Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Oprydning på siden [Admin nyhed]

Go down 
ForfatterBesked
Joy
Admin
Joy


Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

Oprydning på siden [Admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Oprydning på siden [Admin nyhed]   Oprydning på siden [Admin nyhed] EmptyLør Dec 26, 2020 12:31 pm

Hello again Angels!

Håber i havde en skøn juleaften, og nogle dejlige juledage.
Vi er på admin teamet blevet enige om, at det er ved at være på tide at få ryddet op i vores inaktive brugere.
Derfor vil vi den 9. Januar 2021 rydde op i de brugere som ikke har været aktive siden 31 Marts 2020.

Vi tjekker naturligvis efter om fraværs trådene er opdateret, og hvis i kender nogle som falder under og som i ved sidder med noget eller lignende, så bed dem kontakte @Joy - da jeg er den admin som kommer til at stå for oprydningen <3


Brugerne er blevet slettet 9-1-2021:


Husk! At lige pt vil vi gerne fortrække hvis i vil skrive fc til @Joy eller @Tidus <3



God jul og godt nytår
Joy, på vegne af admin teamet


Sidst rettet af Joy Lør Jan 09, 2021 10:56 am, rettet i alt 3 gange
Tilbage til toppen Go down
Joy
Admin
Joy


Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

Oprydning på siden [Admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Oprydning på siden [Admin nyhed]   Oprydning på siden [Admin nyhed] EmptyTirs Dec 29, 2020 2:14 pm

Løfter lige opmærksomheden tilbage på denne her tråd. Hvis jeres karakter står listet, så skriv til mig og jeg kan fjerne det igen. I har til d. 8 Januar til at skrive til mig. Jeg sletter d. 9. Smile
Tilbage til toppen Go down
Joy
Admin
Joy


Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

Oprydning på siden [Admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Oprydning på siden [Admin nyhed]   Oprydning på siden [Admin nyhed] EmptyOns Jan 06, 2021 6:40 pm

Løfter lige en påmindelse op.

Vil også lige sige, at vi beklager der er lige forsinkelse på nogle enkelte opdateringer - virtuel undervisning og arbejde ramte lige hårdt efter ferien - men det burde være oppe i weekenden.

Vi håber i alle er kommet godt ind i det nye år.

Mvh. Joy Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Oprydning på siden [Admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Oprydning på siden [Admin nyhed]   Oprydning på siden [Admin nyhed] Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Oprydning på siden [Admin nyhed]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Joy gør rent på siden [admin nyhed]
» Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed]
» Event til siden!! [Admin nyheder]
» Et par små ting [Admin nyhed]
» Forårsnyt! [Admin nyhed]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: IV-
Gå til: