Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Endless nightmares - Jane

Go down 
ForfatterBesked
Elena

Elena


Humør : -
Fag : Music + Psychology + Chemistry + History
Antal indlæg : 120

Endless nightmares - Jane Empty
IndlægEmne: Endless nightmares - Jane   Endless nightmares - Jane EmptyTors Jan 17, 2019 11:47 pm

S: Hjemme hos dem.
T: Midt om natten
O: Deres soveværelse
V: Stormer let udenfor
P: En løs t-shirt og et par natshorts
Emne til: @Jane <33


Elena havde ikke sovet en hel nat igennem siden det var sket. Hver gang hun lukkede øjnene, så hun scenerne fra den aften for sig. Måden hendes far havde slået hendes mor ihjel på, måden hendes mor var opstået fra de døde og set helt tom ud. Det værste var når hendes mareridt tog overhånd og viste hende billeder af Mercy der torturerede hendes datter. Aphrodite var stadigvæk ikke i Elenas hænder og det flåede hende fra hinanden inden i - åd hende op. Et gisp lød fra hende som hun fløj op fra sengen af endnu et mareridt. Hun hadede at vække Jane.
"I'm sorry.. it was just a nightmare," åndede hun ud. Hjertet bankede om kamp med hendes tanker og hun var langtfra okay. Elena samlede benene under sig og prøvede at få sin vejrtrækning under kontrol.
Tilbage til toppen Go down
 
Endless nightmares - Jane
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Bloody nightmares
» Nightly Nightmares | CW
» You think you have felt real pain? I shall show you what nightmares are made from

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Southside :: Southside Centrum :: Bymidten :: Bolig områderne :: Killer Street :: Hus nr. 1-25-
Gå til: