Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 A evening walk - Caine

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

A evening walk - Caine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A evening walk - Caine   A evening walk - Caine - Page 2 EmptySøn Feb 09, 2020 8:17 pm

Han nikkede stille til hende og sagde: "Vi ser bare på det til den tid.... Jeg har lidt forskelligt rundt omkring så kan du selv vælge noget når det er....."
Selv sov Caine normalt nøgen men han havde godt tænkt at han måtte nok hellere tage noget på når hun nu også skulle sove der.
Han var selvfølgelig ligeglad men hvis han skulle overbevise hende så måtte han også hellere være respektfuld. Selvfølgelig ville han da gerne se hende i andet men der var ingen grund til at han sagde det højt. Hans tanker var hans egne.

Det lod heldigvis til hun forstod hvorfor han havde valgt at gøre det sådan og hun virkede da også til at falde langt mere til ro i forhold til da hun ankom. "Det vil jeg huske til en anden gang. Men om ikke andet er jeg stadig glad for muligheden om at møde dem.... "
Da lynet bragede så hun for sammen og tårerne begyndte at trille, gik han først hen og rullede for hvorefter han gik hen til hende og rakte hende et silketørklæde til at tørre sine øjne.
"Jeg kan desværre ikke gøre noget ved vejret"
Tilbage til toppen Go down
 
A evening walk - Caine
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» An evening stroll
» What a nice evening
» A boring evening... Or maybe something else? - Serafina
» A Meeting In The Evening (Darya)
» An evening in good company

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum :: Parken-
Gå til: