Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 That's when the vampires come out to play ~ Bjorn

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




That's when the vampires come out to play ~ Bjorn Empty
IndlægEmne: That's when the vampires come out to play ~ Bjorn   That's when the vampires come out to play ~ Bjorn EmptyTors Dec 17, 2015 10:05 pm

Sted: The Wolf’s Den
Tid: omkring tusmørke.
Vejr: Regn, og meget af det...
Påklædning: Lang sort frakke over en hvid top, sorte skinny-jeans og hendes yndlings høje hæle i sot, løst hår og en lille håntaske.
Omgivelser: Der er mange mennesker på gaden udenfor og Pubben er godt fyldt.

Monique skyndte sig ned af gaden ind og ud mellem mennesker, det regnede og hun hadede regn, eller ikke når hun sad indenfor med en varm kop te og en god bog, men nu var hun udenfor og det stod ned i stænger * Hvorfor mig? * tænkte hun, som piger nu gør når de står i en situation som de ikke bryder sig om. For at komme væk fra regnen smuttede hun let og elegant ind af en dør i siden af gå gaden. Ude fra havde det lignet en helt almindelig pub, den slags Dylan nogen gange hev hende med til, men der var noget anderledes over lige netop den hun var trådt ind i. Hun var ikke den eneste der havde søgt tilflugt fra den hårde regn der inde. Hun så sig omkring, der var en del mennesker, alt så ud til at være optaget, bortset fra en stol ved baren, så det var dér hun valgte at sætte sig. Hendes hår var fugtigt, ikke nok til at kalde det vådt, men det var nok til at irritere hende; hun havde brugt en del tid på det inden hun tog af sted og i løbet af ti minutter var det ødelagt..  Hun satte sig på stolen og prøvede at bestemme sig for hvad hun ville have, var det for tidligt til alkohol? Det var teknisk set mørkt udenfor, eller det var tusmørke. * Tusmørke hva? That's when the vampires come out to play * tænkte hun let for sig selv med et lille smil på læben. Lugten af varulv fandt pludselig vej til hendes næse, men det betød ikke noget, hun havde aldrig forstået den der ’fighte’ mellem vampyrer og varulve, og hun havde heller aldrig været en del af den, så længe de behandlede hende med respekt, behandlede hun dem med respekt. Det var hendes holdning til alle racer, hvilket også betød at hvis de var en bitch over for hende, var hun en, endnu værre, bitch over for dem.  
 
   
”Kan jeg få en rom og cola?” spurgte hun da hun fik en af tjenerens opmærksomhed. Rom og cola var den perfekte drink at bestille på den tid af dagen, syntes hun i hvert fald selv, det var med alkohol, men lignede en almindelig cola, på den måde ville hun ikke ligne en alkoholiker, men hun kunne stadig få lov til at more sig lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




That's when the vampires come out to play ~ Bjorn Empty
IndlægEmne: Sv: That's when the vampires come out to play ~ Bjorn   That's when the vampires come out to play ~ Bjorn EmptyFre Dec 18, 2015 3:19 pm

påklædning: sorte pæne bukser, et forklæde med et viskestykke bundet til, og en stram tshirt med han's bar navn på, og sorte gummi sko.

Bjorn havde været i skole den dag, og var taget til sin bar, på motorcykel, en harley davidson, men han havde bemærket skyerne, for at gasse lidt op, og køre videre, imens han lyttede til rammstein.
han parkede bag sin pub, for at skubbe sin motorcykel ind i et skur så deres køretøjer ikke blev våde, og han begyndte og forberede, imens hans barpiger, unge kønne varulve, gik rundt og tørrede borde af, nogle af han's vagter, medlemmer af den britiske varulve bande, The Hoxton Mob, sad og spillede kort, og røg nogle smøger, imens de nød et lille krus kold øl, han gik ind, for og tage sin motorcykel jakke af med rygmærke af en varulv fra The Hoxton Mob, og hængte den, han tog den stramme arbejde's tshirt på, og gik lidt rundt, klaskede en af sine tjenerinder i bagdelen, som fik hende til og fnise, og give ham et kys på kinden, og han gik over til sine vagter for og få en smøg, og snakke med dem, imens dørene til sidst blev åbnet, og vagterne stillede sig på deres pladser, og holdt øje med gæsterne, da var ikke så mange overnaturlige væsner, så da var flest mennesker, men da var også en engel, og nogle formskiftere, men Bjorn tog sig ikke synderligt af det, så længe de ikke generede han's gæster med deres overnaturlige behov, så vankede da ikke klø.

aftnen gik, og flere motorcykler blev parkede bagved, imens nogle folk i jakkesæt kom ind af døren, så vel som dem i lædervest fra motorcyklerne kom ind, alle hilste varmt på Bjorn, og de var alle varulve, også medlemmer af The Hoxton Mob, og de satte sig ned bag i baren, imens de bestilte øl og mad, som blev serveret på britiske manere, men han stoppede brat op, da han duftede en vampyr, for og blotte tænderne, flere af han's folk fra mafia'en havde opfanget det samme, og en af han's vagter pegede på en ung lignene kvinde, meget smuk, og han tog en smøg mellem læberne, for at stoppe den tjenerinde, da han kun havde kvindelige tjenerinder, og bevægede sig over, for og tage imod bestilling, han sagde roligt imens han pustede røg ud mellem læberne, dog ikke i hovedet på hende, hun var stadig en kunde.
''yeps, er på vej, single, dobbelt eller triple?''
han hentydet til hvor mange gange rom da skulle i, 1 2 eller 3 enheder, fra sprut stopperen, og når han fik svar, ville han gå over og lave den som hun havde bedt om, for at komme tilbage med den, og stille den på bordet, for at sige ''det bliver 3 pund'' 3 pund, var 30 i danske, hvilket ikke var dyrt, når man tænkte på typiske natklub's priser, og han stod roligt og ventede på pengene.
når han havde fået pengene, ville han kalde på en af sine piger, for og få dem til og lægge pengene i pengekassen, og han vendte sig imod sin vampyr kunde, han sagde roligt ''du er den første vampyr på min pub, og bare så vi får det på det rene, du er velkommen her, så længe du ikke yber problemer med mine kunder, sån prøver og score en gang blod, det har vi på lager, selv om jeg ikke havde regnet med og få brug for det, og det ikke for og fornærme dig, men jeg har ikke det bedste forhold til vampyrer, men hvis du forstår mine regler, så får vi ingen problemer, og vi får alle en rar aften, okay?'' han lød rolig og simpel, med en tyk britisk accent, og hvis hun bekræftede at hun forstod, så ville han nikke roligt, og svare ''så får du en på huset's regning, hva kan jeg friste med? vi har speciale britiske øl, god irsk whisky, og cubansk rom, meget af de gode varer'' han ville smile blidt og virke mere rolig.
hvis hun tog et kig på ham, ville hun bemærke de mange ar fra kamp på han's arme, og sikkert flere under tøjet, så vel som flere britiske mafia og fængsels tattoveringer, imens de svulmende muskler bølgede tungt under den stramme trøje.

// håber dette er okay nok, sån agtigt :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




That's when the vampires come out to play ~ Bjorn Empty
IndlægEmne: Sv: That's when the vampires come out to play ~ Bjorn   That's when the vampires come out to play ~ Bjorn EmptyLør Dec 19, 2015 12:14 pm

// Det er mere en rigeligt :3
Hun så op på manden der tog imod hendes bestilling, han varulv, hun havde ingen tvivl om det "Dobbelt" svarede hun roligt. Hun havde godt bemærket at der var flere øjne der havde fundet vej hen på hende, men det tog hun sig ikke af, det var jo i sig selv ikke noget nyt, men det at de fleste var varulve havde fået hende til at tænke mere over det end hun normalt ville. Da han kom tilbage og hun havde betalt, blev hun lettere overrasket over hans lille tale, hun havde ikke forventet at nogen ville kommentere på hvad hun var. Normalt brød hun sig ikke om at andre ville bestemme hvad hun skulle og hvad hun kunne, og det var flere århundreder siden at nogen decideret havde set hende lige ind i øjnene og fortalt hende hvordan hun skulle opfører sig, men hun respekterede hans regler, det var jo hans pub. "Jeg er aldrig den første til at levere et slag, men jeg afslutter altid kampen" svarede hun roligt og kontrolleret, men med en undertone af irritation, en hentydning til at så længe der ikke var nogen der generede hende ville hun ikke genere dem. Det var normalt heller ikke nødvendigt, der var ikke så mange idioter der prøvede at skade hende, så hun behøvede at slå igen, men hvis det skete ville hun ikke sidde og se på, sidste gang det skete havde hun været den sidste oprejste ud af fire, hun så ganske rigtigt lille og skrøbelige ud, et let offer, men hvis man kom efter hende, ville man hurtigt opdage at man havde begået en fejl ved at bedømme bogen på omslaget.
 

Igen overraskede han hende med sit tilbud, det havde hun slet ikke forventet, men hun lod ikke overraskelsen vise sig i hendes ansigt. Hun havde knap nok nået at drikke af sin første bestilling. ”Tak for tilbuddet, men hvis du ikke har noget i mod det, så tror jeg at jeg venter til jeg er færdig med dén her” hun holdte glasset med rom og cola op, der var stadig rimeligt meget tilbage og hun havde ikke travlt med at komme ud i regnen igen. Hun sad og overvejede lidt mens hun langsomt tømte glasset, hun var ikke så glad for øl, så den blev det nok ikke, måske en irsk whisky? De fleste vampyrer ville måske ha’ været letter rimeligt utilpas, hvis de sad i hendes sko, nogen ny-forvandlede ville sikkert endda være bange, på grund af legenderne om fjendskabet mellem de to racer, men hun vidste at hvis der skete noget kunne hun forsvinde inden de kunne tælle til tre. Hun havde aldrig selv haft noget imod varulve, de havde aldrig gjort hende noget, så hvorfor skulle hun hade dem? Det at man kunne hade nogen bare fordi ens forfædre havde gjort det, gav ganske simpelt ikke mening for hende, og det ville det sikkert aldrig. Hun afsluttede sin drink og så op på ham ”Står tilbuddet om Irsk Whisky stadig ved magt?”
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





That's when the vampires come out to play ~ Bjorn Empty
IndlægEmne: Sv: That's when the vampires come out to play ~ Bjorn   That's when the vampires come out to play ~ Bjorn Empty

Tilbage til toppen Go down
 
That's when the vampires come out to play ~ Bjorn
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Werewolves, Vampires and Booze
» Play with me [cw]
» Let's play, shall we?
» Yes, you are just a play date to me
» Anyone wants to play? (emnesøgning)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum :: Gågaden :: The Wolf's Den-
Gå til: