Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Joy gør rent på siden [admin nyhed]

Go down 
ForfatterBesked
Joy
Admin
Joy


Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

Joy gør rent på siden [admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Joy gør rent på siden [admin nyhed]   Joy gør rent på siden [admin nyhed] EmptyOns Jan 08, 2020 2:20 pm

Heeeeey people!


Jeg leger lidt med sidens layout herover de næste par timer.. hope you like!!
- Ellers må i jo skrive til mig og brokke jer xD


Andre ting:
- To nye racer! wuuu
- Opdatering af regler osv.


Husk at tilmelde jer racegrupper for at få farve, og skriv jeres fc til Lilith!
- Ansøgnings processen tager lidt mere tid end normalt, vi skal lige back to reality xD


Joy,
På vegne af admin teamet!


Sidst rettet af Joy Søn Jan 19, 2020 12:12 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Joy gør rent på siden [admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Joy gør rent på siden [admin nyhed]   Joy gør rent på siden [admin nyhed] EmptyTors Jan 09, 2020 5:59 pm

Heey Very Happy

Har lige et spørgsmål Smile

Er jeg den eneste som ikke kan se forskel på ulæste og læse emner og pb's med de nye logos?
Tilbage til toppen Go down
Charlie
Gæst




Joy gør rent på siden [admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Joy gør rent på siden [admin nyhed]   Joy gør rent på siden [admin nyhed] EmptyTors Jan 09, 2020 6:05 pm

Jeg kan fint se forskel.

Sådan ser det ud på min skærm:

Joy gør rent på siden [admin nyhed] Skzirm10

Joy gør rent på siden [admin nyhed] Skzirm11
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Joy gør rent på siden [admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Joy gør rent på siden [admin nyhed]   Joy gør rent på siden [admin nyhed] EmptyTors Jan 09, 2020 6:09 pm

Hey Charlie, hvor finder du den oversigt?? :O

Nu kan jeg se hvad "ser" forkert xD (kan man sige det) XD
hahah

Nårh men så der jo ikke noget galt xD bare mig der ser forkert xD
Tilbage til toppen Go down
Charlie
Gæst




Joy gør rent på siden [admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Joy gør rent på siden [admin nyhed]   Joy gør rent på siden [admin nyhed] EmptyTors Jan 09, 2020 6:24 pm

Hvis du ruller ned nederst på siden ser du oversigten over indlæg.

Går du ind under et forum og ruller ned ser du oversigten der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Joy gør rent på siden [admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Joy gør rent på siden [admin nyhed]   Joy gør rent på siden [admin nyhed] EmptyTors Jan 09, 2020 6:27 pm

åhh xD synes jeg havde scrollet ned på forsiden men kunne ikke se det xD men var nok bare ikke obs på hvor jeg skulle kigge xD for nu gjorde jeg det lige, nu kan jeg se det xD
Tilbage til toppen Go down
Charlie
Gæst




Joy gør rent på siden [admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Joy gør rent på siden [admin nyhed]   Joy gør rent på siden [admin nyhed] EmptyTors Jan 09, 2020 6:29 pm

Altid klar til at hjælpe !


Og Joy jeg synes du har gjort et fantastisk arbejde! Det klæder siden helt vildt med de blå nuancer, og det grå giver et mere neutralt look. Min eneste "kritik" er at på min skærm er farven for Thunderbirds og Specialrace UTROLIG ens, og ret så svær at differentiere : )
Tilbage til toppen Go down
Joy
Admin
Joy


Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

Joy gør rent på siden [admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Joy gør rent på siden [admin nyhed]   Joy gør rent på siden [admin nyhed] EmptyTors Jan 09, 2020 6:55 pm

Charlie skrev:
Altid klar til at hjælpe !


Og Joy jeg synes du har gjort et fantastisk arbejde! Det klæder siden helt vildt med de blå nuancer, og det grå giver et mere neutralt look. Min eneste "kritik" er at på min skærm er farven for Thunderbirds og Specialrace UTROLIG ens, og ret så svær at differentiere : )


Thank yoooou! <3
Jeg har ændret lidt på det nu Wink
Tilbage til toppen Go down
Joy
Admin
Joy


Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

Joy gør rent på siden [admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Joy gør rent på siden [admin nyhed]   Joy gør rent på siden [admin nyhed] EmptySøn Jan 19, 2020 12:12 pm

Jeg kan dermed meddele at jeg er igang med endnu en 2020 rengøring af siden.. Tidslinjen er hermed opdateret med et par små tilføjelser der kan komme senere hen.. but yes Very Happy

Tilbage til toppen Go down
Joy
Admin
Joy


Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

Joy gør rent på siden [admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Joy gør rent på siden [admin nyhed]   Joy gør rent på siden [admin nyhed] EmptyFre Jan 24, 2020 10:52 am

Med det sagt!!

Så er der kommet en ny underrace til menneskerne!
Håber i tager godt imod det!


God weekend fokes <3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Joy gør rent på siden [admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Joy gør rent på siden [admin nyhed]   Joy gør rent på siden [admin nyhed] Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Joy gør rent på siden [admin nyhed]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Oprydning på siden [Admin nyhed]
» Nye ideer til siden! Kom med jeres mening! [Admin nyhed]
» Event til siden!! [Admin nyheder]
» Et par små ting [Admin nyhed]
» Forårsnyt! [Admin nyhed]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: IV-
Gå til: