Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Chasing The Devil’s Tail - Monique

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Chasing The Devil’s Tail - Monique Empty
IndlægEmne: Chasing The Devil’s Tail - Monique   Chasing The Devil’s Tail - Monique EmptyLør Dec 05, 2015 11:23 am

Sted: Natklubben Philotes.
Tid: Nat.
Omgivelser: Fyldt klub, med en masse fuldefolk.
Vejr: Udenfor sneer det og er kølligt.
Påklædning, klik her
@Monique


Mange havde overraskende nok skjult sig herinde på denne søndag aften. De fleste bestilte juleøller, og julemusikken bankede ud af højtalerne på næsten højeste volume. Al stemning var egentlig også meget god. Folk var glade og ingen lagde mærke til hun var her som sådan. De havde fået for meget at drikke til at se forskel på Carmen og hende. Så om det var dronningen eller alfaen vidste ingen. Ikke lige nu i hvert fald. Så hun nød usynligheden lidt endnu. Til et par mænd ind barske typer var tydeligt. Alycia lod mærke til dem, men lod hver med at kigge på dem - for måske vidste de så hun ikke ønskede deres selskab? Men uheldigt nok kom de over til hende og satte sig på hver deres side af hende. I et lille øjeblik gik hun vel i panik, hun frøs fast. Et falsk smil smed sig ned over hendes læber, da den ene placerede sin hånd ved hendes inderlår, og den anden lagde hånden om hende. Hendes hjerte bankede afsted som et jagtet rovdyr - hvorfor var hun ikke Carmen? Hvorfor kunne hun intet gøre, hun følte hun ikke kunne sige noget som var hendes læber syet sammen. Let lagde hun sin hånd ovenpå den mands hånd ved hendes får at få ham til at rykke den væk. Selvfølgelig tog den fulde knægt det forkert og lod sin hånd glide indunder hendes kjole. I det ene sekund hun fik taget modet til sig om at rejse sig fra stolen, holdt den anden hende tilbage.

Alycia var nervøs, og hun prøvede virkelig at få sagt noget. Det lykkedes hende også til sidst. "Fjern venligst deres hånd." Selv i sådanne situationer var hun alt for sød, og sådan var hun bare. De lod let, og ham der holdt om hende lod hans hænder berører hendes bryst let, hvilket fik det til at glide igennem hende som en stor ubehagelig følelse i kroppen. Stop. Hviskede hun og lukkede øjnene hårdt sammen. Det kunne kun blive værre herfra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Chasing The Devil’s Tail - Monique Empty
IndlægEmne: Sv: Chasing The Devil’s Tail - Monique   Chasing The Devil’s Tail - Monique EmptyLør Dec 05, 2015 11:50 am

Outfit:!Click me!

Monique hørte ordet stop helt over fra baren, for et menneske ville det ikke ha' været mere end en hvisken, men nu var hun jo heller ikke ligefrem et menneske. Hun satte sit glas for munden og tømte det til sidste dråbe før hun satte det fra sig på disken. Hun blinkede til bartenderen og forsvandt ind i menneskemængden. Hun dukkede op på den anden side af det store hav af halv eller helt snalrede folk, dér fik hun øje på en mørkhåret kvinde, hun sad mellem to store mænd og så meget utilpas ud. "Jeg ville sværge på at jeg hørte et 'Stop' fra hende" sagde hun og på dro sig dermed en af de store gorillaers opmærksomhed, det var rimeligt tydeligt at de ikke ville forstyres. *Stakkels pigebarn* tænkte hun. Goriallaen hvis opmærksomhed nu var på hende selv, begynde langsomt at rejse sig, samtidig med at han gav hende elevatorblikket. "Bland dig uden om dukkebarn, med mindre du vil være med?" hans ene hånd lagde sig om hendes talje og hun var lige ved at få kvalme, han stank langt væk af alkohol "Ellers tak" svarede hun og tog fat i hans skulder hvor hun klemte til. Det var ikke nok til at rigtigt skade ham, men det ville nok efterlade et mærke. Han slap hende og gav et overrasket grynt fra sif *Så han er ikke en gorilla, men en gris. Godt at vide* Hun gik over til den anden der stadig havde travlt med at gramse på den mørkhårede skønhed der sad med lukkede øjne. Hun rømmede sig for at få hans opmærksomhed, det virkede ikke. Hun lænede sig ned og tvang ham til at kikke på sig med en hånd under hans hage. Hun gav ham et sukkersødt smil, der varede i et par sekunder, hvorefter det blev skiftet ud med røde øjne og hugtænder. Han fik pludseligt så travlt med at komme væk fra hende, at han snublede over sine egne fødder og væltede så lang han var med ansigtet ned mod gulvet, og [/color]Monique var rimelig sikker på at hun hørte hans næse brække... Hun vendte opmærksomheden mod den unge kvinde "Er du okay?" spurgte hun. Hun var lettere bekymret for hende da hun selv havde været ude for noget ligene en gang. 
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Chasing The Devil’s Tail - Monique Empty
IndlægEmne: Sv: Chasing The Devil’s Tail - Monique   Chasing The Devil’s Tail - Monique EmptyLør Dec 05, 2015 3:32 pm

En stemme blandede sig og ikke fordi, at Alycia havde noget i mod det. Tvært imod det fik hende til at føle en sten lettede fra hendes hjerte. Den ene fjernede sig fra hende og den kære kønne unge dame tog sig hjerteligt af dem begge to. Så snart deres beskidte hænder endelig var væk fra hendes krop åndede hun lettet ud. Alycia så på pigen med et taknemligt blik i øjnene. Jeg klare mig. Det kunne have været meget værre. Men utroligt mænd aldrig bliver klogere." Svarede hun og kørte en hånd igennem sit hår. Let sank hun en klump. "MEn mange tak, jeg tør ikke være tænkt på, hvad der kunne være sket hvis du ikke havde været her. Der så mange som ser sådanne ting, og er alt for kujonagtige til at hjælpe. Det rart ikke alle er sådan." Let vippede hun hovedet på skrå imens hun betragtede sin rednings kvinde. Nok var hun blot en fe, og man ville nok tænke hun ikke særlig intelligent - medmindre man gik på akademiet og havde set hende som hjælpelære i kemi timerne, hvor hun tit havde mere ret en selve læreren. Det var en anden historie til en anden tid. Hun lignede en uskyldig lille prinsesse, og det var hun måske også.

Det sveg lidt på hendes skulder. Så naturligvis flyttede hun sin hånd op, og kiggede på hendes fingre der var blod. idioten havde haft sat neglene hårdt ned i hendes skulder. Alycia kiggede på kvinden, hvorpå hun gav hende et lille nik til at komme med sig. Alycia gik ud på toilettet og flyttede håret væk fra siden af nakken, hvor blodet stille trillerede ud.
"Jeg gør ikke det her for hvem som helst, men jeg synes du skal tage en slurk. Som belønning, bare rolig. Det ikke fordi jeg synes det gør ondt." Faktisk nød hun følelsen af det. Selvfølgelig kun hvis kvinden takkede ja til tilbudet. Nu var der allerede hul alligevel, så kunne hun ligeså godt tage en bid af det søde fe blod der pumpede rundt i hendes årer. "Men først må jeg vide min redningskvindes navn, hvis jeg må selvfølgelig.. jeg er Alycia."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Chasing The Devil’s Tail - Monique Empty
IndlægEmne: Sv: Chasing The Devil’s Tail - Monique   Chasing The Devil’s Tail - Monique EmptyLør Dec 05, 2015 4:04 pm

Monique blev en smule overrasket over tilbuddet, *Hvordan vidste hun det?* hun kikkede nærmere på kvinden, eller Alycia som hun jo hed, og opdagede at hun havde set hende før; hun var hjælpelærer i kemi på skolen. At hun ikke havde opdaget det noget før, var lidt pinligt, men så igen hun var jo ny og havde kun haft kemi to gange, man kunne vel ikke forvendte at hun kunne huske alt og alle efter to timer, kunne man? "Mit navn er Monique" svarede hun roligt. Hendes opmærksomhed var rettet mod Alycia's øjne og ikke mod blodet, hun var for gammel til at lade tørsten styre sig, men hun kunne stadig mærke sine hugtænder stikke let mod underlæben. "Hvis du ikke har noget i mod det" det var ikke fordi hun var udhungret, faktisk havde hun drukket inden hun kom som en form for sikkerhedsforanstaltning. Men tørsten forsvandt aldrig helt, den var der altid. Hun trådte et skridt tættere på og lagde hænderne på hver sin side af såret. Forsigtigt satte hun tænderne i de allerede åbne sår. Væsken var sød, sødere end et menneskes ville være, hun måtte være noget andet, det eneste folkefærd med så sødt blod Monique kunne komme i tanke om var feerne. Monique havde lært for mange år siden hvad formeget fe blod på en gang gjorde ved folk som hende, derfor fyldte hun kun munden én gang før hun trak sig væk og gav slip. "Tak" mumlede hun mens hun tørrede hvad end af blodraster der nu måtte være væk fra munden "Du er en fe, er du ikke?" spurgte hun nysgerrigt; det var længesiden hun havde snakket med en fe, måske halvtreds- tres- år. Selv om der var feer på akademiet, havde hun ikke talt med dem, kun lagt mærke til dem.   
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Chasing The Devil’s Tail - Monique Empty
IndlægEmne: Sv: Chasing The Devil’s Tail - Monique   Chasing The Devil’s Tail - Monique EmptyLør Dec 05, 2015 4:20 pm

Tænderne borrede sig ind i nakken på hende, det gav hende en nydende følelse. Let lukkede hun øjnene til tænderne trak sig fri igen. Alycia tog noget papir og holdt det imod såret for at stoppe blødningen. "Det var skam så lidt." Svarede hun og smed papiret ud bagefter. Hun havde en evne indenfor blodets kontrol, så at få det til at stoppe med at trille ud var intet problem for hende. Alycia rettede opmærksomheden fuldt imod Monique igen, og nikkede.
"Jo det er jeg. Svarede hun med et skævt smil. Feer var heller ikke dem man så flest af. Mange vidste ikke, hvordan de skulle genkende dem på andet end deres søde duft. Alycia lod sine mørkebrune lokker glide henover skuldern igen så man ikke så såret. Så rettede hun en smule mere på håret inden hun satte sig op på vaskens bordplade. Hun klappede to gange på pladsen ved siden af hende.
"Toilet snakke er altid meget hyggeligere." Smilede hun skævt med et lille grin. Alycia var en meget positiv og glad ung dame - det var ingen hemmelighed. Og hun elskede at lære folk at kende, hvis hun fandt dem interessante. Dog vidste Alycia også, at det ikke var alle der gad sidde og snakke med hende - snakke om deres fortid. Så hun gjorde altid noget andet.
"Så, hvad fortrækker du mest. At være her i Gaia, eller Moonlight Falls? Personligt kan jeg bedst lide Gaia, der bliver jeg ikke altid brugt som blodbank når folk ser muligheden... måske burde jeg begynde at blive bedre til at sige fra, eller så skulle jeg bare låse mig inde på mit værelse? Der er mange muligheder." Alycia lo mildt af sig selv, hun skabte en rolig og betryggende stemning - et af hendes talenter. Carmen hendes tvilling var mere vred i det og Alycia mere glad. Sådan var det bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Chasing The Devil’s Tail - Monique Empty
IndlægEmne: Sv: Chasing The Devil’s Tail - Monique   Chasing The Devil’s Tail - Monique EmptyLør Dec 05, 2015 5:10 pm

Monique gik hen ved siden af Alycia, men hoppede op og satte sig på boret med vasken, med rykken ind mod spejlet. Måske var hun gammel, men hun var kunne stadig være utroligt barnlig "Jeg har ikke været i Moonlight Falls endnu, jeg er lige kommet her til fra Italien" smilede hun. Normalt holdte hun sig for sig selv, og brød sig ikke meget om at tale med fremmede der var noget ved Alycia der fik hende til at føle sig godt tilpas, så hun kunne ikke se hvorfor hun ikke skulle falde i snak med hende. Da hun foreslog at hun bare kunne låse sig inde på sit værelse, begyndte Monique at grine let, det havde hun skam også selv overvejet mange gange, hun havde faktisk gjort det en en længere periode, men det var hurtigt blevet så kedeligt at hun havde været ved at blive sindssyg "Tro mig det meget hurtigt meget kedeligt, men måske hvis du har et biblotek og en biograf på dit værelse kunne du holde det ud længere end jeg gjorde." At gemme sig på sit værelse havde ikke gjort andet for Monique end at tage en måneds tid af den evighed hun var bestemt til at leve.

Hun sad bare og så på mens Alycia rengjorde sit sår "Er der ikke noget jeg kan hjælpe med?" hun brød sig ikke synderligt meget om bare at sidde og kikke på, en vane hun havde udviklet under den franske revolution. Hun havde for vane altid at vende tilbage til Frankrig, uanset hvor meget forsøgte at holde sig væk, det var næsten som om hun blev hevet tilbage efter længere perioder væk. Og uanset hvormeget hun prøvede at lægge den bag sig, blev hendes franske accent ved med at poppe op igen og igen, så tilsidst gav hun bare op, de fleste kunne også godt lide hendes franske accent.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Chasing The Devil’s Tail - Monique Empty
IndlægEmne: Sv: Chasing The Devil’s Tail - Monique   Chasing The Devil’s Tail - Monique Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Chasing The Devil’s Tail - Monique
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Chasing the Devil's Tail
» Oh, speak of the devil and the devil will come
» Yes that is my tail! And yes, it is gorgeous - Luca
» The Devil You Know
» Devil you Don't [cw]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum :: Natklubben, Philotes-
Gå til: