Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW Empty
IndlægEmne: Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW   Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW EmptyLør Jul 02, 2022 10:37 pm

Tid: 01:00
Sted: En isoleret lagerbygning på Kajen
Omgivelser. Bygningen er gjort klar til at rigere folk kan satse penge på blodige kampe.

Bygningen var allerede nu ved at være fyldt af folk, gerne rige mænd med en kvinde på armen eller lignende, folk der elskede at se blod uden selv at få hænderne beskidte. Letpåklædte piger gik rundt med drinks, der var høj musik imellem nogle af kampene.
Ude bagved i et hurtigt lavet omklædningsrum sad Connor og gjorde sig klar til kamp. Han kæmpede altid i lette sorte bukser og intet andet. Beskyttelsesudstyr og lignende brugte man ikke til de her kampe. En febrilsk mand kom løbende ind til ham med frygt i øjnene og sagde:
"Bro det her er ikke godt.... Jeg overhørte lige der er et eller andet mappedyr der har betalt en formue for at kampen er til døden! Det her lugter langt væk...."
Connor rejste sig og gav mandens skulder et klem inden han sagde: "Rolig Jackie.... Det skal nu nok gå... "
Så stillede Connor sig klar ved døren ind til kamppladsen hvor han kunne høre en kommentator:
"MINE DAMER OG HERRER! I KOM FOR AT SE BLODBAD! OG ET BLODBAD SKAL I FÅ!!! DEN NÆSTE KAMP ER IKKE SOM DE ANDRE! EN AF VORES ÆREDE GÆSTER VIL SE MERE END BLOD!!! LAD OS MØDE DEN FØRSTE FIGHTER! I ØST HAR VI EN SAND KRIGER! EN SLAGTER, EN KOLDBLODET DRÆBER! LAV NOGET LARM FOR........ URIEL; DØDENS ENGEL!!!"
Klapsalverne gik amok imens Connor rystede på hovedet. "Dødens Engel"? Really? Dørene gik op og Connor gik målrettet ind i det store bur. Så begyndte kommentatoren igen: "LAD OS SE OM HAN GÅR HER FRA! MØD HANS MODSTANDERE! DE TRE MEST BLODTØRSTIGE PSYKOPATER I NOGENSINDE VIL SE! MANSON BRØDRENE!!!!!!"
Endnu en gang gik klapsalverne amok som tre vampyrer kom ind, den ene med et mere psykotisk blik i øjnene end den anden. En brugte en kæde, en anden to knive og den tredje en brandøkse. Connor kendte godt en opsat kamp når han så den, men så nemt gik det ikke for dem, det ville han snart vise dem
Tilbage til toppen Go down
Cassandra

Cassandra


Humør : Flirtende
Antal indlæg : 43

Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW   Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW EmptyLør Jul 02, 2022 11:15 pm


Outfit


Mange rige mænd samlet et sted, betød mange kvinder som vedhæng, der var gjort klar til en storslået omgang. Det var klart aftalt spil, en af mændene med rigelig af mængder af penge, havde bedt om kamp til døden, måske det var til ærer for den alt for smukke kvinde han havde med sig skyld ?
James var ikke ligefrem en flot mand, han var høj men hans mave hang, og hans hår var ikke særlig pænt, og så lugtede han forfærdeligt af sved.
Hvorfor han havde en smuk høj rødhåret kvinde ved sin side, kunne kun betyde en ting, og det måtte være en han havde betalt for. Åbenbart havde han penge nok, og havde valgt en af de dyreste kvinder man kun leje for en dag, men han havde nok også bagtanker med det.

Cassandra rystede på hovedet, som hun steg ud af taxaen og blev mødte af James, hun blev næsten skuffet over at se ham, han var langt under hendes standart. Men han havde betalt hende godt, og penge var noget hun altid søgte, så hun havde takket ja. Der var dog også en bagtanke med det, fra hendes side af hun ønskede at se kampen, og på denne måde fik hun en af de bedste pladser.
Hun lod James fører hende ind, selvfølgelig hilste hun på alle han kendte, og hun fik ham til at se godt ud, mærkede tydeligt de andre mænds sultne blikke, som hun passerede dem.
De kom til deres pladser, og sad tæt ved scenen, så dem i ringen ville kunne se dem. Hun tog plads ved siden af James, som showet begyndte fulgte de krystalblå øjne nøje med, imens et skævt smil hvilede imod de røde læber.

James lænede sig mod hende, for at kysse hendes pande, hun bande i sit sind men sad stille " jeg tror på brøderen "sagde han, med et lumsk smil og lod sin hånd kæle hendes ben. Hun fnøs koldt af ham " jeg tror englen kan noget " svarede hun ham stille, og puffe lidt til ham så hun kunne se showet.
Hun fokuserede på de kæmpende og ignorerede James klamme hænder, som selvfølelig gramsede på hende, han skulle bare vide hvad hun tænkte, men hun ønskede pengene men havde igen planer om at tage med ham hjem....
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW   Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW EmptyLør Jul 02, 2022 11:30 pm

Connor så ikke så meget af publikum, han var alt for professionel i kamp til at han glemte sin modstander. Dem der mistede fokus var dem der døde. Den største af de tre brødre tog et godt greb om brandøksen og smilede så hugtænderne var tydelige imens han sagde: "Dødens Engel..... Uuuuuuhhhh Så må jeg nok hellere bede en bøn til min mægtige Skaber....."
De to andre brødre begyndte at kredse om Connor som vilde dyr og lignede nogen der ville springe på ham hvert sekund. Den store knurrede dog og sagde:
"Han er min! " Så sprang den store på Connor med en hævet økse hvilket fik Connor til at undvige nærmest elegant og fejede benene væk under den store vampyr. Vampyren var hurtigt på benene igen og huggede efter Connor igen hvilket knækkede øksen mod det hårde gulv. Hurtigt slog Connor under vampyrens arm så han tabte økseskaftet hvilket Connor hurtigt tog og hamrede i brystkassen på vampyren som var det en vampyrjægers pæl. De to andre vampyrer skreg som sindssyge imens den ene af dem sprang hen over Connor og snittede ham på skulderen med den ene kniv. Connor brølede en gang og rejste sig med øjne der glødede rødt. Meget hurtigt begyndte de to tilbageværende vampyrer at slå ud efter ham med knive og kæde til det punkt hvor Connor måtte bruge tid på at undvige og forsvare sig. Men det var nærmest som om Connor ledte efter noget ved dem
Tilbage til toppen Go down
Cassandra

Cassandra


Humør : Flirtende
Antal indlæg : 43

Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW   Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW EmptyLør Jul 02, 2022 11:45 pm


Kampen satte i gang, hun fokuserede mere på at følge med, end at James ragede på hende, som om han aldrig havde set en kvinde før. Det var klart spænende at se dem kæmpe, hun nød fint af at se andres smerte, som de kæmpede fulgte hun dem alle, men hun begyndte især at få interesse for englen.
Han var en pæn mand, ikke hvad hun normalt ville vælge, men hun var nysgerrig også selvom hun regnede med, han ikke ville have råd til hendes selskab.
Måske hun skulle overveje at give en gratis omgang? hun smilede skævt ved tanken, nu var det bare at håbe på det ikke var ham der tabte.
Cassandra stirrede kort på James da den første vampyr faldt til jorden, han vrissede utilfreds og strammede sit greb om hendes lår, hvilket fik hende til at sige en advarende knurrene lyd, der fik ham til at løsne grebet.

Hun så igen mod kampen, og lænede sig en smule frem for at betragte dem, vampyrerne virkede alt for vrede nu, måske det havde været dumt at gå i kamp med sine brødre? Hun smilede fornøjet og nød lidt af den champagne hun var blevet tilbudt, de blå øjne flugte englen.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW   Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW EmptyLør Jul 02, 2022 11:58 pm

Der gik heller ikke så længe inden at Connor fandt den åbning han åbenbart havde ledt efter. Den ene sprang endnu en gang hen over ham for at ramme ham med knivene, men blev mødt med et meget hårdt spark i maven der sendte vampyren på tværs af buret og ind i siden med et brag. Så sprang den på kæden på ham men med kun en modstander tæt på, var det meget nemmere at reagere så Connor tog fat i kæden og trak til så vampyren faldt til jorden.
Overraskende hurtigt var Connor henne ved vampyren og lagde kæden omkring halsen på vampyren. Dette virkede for nogen lidt underligt men Connors blik brændte af vrede i retning af dommerbordet inden han knurrede højt og lavede en voldsom bevægelse med kæden der brækkede nakken på vampyren hvis hoved nu sad på en yderst underlig måde. Nærmest som om det ikke sad fast længere. Så rejste han sig og låste de røde øjne fast på vampyren der var tilbage. Denne trak en pistol og tog et febrilsk ladegreb på den imens Connor begyndte at bevæge sig mod vampyren.
Tilbage til toppen Go down
Cassandra

Cassandra


Humør : Flirtende
Antal indlæg : 43

Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW   Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW EmptySøn Jul 03, 2022 12:17 am


Cassandra fandt hurtigt meget interesse ved englen, han lignede klart en med en plan, hvor de andre reagerede af vrede. Hun kunne dog også mærke at James blev mere sur over kampen, han havde næsten rejst sig op " Så dræb dog den engel " råbte han højt.
Hun skævede mod ham, så det havde været hans ide ? han ønskede englen død? det ville god mening når de var 3 mod en mand. Hun rystede på hovedet af ham, begyndte at kunne lide ham mindre og mindre, ligeså snart kampen var slut ville hun forsvinde, bogstavlig talt da hun kunne gøre sig usynlig for det blotte øje.
Som den 2 vampyr døde, mærkede hun James greb hårdt fat i hende, hun fnøs af ham men kæmpede ikke imod hun skulle stadig nå at få sin betaling" jer tror din yndlings dør " sagde hun til ham, hvilket resulterede i han stak hende en lussing.
Hun fnøs " du ved godt det koster ekstra, når du skader mig " svarede hun ham, hvilken fik ham til at slippe hende, hun rejste sig og gik helt hen til hegne, for at få det sidste med. Og for at se nærmer på englen.
Han havde hendes opmærksomhed, selvom han ikke vidste noget om det, hun måtte lægge en plan, for at finde ham efter kampen men med hendes evner var det ikke et problem.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW   Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW EmptySøn Jul 03, 2022 12:39 am

Connor var nærmest ildevarslende rolig som vampyren febrilsk sigtede på ham og skreg et eller andet der ingen mening gav. Han var godt klar over at vampyrens træk med at finde en pistol var en desperat handling og han vidste godt at selvom han var vampyren overlegen så skulle man stadig passe på en desperat modstander.
Vampyren affyrede et skud mod Connors brystkasse og ganske vist stoppede Connor kort men rejste sig i fuld højde igen med skuddet der sad fast i ham nærmest som om skuddet sad fast i sten. Såret på hans skulder blødte men ikke noget Connor virkede til at være specielt mærket af.
Inden vampyren nåede at affyre et skud mere, havde Connor fat i hånden på vampyren så der ikke kunne skydes igen. Så tog han en af vampyrens knive og hamrede i skulderen lige ved ledet så vampyren slap pistolen og skreg. Der efter tog han pistolen og skød vampyren i begge knæ og begge albuer så denne faldt skrigende til jorden. Han tog ved vampyrens hår og tog den anden kniv hvorefter han løftede den desperate stakkel og vendte ham mod dommerens bord. Imens hans blik var låst mod dommerne, skar han dybt i vampyrens hals til det punkt hvor hovedet lige så godt kunne falde af. Connor smed liget tættere på dommerens bord og til lyden af hujende rigmænd gik han mod omklædningsrummet uden et ord. Bag sig kunne han høre kommentatoren: "ENDNU EN GANG VISTE VORES ALLE SAMMENS DØDSENGEL FOR MEGET FOR MODSTANDERNE! ENDNU EN GANG FANDT DØDEN HAM IKKE! VOERS VELGØRER MÅ FINDE NYE MULIGHEDER! LAD EN SIDSTE KLAPSALVE LYDE INDEN KAMPENE SLUTTER OG FESTEN TAGER OVER!"
Ude i omklædningsrummet fandt Connor en tang så han kunne prøve at få projektilet ud af brystkassen igen
Tilbage til toppen Go down
Cassandra

Cassandra


Humør : Flirtende
Antal indlæg : 43

Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW   Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW EmptySøn Jul 03, 2022 1:02 am


Det gik vildt for sig, hun havde næsten ondt af vampyren der nu havde miste begge brødre, og han lignede en der godt vidste at døden var et bedre valg. Pistolen var en dum ting, var det overhovedet lovligt ? hun rynkede let på brynet og blev et sekund, i tvivl om hendes engel ville klare det. Hun fulgte ham med blikket, som han kom op og stå igen.
Som han fik pistolen, trådte hun lidt tilbage de var ikke langt fra dommerne, hun ønskede ikke at blive ramt af blod eller andet, hun betragtede englen som han dræbte vampyren, kunne tydeligt se hans vrede. På nogle punkter kunne hun godt forstå det, det her var aftalt spil hun regnede ikke med de normalt kæmpede til døden.

Som det slutte så hun kort efter ham, før hun vendte sig imod James han var godt sur, men efter få minutter fik hun sin seddel, med det beløb han skyldte hende så hun kunne aflevere det i banken og få sine penge. Han var skuffet over hun ikke ville feste med, men han blev hurtig distraheret af andre kvinder.
Cassandra valgte at forsvinde i luften, hun fik mast sig igennem mængden, for at liste sig ind til omklædningen hvor hun fandt englen.
Hun smilede for sig selv, som hun kom nærmer og først, som hun stod foran ham lod hun sig blive synlig.

Cassandra så på ham, med nysgerrig øjne som hun snuppe tangen, ud af hans hånd og trådte et skridt tættere på ham. Uden et ord begyndte hun at fiske patronen ud, imens hun skævede op imod ham, med et skævt smil på læben " godt kæmpet " sagde hun legende, med en blød stemme der klædte hendes kønne ansigt.
Hun tog sig slet ikke af, at hun var let påklædt men hun vidste også at hun så godt ud, så hvorfor skjule det ?
Som hun blev færdig lagde hun tangen fra sig, og lod de krystal blå øjne betragte ham nysgerrigt " hvad er din plan nu? " spurgte hun lidt udfordrende.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW   Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW EmptySøn Jul 03, 2022 1:20 am

Ganske rigtigt så var Connor professionel omkring kampen men der var heller ikke et sekunds tvivl om at han var kogende af raseri. Det kunne man blandt andet se på den brutalitet han viste. Det var ikke fordi at han normalt set var så brutal, normalt var han præcis og metodisk men voldsom. Men når han var blevet snydt på den måde skulle han også statuere et eksempel på hvad der skete med folk hvis man prøvede at snyde eller undervurdere ham.
Han fik lidt store øjne som hun pludselig kom frem foran ham men lod hende tage tangen for at tage skuddet ud. Hun kunne alligevel bedre nå det end ham.
Kort nikkede han med hovedet inden han sagde: "Takker tror jeg.... " Han lagde heller ikke skjul på at han kunne lide hvad han så, hun var jo både smuk og sexet så hvorfor ikke nyde det?
Da hun så spurgte efter hvad hans plan var, fnyste han kort inden han sagde:
"Min plan? Straffe det fjols der betalte for en dødskamp og så få mine penge for kampen. Ikke nødvendigvis i den rækkefølge. Hvad interesse har du i det da?"
Tilbage til toppen Go down
Cassandra

Cassandra


Humør : Flirtende
Antal indlæg : 43

Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW   Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW EmptySøn Jul 03, 2022 1:44 am


Nu hvor hun havde været med til en kamp, vidste hun også godt hun ville blive hyret igen, men det ville ikke gøre hende noget, det var let tjente penge især fordi hun ikke var billig. Når man valgte at vælge en af de mest eksklusive kvinder der kunne købes for penge.

Cassandra smilede som han blev overrasket over hendes tilstede værelse. Hun nød at overraske folk med den evne, og så var den praktisk hvis man ønskede at slippe væk, men hendes anden evne var også rat brugbar. Hun fik fjernet det, meget præcist før hun smed tangen fra sig, og tillods sig kort at lade en hånd stryge op ad ham. Hun trådte et skridt tilbage, og lod blikket vandre over ham, før hun smilede frækt til ham og lo af hans ord " Hvis jeg nu vidste hvilken mand du skal gå efter ? " svarede hun ham drilsk, og lagde hovedet let på skrå " ser du den man jeg var her med, han har nok dummet sig, og er nok ikke i live længe " fortsatte hun med en legene tone.
" så mangler en kvinde som jeg, underholdning og noget siger mig at du ville være et godt valg" svarede hun let, før hun trådte hen til ham, lagde en hånd imod hans skulder og så ham dybt i øjnene.
" normalt er jeg ikke gratis, men skal vi sige jeg giver denne gang, som en præmie ? " hviskede hun mod hans ører, før hun nappe ham i øreflippen for så at trække sig fra ham.
Hun kiggede afventende på ham, og rette let på det naturlige røde hår.

Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW   Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW EmptySøn Jul 03, 2022 1:53 am

Connor trak meget diskret på smilebåndet som hun strøg hånden kort op af ham inden han så virkede til at få en idé.
"Så siger jeg at hvis jeg får hentet mine penge, så får du ham lokket et mere diskret sted hen så jeg kan give ham hans lærestreg... Hvis jeg gør det i det åbne, stopper kampene her på stedet..."
Han gjorde da heller ikke noget for at flytte hende, derimod kiggede han meget intenst på hende og lagde hånden ved hendes talje, hun måtte, så generede det vel ikke hende at han også rørte hende.
"Og så kan vi altid se på om jeg vil være et godt valg til underholdning"
Som hun nappede ham i øret, knurrede han lavt hvilket var fordi han kunne lide det.
Så lod han blikket vandre over hende inden han svarede: "Det er en præmie jeg fint kan leve med"
Tilbage til toppen Go down
Cassandra

Cassandra


Humør : Flirtende
Antal indlæg : 43

Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW   Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW EmptySøn Jul 03, 2022 2:11 am


Hun smilede tilfreds han var interesseret, det passede hende helt fint, hun ville normalt ikke have valgt ham, men det virkede til at hendes krop genre ville. Hun slap ham blidt, og mødte hans blik " jeg kan sagtens lokke ham, det ville være så nemt " svarede hun, med hovedet en smule på skrå, hun så et kort sekund tænksom ud " jeg så et vip toilet, på vej til salen der kan du finde os " svarede hun let.
Som han lagde en hånd på hende, smilede hun frækt til ham, og bed sig let i læben " jeg er sikker på du er helt perfekt " svarede hun. Som han knurrede lo hun svagt og før hun slap ham klappe hun hans balle kort. Andre kvinder ville ikke ønske at blive set som en præmie eller en varer, men for hende var det hverdag og hendes måde at leve på, men det var også på den måde hun ofte fik indtaget sjæle på.
" så er det en aftale" svarede hun, men stoppe kort op " men jeg vil have hans sjæl! " advarede hun kort, før hun forsvandt ud af det blå.

10 minutter senere, trak hun afsted på James han fulgte gladelig efter hende, mod toilettet som han regnede med de skulle have sex på. Men en mand som ham fik aldrig lov til at røre hende på den måde, hun var kræsen og måtte godt vælge til og fra, hun fik lokke ham med ind og lukkede døren bag dem, dog uden at låse.
" du ved det koster ekstra " sagde hun, og så ham hurtig skrive en ny check som hun gemte tilfreds væk, før hun skubbe ham op imod en væg, og gned sig drilsk imod ham.
Hun håbede han kom snart, ikke at hun ikke kunne klare ham selv, men nu var det jo en aftale. James var allerede i fuld gang med at knappe hende op foran, så hendes bryster gled ud.
Idet han sparkede døren ind, slap hun James og trådte væk fra ham, imens hun knappe sig til og så på ham med kolde øjne " en lille gave til dig, fordi du valgte at spille smart" sagde hun koldt.
Men hun var klar til at kunne stjæle hans sjæl, den ville ligge godt i hendes mave..
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW   Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW EmptySøn Jul 03, 2022 2:24 am

Han nikkede til hende, han vidste hvad det var for et toilet hun snakkede om. Som hun klappede hans balde, tog han et kort greb om hendes inden han sagde: "Du virker til at være sikker, så jeg klager ikke"
Da hun kort stoppede op for at nævne hvordan hun ville have hans sjæl, nikkede han til hende og fik hurtigt klædt om inden han gik op og fik hentet en ganske solid sum penge. Det var dog fordelen ved kampe til døden. Dygtige fighters var dyre.

Outfit

Connor fandt hurtigt toilettet og kunne høre hvordan at hun så fint holdte ham distraheret, så han trak på smilebåndet og sparkede døren op uden nogen problemer.
"Hvad er det her for noget?! Connor jeg..... Jeg menter ikke noget med det, det var..... Sådan er sporten..... Du kan ikke røre mig, der er folk der vil lede efter mig!"
Connor gik hen med iskolde øjne og en stemme der var en anelse dybere end normalt:
"Havde du selv troet du havde sluppet godt fra det?..... Men jeg burde næsten takke dig, det gav rigtig godt at spille på mig selv.... Men jeg bryder mig ikke om at blive snydt...."
Så tog han meget hårdt ved mandens kæbe så der kom en knasende lyd inden han løftede ham fra jorden. Manden prøvede at skrige men kunne ikke på grund af Connors greb.
"Normalt set ville jeg have trukket din straf ud.... Men jeg gav et løfte til en...." Connor smadrede mandens hoved ind i væggen så han brækkede hans kæbe og lod ham falde til jorden. Så smilede Connor til hende og sagde koldt: "Velbekomme...." hvorefter han lod hende komme til
Tilbage til toppen Go down
Cassandra

Cassandra


Humør : Flirtende
Antal indlæg : 43

Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW   Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW EmptySøn Jul 03, 2022 12:53 pm


Hun så på ham som han også tog ved hende, hun glæde sig allerede til at mærke ham mere, men de havde en opgave at udfører: James havde også brudt aftaler ved hende, og hun ville glæde sig til at tage hans sjæl, den slags slap man ikke godt fra med hende.
"jeg er altid sikker" svarede hun ham fast, før hun slap ham og forlod ham, for selv at finde James.

Cassandra smilede koldt, som hun lod Connor overtage, James så imod hende for hjælp men hun ignorerede hans blik. Hun var mere fokuseret på englen, som han fik sat den klamme fyr på plads, som han skreg lo hun køligt og rystede på hovedet. Som Connor trak sig trådte hun ganske kort hen til ham, gav hans balle et klem før hun smilede og gik hen til James.
Hun knælede foran ham, og greb fat i hans krave " du brød også vores aftale, jeg er ikke dit legetøj, du traf det forkerte valg" efter disse ud, græd han ynkeligt som han nærmede sig døden.
Cassandra lod sine læber møde hans pande, og efter ganske få sekunder, forsvandt livet ud ad hans øjne. Hun smed ham fra sig og rejste sig op, før hun vendte sig imod Connor " lad os smutte før de finder hans grimme fjæs" sagde hun, og gik hen imod døren så tilbage imod ham " skal du med mig hjem ?" tilføj hun, og blinke let til ham normalt ville hun ikke tage folk med hjem, men der var noget ved ham der gav hende lyst.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW   Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW EmptySøn Jul 03, 2022 1:53 pm

Connor trak på smilebåndet og kiggede som hun åd hans sjæl, James ville alligevel ikke ende i Himlen.
Da hun så slap James' livløse krop, kiggede Connor på hende og sagde: "Det lyder faktisk slet ikke tosset.... Men inden..."
Connor gik hen til liget og lagde hånden på det og hviskede et eller andet på et underligt sprog, Englenes Sprog. Snart kom der en underlig næsten sort ild fra Connors hånd og omsluttede liget hvorefter Connor rejste sig. Det var en ild der nærmest var kold men opførte sig som ild, bare stærkere. Han kiggede over på hende med et næsten drilsk smil og sagde: "Når de finder ham, vil de ikke være i stand til at se det er ham..."
Så gik Connor helt hen til hende og sagde: "Skulle vi?"
Tilbage til toppen Go down
Cassandra

Cassandra


Humør : Flirtende
Antal indlæg : 43

Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW   Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW EmptySøn Jul 03, 2022 2:21 pm


Cassandra kiggede kiggede kort på den døde mand, rystede svagt på hovedet af ham, han havde været for naiv og få magtsyg, verden ville ikke mangler ham helvede ville være et bedre sted for ham. Hun vendt sin opmærksomhed imod englen igen, lagde hovedet på skrå som han gik hen til den døde mand, og betragtede ilden der lagde sig omkring ham.
Som han kom tilbage til hende, smilede hun frækt til ham " godt tænkt " svarede hun ham let, før hun åbnede døren og førte ham med ud.
Som de kom ud af bygningen, så hun lidt rundt før hendes blik blev rette imod ham " du skulle vel ikke have en bil eller noget? jeg kom hertil med taxa" sagde hun.
Cassandra lod de blå øjne vandre over ham, han havde alt for meget tøj på igen, men det skulle hun nok få lavet om på, hun rykkede sig tættere på ham, for at lade en hånd glide ned ad ham, strejfede drilsk han lem, før hun lagde den mod hans brystkasse, og sendte et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW   Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW EmptySøn Jul 03, 2022 7:12 pm

Connor havde lavet den slags længe så han vidste også godt at en gang imellem skulle man statuere et eksempel og andre gange skulle beviser helst forsvinde for de for alvor blev et problem.
"Nok var han ussel for en mand men det ville stadig give mere ballade end man gider at tage sig af hvis de havde fundet ham"
Han bemærkede godt hvordan hun betragtede ham som de kom ud, men det generede ikke, han betragtede jo også hende.
Så smilede han skævt til hende som hun nærmest undersøgte hans krop inden han så nikkede en gang.
"Det har jeg.... Så må du godt nok holde ved og guide hvor vi skal hen..." Så gik han hen til en meget stor Harley Davidson lignende motorcykel med et keltisk kors malet på tanken. Der var tydeligt blevet pillet ved den hvis man vidste noget om den slags
Tilbage til toppen Go down
Cassandra

Cassandra


Humør : Flirtende
Antal indlæg : 43

Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW   Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW EmptySøn Jul 03, 2022 8:31 pm


Cassandra nikkede til hans ord, som hun fulgte med ham, der var ikke nogle grund til at lægge skjul, på at han interesserede hende. Det så ud til han heller ikke havde noget problem, han betragtede også hende kunne hun nemt se, men det gav hende bare mere lyst.
Som de kom hen, betragtede hun hans motorcykel " Monument Boulevard nr. 3 , men jeg skal nok guide dig" sagde hun let.
Som han fik sat sig op, satte hun sig bag ham, og lagde de lange tynde men smidige arme omkring ham, hun lod sit hoved hvile mod hans skulder, så hendes mund var tæt ved hans ører hvis hun skulle sige noget til ham undervejs " jeg er klar " sagde hun drilsk, for så at nappe ham let i øret, før hun smilede for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW   Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW EmptySøn Jul 03, 2022 8:52 pm

Han kunne selvfølgelig ikke læse hendes tanker men hendes blik talte nu også deres eget tydelige sprog.
Da hun så nævnte hvor de skulle hen, så han kort eftertænksom ud, for at se om han kunne huske hvor det var henne. Han havde efterhånden tjent godt på sine kampe så han kunne nu købe sig et noget bedre hjem end hans lejlighed i Southside. Ikke et helt stort hjem men stadig af fornuftig størrelse og kvalitet.
Så satte han sig op og fik motorcyklen startet da hun havde sat sig op og tog godt om ham. Som motoren brummede, rakte han kort om og gav hendes lår et klem inden han sagde: "Godt..." inden han kørte afsted med godt fart og efter hendes anvisninger
Tilbage til toppen Go down
Cassandra

Cassandra


Humør : Flirtende
Antal indlæg : 43

Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW   Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW EmptySøn Jul 03, 2022 9:40 pm

Huset


Som de kørte afsted sammen, nød hun turen og vinden i håret, det gjorde ikke noget at hun kunne holde om ham, hvilket gav hende mulighed for at mærke hans muskler under tøjet. Hun guide ham så godt hun overhovedet kunne, og efter noget tid kørte de op af hendes indkørelse .
Huset var okay stort i forhold til hun boede alene, men hun havde også sparret sammen i mange år.

Som han fik parkeret, hoppe hun elegang af og fiskede sin nøgle frem, imens hun så mod ham " velkommen til, der er ikke mange der kommer her" sagde hun. Cassandra gik op til hoveddøren og låste op før hun lod ham træde ind først, før hun lukkede døren bag sig.
Hun boede flot, der var mange ting alle steder, men ting af værdig man kunne godt se hun gik op i dyre genstande, og ting der skinnede. Hun vendte blikket imod ham, lagde hovedet let på skrå " soveværelset med det samme? " spurgt hun drilsk, og slikkede sig frækt om munden.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW   Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW EmptyMan Jul 04, 2022 12:27 am

Han sagde ikke rigtig noget til at hun mærkede hans muskler, han kunne jo godt lide det så han ville heller ikke at det stoppede. Efterhånden som de kom tættere på, fik han også en bedre fornemmelse for hvor de var henne. Et eller andet sted i området havde der været en brand en gang, hvor man ikke havde fundet gerningsmanden. Ganske vist var det Connor der havde fundet sit mål der troede sig sikker.
"Det vil jeg tage som en positiv ting så" Som hun fik låst op og lod ham gå indenfor, tog han jakken af og fik den hængt på en knag eller stumtjener hvis der var det. "Du bor rigtig flot.... Monet og lignende kunstnere..." Han var lidt en kunstnørd men det var ikke noget han normalt sagde højt. Han malede også en del hvis inspirationen var der men det var først nu han var begyndt at få råd til det igen.
Så kiggede han lokkende på hende og smilede frækt. "Vis endelig vej.... Du ved vel hvad præmien rent faktisk indebærer"
Tilbage til toppen Go down
Cassandra

Cassandra


Humør : Flirtende
Antal indlæg : 43

Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW   Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW EmptyTirs Jul 05, 2022 3:07 pm

værelse

Cassandra tog for det meste ikke folk med hjem, fordi hun havde en hel del genstande af værdi, nogle af dem var stjålet andre købt. Hun ønskede ikke at politiet skulle komme forbi, heller ikke at folk skulle få lyst til at stjæle fra hende. Men denne nat havde hun ham med sig, men hun ville holde et vågent øje med ham det var hun nød til, han var stadig en fremmede mand, og en af dem hun ind til videre ikke regnede med at se igen.
Hun kiggede på ham, og nikkede let " ja jeg har en del forskelligt " sagde hun stolt, før hun smilede som han snakkede om værelset, hun vendte sig om og førte ham med ovenpå hvor hun åbnede en dobbeltdør ind til et stort flot værelse.
HUn trådte ind og lagde sine ting fra sig, på natboret af hvad hun havde haft med sig i byen, blandt andet en lommekniv, som blev trukket op af støvlen, før hun vendte sig imod ham.
Cassandra trådte hen til ham, og uden tøven greb hun fat i hans jakke for at få den ad ham, før hun elegant gik ned på knæ, for at åbne hans bælte op før hun knappe op for at stikke hånden ind og trak hans lem frem.
Hendes krop bevægede sig en smule frækt, imens hun så op på ham med et lysten blik.
Hun lukkede øjnene som hendes mund, slutte sig om ham og hun begyndte at lege med, ham for at tænde ham imens satte hun sig næsten som en hund, og lod bagdelen stritte lidt op imod ham, for at give ham et bedre syn af hendes stadig letpåklædte krop.
Hun undlod endnu at vise ham, hvor smidig hun var, hele hendes krop kun drejes som igen andre, da hendes evne gjorde hende smidig næsten som en slange.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW   Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW EmptyTirs Jul 05, 2022 6:36 pm

Han havde ganske vist en vis interesse i malerier men han havde ingen interesse i at stjæle dem. Hjemme ved ham var der ganske vist ikke ret meget kunst, mest af alt på grund af den del af byen han boede i men også fordi at han ville gerne have et pænere hjem inden han begyndte at skaffe dyre malerier. Det var ganske vist blevet en pæn lejlighed men man kunne alligevel ikke skjule hvor slidt den var.
Så fulgte han med hende ovenpå og lod blikket vandre rundt og studere det flotte men noget unikke værelse. Dog nåede han ikke så meget inden hun var nede på knæ og havde fået åbnet hans bukser og fundet hans lem frem. Han smilede frækt til hende og sagde tilsvarende drilsk: "Lækker præmie..." Han kiggede nærmest sultent ned af hende som hun strittede med bagdelen imens han sukkede lavt af nydelse. Imens hun tog hans lem med munden, tog han selv sin t-shirt af
Tilbage til toppen Go down
Cassandra

Cassandra


Humør : Flirtende
Antal indlæg : 43

Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW   Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW EmptyTirs Jul 05, 2022 7:33 pm


Cassandra var mere interesseret i at genstanden er dyr, end selve kunsten, for hende handle alt næsten om penge og det havde det gjort i mange år. Hendes værelse var nok, også det pæneste af rummene, men der brugte hun også mange timer, i loftet hang en trapez, der dog var sat fast så den kunne hejses op og ned.
Hun var ikke kendt for at vente, eller lave et kæmpe forspil, og jo mindre snak lige nu jo bedre.
Hendes mund bevægede sig lystigt omkring ham, og hun lod røven stritte mod ham, så kort op på ham som han snakkede, blinke kort til ham og så kort hans veltrænet overkrop, før hun tog ham så dybt, at han nåde helt ind og hun lod tungen danse mod spidsen.
Få minutter efter rette hun sig op, og trådte tæt på ham, tog hans hånd og placerede imod den øverste knap, i hendes sorte crosset.
Hendes øjne hvilede lysten i hans, imens hun langsomt bevægede dem imod den store seng, hun lod sin frie hånd kører over hans hårde lem, og slap et let støn " jeg vil have dig " hviskede hun frækt, og lod sin hånd strejfe sit eget underliv der dog stadig var gemt.
Hun lod sig falde ned på sengen, flytte hænderende fra ham, og lod ham prøve at få fjernet hendes meget frække tøj, imens hun bed sig pirrende i læben.
Tilbage til toppen Go down
Connor McAndrews

Connor McAndrews


Humør : Kommer virkelig an på dig
Fag : Har aldrig gået på Akademiet
Antal indlæg : 148

Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW   Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW EmptyTirs Jul 05, 2022 7:43 pm

Connor var ikke selv specielt glad for penge men han havde heller ikke nogen illusion om dem. Lige meget hvor meget folk ellers prøvede at benægte det var magt en vigtig ting af verden og med penge, kom der som oftest en stor portion magt med. Der havde været mange der havde forsøgt at købe Connor men der var ikke nogen der havde klaret det endnu.
Han lukkede kort øjnene nydende som hun tog ham helt i munden inden han knurrede af lyst og betragtede hende. I takt med at hun legede lidt med sig selv, begyndte han at åbne knapperne næsten med en forsigtighed så det ikke kunne mærkes. Som hun så lod sig falde ned på sengen, holdte han ved hendes korset så det gled helt af hende. Da hun så sad på sengen, tog han i første omgang det sidste af sit eget tøj af så han stod helt nøgen foran hende inden han så gik på knæ og fik så taget hendes trusser af. Han havde ikke sagt til hende at han kunne lide hun legede med sig selv men når hun nu var det hun var, kunne hun nok godt regne det ud. Derefter tog han ved hendes ben og pressede dem ud til siderne inden han lod tungen lege lystent mod hendes underliv
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW   Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Introducing our fighters! (Cassandra) TW/CW
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» A daughter? I don't think I have one... - Cassandra
» Overeating - Cassandra
» A non-verbal conversation | Cassandra

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Det nordlige Aston :: Kajen-
Gå til: