Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Marts nyheder! [Admin nyheder]

Go down 
ForfatterBesked
Joy
Admin
Joy


Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

Marts nyheder! [Admin nyheder] Empty
IndlægEmne: Marts nyheder! [Admin nyheder]   Marts nyheder! [Admin nyheder] EmptyMan Mar 01, 2021 8:20 pm

Hello Angels!

Så er det endelig blevet forår og solen har været fantastisk dejlig de sidste par dage. Jeg håber i alle sammen har det godt.
I forhold beklager vi her på teamet, at der har været lidt langsom process med ansøgningerne - vi arbejder på at få dem set igennem hurtigst muligt! Tak for tålmodigheden.

Vi har hertil også lavet en ekstra rang til varulvene nemlig "The lone wolves" som i kan tjekke ud og bruge i spil osv.

Jeg arbejder pt på et par ekstra ting på siden, som skulle være klar i løbet af slutningen af måneden. Hvis alt går vel!

Hvis i skulle sidde inde med ideer til vores "event" kalender til næste måned eller næste måned igen - så må i meget gerne skrive til @Joy. Så vil jeg hellere end gerne overveje begivenheden til fremtidige kalendere Very Happy

- Husk i kan skrive FC til os alle sammen på teamet, men skriv venligst kun til en af os, så der ikke bliver for meget dobbelt arbejde. Husk også at tilmelde jeres grupper for farve.


- Joy på vegne af admin teamet
Tilbage til toppen Go down
 
Marts nyheder! [Admin nyheder]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Februar nyheder [Admin nyheder]
» November nyheder [Admin nyheder]
» Jul& Nytår [Admin nyheder]
» Jobs på Athena [admin nyheder]
» Summer news! [Admin nyheder]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: IV-
Gå til: