Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Just one dance, mon chérie - Courtney (fortidsemne)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Just one dance, mon chérie - Courtney (fortidsemne) Empty
IndlægEmne: Just one dance, mon chérie - Courtney (fortidsemne)   Just one dance, mon chérie - Courtney (fortidsemne) EmptyMan Okt 23, 2017 5:53 pm

Tid: 22:30
Sted: Natklubben Philotes
Omgivelser: Højt musik, mange på dansegulvet og fyldt bar.
Påklædning:
Outfit
@Courtney

Tristan var på dansegulvet, i gang med at danse med en gruppe unge mennesker, en fyre bag ham og en pige foran ham. Han nød, at danse med dem, nød opmærksomheden, deres dufte og den høje musik.
Han var ikke taget i byen for at drikke af nogen, bestemt ikke af folk som var fulde eller skæve. De ville ikke være i stand til at forstå hvad de sagde jeg til eller hvad de gik ind til. Han tog altid kun en smule, ikke nok til at dræne en person, men det var alligevel kun noget han ville gøre ved folk som var helt ædru.
Da sangen skriftede, undskyldte han sig med et kys på kinden af dem han havde danset med og bevægede sig udenfor, for at snuppe en smøg.
Den kolde natteluft ramte hans hud, dog kunne han ikke mærke det på samme måde som, da han havde været et menneske. Han tændte smøgen og indhalerede røgen. Han var gået lidt væk fra klubben og stod op ad en murstensvæg, hvor han betragtede de skikkelser som kom gående til og fra klubben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just one dance, mon chérie - Courtney (fortidsemne) Empty
IndlægEmne: Sv: Just one dance, mon chérie - Courtney (fortidsemne)   Just one dance, mon chérie - Courtney (fortidsemne) EmptyMan Okt 23, 2017 6:49 pm

Outfit bagfra Outfit forfra Blazer

Courtney havde stået udenfor natklubben i lidt tid, hun ventede endelig ikke på nogen. Hun lænede sig lidt op mod væggen da hun allerede havde ondt i sine fødder over skoene.
Courtney var usikker om hun skulle gå ind i natklubben, hun havde jo ikke nogen med, hvem skulle hun ha det sjovt med?. Den kolde luft ramte hende med et lille vindpust og hendes hår rykkede lidt i sig. Hun hørte der kom nogen ud fra klubben af og en masse stemmer og høj musik bragede ud af døren. Der var kun lidt snik snak her hvor hun stod. En flot ung mand kom ud af døren for at tænde en smøg, han så ret godt ud, selvom det var en anelse svært at se. Han så hvertfald høj ud. Hun kunne dufte der blev tændt en smøg i luften og så han tog et hvæs. Hun bevægede sig forsigtigt over mod den ukendte mand. ''Kan jeg nasse en smøg af dig?'' Hendes stemme var forsigtig og rolig. Hun røg ikke normalt, men kunne godt gøre det ved festlige lejligheder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just one dance, mon chérie - Courtney (fortidsemne) Empty
IndlægEmne: Sv: Just one dance, mon chérie - Courtney (fortidsemne)   Just one dance, mon chérie - Courtney (fortidsemne) EmptyMan Okt 23, 2017 7:53 pm

Tristan havde godt hørt den unge kvinde kom hen imod ham og han vendte sit blik imod hende, mens han registrede hendes duft, en varulv. Han smilede skævt og som han ekshalerede og sagde "Normalt deler jeg ikke med ulve, men fordi du har et smukt ansigt." Åbnede sin pakke og tilbød hende en cigaret. Da hun havde taget den, stak han hurtigt pakken i lommen og hev sin zippo lighter op og hjalp hende med at tænde smøgen.
"Hvad laver en smuk kvinde som dig, alene her om aftenen?" spurgte han med et hævet øjenbryn og han skubbede sig fra væggen og vendte sig imod hende. Han var hverken truende eller noget, mere af ren høflighed, man kiggede på dem som man snakkede med.

//Sorry hvis det er lidt kort D:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just one dance, mon chérie - Courtney (fortidsemne) Empty
IndlægEmne: Sv: Just one dance, mon chérie - Courtney (fortidsemne)   Just one dance, mon chérie - Courtney (fortidsemne) EmptyMan Okt 23, 2017 8:19 pm

Hun grinede af hans kommentar om han ikke delte med varulve men kun fordi hun havde et smuk ansigt. ''Det med at være smuk ligger ikke til familien'' Hun havde jo ikke rigtig en familie, kun dem der tog sig af hende fra spæd..
Hun tog imod en smøg fra hans pakke og stak hovedet lidt frem for at få tændt den. Hun inhalerede dybt og nød smagen af tobakken.
"Hvad laver en smuk kvinde som dig, alene her om aftenen?" ''Jeg ville ud og more mig, men fortryder lidt jeg tog her hen alene.'' smilede hun ''Men alligevel så fortryder jeg ikke, da der står en flot mand som dig foran mig'' svarede hun flirtende.
Manden der gav hende en smøg vendte sig imod hende og hun kiggede op på ham *Hold kæft han er da en hottie* ''Hvad dit navn? eller skal jeg selv opdigte et?'' grinede hun. Han var tiltrækkende, men det var ikke det, det handlede om. Hun skulle more sig og kom af med lidt 'damp'

//Det okay, det mit os D:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Just one dance, mon chérie - Courtney (fortidsemne) Empty
IndlægEmne: Sv: Just one dance, mon chérie - Courtney (fortidsemne)   Just one dance, mon chérie - Courtney (fortidsemne) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Just one dance, mon chérie - Courtney (fortidsemne)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» What about you ? - Courtney
» Time to have some fun? XXX - Courtney
» You're my roomie?! - Courtney
» Rart at se dig igen! - Courtney
» I have to learn to say no or I always end up situations like this / Courtney/

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Natklubben, Philotes-
Gå til: