Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 EmptyTors Okt 25, 2018 9:23 pm

Nik var røvligeglad med om Timy her kunne lide dette her eller ej, eller at han var bange. Det var kun sjovt at han faktisk var bange. Nik elskede nemlig at ku sætte frygt i andre. Især uden at skulle bruge sin evne, da dette sparede ham for en masse energi. Dog var det tydeligt at på trods af sin frygt, var Timy stadig liderlig. Dette kunne Nik se på hans pik lige nu, som stadig var stiv. Han smilede over det. Nik var ikke helt tilfreds med Timys blow men det kunne trænes, så for nu var det vel okay. Så længe Nik fik et billede af det.

Efter nik havde stoppet ham i blowet, så Nik godt at Timy skulede op til ham lige nu, men tog sig ikke yderligere af det. Men i det mindste kunne Timy finde ud af at tie stille. Og han belv også siddende som han havde fået ordre på. Dog var han ikke helt lydig, for så snart Nik var ude af syne fra Timy, rørte Timy ved sig selv, og det kunne Nik tydeligt høre, så derfor vil Timy også få en straf for det. Selvom han slap med det samme, vidste Nik godt hvad han havde lavet før, og smilede ondt ved tanken om at straffe Timy for det.

Efter Nik havde forklaret ham sine regleer, så han på Timy som startede med at nikke til at have forstået det. Men heldigvis sagde ja Herre der efter. Det var godt han sagde det. "Men da jeg var væk, rørte du ved dig selv?" spurte Nik, og vil se om Timy her vil tøre indrømme det han havde gjort, og så tage imod den straf som Nik vil give ham for det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 EmptyTors Okt 25, 2018 10:30 pm

At have fået reglerne og han havde sagt ja Herre, var nok mere eller mindre fordi han ikke helt turde gøre han? Han så efter ham som han gik og han havde da også rørt ved sig selv mens Nik havde været væk. Det havde været virkelig dejligt, men han var ikke nået at komme til det punkt hvor han ville komme før Niklaus var kommet tilbage til ham. Han havde nåede at flytte hånden heldigvis.

Han var lidt nervøs, for han havde nok ikke tilladelse til at røre ved sig selv, men et sted hvorfor skulle Nik bestemme det? Han havde tændt Timy, og så havde han bare tænkt sig ikke at give ham noget nydelse nu når Nik fik af ham? Det var jo ingen måde fair. Han tøvede og det var tydeligt han ikke helt kunne finde ud af hvad han skulle sige. ” Nej Herre” valgte han og sige og så fast op på ham med et blik der tydeligt viste det var løgn, men som han selv troede lignede at han var hård og seriøs og ikke løgn. ” Jeg har ikke rørt mig selv, for vil gerne holde længe ” Sagde han spydigt og bestemt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 EmptySøn Nov 04, 2018 10:02 pm

Nik stod foran Timy og så ned på ham. Det var tydeligt for Nik lige nu at mærke Timys nervøsitet, og han frydede sig over det. Og hvis Nik vidste at Timy var utilfreds med det her, vil Nik være bedøvende ligeglad. Det var jo lige meget om det var uretfærdigt det her, at Nik fik nydelse, og Timy ingen fik. Dog valgte Timy at være dum, da han svarede på Niks spørgsmål, ved at lyve om det. Et smil bredte sig på Niks læber. ”Er du nu også sikker på det?” Han hørte dog den næste spydige kommentar som Timy kom med, og Nik sukkede nu. ”Du kommer ikke langt med at lyve eller snakke på den måde til mig.” sagde han, inden han lossede Timy ned så han lå på gulvet. ”Din straf vil dog være mild slave. Men hvis du ikke klare den eller nægter, får du en meget hård en” sagde Nik roligt. ”Er det forstået?” Han hev ham med over til sofaen hvor Nik satte sig. ”Få mine strømper af, og kys og slik så på din Herres føder.” sagde Nik, hvorefter han stak sin ene fod over imod Timy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 EmptySøn Nov 04, 2018 10:11 pm

Timy så på Nik, han havde ikke lysten til at fjerne blikket helt fra ham, for han var ikke sikker på hvad Nik ville kunne finde på hvis han kiggede væk for længe, han kunne finde på at gøre noget overrasket så Timy ikke ville være fokuserede på det eller sådan noget. Men der var på ingen måde tvivl om at Timy havde løjet man kunne se det på hans krops sprog men også på den måde at han ikke vidste helt hvor han skulle gøre af sine hænder eller sig selv. Ordene som kom fra Nik var ikke noget han havde lysten til at svare på, derfor havde han også forholdt sig stille og tavs. Han havde ikke set den komme før Nik havde lossede til ham, han endte med at ligge ned uden at sige noget andet en forskrækket lyd da han var blevet ramt. Han lå ned på gulvet og så ikke på Nik, ej heller svarede han ham, faktisk lukkede han blot øjnene.

Tag i ham fik ham til at reagere og prøvede at følge med selv så godt han kunne, da Nik havde sat sig i sofaen var Timy blevet placerede foran Nik på gulvet, han blik lande på Nik. Nej! Han havde ikke i sinde at tage hans strømper af og kys og slikke hans fødder! Det var ulækkert og Timy, kunne virkelig ikke ha fødder! Det var virkelig noget af det ulækreste ting der fandtes. Men han havde sagt, at hvis han ikke gjorde det ville han få en hårdere straf. Spørgsmålet var nu blot bare om han skulle gå langt over sin grænse kys og slikke hans fødder? Eller ende med noget der er værre ? Han vidste det sku ikke men valgte og vende blikket væk som et tegn på han ikke ville. ” jeg kan ikke” Sagde han dog stille bagefter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 EmptySøn Nov 04, 2018 10:27 pm

Nik så ned på Timy som lige nu sad foran Nik på gulvet. Dog nægtede Timy at gøre hvad han fik besked på, og et tungt suk undslap Niklaus. ”Så du fortrækker at havde ondt? Jeg forstår.” sagde han, inden han rejste sig op, og tog fat om Timys halsbånd. Han vidste godt hvad han vil gøre mod Timy, og Timy vil ikke ku vise sig nøgen foran andre i noget tid efter det her. Men Nik var ligeglad med det. Han hev Timy med sig ned i kælderen hvor der var en hel masse udstyr. Det her skulle skam nok blive sjovt.
Han fik Timy over til en gabestok, som han spændte ham fast i. Nik smilede over det inden han gik væk lidt. Han skulle hente noget til Timy.
Han kom tilbage lidt efter med et pikbur. Han gik lidt ned i knæ ved siden af Timy, tog fat i hans pik, og fik buret på hans pik. Han låste det så Timy ikke selv vil kunne få det af igen. Ikke uden en nøgle som Niklaus havde, og den vil han ikke lade Timy få fat på. Buret forhindrede også pikken i at vokse. Nik rejste sig op igen, og slog et meget hårdt slag på Timys røv så den blev rød og man tydeligt kunne se Niks håndaftryk. ”Du vil få en masse slag, og så ser vi hvornår du har lært din lektie.”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 EmptySøn Nov 04, 2018 10:36 pm

Havde Timy vidst at den anden straf var smerte, havde han alligevel valgt at gøre det ved Nik fødder som han havde været blevet bedt om lige før. Ordene som kom fra Nik, fik Timy til at pive lidt, som Nik greb i hans halsbånd og tvang ham efter sig. Han gjorde ikke nogen modstand, han var ret klar over at lige nu var det nok ikke det bedste at gøre, han fulgte med ned til kælderen. Da de kom der ned prøvede Timy at kigge sig omkring for at se hvad det var for en kælder, han måtte indrømme at han ikke var helt tryk ved det han så.

Han havde ikke den store mulighed for modstand, da Nik trosalt var laaaangt stærkere end Timy selv og hurtigere. Han endte med at blive spændt fast i gabestokken. Selvom han havde forsøgte at undgå det, men det var ikke lykkes. Timy følte sig ret m eget som en svans lige nu, han havde ikke kunne undgå at blive spændt fast det var pinligt….

Timy havde ikke sagt noget, andet end et par ømme lyde og piven. Han kunne ikke se hvad der foregik bag ham eller omkring hans krop. Han kunne ikke se Nik som han stod,d det var ikke sjovt, for han vidste ikke hvor Nik var henne. Han hørte ham lidt efter igen og mærkede noget røre ved hans lem. Han kom med en øm lyd og lidt nydende indtil han fjernede sig fra hans lem igen og slog ham meget hårdt i røven. Han skreg af smerte og forskrækkelse, det var det værste lige nu for Timy, han havde på ingen måde mulighed for at forudse hvad Nik ville gøre. Han hørte ham igen tale, ” plz vil du ikke nok lade være” Sagde han bedende og prøvede at rykke på sig uden nogen form for nytte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 EmptySøn Nov 04, 2018 10:56 pm

Da Nik havde spændt Timy fast, og gav ham et slag over røven, hørte han det skrig der kom fra Timy af. Nik smilede over det, og hørte også Timy bede Nik om ikke at gøre dette her. Dog vil det ikke være en mulighed. ”Du fik chancen for at undgå det. Og når man er med mig, må man lære at jeg ikke lader en slippe fra ting. Med mindre jeg gir en anden mulighed. Men lige nu tror jeg du har godt af lidt smerte.” sagde han, og slog igen Timy hårdt i røven. Han vil gøre så han havde ondt i et par dage efter det her. ”Og du har vist heller ikke lært noget meget vigtigt min lille slave. Hvad man kalder mig.” sagde nik roligt, inden han lod sine negle rive ned over ryggen på Timy. Det vil med sikkerhed gøre ondt, for det efterlod endda mærker ned over hans ryg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 EmptySøn Nov 04, 2018 11:00 pm

Et sølle forsøg på at slippe for smerten, var dumpet ret meget faktisk. Han hørte godt hvad Nik sagde til ham og ja han havde nok ret. Han havde jo trosalt fået chancen men fravalgt den! Det kunne godt irritere Timy lidt at han ikke bare havde gjort det han havde fået af vide han skulle gøre. Slaget der igen ramte hans røv fik ham til at skrige, han var på ingen måde forberedt! Det var virkelig ikke sjovt at Timy ikke kunne være forberedt på de ting der skete lige nu, altså at han ikke kunne se det.

Som Nik sagde han ikke havde lært at tiltale ham rigtigt. Han mærkede neglene i hans ryg og hvordan han rev ham hårdt ned over ryggen. Han vred sig og pev prøvede at holde tårerne tilbage, det gjorde ondt og sveg ret meget. ” Undskyld Herre, undskyld Herre” Sagde han bedende mens han vred sig for at komme væk fra hans negle, selvom det ikke var muligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 EmptySøn Nov 04, 2018 11:17 pm

Som Nik rev Timy ned over ryggen, hørte han godt hvordan Timy sagde undskyld Herre lige nu, men det vil ikke hjælpe ham fri fra sin straf. Nik lod sine negle køre hele vejen ned ad ryggen, og ned over ballerne. Det blødte endda fra sårene af lige nu, men Nik kunne godt holde sig tilbage lige nu. Han slog igen Timy hårdt. ”Du slipper ikke inden du har meget ondt. Måske hvis du heldig vil jeg endda bruge dig bag efter.” sagde Nik roligt. Han fortsatte med at smække Timy til han var meget rød, og næppe vil ku sidde ned. Han stod og så på Timy, og gik over til hans hoved. ”Åben munden så meget du kan. Og mærker jeg dine tænder, vil du få flere slag, men på ryggen denne gang.” sagde Nik, inden han åbnede sine bukser, og fik sin pik frem. Han stak den i munden på Timy og begyndte at kneppe hans mund.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 EmptySøn Nov 04, 2018 11:25 pm

Smerterne var man på ingen måde i tvivl om var reelle, han vred sig af smerten fordi han ikke kunne stå stille. Det gjorde fucker ondt på ham! Han mærkede godt hvordan noget begyndte at løbe stille og roligt, det kunne kun være blod! For han havde jo ikke hældt noget ud over ham, han havde i hver fald ikke mærkede det, andet end hans negle som borede sig ned i hans ryg og ned over balderne. Men kunne på ingen måde være i tvivl om at det var smerte støn der kom fra ham og hvordan han langsomt begyndte at hulke. Hvert slag der ramte hans røv skreg han og hulkede højre, han var ikke til sådan noget smerte og det var smertefuldt, han kunne også mærke hvordan hans røv begyndte at brænde. Alt det Nik havde sagt, havde han ikke svaret på, han havde ikke været i stand til at svare på det. Tårerne var også allerede godt i gang med at løbe ned af hans kinder, han havde ikke kunne holde dem tilbage længere efter nummer 3 slag på hans røv.

Timy var slet ikke i tvivl om at han ikke ville komme til at kunne sidde ned de næste dage, hvordan skulle han lige forklare det, når han kom hjem? At det gjorde ondt når han sad ned. Det var ikke godt og vil kunne ende med at hans forældre ville finde ud af hvad der foregik. Da Nik stoppede med at slå ham, vred han stadigvæk sin krop ikke i nydelse men i smerte. Da Nik kom om til hans hoved, valgte han blot at åbne munden så meget han kunne uden at lukke den selvom Nik var stor og Timys mund jo ikke lige frem var den største, man kunne høre Timy gagge hver gang Nik kom i bund, han prøvede at flyttede hovedet men uden nogen form for held. Han kunne mærke savlen og væskerne løbe ned af hans underlæbe og hage sammen med tårerne der trillede fra hans øjne. Dog kunne Timy mærke hvordan han lem prøvede at vokse men ikke kunne, han havde fået noget på sit lem, så han ikke kunne, men vidste ikke hvad det var, det gjorde han prøvede at vride sit underliv for at få det af men kunne ikke. Han mærkede hvordan d et dunkede i hans lem fordi der ike var plads til at vokse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 EmptySøn Nov 04, 2018 11:38 pm

Det var tydeligt hvor ondt slagene gjorde på Timy, og han endda begyndte at græde over dem, men selv det fik ikke Nik til at stoppe. Ikke før han var færdig med at slå Timy hårdt.
Da han så endelig havde givet de slag som han syntes Timy fortjente, stod han nu ved Timys hoved. Timy var klog nok til at åbne munden med det samme, og Nik brugte hans mund. Det var tydeligt hvordan Timy gaggede hver gang Nik kom helt i bund, og at han prøvede at fjerne hovedet. Dog gav nik ham en lussing for det. ”Ikke prøv at flygt.” sagde han bare, og fortsatte med at kneppe Timys mund i noget tid, inden han så trak sig ud. Han gik nu om bag Timy og kørte sin pik hen over hullet. ”Ønsker du din herres store pik slave?” sagde han roligt, og blev ved med at pirre ved at køre sin pik over hullet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 EmptySøn Nov 04, 2018 11:44 pm

Timy mærkede lussingen og den ramte ret godt, det summede i hverfald i hans kind efter lussingen og at Timy havde været i gang igen med at tage ham i munden. Ordene om at han ikke skulle prøve at flygte fk ham til at holde hovedet helt stille, han prøvede ikke at kaste op, selvom følelsen kom flere gange men han ikke havde kunnet fordi Nik var nærmest helt ned i hans hals af og til.

Nik trak sig, det var rart. Han prøvede at få så meget af svalet ud af munden for at spytte det ud som Nik gik om bag ham, han mærkede Nik lem mod hans hul, hele hans røv var meget følsom og det var tydeligt at se på ham at den pirren han gjorde mod timys hul han kom også med nydende støn som han prøvede at skjule for Nik. Han blev sig i læben, overvejede om han skulle sige ja eller hvad han skulle sige. ” kan du ikke andet end det der” røg det ud af Timy i stedet for at sige ja eller nej til at ville ham op i sig, men hvis man havde erfaring, var det kommet fordi Timy var blevet pirrede af Nik til at han ikke tænkte over det han havde sagt fordi han ville have mere nydelse. Han prøvede at presse sin røv mod Nik, og med den ene ben løftede lidt og prøvede at få buret af, som han ikke vidste var et bur, men hans lem ville gerne vokse med kunne ikke, det prøvede Timy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 EmptyMan Nov 05, 2018 11:22 am

Efter Nik havde trukket sig ud af Timy, så han hvor meget at Timy savlede. Han smilede over det, men sagde intet og gjorde intet ved det. I stedet stillede han sig bag ved Timy. Nik hørte det støn som der kom fra Timy af da Nik lod sin pik køre hen over hans hul. ”Du behøver ikke skjule at du kan lide det som jeg gør imod dig.” sagde han inden han hørte det som Timy valgte at sige. Han stoppede med at bevæge sig over Timys hul, og et suk lød fra Nik af. Timy havde tydeligt lyst til at mærke Niks pik, det var tydeligt. Dog havde han spurgt om Nik ikke kunne gøre noget andet. Han fjernede sig fra Timy af. ”Jo det kan jeg. Lade dig stå her lige til i morgen.” lød det. ”Jeg lader dig ikke komme fri før i morgen. Det er alligevel også sent, så godnat.” sagde Nik, inden han begyndte at gå over mod trappen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 EmptyOns Nov 07, 2018 5:26 pm

Timy vred sig underlig i takt med nydelse der kom af det Nik gjorde ved ham, han havde regnet med at få meget mere nydelse nu han spurgte efter det. Men Niks ord var bare ikke lige det han havde regnet med! For det var ikke det han havde sagt. Han havde spurgt efter mere nydelse? Var det virkelig så svært at forstå at det var det han ville have?

” du må ikke gå” Sagde Timy bedende og prøvede at vride sig fri, men han kunne ikke, han var fanget og nu var Nik gået! Skulle han virkelig stå det her i flere timer? Det kunne han ikke mene! Han ville ikke, han rev i armene for at komme fri dog uden nogen form for held. Skulle han skrige? I håbet om at nogen ville høre ham? Eller skulle han bare stå og vente? Nik kunne jo ikke mene at han skulle stå her i flere timer? Måske det bare var en joke?

//Time spring – Solen er lige gået ned\\

Efter timer efter stod Timy stadigvæk låst fast, han havde ikke set Nik på noget tidspunkt siden han var gået, Timy var træt og sulten og trængte til noget at drikke. Hvorfor var Nik ikke kommet? Timy prøvede at vride og gnide sin ene hånd ud gennem det hul den var låst fast i, men uden held.
Han valgte at kalde på hjælp, måske der var nogen uden for huset som kunne hjælpe ham, og komme ham til undsætning. ” HJÆÆÆÆÆÆÆÆLP” råbte han alt han kunne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 EmptyFre Nov 09, 2018 5:57 pm

Efter Nik var stoppet, hørte han det som Timy sagde. At han ikke måtte gå. Jamen så måtte Timy havde ladet vær med at sige ’Kan du ikke andet end det der’, da det for nik lød som brok. Derfor havde Nik stoppet, som en straf for at være flabet. Nik gik oven på og ud på badeværelset. Han smed sit tøj, inden han gik over til bruseren for at tænde for det varme vand. Han stillede sig ind under det, og lod bare vandet løbe ned over hans nøgne krop. Måske burde han ha straffet Timy mere, ved at drive ham til vanvid? Ved at ha sat en butplug i ham, som kunne vibrere. Men nah, det vil han ku få i, i morgen.
Da Nik var færdig med sit bad, slukkede han for vandet og tørrede sig, inden han gik ind på sit værelse for at sove.

Nik sov hele dagen, lige til solen igen var gået ned, inden han vågnede. Han strakte sig og satte sig op. Kløede sig let i håret inden han rejste sig op, og gik over for at finde nogle underbukser at tage på. Han gik over mod døren som førte ned i kælderen, som han åbnede. Med det samme han åbnede den, hørte han Timy råbe efter hjælp. Nik lukkede hurtigt døren efter sig. Han havde fået lavet sin kælder lydtæt, så man ikke vil ku høre når hans slaver råbte efter hjælp, eller andet. Nik begyndte at gå ned af trappen, og lige over foran Timy, som han gav en lussing. ”Stille. Du larmer.” Han så truende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 EmptyMan Nov 12, 2018 8:36 pm

Timy havde været så opsat på at kalde på hjælp, for der måtte jo være nogen der kunne høre ham kalde. Han var træt efter at have stået som han havde gjort i flere timer, han vidste ikke engang om det var dag eller nat eller hvad klokken var, hvilket nok et sted var hans mindste bekymring. Han vidste ikke om hans forældre havde ringet eller skrevet, det plejede de at gøre når han ikke var hjemme, for at høre hvordan det gik og om han var okay, hvad nu hvis han ikke svarede dem? Ville de efterlyse ham? Ville han så nogen sinde blive lukket ud her fra? Ville Nik kunne finde på at udnytte hans forældre, ved at holde ham fanget? Timy havde haft mange timer til at tænke over disse ting. Derfor var han også blevet mega forskrækket som han fik en lussing af Nik og blev bedt om at være stille. Han havde ikke hørt ham komme ind i rummet, han så på ham og stoppede med at skrige, han sendte ham et bedende blik, han ville gerne fri af denne stilling, hans krop var tæt.

” vil du ikke nok løsne mig fri herre?” spurgte han stille og bedende, han vidste ikk om det virkede, men håbet var der. Det var jo ikke ligefrem en stilling der var særlig behagelig at stå i så mange timer, som han var overbevidst om at han havde gjort. ” Jeg vil gerne ha dig” Sagde han stille og så bedende på ham.

//sorry kort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 EmptyMan Nov 12, 2018 9:33 pm

Nik stod lige nu fora Timy, og så direkte på ham. Det var ikke svært at se hvor forskrækket Timy blev over slaget som han fik af Nik. Dog kom Timy ikke med nogle sure udbrød overhoved, men i stedet bedte om at komme fri, og tilmed kaldte Nik for herre. Nik smilede til ham ”Så min lille slave ønsker at komme fir hva? Og have mig? Sig mig en gang. På hvilken måde ønsker du mig?” Nik var yderst nysgerrig på at finde ud af, hvordan Timy ønskede ham.
Han havde stadig ikke sluppet Timy fri endnu, men overvejede det en smule. Han så på Timy, inden han fik ham løsnet op. ”På knæ slave.” sagde han, og så roligt på Timy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 EmptyMan Nov 12, 2018 9:40 pm

Lussingen havde gjort fucker ondt, han havde da pivet lidt men prøvede at holde det inde i sig, han skulle ikke se ham som en svans! Hvilket han var, men ikke ville indrømme det. Han så på ham med et virkelig bedende blik så godt han kunne, han var træt af at stå som han gjorde og ville gerne have lov at bevæge sig. Niks svar på hans spørgsmål kom han blot med endnu et spørgsmål. Timy var træt og ville bare gerne have lov til at slappe af, og havde derfor ved håbet om at stille spørgsmålet at Nik kunne give ham muligheden. Han så på ham med et bedende og lidt irriteret blik. ” Må du bestemme herre, jeg vil mærke det” Sagde han og ventede virkelig på at nik ville løsne ham. Da det skete rejste han sig og strakte kort sin krop, det var virkelig dejligt ikke at skulle stå som han havde gjort. At Nik så ville have ham ned på knæ, gjorde Timy ikke så meget imod, det var trosalt bedre end at stå som han havde gjort, da han satte sig ned fik han med den ene hånd ramt hans lem, hvor han mærket buret han havde for, han så ned på det og op på Nik, det har ville ikke blive nemt, der var jo ikke plads til at hans lem kunne vokse! Det var derfor det havde gjort så ondt efter Nik havde sat det på og hans lem var begyndt at vokse men ikke havde plads til at kunne gøre det.

” Hvorfor?” spurgte han og så på sit lem atter engang, hvad var han ude på? At torture Timy, ved at han ikke kunne blive stiv, hvad blev det næste? Det var ikke fair, dog valgte han ikke at prøve at tage det af, det turde han alligevel ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 EmptyTirs Dec 04, 2018 10:51 pm

Nik smilede over ham som han peb over lussingen, selvom han tydeligvis prøvede ikke at vise det havde gjort ondt. Selvom det var tydeligt at det gjorde.
Nik så det meget bedende blik som Timy nu kom med, og det var også tydeligt at se at han var træt. Han havde jo også stået sådan der i flere timer. Nik havde spurgt ham på hvilken måde Timy ønskede ham, og hans svar var Nik meget glad for. Han ønskede at Nik selv bestemte det. Det vil Timy nok i sidste ende fortryde kraftigt, men Nik sagde intet til ham. I stedet løsnede han ham bare op, så han kunne komme fri. Han så hvordan Timy med det samme rejste sig op for at strække sig. Heldigvis satte han sig dog på knæ som han blev bedt om.
Nik så hvordan Timy fik øje på pikburet, og nu så ud til at undersøge det. Han hørte Timy spørge hvorfor, og Nik smilede ondt til ham. ”Så vi har en smule styr på din pik. Så jeg bestemmer over den. Da den nu tilhøre mig jo, sammen med resten af dig også.” sagde Nik ondt. Nik tog fat om Timys hoved, og trak ham over til sig. Han så ned på Timy. ”Vær så en god dreng, og åben munden. Lad din Herre bruge den som han lyster.” han havde stadig et ondt smil om læberne, og så snart Timy vil åbne munden, vil Nik presse sin pik så langt ind, og ned i halsen på Timmy han overhoved kunne. Hvor han holdte den længe nok til at Timy vil få svært ved at få luft, inden Nik så bare vil kneppe hans mund.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 EmptyFre Dec 07, 2018 8:59 pm

At Timy havde sagt at Nik måtte gøre hvad han ville med ham eller rettere at han selv bestemte hvad han ville gøre ved Timy, var nok ikke noget han ville indrømme, var det smarteste der var at sige. Men alligevel lod han være med at gøre modstand eller sige noget videre. Efter at have strækket sig og sat sig ned på knæ, var det faktisk en rar følelse at sidde ned, for hans ben trængte til at hvile sig. Han så op på Nik som han valgte at tale til ham, fortælle om pikburet. Han var ikke glad for det, det eneste han nu kunne var at pisse? Hvis han da overhovedet kunne det?? Han fnys blot af Nik og valgte at kigge væk fra ham og væk fra sin egen krop.

Taget som Nik tog i hans hoved, fik ham til at pive, for det rev i hårene på hans hoved, han havde svært ved at gøre andet end at følge efter Nik til han sad så tæt på Nik at hans næse rørte ved hans underliv. Ordnerne som kom ud af Nik mund, var Timy tæt på at mod sige, men som han blev holdt helt tæt på Nik turde han ikke gøre andet end at åbne munden og modtage hans lem. Som han pressede sig helt ned i halsen på Timy var tydeligt ikke noget han kunne lide, der komme gaglyde og tydeligt at brækrefleksen blev aktiveret, han prøvede at fjerne sig fra Nik men følelsen af blot af blive endnu mere kvalt fik ham til at stoppe forsøget. Timy fik ingen mulighed for at få luft ordentligt efter at han følte han var ved at blive kvalt før Nik kneppede hans mund og hals, hvornår den kom helt ned i halsen hver gang, fik tårerne til at trille ned af Timys kinder. Han lagde sine hænder på Niks hofter for at give tegn til at han gerne ville have lov at få vejret. Lydene der kom fra ham var tydelig tegn på at han havde svært ved at få luft og følte sig kvalt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 EmptyTirs Dec 11, 2018 9:49 am

Da Nik greb fat om Timys hoved, hørte han det piv der kom fra Timy af. Det var tydeligt at han ikke var tilfreds med det som der skete lige nu, men alligevel åbnede han munden, så Nik nu kunne bruge den. Nik var yderst tilfreds med det, og begyndte nu at bruge Timys mund som han ønskede det. Fuldkommen ligeglad med, at Timy ingen luft kunne få imens det skete. Nik så godt tårene som kom frem hos Timy, men ignorerede dem, og fortsatte med at misbruge hans mund. Han fortsatte i lang tid, men kom ikke i munden på Timy. I stedet trak han sig ud, og valgte at køre sin pik rundt i ansigtet på Timy for at ydmyge ham en smule. ”Hvad er du?” spurgte han, og så lige ned på Timy for at få et svar på spørgsmålet. Nu måtte de se om Timy havde lært noget som helst, eller ikke. Nik var i sidste ende ligeglad med hvad Timy sagde. Var det forkert vil han blot få en straf for det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 EmptyTirs Dec 11, 2018 9:39 pm

Mens Nik forsatte med at bruge Timy’s mund som han ville, prøvede Timy et par få gange mere at trække sig væk, men kunne ike, det var bare som om at Nik valgte at presse sig længere ned i halsen på ham. Tårerne løb hurtigere og hurtigere og angsten var at spotte i hans øjne, han var virkelig bange for at blive kvalt. Først da Nik trak sig ud af ham flyttede ham hovedet væk fra ham og havde savl ned af hagen og hostede for at få vejret, han havde følelsen af at skulle kaste op men det var som om der ikke kom noget. Han nåede bare ikke at få vejret ordentligt før Nik, begyndte at køre sin pik rundt i hans ansigt, det var virkelig ulækkert. Han lukkede øjnene og prøvede at dreje hovedet, uden mulighed på grund af hans greb i hans hår. Det var virkelig ikke rart og virkelig ydmygende for Timy, det var så tydeligt. Han sagde heller ikke noget, kiggede bare bedende op på Nik. ” Din slave Herre” Sagde han og så op på ham. ” Jeg tænkte på noget?” Sagde han stille, han ville lige nu trække så meget tid som muligt inden Nik ville gøre sit næste skridt. ”Hvis jeg skal være din slave har et krav” sagde han og så op på ham, det var som om det ydmygede og bange blik forsvandt. Uden at tænke over det rejste han sige op prikkede Nik på brystkassen en anelse for modigt. ” Så skal jeg bo her, men stadigvæk passe min skole, du skal ikke skjule jeg din slave, heller ikke når der er andre! Dog skal det ikke være aaaaalt for oplagt. Forstået?” Sagde han og trådte et par skridt tilbage for at holde afstand til ham. Det var som om der var kommet en masse modighed i ham. Men Timy havde lagt en plan inden i hovedet, han skulle få Nik til at tro at Timy var med på det her, og så skulle han bare finde en lejlighed til efterfølgende at komme ud af det, ved at han ikke mente det for alvor.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 EmptyTirs Dec 11, 2018 10:17 pm

Nik var ligeglad med Timy fik tåre i øjnene, og han så hvor panisk Timy blev over ikke helt at kunne få nok luft. Så snart Nik trak sig ud, hostede Timy som om han var ved at brække sig, men Nik var ligeglad med det. Han fornemmede dog Timy ikk brød sig om dette, og smilede over det. Hørte han sagde, at han var Niks slave. Det kunne Nik meget godt lide at høre. Dog blev Timy modig, og sagde han havde et krav, og Nik var ikke tilfreds over de ord. Dog lod han alligevel Timy snakke ud inden han sagde eller gjorde noget. Hans krav fik Nik til at smile. Egentlig havde Nik tænkt sig at lade Timy gå i skole selv uden det her, men han kunne nu meget godt lide forslaget. ”Okay du er nu min slave, og jeg skal med glæde gøre så alle kan se det.” lød det fra Nik af. Han fandt et navneskilt, som han klikkede i halsbåndet på Timy, hvor der stod ’slave’. ”Bevis for mig du ønsker at blive.” sagde Nik roligt, og gik over til en skuffe hvor han fandt en stor dildo som han satte på gulvet. ”Sut den så dybt du kan og gør den våd. Når den er våd nok, sæt dig på den. Klare du det, lader jeg dig slippe for en straf.” sagde han roligt, og så på Timy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 EmptyTirs Dec 11, 2018 10:25 pm

Timy var alt for modig, det kunne han godt selv fornemme, for han var bange for hvad dette vil betyde for ham. Han så på Timy da han satte en navneskilt i halsbåndet på ham, kunne ikke selv se ned på skiltet og se hvad der stod på den, han kunne jo ikke ligefrem vende hovedet så meget at han kunne se ned på sin hals. Han kunne ikke trække håndbåndet nok ud så han kunne se det, han forsøgte det men opgav. Det gjorde han usikker og nervøs. Frygt begyndte langsomt at stige i ham, han vidste ikke hvor han skulle kigge hen eller hvad skal skulle gøre af sig selv. Han kiggede på Nik med frygten lysende ud af øjnene. Ordene som Nik kom med ” bevis det for mig” han vidste ikke hvordan Nik havde tænkt sig at han skulle gøre det. Han fulgte ham med øjnene, han så godt hvad han fandt frem. Han rystede på hovedet til en start, det var jo ikke det der var meningen med den her plan, han havde håbede at lade Timy gå for nu, men ja det skete ikke. Han så på ham med et bestemt blik, inden han satte sig ned på gulvet på knæ bøjede sig forover og gav den et blowjob, han var ikke særlig god til det, men den blev da mere og mere våd. Han kiggede bange op på Nik, frygten var så tydelig. Han vidste ikke om den var våd nok, før han satte sig på knæ med den i mellem sig inden han langsomt forsøgte at glide ned over den. Det gjorde ondt, den var stor ” jeg vil ikke” pev han og fortryd alt dette. Han vidste at hans plan ville mislykkes, han så bedende på Nik mens han stadigvæk forsøgte at glide ned over den. Det var tydeligt den var for stor til ham, selvom han forsatte med at prøve, han var trosalt reeet stram.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)   Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX) - Page 2 EmptyTirs Dec 11, 2018 10:49 pm

Nik så på Timy, som tydeligt var i frygt lige nu. Dog gjorde han alligevel det som Nik bad ham om. Eller rettere sagt prøvede på det, hvilket var fint nok. Dog skulle han klare det hele vejen igennem for ikke at få en straf. Nik hørte godt han sagde han ikke vil, men det ville Nik skide på. ”Du forslog det selv slave. Så kom så, eller du vil fortryde det ufatteligt meget.” han smilede ondt til Timy, og vil tvinge ham i en lyserød kjole, og få ham til at tage hjem til sine forældre og hente sine ting sådan.
Tilbage til toppen Go down
 
Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Hvorfor er jeg overhovedet her ? - XXX - Niklaus
» This is my death wish - Niklaus xXx
» voldsom storm, hvorfor lige nu ?- Roman
» Who do you you think you are? (XXX)-Niklaus
» What are you doing? - Niklaus

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Det sydlige Aston :: Bolig området, middel klassen-
Gå til: