen, det ville aldrig komme til at ske! Som virkelig aldrig. Turen hjem til Nik var noget længere nu hvor han kravlede hele vejen. Da de var kommet ind i huset rejste han sig op og så på Nik, ” du holder dig fra min forældre” Sagde han og skubbede Nik så hårdt i brystet han kunne. Igen kom modigheden, den modighed han normalt aldrig ville have. Men Nik skulle ikke blande sine forældre ind i dette, det var en ting der var helt sikkert.

//lidt kort :/
Tilbage til toppen Go down
 
Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Hvorfor er jeg overhovedet her ? - XXX - Niklaus
» This is my death wish - Niklaus xXx
» voldsom storm, hvorfor lige nu ?- Roman
» Who do you you think you are? (XXX)-Niklaus
» What are you doing? - Niklaus

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Det sydlige Aston :: Bolig området, middel klassen-
Gå til: