Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Not as sneaky as I hoped.... - Lucifer Darch

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Not as sneaky as I hoped.... - Lucifer Darch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Not as sneaky as I hoped.... - Lucifer Darch   Not as sneaky as I hoped.... - Lucifer Darch - Page 2 EmptyTirs Dec 12, 2017 4:36 pm

Om han var glad? Både og, men det var ikke noget man kunne se på ham. De var dog nåede døren til hendes værelse, og som hun lagde hånden på håndtaget foldede han hænderne bag ryggen. ”Goodnight miss..” svarede han blot. Da hun var gået ind på værelset og havde lukkede døren, vendte han om på hælen og marcherede ned ad gangen hvor de netop var kommet fra. Det kunne godt være hun havde tænkt sig at snige sig ud igen, det var der en stor chance for med hendes personlighed, men det var ikke hans hovedpine. Fangede han hende igen, ville hun få endnu en advarsel og blive eskorteret tilbage til hendes værelse igen, hvis ikke han fangede hende – eller en anden gjorde – var hun vel bare heldig og slap af sted med det. Sådan var verden. Snart var han udenfor igen, og indtog sin position relativt hurtigt i nærheden af skoven igen.

///OUT
Tilbage til toppen Go down
 
Not as sneaky as I hoped.... - Lucifer Darch
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
»  Let's visit grandfather - Lucifer Darch
» Don't smile like that to me! - Merri og Lucifer Darch
» Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch
» I hoped to see you agian ~ Gabriel
» I'm here to help - Juliet Darch

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: V :: Skoven omkring Akademiet-
Gå til: