Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch Empty
IndlægEmne: Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch   Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch EmptyLør Nov 25, 2017 3:38 pm

Dag : Fredag
Tid : 09.00om formiddagen
Sted : Moonlight falls torvet (dog starter tråden hjemme hos Belial og Juliet, og efter  følgende forsætter på torvet )
Vejr : solskin, dog ikke særlig varmt
Omgivelser : Der er et par stykker, mest unge menneske og ældre mennesker
Tag : @Lucifer Darch – Solomon (NPC)

Det havde været nogen lidt hårde dag for Juliet, da hun havde været virkelig dårlig, sådan rigtigt, med opkast og kvalme. Belial havde fået over talt hende et par dage forinden at tage en graviditets test, og den havde været positivt!  De havde snakket om at få et barn mere, men havde ikke planlagt det. Hun havde fået en tid hos lægen, dagen efter testen, hvor hun havde fået lavet nogen prøver for at være sikker på om hun var gravid! Selvom hun ikke rigtigt var i tvivl, for hun kendte symptomerne og hun havde allerede nogen af dem, ikke i virkelig voldsgrad men lidt

Dagen var så endelig kommet, hun skulle til lægen, for at få svar på prøverne, hun var virkelig nervøs. For Belial og Juliet ville gerne have et barn mere, og Juliet vidste at Belial havde snakket med Lucifer om det her med at være gravid.  Juliet havde aftalt med Lucifer at han skulle tage med hende til lægen sammen med Solomon.  Der var en god grund til at hun havde taget ham med! Lucifer var verdens bedste svigerfar, og ikke mindst verdens bedste farfar til hendes søn og nu kommende!

Hun ville overraske sin svigerfar med at hun var gravid og derfor skulle han med til lægen, han skulle ikk med ind lige med det samme, først skulle hun være sikker på det, og så ville hun hente Lucifer og Solomon og lade lægen fortælle dem, den gode nyhed. Det eneste Lucifer vidst var at han skulle tage med til lægen for at holde øje med Solomon, mere vidste han ikke. Hvis det de prøver hun havde fået lavet var positive, hun havde en del planer for dagen sammen med Lucifer og Solomon., men nu måtte de se.

Juliet stod nede på parkerings pladsen, og ventede sammen med Solomon, Lucifer ville komme og hente dem, da Belial havde bilen og Juliets bil var på værksted for at få vinterdæk på bilen. Solomon anede intet! Og han skulle heller ikke vide noget om det før de kom ned til lægen og Juliet var sikker på at det var fordi hun var gravid. Hun troede på hun var det, for testen var positiv, men man kunne aldrig vide, sådan en kunne også vise forkert. Juliet var virkelig nervøs, men på den gode måde!  Solomon hoppede rundt og legede med den bamse han havde taget med sig.

En bil kom rundt om hjørnet,  Solomon genkendt den med det samme og var på vej ud på vejen, Juliet nåede lige at gribe fat i ham ” Solomon du skal blive her, man må ikke gå ud på vejen” sagde hun og smilede til ham, mens hun holde lidt ham. ” det min farfar bil” sagde han mega glad og hoppede op og ned. Indtil bilen holde stille ved dem. Solomon kom ud af hans mors greb i hans jakke og han løb over til døren hvor Lucifer sad og prøvede at åbne den. ” Solomon pas på!” sagde hun bestemt. Hun smilede til Lucifer som han kom ud af bilen, Solomon hoppede op og ned for at blive løftet op. ” min farfar” sagde han og smilede og hele ansigtet. ” Hey Svigerfar, dejligt at  se dig, og at du ville køre os” sagde hun og smilede til ham og gav ham et kram. ” Belial har lovet mig at du har fri hele dagen? , jeg har nogen planer for os” Sagde hun og smilede. ” Jeg går lige i kælderen og henter Solomon klapvogn” sagde hun og smilede, det var ikke sådan en klapvogn til de mindre børn, men til de lidt større, ikke at Solomon brugte den så tit, men når de skulle gå langt og længe var det rart at have den med til når han blev træt i benene eller bare træt og skulle hvile. ” min mor syg, hun ikke ha det godt” sagde Solomon til sin farfar, efter Juliet var gået for at hente klapvognen.

Der gik lige lidt tid før hun kom tilbage med klapvognen for at få den med. Hun smilede og sagde ” Jeg kan se Belial var forbi dig tidligt i morges med Solomon autostol” sagde hun og smilede og pegede ind i  bilen. Hun fik åbnet bagagerummet og klappede klapvognen sammen og fik den ind og lukkede efter sig. Hun måtte kort støtte sig til bilen, da hun blev svimmel kort. Hun smilede og så at Solomon var kommet i sin autostol og de var klar til at køre. Juliet fik sat sig ind i bilen og smilede. ” jeg tror jeg er blevet syg” sagde hun og så på Lucifer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch Empty
IndlægEmne: Sv: Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch   Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch EmptySøn Nov 26, 2017 4:03 pm

Tidligt den morgen var Belial dukkede op ved huset med Solomons autostol som var blevet flyttet over i Lucifers store bil. Han havde sikret den godt og snakkede kort med sin søn inden denne var kørt på arbejde. Lucifer havde selv en del at se til i huset, men ellers ikke så meget andet. Dagen skulle gå på tid sammen med sit barnebarn og sin svigerinde, der vidst var småsyg og havde tid hos lægen. Belial havde forsikrede ham om at det ikke var alvorligt, men at han bare lige skulle holde øje med Solomon mens moren var ind og blive undersøgt. Det generet ikke Lucifer det mindste at træde til og gie en hånd, og Juliet var som en datter for ham, så det gjorde han gerne.

Turen var dermed gået til lejlighedskomplekset hvor parret boet. Han havde allerede snakkede med Juliet over telefonen og fortalt hende han var kørt, og kort efter havde han ringede og fortalt hende han ville være hos hende om fem minutter. De var i god tid, men han ville ikke have de gik ud og ventede i kulden, han ville ikke risikere at Solomon blev syg også.

Lidt efter kørte Lucifer ind på den vej hvor parret boede, og han spottede straks mor og søn der stod og ventede. Farten blev sat ned, især da knægten opdagede ham og nær var løbet ud af sin mors greb. Han stoppede bilen, og havde kun lige trukket håndbremsen da knægten slap ud af sin mors greb og kom hen mod ham. Han skyndte sig ud af bilen og samlede drengen op. "Hej mester, du må ikke løbe fra mor på den måde vel? Se.. der kommer biler, og hvis de ikke ser dig, kan du komme noget til. Det vil vi ikke have, vel?" prøvede han at forklare den lille dreng mens han kyssede ham på hovedet. Derpå vendte han sit blik mod Juliet og smilede varmt til hende. "Hej min ven" hilste han varmt og omsorgsfuldt. "Intet problem, lige hvad I har brug for. Og det er dejligt at se dig også.." svarede han med et skævt smil.

"Jeg har fri hele dagen ja, så vi kan hygge os ligeså tosset I vil!" svarede han og smilede til Solomon. "Helt i orden, jeg putter ham i autostolen i mens" svarede han derpå. Så mens hun smuttede efter klapvognen, blev Solomon sat i autostolen og spændt forsvarligt fast så han ikke skulle komme noget til hvis der skulle ske noget. Ikke at Lucifer nogensinde havde været ude for en ulykke, men han tog sgu ingen chancer med børn i bilen. Juliet hørte ligeledes ind under den kategori.

Kort efter var hun tilbage, og han åbnede bagagerummet for hende og hjalp hende med klapvognen. "Ja vi snakkede kort sammen" blev hans kommentar som hun nævnte autostolen. Derpå kunne de begge sætte sig ind i bilen. "Husk sikkerhedsselen" formanede han hende om, inden han selv spændte sig fast, hendes bemærkning fik ham til vende blikket mod hende. Hans hoved gled på sned, og han lænede sig frem mod hende og snussede kort ind, inden han satte sig tilrette igen og kørte ude på vejen. "Mhm.. det kan man vidst godt kalde det" svarede han med et skævt smil. Hun var nok syg, sikkert med kvalme.. og den svimmelhed hun havde udvist var også et godt tegn, hun duftede sgu af hormoner og graviditet, og nu hvor han spidsede ørerne, kunne han sgu høre det liv hun bar rundt på. Glæden måtte dog kvæles, han vidste intet før hun selv gjorde trods alt, og han ville ikke tage den glæde fra hende. "Så, til lægen først, ikke?" spurgte han. Han vidste hvor hendes læge lå, primært fordi han havde været der før, så han havde allerede kursen i den retning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch Empty
IndlægEmne: Sv: Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch   Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch EmptySøn Nov 26, 2017 9:04 pm

Selvom Lucifer var Belial far, og hendes svigerfar. Så, så hun ham lidt som den fædre rolle hun ikke længere selv havde. Hun snakkede aldrig om hendes forældre, mest fordi hun stadigvæk skammede sig over at hun ikke havde brugt mere tid sammen med dem inden de blev slået ihjel. Hun havde heller ikke været der på kirkegården, selvom hun betalte for at deres sten var der og deres grav med passet. En dag kom det, og så besøgte hun dem, men ikke før hun selv var klar! Lucifer var verdens bedste svigerfar! Hun kunne virkelig ikke ønske sig en bedre svigerfar til sit barn og snart til sine børn!

Solomon grinte som Lucifer samlede ham op, han hørte godt hvad Lucifer sagde og nikkede stille, ” jeg er suuuppppermand” sagde han og grinte og slog ud med armene, da Lucifer valgte at kysse ham på hovedet, kyssede Solomon Lucifer på kinden. ” Jeg sætter virkelig pris på det Lucifer, det betyder virkelig meget for os” sagde hun og smilede til ham. Juliet nikkede ” Det lyder virkelig dejligt, det vil jeg glæde mig til, tror jeg også Solomon gør” sagde hun og smilede. ” farfar, mor ha ondt i sin mave” sagde han mens Lucifer satte ham i autostolen, da Solomon fik en større Autostol for lidt ældre børn, havde han ikke været nem at få ham til at sidde i den uden protest, men nu var der ingen ting.

Juliet var kommet tilbage med klapvognen og de sammen fik den ind i bagagerummet. Hvor efter hun satte sig i bilen og to selen på. Selvom hun var gravid, brugte hun sele, hun ville ikke risikere at miste livet eller babyen, og det kunne gøre virkelig meget mere skade ikke at have selen på end det ville hvis hun havde selen på! Juliet smilede, og sagde ikke rigtigt noget til nogen af dem, da hun blev køresyg. ” Yes vi skal til lægen først” sagde hun og smilede. Hun svarede ikke på den kommentar om at man vidst godt kunne kalde det, det.

Da de endelig nåede ned til lægen og gik ind, var der heldigvis ikke særlig mange i venterummet. Solomon smuttede hurtigt over til legetøjet der stod over i det ene hjørne mens Juliet blev trykket ind at hun var kommet. Juliet satte sig på en af stolene tæt på hvor Solomon, hun så på Lucifer. Hun sagde ikke så meget, for hun var virkelig nervøs og usikker på det her. Hvordan ville Solomon reagere hvis hun var gravid, og ville han kunne forstå det?, hvad ville Lucifer sige? Hun vidste at han gerne ville have flere børnebarn men ja, hun var ret usikker. Hun sagde ikke noget, hun vidste ikke hvad hun skulle sige, hun kiggede på Solomon og kunne ikke lade være med at smile. En mand kom ud i vente rummet lidt efter og kalde Juliets navn, hun rejste sig for at gå med lægen, hun smilede til Lucifer og Solomon opdagede det og ville med hende. ” Skat du skal blive hos farfar, du kan ikke komme med” sagde hun og så på ham med et smil. Solomon blev bange og ulykkelig, for han var bange for hun ville efterlade ham. Han stod midt på gulvet i venteværelset og begyndte at græde, han kiggede rundt og til at starte med kunne han ikke få øje på Lucifer ” Mor morrrr” kaldte han og de få patienter der sad der kiggede underligt på Solomon.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch Empty
IndlægEmne: Sv: Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch   Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch EmptySøn Nov 26, 2017 9:21 pm

Snart endte de hos lægen, og Lucifer fulgte med ind mens Solomon løb hen til legetøjet. Juliet blev tjekket ind, og så satte de sig ellers ned. Der var ikke plads ved Juliet, så han satte sig bare der hvor der var ledigt. Der gik heller ikke lang tid før der blev kaldt på Juliet, og det var tydeligt at Solomon blev ked af det. Straks rejste Lucifer sig op, og gik hen til drengen. De få der havde hørt Juliet kalde ham for farfar, stod og gloede imponeret. Han ignorerede de blikke der tydeligt sagde at kvinderne i rummet nød synet og mente det var sødt at han kunne tage sig af sit barnebarn.

Han prøvede i mellemtiden at berolige drengen. "Hey champ, rolig.. mor kommer lige om lidt. Se, hun er lige derinde hos lægen ikke? Du sagde selv mor har ondt i maven, og så må lægen jo kigge på hende for at sikre sig at hun er okay. Og ved du hvad? Jeg tror mor kommer ud om lidt, og har en overraskelse til os begge. Kan du ikke lide overraskelser? Jo du kan.. desuden, du må være stærk for mor, du er jo supermand og skal passe på hende, ikke? God dreng. Du er så dygtig!" snakkede han beroligende til den lille dreng mens han strøg hans ryg.

Heldigvis faldt Solomon gradvist til ro, og Lucifer satte sig hen ved legetøjet og begyndte at lege med drengen for at distrahere ham mens de ventede. Han var sikker på at Juliet havde det fint, det var trods alt ikke hendes første graviditet, men selvfølgelig skulle hun tjekkes og man skulle sikre sig at barnet havde det fint og at der ikke var nogle problemer. Så vidt Lucifer havde kunnet høre, var hjerteslagene fine! Han var positiv, og ganske glad faktisk, selvom han havde måttet styre sin glæde gennem køreturen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch Empty
IndlægEmne: Sv: Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch   Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch EmptySøn Nov 26, 2017 9:55 pm

Juliet havde godt hørt at Solomon var blevet ulykkeligt og bange og var begyndt at græde, men Lucifer var der og han var nødtil at tage ham, hun skulle have svar på de her prøver før hun lige kunne tænke på nogen andre ting. Mens lægen sad for at finde prøve svarene frem, var Juliet ved at gå ud af sit gode skind, hun var virkelig nervøs for at den test hun selv havde taget var en fejl test, at der have været noget galt med dem, men alligevel hun havde det nøjagtigt lige som dengang hun var gravid med Solomon og da hun var 2 uger henne.

Solomon havde ikke kunne få øje på Lucifer før han var kommet hen til ham, Solomon ville op til ham, mens han græd. Han hørte hvad lucifer sagde og nikkede stille, ”men han må ikke tag min mor” sagde han og så på lucifer men han begyndte at falde til ro. Der gik heller ikke længe før han var faldet helt ned og havde ” glemt” alt om at hans mor var inde hos lægen. Han legede med Lucifer og tog en af legetøjs bilerne og kørte den op af Lucifers arm. ”Den køre på en stor bjerg” sagde han og smilede. Han snøftede ind et par gange, da han næse havde løbet da han var blevet ked af det

Lægen printede papirerne ud og tog dem, inden han vendte sig mod hende og smilede stort. ” tillykke du skal være mor igen” sagde han og nu kunne juliet ikke mere, hun smilede stort og tårerne trillede ned af hendes kinder. Hun kunne slet ikke finde orderne frem. ” Ifølge testene skulle barnet have det godt, og der er ingen problemer, jeg sætter dig i gang i graviditest forløbet og sørger for du kommer til scanninger, det hele om igen som du skulle med Solomon” Juliet nikkede og sagde ” Det for vildt det her! Jeg kan slet ikke finde orderne frem” sagde hun og tog mod de papire lægen rakte hende, til øjnene hun tørrede dem og rejste sig og gik over til spejlet for at redde sin make up der heldigvis var vandfast. ” jeg henter lige min svigerfar og søn og så skal de vide det” sagde hun og lægen nikkede. Juliet kom ud i venteværelset, man kunne se hun havde grædt, men det var ikke til at spore om hun var glad eller ked af det, lige på det punkt var hun god til pokerfjæs ” Solomon skat kom, Svigerfar går du med ind?” spurgte hun og Solomon var ikke langsom til at løbe over til sin mor der løftede ham op, selvom hun fik mere kvalme når hun løftede på ham.

Da alle var kommet ind til lægen og satte sig ned så lægen på Solomon og Lucifer og sagde ” Du må være svigerfar, og der har vi jo Solomon den super seje dreng” sagde han og rakte Lucifer sin hånd, inden han tog Solomon op på skødet. ” Juliet er gravid, hun er omkring 2-3 uge henne, det ikke langt og der kan ske en masse ting. Dog kan vi på prøverne se at der ikke er noget galt med det indtil videre.” sagde han og smilede. ” Ved du hvad supermand?” sagde Juliet og smilede, da hun godt kunne se at Solomon ikke forstod noget af det her. ” mor har en baby inden i maven, og du supermand skal være storebror” sagde hun og prikkede ham kærligt på næsen, Solomon stod og kiggede på sin mor og sagde ikke noget til at starte med, han tænkte det var tydeligt, inden han skyndte sig at give sin mor et stort kram. ” Mor man må altså ikke spise babyer” sagde han og Juliet mærkede tårerne trille ned af hendes kinder igen mens hun grinte, lægen kunne heller ikke lade være med at grine. Hun kiggede på Lucifer, ” du får et barnebarn mere” sagde hun og hun kunne slet ikke styrre hormonerne, det var tydeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch Empty
IndlægEmne: Sv: Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch   Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch EmptyMan Nov 27, 2017 9:07 pm

Lucifer fik distraheret Solomon mens de sad i venteværelset. Snart var drengen godt beskæftiget, og Lucifer var opmærksom på ham og underholdt ham og legede med så godt han kunne. Han havde aldrig været rigtig god til det der med at lege, selvom han havde haft rigeligt med børn til at øve sig på det. Solomon klagede dog ikke, og Lucifer gjorde også bare som drengen ville have. "Ja det gøre nemlig, et meget stort bjerg!" svarede han som drengen kørte bilen over hans arm. At hans næse var begyndt at løbe og han derfor snøftede fangede snart Lucifers opmærksomhed, og han trak et lommetørklæde op ad lommen og fik tørrede drengens næse. Der kom en irriteret protest fra ham, og Solomon prøvede at skubbe hans hånd væk men uden held hvorfor han så lidt surt mod sin farfar. "Tør næse min ven.." sagde han bare kærligt til drengen inden han stak lommetørklædet i sin lomme igen.

Der gik heller ikke forfærdelig lang tid før døren gik op, og Juliet dukkede op. Hun havde våde øjne, og der duftede af salte tårer - opfangede Lucifer. Han var derfor opmærksom som han rejste sig "Selvfølgelig" svarede han omgående, og Solomon slap bil og legetøj, og løb hen til sin mor der samlede ham op. Lucifers tempo var mere roligt, men han var snart inde på lægens kontor også. Døren blev lukket bag dem, og folk tog plads. Solomon var kommet op på lægens skød. Lægen virkede rolig og smilende, og kun derfor faldt Lucifer igen til ro. De to mænd gav hinanden hånden og Lucifer smilede høfligt.

Så fik Lægen ellers givet dem besked, og smilet voksede sig blot større over Lucifers læber. Jo, han havde vidst det, men det var nu alligevel en glædelig nyhed. På en eller anden måde var det forkert at han var der frem for Belial, men han havde en ide om at hans søn vidste det. Lucifer var tavs mens de prøvede at forklare det til Solomon, og han smilede varmt og lo dæmpede ved Solomons barnlige konklusion. Juliet vendte dog snart sit blik mod ham, og han rakte ud og gav hendes hånd et blidt klem, hans blik afslørede hans glæde. "Det gøre jeg, så må vi passe ekstra godt på dig.. ikke Solo?" svarede han og vendte blikket spørgende mod den lille dreng der smilede stort og nikkede ivrigt. "Men alt ser fint ud indtil videre?" fortsatte Lucifer spørgende og så mod lægen igen bare for at være sikker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch Empty
IndlægEmne: Sv: Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch   Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch EmptyMan Nov 27, 2017 10:27 pm

Solomon var ret fantasi fuld, han kunne altid finde på en leg, Juliet og Belial havde på intet tidspunkt hørt Solomon sige han kede sig. Solomon havde virkelig meget legetøj, nok langt mere end andre børn havde, men ja hans forældre forklædede ham, eller nok mest Juliet gjorde. At Solomon skulle have tørret næsen var ikke noget han på nogen måde kunne lide! Han hadede det virkelig sådan rigtigt og han fik det heller ikke gjort uden modstand. ” Nej ikke det” sagde han som Lucifer havde gjort det og pakkede lomme tørklædet væk igen.

Juliet kunne slet ikke holde tårerne tilbage, ikke fordi hun var ked af det, men fordi hun var så glad og lykkelig over at det er med Belial at hun skulle have sit barn nummer 2. Solomon hoppede ned fra lægens skød og gik over til Juliet fordi hun græd, solomon krammede hende som hun løftede ham op, og han sagde ” mor du ikk må være ked af det,” sagde han og Juliet smilede og kyssede ham på håret. ” ja farfar, vi må pas på min mor” sagde han og så på Lucifer. Juliet valgte at række over og give Lucifer et kram mens hun havde Solomon på skødet. ” Men mor hvorfor har du spist baby?” spurgte han og lagde sin lille hånd på hendes mave, og nussede den blidt. Lægen så på Lucifer og nikkede ” Det gør det, jeg starter processen så vi kan få lavet nogen gode scanninger for at være helt sikker.” sagde han og smilede til Lucifer. Lægen rejste sig og gik over til et skab og tog en kasse ud, Solomon vidste med det samme hvad det var, da Solomon havde samme læge som Juliet, han var hurtigt ned fra Juliet og hen til lægen og kiggede ned i kassen med små stykker legetøj. Han kunne ikke bestemme sig, det var lidt sjovt at se, ” Må jeg også få en til baby?” spurgte han og så op på lægen og grinte, ” ja det må du da” svarede lægen, og Solomon var ikke langsom til at tage to stykker og løber til Lucifer for at vise dem til ham. Det var to små biler.

De forlod lægen og Juliet gik ved siden af Lucifer ud til bilen. ” Solomon hvad kunne du godt tænke dig at lave nu? Du må helt selv bestemme hvad vi skal” Sagde Juliet og kiggede på Solomon som de var ude ved bilen og Solomon tænkte, det var tydeligt at se at han ikke rigtig kunne bestemme sig. ” Svømmehaaaaaal” sagde han og kiggede på Lucifer. ” uhhh så tror jeg du skal spørge farfar om han gider tage med” sagde Juliet og åbnede døren og løftede Solomon ind i bilen for at spænde ham fast.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch Empty
IndlægEmne: Sv: Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch   Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch EmptyTirs Nov 28, 2017 11:22 am

Solomons protester om en tør næse gik ikke Lucifers opmærksomhed forbi, han kendte efterhånden drengen så godt at det bare blev ignoreret og gjort. At så drengen skubbede til hans hånd og kort så surt mod ham, fik blot et kærligt smil fra Lucifer. Han elskede det der trodsige udtryk, som mindede så meget om Belials. Under alle omstændigheder legede drengen kort efter videre som om intet var sket, og Lucifer ventede tålmodigt.

Heldigvis var det ikke længe han ventede, for snart var de inde i lægens kontor og fik snakket om tingene. Juliet var tydeligvis allerede påvirket af hormoner med de tårer hun sådan fældede, og han smilede da også kærligt til hende og rykkede sig tættere på for at omfavne hende blidt. Solomon var også snart på hendes skød og Lucifer nikkede alvorligt ”Det gøre vi nemlig” nikkede han bekræftende til drengen og strøg hans hår. Han forstod dog stadig ikke helt det med barnet i sin mors mave, og Lucifer måtte kvæle latteren og smile til dem begge to. Øjeblikket efter henvendte han sig dog til lægen der nikkede bekræftende og forklarede videre. ”Godt, gerne ekstra skanninger, ikke kun af barnet men også af Juliet. Vi skal helst undgå hun overanstrenger sig, og skulle der være nogen tegn på bækkenløsning, skal vi have hende til at plante røven i sædet før det bliver slemt” svarede han alvorligt og så sigende mod Juliet. Han huskede trods alt alt for tydeligt hvor slemt det havde været sidst, kvinde havde ikke været til at rykke på, og havde haft mange smerter. Det skulle de helst undgå hvis de kunne.

Lægen rejste sig kort efter op, og som han fandt den velkendte kasse, var Solomon straks på farten og fik lokket to stykker legetøj ud af lægen. Lucifer smilede skævt, og løftede drengen op i sine arme da han kom hen for at vise ham de to biler han havde valgt. ”Nøj hvor er de flotte!” sagde han og lød mere imponeret end nødvendigt, men hey.. så længe drengen blev glad. Lucifer rejste sig snart op med drengen over sin ene arm, han gav lægen hånden og takkede ham, inden de gik ud sammen. Snart nåede de bilen og Juliet spurgte den lille dreng om hvad han ville lave. Knægten var ikke sen til at beslutte sig, og Lucifer smilede. ”Så skal vi hjem efter det rigtige tøj, jeg tvivler på de lader os svømme i det her tøj” svarede han og blinkede drillende til drengen mens han satte ham i bilen og spændte ham fast. Derefter satte han sig ind bag rettet. ”Har du sagt det til Belial?” spurgte han Juliet da han havde fået sikkerhedsselen på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch Empty
IndlægEmne: Sv: Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch   Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch EmptyTors Nov 30, 2017 8:58 pm

Lægen havde kigget på Lucifer og smilede samt nikkede, ” Ja det tænker jeg også er en god ide, jeg husker godt, sidst Juliet var gravid med Solomon, hun fik forholdsvis hurtigt bækkenløsning, og havde smerter, men jeg kunne ikke få hende til at holde sig i ro, men håber du og Belial kan holde hende lidt i ørerne denne gang” sagde han og smilede til Juliet. Juliet fnys og grinte lidt ” hvor er i søde” hun gav hånden inden de gik afsted for at komme ud til bilen.

Som Solomon gav sig udtryg for at han ville i svømmehallen, vidste Juliet godt at farfars pool på ingen måde var god nok, og at de skulle hente bade tøj. ” Det lyder som en god ide skat, men vi skal lige hente bade tøjet” sagde hun og smilede til Solomon og kiggede på ham via bakspejlet da hun havde sat sig ind og fået selen på. ” Så det godt at vi har noget badetøj ligger hos dig Lucifer” sagde hun og smilede til ham.

Lucifers spørgsmål fik hende til at smile, og sige ” Ja, det var ham der fik mig til lægen for at få lavet testene, han ved det er 100% sikkert, jeg ringede kort til ham inden i kom ind, for han har virkelig travlt i dag så det blev kun kort” sagde hun og smilede. ” Ville gerne have haft ham med, men han kunne ikke sagde hun og smilede. ” Mit og Solomons badetøj skulle gerne ligge hos dig, det var der vi brugte det sidst” sagde hun og kiggede ud på vejen, hun kunne mærke kvalmen ramme hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch Empty
IndlægEmne: Sv: Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch   Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch EmptyFre Dec 01, 2017 3:56 pm

Så blev det besluttet at de skulle hjem til ham efter skiftetøj. Det passede ham nu fint. "Ja, hvad har I efterhånden ikke hos mig. Det er lige før I skal flytte ind i stedet for at købe jeres eget sted" svarede han med et skævt smil, og et glimt i øjnene der sagde at han naturligvis bare drillede.

Hun havde fortalt Belial om barnet og det hele, godt, for det ville bare være underligt hvis Lucifer vidste det og hans egen søn og fader til barnet ikke gjorde. Det var ikke noget chok at manden havde travlt, hvornår havde han da ikke også det? "Næste gang skal I planlægge det bedre. Det er vigtigt at du holder ham i kort snor, han glemmer af og til at han skal holde en pause. Og det her er vigtigt, I.. er vigtige!" slog Lucifer fast for hende.
"Yes, det blev vaskede og ligger i skabet sammen med det ekstratøj til Solo som jeg har liggende" svarede Lucifer bekræftende og med et skævt smil. Kort efter kunne de køre ind i husets garage og Lucifer slukkede motoren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch Empty
IndlægEmne: Sv: Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch   Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch EmptyFre Dec 08, 2017 7:20 pm

Juliet kunne ikk helt lade være med at grine lidt over hendes svigerfar der drillede. ” øhm ja, altså måske bliver det realistisk, for tror ikke vi kan nå at få hus før den lille kommer, men det har du og Belial nok langt mere styr på end mig” sagde hun og sendte ham et smil. ” så det kan være vi flytter ind” sagde hun selv drillende tilbage, selvom hun lidt mente det.

At både Belial og Juliet virkelig havde tralvt, og nu hvor de ventede en til , ja krævede det jo at de ligesom måtte skrue ned for tempoet og slappe af. For arbejdet var jo ikke alt. Hun kiggede op Lucifer, ” Ja, tak, jeg tager en snak med ham, vi er nødtil at skrue ned for tempoet og arbejdet, livet er jo ikke bare arbejde, livet er at se vores børn vokse op og få et godt liv”sagde hun og så på Lucifer. Solomon sad og hyggede sig på bagsædet som de kørte ind i garagen. ”Mor har spist en baby farfar, måske hun har ondt i maven?” sagde Solomon og smilede stort til Lucifer.

Igen kunne Juliet ikke styre sine følelser, hun mærkede tårerne trille. Hun steg ud af bilen og tog Solomon ud af bilen og op på armen, ” Mors store dreng” sagde hun og krammede ham. Mens de gik ind for at finde badetøjet og pakke til at kunne komme i svømmehallen. Solomon kiggede på Juliet og kyssede hende på kinden ” mor ikk må være ked af det” sagde han stille og Juliet kunne ikke lade være med at grine og nussede ham i håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch Empty
IndlægEmne: Sv: Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch   Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch EmptySøn Dec 10, 2017 8:23 pm

"Altså I ved godt jeg elsker jer, men hvis i flytter ind.. ender jeg med at flytte ud" det var tydeligvis sagt i spøg, men en ting var sgu at have familien omkring sig en aften, en anden var at de boede der. Han havde et arbejde at passe, så hvis de blev nød til at flytte ind, betød det bare at de måtte tage sig af huset som var det deres eget. Reglerne var de samme, ingen legetøj i stuen, ingen rod, man samlede op efter sig selv, og tog sin tjørn af rengøringen. Sådan var det.

"Det har jeg allerede sagt til ham, men det må du gerne sige igen for min skyld" faldt Lucifers svar. De to arbejdet begge to ret meget, og han havde sagt det til dem. Det var ikke fair at sætte børn i verden bare for at gøre det, man skulle også finde tiden til at tage sig af dem. Solomons stemme fik Lucifer til at kigge i backspejlet, og han smilede. "Måske, skal vi ikke spørge hende mester? Har du ondt i maven Juliet?" spurgte han. Lucifer kunne trods alt ikke vurder om hun havde kvalme eller lignende.

Kort efter begyndte hun at græde igen, og Lucifer gav hende et hurtigt kram. "Træk vejret min ven" sagde han blidt eftersom Solomons forvirring var tydelig og han nu prøvede at trøste sin mor. Han huskede hendes første graviditet så tydelig, kvinden blev bare så følsom!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch Empty
IndlægEmne: Sv: Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch   Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch EmptyOns Dec 13, 2017 5:55 pm

Med et kæmpe smil rystede hun blot på hovedet, ” Ej svigerfar, vi flytter ikke ind i dit hus, men vel snart i et hus når Belial får taget sig sammen til at købe et til os” sagde hun og smilede til ham, hun vidste godt at man selv skulle være med til at holde Lucifers hus, hvis man opholde sig i det!. Juliet elskede Lucifer, men hun ville skulle ikke jage ham ud af sit eget hus!

” Nogen gange er det svært at tale med ham om lige præcis det emne, men jeg skal nok få det gjort” sagde hun og sendte ham et seriøst smil, der et blik der lovede hun mente dette. At høre Solomons ord, og mærke hans uvidenhed fordi han stadigvæk var lille, var virkelig dejligt, men forhelved hvor fik det hormonerne til at flyve rundt i hende. Godt nok var hun ikke særlig langt henne, men seriøst ja homornerne flyve rundt i hende og hun kunne vitterligt ikke styre dem! ” Nej jeg har ikke ondt i maven” sagde hun og smilede til ham.

Hendes tåre trillede, det irriterede hende, men det var rart at få et kram fra Lucifer. ” ja” sagde hun og smilede stort. De gik ind i huset og Juliet gik oven på for at finde hendes og Solomons badetøj, og tog nogen store lækre håndklæder. ” Lucifer hvor er dit badetøj så tager jeg det med ned?” råbte Juliet som hun stod på toppen af trappen, da hun ikke orkede at gå ned og op igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch Empty
IndlægEmne: Sv: Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch   Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch EmptyFre Dec 15, 2017 12:10 pm

Han smilede skævt, det var så helt op til dem, de var velkomne, men hans hus, hans regler, sådan var det sgu bare. "Han er i gang, jeg hjælper ham i processen og med at læse papirer og den slags. Sådan noget tager bare tid, så du må være tålmodig min ven" svarede han med det opmuntrende smil til hende.

"Og nu hvor du er i gang med at snakke med ham, så fortæl ham lige at han skal slappe af med maden. Solo er kun et barn, han skal nok når at blive voksen og være i form. Belial er alt for hysterisk med barnets mad." det var måske ikke en smart samtale at have mens Solomon var der, men det var sjældent at barnet ikke var der efterhånden, så det var svært at tage samtalen på et andet tidspunkt også. At Juliet var hormonel vidste han godt, og derfor tog han ikke hendes tårer så tungt, derfor fik hun bare et kram.

Mens hun gik op efter tøjet, skulle han selv lige have en tår blod. Han følte sig lidt tørstig, og blodet var trods alt til rådighed, så hvorfor ikke. "Nederst skuffe i kommoden" råbte han tilbage til hende som hun spurgte efter hans badetøj, ikke fordi der var meget andet end badeshorts i den skuffe han henviste til alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch Empty
IndlægEmne: Sv: Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch   Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch EmptyOns Dec 20, 2017 3:45 pm

Juliet vidste godt at Belial og Lucifer kiggede efter hus men at Lucifer hjalp ham, med at finde det rigtige og et hvor der ikke var for mange fejl og skader og sådan noget. Juliet vidste at Belial på intet tidspunkt havde været særlig handyman! Og ville aldrig blive det! Så det var rart med et hus der ikke skulle laves form eget på. ” Jeg ved det lucifer, men jeg vil gerne flytte ind og være klar inden den lille kommer” sagde hun og smilede til ham.

Et lille grin og et rysten på hovedet kom fra hende som Lucifer sagde hun skulle fortælle at Belial skulle slappe af med maden og alt sådan noget for Solomon var bare et barn. ” Tror mig svigerfar jeg prøver, den mand er besat af at være sund, ” sagde hun og så opgivende på ham.

Solomon var allerede løbet ind i huset og op på første sal og ind for at finde deres badetøj. Juliet kom lidt efter ham og fandt tingene frem. Efter at havde spurgt Lucifer hvor hans badetøj var, smilede Juliet og gik ind og hentede hans badetøj og et håndklæde til ham. Inden hun pakkede det i en sports taske til Lucifer og Solomons tøj og så en til Juliet. Inden de gik ned af trappen sammen. Solomon var endnu ikke særlig god til at gå på trapper, han var lidt bange for det, så det gik ikke særlig hurtigt. ” Vi skal bade! råbte Solomon som de var kommet ned af trappen og han gik hen og tog Lucifers hånd for at trække ham med sig ud til bilen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch Empty
IndlægEmne: Sv: Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch   Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Svigerfar, du er den bedste! - Lucifer Darch
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
»  Let's visit grandfather - Lucifer Darch
» Don't smile like that to me! - Merri og Lucifer Darch
» Not as sneaky as I hoped.... - Lucifer Darch
» I'm here to help - Juliet Darch
» Just little fun witht he kid - Lilith Darch

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VIII :: Hovedstaden: The King Quarter :: Det nordlige The King Quarter :: Dove St.-
Gå til: