Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 My drug of choice [xxx]

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




My drug of choice [xxx] Empty
IndlægEmne: My drug of choice [xxx]   My drug of choice [xxx] EmptySøn Dec 16, 2018 7:23 pm

Tid: Lørdag eftermiddag, omkring kl 15:30
Sted: Cesares nye lejlighed
Vejr: Køligt udenfor, men varmen er tændt for indenfor
Påklædning: Tøj og udseende
Dedikeret til @Aamon


Cesare smed sit skod på jorden inden han trådte ind i opgangen og op af trapperne. Han havde fået de fleste af sine ting båret op på tredje sal hvor hans nye lejlighed bare ventede på at blive indrettet. I sit hoved havde han håbet at der var nogen der gjorde det for ham, men så igen ville det ikke blive som han ville have det. Døren åbnede han med en rolig hånd og tog sin læderjakke af og smed den på køkkengulvet. Derpå gik han ind i stuen hvor hans madras lå skubbet op af en væg. Gulvet var fuld af flyttekasser og det undrede ham en smule han havde så meget. Han bukkede sig forover og tog hans lille æske og satte sig over på sengen. Mobilen faldt ud af hans lomme da han satte sig og med den frie hånd greb han om den.

Måske han skulle ringe til Aamon og få ham forbi? Om ikke andet kunne han da hjælpe en smule med alle de kasser han havde. Han bed sig selv i læben som han overvejede sine muligheder. Fuck it, tænkte han og låste op for skærmen. Et par hurtige klik, og så skrev han beskeden:

Oi, Ragazzo!
Kommer du forbi senere og ser mi casa?
Tag noget mad med!

Beskeden sendte han afsted og smed mobilen fra sig, for at vende sin opmærksomhed mod hans lille æske. Den var gammel og slidt, men indeni var noget langt mere værdifuldt for Cesare. Han åbnede roligt æsken og smilede skævt ved synet. Det var ikke nogle hårde stoffer i dag, men han var kørt lidt død i diverse indsprøjtninger. Det var som om det var blevet kedeligt. Fra æsken hev han en gennemsigtig plastikpose med hash og han rullede sig hurtigt en joint. Imens han rullede jointen tog han en lille hvid pille som han lod opløse under sin tunge. Han mærkede hvordan hans krop begyndte at slappe af, og han tændte for sin joint.

Røgen fyldte hurtigt den lille lejlighed, men Cesare opfattede det knap nok. Rusen fra pillen blandet med hashens beroligende effekt gjorde ham døsig. Han glemte tid og sted, og lænede sig tilbage på madrassen. Jointen tog han endnu engang til læberne og tog et stort sug. Et fjoget smil bredte sig på hans læber som han lod stofferne påvirke ham. Tiden fløj afsted, og da han pludselig hørte en banken på døren var han en smule overrasket. Døren var ulåst, så hvem end der ville ind måtte selv komme ind. Nok var han høj, men han ville stadig kunne slå fra sig, hvis det var nogen der ville ham noget dårligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




My drug of choice [xxx] Empty
IndlægEmne: Sv: My drug of choice [xxx]   My drug of choice [xxx] EmptyTirs Dec 18, 2018 5:28 pm

Aamon havde ikke brugt sin lørdag på ret meget andet end at slappe af i sit afslapnings tøj i sin lejlighed, han havde overvejet flere gange at hoppe i noget tøj og gå en tur, men det var bare ikke blevet til så meget andet end at rejse sig fra sofaen går ud i køleskabet for at se om der var noget spænde, blot for bare at lukke det og igen smide sig i sofaen, med tanken om at skulle gå ud for at hente noget mad. Selvom klokken ikke var så meget igen var hans sulten, det der med at få handlet ind og fyldt køleskabet op, var bare ikke sket dagen før selvom han havde sagt til sig selv at skulle.

En halvsovende Aamon lå på sofaen og havde opgivet at finde noget spændende i tv’et, der var bare aldrig noget i tv’et han gad se, det var så kedeligt. Hvorfor skulle man så lave tv og sende noget når det bare alligevel er genudseendelser! Det var bare så kedeligt. Aamon lukkede øjnene helt efter at have besluttet sig for at tage en lur. Kort efter bippede hans mobil, først gad han ikke reagere på det, det kunne ikke være vigtigt, men fordi han havde sat funktionen til at skulle give en reminder om at han havde en ulæst besked.

Træt og døsig satte Aamin sig op og smilede som så han, hvem der havde skrevet til ham. Han blev helt varm inden i det var altid rart at få beskeder fra Cesare. Han læste beskeden igennem og grinte lidt ”Hey Rome, Jeg kommer, skal nok tage mad med” Svarede han tilbage og rejste sig fra sofaen, tog et hurtigt bad for lige at kvikke lidt op, hoppede i et par fede jeans med huller hist og her en t shirt og så en hoodie og sin læderjakke og var hurtigt ude af døren. På vejen ned af trapperne og ud til sin bil, ringede han til en kinesisk restaurant hvor han bestilte en buffet take away til 3 personer. Han valgte netop 3 personer, for både Cesare og Aamon var store mænd som godt kunne spise en del. Det passede med at når han satte sig i bilen og kørte for at hente maden ville den være klar til at blive hentet.

Der blev betalt for maden og han smuttede hurtigt forbi et supermarked hvor han købe nogen øl og sådanne ting. Bilen parkerede kiggede han efter husnummeret på opgangen, han havde ikke været her før så det var lige det med at finde det rigtige nummer, det lykkes også for ham. Hurtigt løb han op ad trapperne og nåede tredje sal. Han måtte da også lige puste et par gange, det var nu alligevel hårdt at løbe op på 3 sal. Han trænede indimellem men ikke så meget på det sidste. Banken på døren men ingen reaktion, han stod lidt og tænkte om det var den rigtige dør. Men det måtte det være, Cesares navn stod på døren så det kunne kun være her. Aamon valgte at tage i døren ulåst, så var det derfor at der ikke blev lukket op. ” Ey Rome” Kaldte Aamon ude fra gangen inden han smed skoene og sin jakke i gangen, og trådte derefter ind i stuen. ”whaat!” Sagde han og så på Cesare han opdagede joint og nu lugten af hashen. ” Seriøst Rome?” Sagde han og så på ham med et skævt smil med en lille antydning af usikkerhed. ” Jeg har mad med? ” Sagde han og grinte ”du har slet ikke pakket noget ud?” Sagde han og smilede.

Nu kom de igen, de underlige fornemmelser, usikkerheden, nervøsiteten men også varmen i hele kroppen, han kiggede over på Cesare. Aamon smilede til ham kiggede lidt på jointen inden han slog blikket ned på poserne med mad som han satte på køkkenbordet. Han vidste Cesare havde snakkede om stoffer flere gange, men han havde aldrig set Cesare høj. Han havde faktisk aldrig selv være høj på andet end alkohol, men det blev man ikke høj på, man blev fuld. Tankerne for rundt i hans hoved, det var svært at holde styr på dem alle sammen. Aamon udbryd, ” Fået knaldet nogen for nyeligt?” Sagde han for at ophæve usikkerheden og stilheden. ” mødte den her tøs i går, jeg lover dig for det var vildt og fedt.” Sagde han og grinte og rystede lidt på hovedet. ” så vild en kvinde skal man lede længe efter, vi var i gang i hver fald 3 timer” sagde han og grinte lidt, det var nok overdrevet, men mon ikke man kunne have sex i 3 timer? Han vidste det ikke, han var jomfru og kun til mænd, men han turde ikke indrømme det.


Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




My drug of choice [xxx] Empty
IndlægEmne: Sv: My drug of choice [xxx]   My drug of choice [xxx] EmptyTirs Dec 18, 2018 5:42 pm

Cesare sansede knap nok at hans dør til lejlighed blev åbnet, men ved lyden af Aamon satte han sig op på sengen. Fuck. Han havde nu håbet på at han var kommet senere. Han kunne mærke hvordan han havde svært ved at styre sin krop og tog endnu et hiv af jointen. Lugten af kinesisk spredte sig i lejligheden og han kunne mærke hvordan hans mave begyndte at rumle. Den eneste ulempe ved hashen var at den gjorde ham forfærdelig sulten. Let rystede han på hovedet og fokuserede på Aamon og sendte ham et lidt fjoget smil. Derpå begyndte han at grine – det var typisk at den lille stodder adlød nærmest så snart som han havde sendt beskeden. Han skulle have vidst bedre, men hey, nu var der gratis mad.

"Jeg følte ikke for det – jeg havde lidt håbet du kunne hjælpe mig,” fik han mumlet og rejst sig fra madrassen. Som Aamon bevægede sig ud i køkkenet fulgte han med, og hans vens kommentar med en kvinde fik ham til at bryde ud i et grineflip. Det var nu ikke fordi det var en god joke, men det var bare så tydeligt at se hvor uviden Aamon var. ”Jeg har ikke haft et godt knald i noget tid, måske du kan hjælpe med det?” Derpå smækkede han Aamon på røven og gik over for at kigge ned i posen med mad. Cesare tog et hiv mere af jointen og gav den videre til Aamon for at rode gennem maden.

”FORÅRSRULLER!” råbte han glad og åbnede hurtigt for pakken og tog en hel forårsrulle i munden. Derpå begyndte han at grine igen, mens han tog resten af maden med ind i stuen. Posen smed han på gulvet mens han satte sig på madrassen for at rode videre i udvalget af mad. Nudler, indbagte godter og forårsruller – alt hvad han kunne lide! Han satte sig i skrædderstilling på madrassen og begyndte at tage for sig. Derpå så han på Aamon med et skævt smil.

”Men fortæl mig endelig hvordan hun var – måske jeg kan fantasere om det senere?” sagde han med et frækt smil


Sidst rettet af Cesare Ons Dec 19, 2018 6:07 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




My drug of choice [xxx] Empty
IndlægEmne: Sv: My drug of choice [xxx]   My drug of choice [xxx] EmptyTirs Dec 18, 2018 10:05 pm

Aamon vidste godt hvad stoffer gjorde og hvad de forskellige var, men han var ikke selv til det, faktisk havde han ikke prøvet det, han havde tænkt på at ville prøve, men når man ikke kendte nogen der solgte eller tog det som ville give til ham så var det sku svært. Men at se Cesare i godt humør dog på grund af hashen, var nu meget sjov, han kunne heller ikke lade være med at grine af ham, han var nuttet og dejlig…. Eller han var en super god og bedste ven ikke andet. Skyndte han sig at rette sin tanker, hvordan kunne han tænke sådan om sin bedste ven. Som Cesare sagde han ikke følte for at havde pakket ud og at han regnede med at Aamon ville hjælpe ham, kunne Aamon ikke lade være ” jeg er sku ikke din tjener” Sagde han flabet og så på ham.

Det kunne da godt være at Cesare og ham var bedste venner, men han var sku ikke en tjener eller en bankboks, han var jo ikke lige frem millionær, men han klarede den nu særligt når han boede hjemme hos sin far. At Cesare synes han skulle bryde ud i et grine flip over Aamon der fortalte om det med kvinden. Han vendte blikket mod ham og nåede ikke at sige noget før han svarede og Aamon fik et smæk på røven, ufrivilligt kom der et ømt og lidt nydende støn fra ham. Aamon blev hurtigt rød i hovedet og prøvede at dreje sig væk fra ham. Heldigvis skiftede Cesare emne og valgte at overfalde maden i poserne, det gjorde det nemmere for Aamon at fokusere på ikke at være rød i hovedet. At han så også lige valgte at række Aamon jointen, så han på den og holde den og tog sit første hiv, måske et lidt for stort hiv, for han endte med at hoste voldsomt, det kradsede, men han sagde ikke noget. Inden Cesare stjal alt maden skyndte Aamon at tage pakken med det han havde bestilt fra buffen til sig selv. Stegte nudler og indbagte rejer, det var hans ynglings. Så kunne Cesare spise resten, der var nok til at ham der, heldigvis. Det virkede som om Cesare var meeeget sulten. Han havde i hver fald lidt svært ved at skulle tage ham seriøs lige nu, Aamon tog et par hiv mere, det hele snurrede lidt rundt, det kildede i hans krop og han kunne ikke lade være med at smile stort.

Han satte sig ved siden af Cesare og røg det sidste af jointen færdig hurtigt. Hans krop var allerede mærkede af det, det kunne ses og høres på ham, han grinte lidt indimellem han spiste sin mad. Hurtigt rejste sig selv og det hele endte med at snurre mega meget rundt for ham. Han gik ud i køkkenet og tog posen med drikkevare. ”øl?” Spurgte han og kastede en dåse over til Cesare uden lige at sikre sig at Cesare var klar til at gribe den. Han satte sig ned igen og spiste videre og udbryd ” JEG HAAAR DEEET GODT ” i et stort grin. Han så på hende ” fortælle om hvem? Hende? Øhhm hvad…… NÅÅÅÅÅÅRH!” Sagde han og blev knald rød i hovedet. ” Hun var megaaa fræk og vild! Hun var megaaa lille, altså du ved jeg mega stor ikke så der var ikke så meget plads og det gjorde ondt på hende, men jeg var sku ligeglad, de skal bare holde kæft og tage imod” Sagde han med et stort smil på læben, ” har du mere?” spurgte han ellevild efter mere og viftede med resten af jointen der var tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




My drug of choice [xxx] Empty
IndlægEmne: Sv: My drug of choice [xxx]   My drug of choice [xxx] EmptyOns Dec 19, 2018 6:08 pm


”Hvad snakker du om? Du er da altid min tjener,” sagde Cesare og skubbede drilsk til ham mens han spiste videre. Det havde været en uge siden de sidst havde set hinanden, så ud over stoffernes påvirkning, var Cesare i ret så godt humør. Aamon havde det med at gøre tilværelsen en smule sjovere. Da han så på ham igen og hvordan hans øjne var udviddet kunne han ikke lade være med at grine. Hans ord fik ham til at grine endnu mere, så meget at han smed sig tilbage på madrassen og lo. Hans latter var sjælden, men den var utrolig smittende, og egentlig ret så sød.

Da Aamon kastede øllen over til ham greb han den nemt med den ene hånd, mens han lå på madrassen. Øllen knækkede han åben med den ene hånd og hældte væsken ned i munden på sig selv, før han satte sig op igen. En dråbe øl gled fra hans læber, ned af hans hage og landede på hans bluse. Han mumlede noget kort, det lød som et italiensk bandeord, men det var ikke helt til at sige. Han fik hevet sig selv op fra gulvet og hev sin t-shirt over hovedet. Hans bare overkrop vise et mindre udvalg af tatoveringer, og en undertone af muskler. T-shirten smed han fra sig på gulvet og greb posen med mad og tog en bid mere mens Aamon forsøgte at fortælle om hende pigen han tydeligvis havde været sammen med.

”Du lyver,” sagde Cesare med et skævt smil og smed den nu tomme pose fra sig på gulvet og tog den lille æske fra tidligere op i sin hånd. ”Hvis du vil have mere at ryge, må du fortælle mig sandheden, ellers beholder jeg det hele for mig selv.” Cesare var ikke typen der kunne lide når folk løj, men han vidste også at Aamon var usikker på sig selv. Med et overvejende blik så han op og ned af den unge fyr foran sig. Han havde længe tænkt på Aamon som sin bedste ven, men han vidste også at der var noget i ham som havde lyst til mere af den unge fyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




My drug of choice [xxx] Empty
IndlægEmne: Sv: My drug of choice [xxx]   My drug of choice [xxx] EmptyTors Dec 20, 2018 5:21 pm

Aamon kunne ikke lade være med at ende med at more sig lige så meget som Cesare, han kunne derfor ikke lade være med at grin selv. Han rystede grinende på hovedet og sagde ” Jeg har aldrig været din tjener og bliver det aldrig” Sagde han og skubbede drilsk tilbage til Cesare inden Han valgte at lægge sig ned på sengen og grinte højt. Aamon kunne ikke lade være med at nyde synet af Cesare der lå der i sengen ved siden af sig, dog måtte han stoppe sin tankegang omkring Cesare! De var stadigvæk kun venner og ikke andet, Cesare skulle ikke vide at Aamon far jomfru og homoseksuel. Det lykkes Aamon at skubbe disse tanker væk for han havde hentet øl og kastede en over til Cesare det var lidt fedt at se ham gribe den så godt som han gjorde.

Dråben der løb ned ad hans læbe og hage, gav Aamon lysten til at slikke den væk, men han stoppede sig selv i at ville gøre det som den landede på t-shirten, hvilket bare var en god ting. Italiensk var ikke et sprog Aamon var i stand til at kunne tale, han havde før hørt Cesare bruge nogen Italienske ord, men han stillede sjældent spørgsmål til hvad de betød. Aamon sad på sengen som Cesare valgte at rejse sig og tog sin t-shirt af og bare smed den på gulvet. Aamon kunne ikke lade være med at komme til at stirre på Cesare’s krop den var lækker.

At Aamon lige havde bustede sig selv så meget i at lyve var virkelig noget af det værste der kunne være sket! Cesare vidste han havde løjet og det gav han da også hurtigt udtryk for at han havde opdaget. Aamon blev helt rød i hovedet, han vidste ikke hvor han skulle se hen, altså øjnene flakkede. Aamon var bange og nervøs for hvad der ville ske nu, ville deres venskab blive ødelagt? Aamon kunne ikke leve uden Cesare i sit liv. Aamon så på ham han var bange, men hvem ville ikke være det? Når man havde løjet så meget om at have sex med kvinder og ja, når det rigtige jo var at han var homoseksuel og var jomfru. ” Jeg fortæller kun sandheden vis du vil være min? Altså i forhold med mig?” Sagde han og så på Cesare helt rød i hovedet og meeeeget usikker, så meget at han stadigvæk ikke vidste hvor han skulle kigge hen. ” Jeg er homoseksuel og jomfru” Sagde han stille, uanset om Cesare ville sige ja eller nej. Det hjalp ikke noget længere at holde det hemmeligt, for han ville ikke risikere sit venskab hvis han forsatte med at lyve.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




My drug of choice [xxx] Empty
IndlægEmne: Sv: My drug of choice [xxx]   My drug of choice [xxx] EmptyTors Dec 20, 2018 11:51 pm

Cesare åbnede æsken og tog en for-rullet joint frem som han kørte mellem fingrene. Han så på Aamon mens han snakkede og kunne ikke lade være med at grine da Aamon endelig fortalte sandheden. Aamon var altid så dramatisk hvad sådan noget angik – og hvad var det for noget snak om at Cesare skulle være hans? Som Aamon åbnede sig op for Cesare satte han sig på hug foran den unge fyr og skubbede ham tilbage på madrassen. Et suk undslap hans læber som han så på den unge fyr. Han havde selv levet over 500 år, og alligevel troede den fyr at det at være homoseksuel og jomfru var det værste man kunne være. Med det 500 års ekstra erfaring havde han lært at når man ville have noget, skulle man tage det og gribe chancen. Måske var dette en af de tidspunkter. Han overvejede let sine ord før han sagde noget igen. Måske var stilheden dræbende for Aamon, men hvis han havde haft tid til at overveje sine ord, måtte han vel også.

”Il mio ragazzo,” sagde Cesare og klatrede op på Aamon, så han sad ovenpå hans skridt, med et ben på hver side af hans hofter. Hans krop var varm, og han kunne stadig mærke THC’en danse rundt u hans krop. Hans ene finger gled fra hans øreflip til spidsen af hans hage mens han undersøgte hans ansigt. ”Er det hvad jeg skal kalde dig fra nu af, så må det være min skæbne,” sagde Cesare med et skævt smil. Han havde altid set Aamon som en han skulle være der for, men nu mærkede han hvordan han faktisk havde haft noget for ham. Ofte var han blevet jaloux når han havde snakket om andre fyre, eller når han ikke svarede på beskeder. Han havde måske fået flere følelser for Aamon end han først havde tænkt over.

Han slikkede sig let om læberne og så overvejende på den unge fyr under ham. Derpå tog han et valg – noget han havde haft lyst til at gøre så længe. Hans varme læber ramte Aamons, og han mærkede hvordan lettelsen og glæden spredte sig i hans krop. Hvorfor havde de ikke gjort det her noget før? Cesares læber var hårde, og havde en eller anden form for tilbageholdenhed over sig. Han turde ikke helt give slip på sine lyster, for han ønskede ikke at skræmme ham. Som deres læber skilles sendte han ham et skævt smil og rejste sig fra ham, for at gå over og åbne en øl mere.

”Hvis jeg skal være din, så skal du være min,” sagde Cesare roligt, som om de snakkede om hvad der var i TV’et. Han greb om øllen og tog en lang slurk der endte med at tømme øllen helt. ”Og hvis du skal være min har jeg et par regler du skal følge.”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




My drug of choice [xxx] Empty
IndlægEmne: Sv: My drug of choice [xxx]   My drug of choice [xxx] EmptyTirs Dec 25, 2018 11:19 pm

Det var sku da skide svært ikke at være pisse nervøs for at hans bedste ven ikke ville det han ville, særligt når hans bedste ven var så røv lækker som han var. Aamon kunne ikke lade være med at grin som han skubbede ham ned og ligge, der var en begyndende rødlig farve at spore på hans kinder. Han kunne mærke hvordan der kom lidt liv i bukserne, heldigvis ikke nok til at Cesare kunne se det. Dog gjorde det, det bare på ingen måde nemmere for ham som Cesare satte sig oven på hans skridt. Han prøvede at presse sig selv mere ned i sengen for at få lidt afstand til Cesare. Han var ikke bange, men mere nervøs, han havde jo ingen erfaring eller noget som helst. Ordene som kom fra Cesare på Italiensk var ikke noget Aamon var særlig god til at forstå han grinte bare lidt af det. Hver eneste lille bitte bevægelse Cesare lavede kunne Aamon mærke i sit skridt, han overvejede om han skulle skubbe Cesare væk, det var en virkelig kraftig overvejelse, men hvad ville han ikke sige til det? Måske ville han kalde Aamon en svans eller sådan noget liggende. ” Du skal være velkommen” Sagde han og sendte ham et stort smil.

Den måde Cesare slikkede sig let om læberne fik Aamon til at rødme endnu mere end han allerede var, han så Cesare komme tættere og tættere på han, hjertet begyndte at banke mere og mere. Og så ramte hans læber Aamon de var ikke sådan mega bløde men mere hårde og faste, han skyndte sig at kysse tilbage, han lod Cesare bestemme længden på kysset. Det var dejlig og virkelig lækkert, det var efter hånden ikke længere til at skjule den begynde bule i hans bukser. Som Cesare rejste sig fra Aamon skyndte han at tage en pude der lå på sengen, hvor efter han lagde den henover sit skridt og lade armene på puden for blot at få det til at ligne at han hviler armene på puden. Aamon tog sin egen øl og bundede den over 3 store tåre, han rystede en anelse på hænder, men mest fordi han var høj og havde drukket og pænt meget begynde liderlig.

Cesare’s ord om at hvis han skulle være Aamons skulle Aamon være hans. Aamon nikkede ” selvfølgelig” Sagde han det var jo indløst at han skulle være det ellers ville det jo ikke give mening. At han så valgte at tilføje at han havde noget regler, kunne Aamon ikke helt være med at grin. ” Regler? Laver du sjov eller hvad? ” Sagde han og rejste sig op, satte den tomme øl fra sig, ” Gir du en joint mere?” Sagde han og smilede til ham, han stod tæt på Cesare. Med en forholdsvis stor bule i bukserne, noget Aamon måtte indrømme var at Cesare ret nemt og hurtigt kunne tænde Aamon. ”Hvis du sætter regler, skal du fandme også leve op til det, og bevise du bestemmer” Sagde han som han blev ildrød i hovedet. Forfanden altså! Cesare gjorde bare noget ved Aamon og nu hvor Aamon havde været ærlig og lagt kortene på bordet, var det som om, det var langt nemmere at være ham og ikke hele tiden skulle gå og bygge en løgn op. Han vidste ikke hvorfor han skulle kigge hen, han havde lidt svært ved at være i sig selv lige nu. Selvom Aamon havde prøvet at lyde hård og bestemmende var det tydeligt at han ikke var det men bare prøvede at være det, for at vise han ikke var 100% bund selvom han rent faktisk var det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




My drug of choice [xxx] Empty
IndlægEmne: Sv: My drug of choice [xxx]   My drug of choice [xxx] EmptyOns Dec 26, 2018 12:00 am

Cesare smilede let for sig selv, og kunne godt lide hvor hurtig Aamon mistede sin egen kontrol. Han vidste dog også at han selv havde fået en stærk følelse for den dæmon i lokalet med ham. Selvfølgelig havde han mærket hvor tændt hans ven var blevet som han havde siddet ovenpå ham, og det gjorde ham nu egentlig godt til mode. Hvis det ikke krævede mere, vidste han også hvordan han skulle håndtere ham. Aamons ord overraskede ham dog ikke – måden at være rebelsk på mindede ham meget om ham selv, og han vendte sig mod den unge dæmon med et skævt smil på læben. Han gik over til ham igen og fjernede puden som skulle dække hans skridt.

”Regel nummer et er simpel – vi skal være ærlige overfor hinanden,” sagde Cesare og så på bulen i hans bukser. Han hev derpå Aamon op på benene og tog hans ansigt i sine hænder, hvilket virkede utrolig kærligt for sådan en som Cesare. ”Så ikke noget med at gemme dig væk, vis mig dig som du er, og så vil jeg belønne dig.” Med de ord placerede Cesare et let kys på hans pande. ”Regel nummer to er lige så simpel – Det er kun dig og mig i det her forhold. Ser jeg andre der forsøger på noget, eller du kører noget ved siden af vil jeg ikke tøve med at slå dem ihjel, forstået?” Ordene var måske hårde, men det viste også at Cesare ikke var typen der deler med andre. Hvis Aamon skulle være hans, skulle han bestemt ikke dele med nogen som helt.

”Regel nummer tre kan vi komme ind på når du er klar til at få plukket din blomst,” sagde Cesare med et frækt skævt smil. ”Jeg tænker ikke du er klar endnu, selvom du måske selv siger det.” Hans ene hånd gled ned på hans skridt som han roligt bevægede sig hen over. ”Regel nummer fire handler om enighed – Er der noget du ikke vil have jeg gør, siger du fra.” Cesare kørte sin hånd om på Aamons bagdel som han nu greb en smule fat i. Det var ikke hårdt grebet, mere som at holde ham tættere ind til sig.

”Regel nummer fem – Opfører du dig dumt, vil jeg bruge ordet 'avvertire', og du vil vide at du skal straffes senere, hvis du forsætter,” sagde Cesare og kom sine læber til til Aamons øre. ”Regel numme seks – Jeg vil bestemme straffen hvis den skal uddeles.” Hans læber var helt oppe af Aamons øre og han nappede ham blidt i øreflippen før han førte sig ansigt foran Aamons igen.

”Som mit kæreste ege, skal du som regel nummer syv have lov til at bestemme, hvis vi skal på dates eller udflugter, og hvor vi skal tage hen – Penge er ikke et spørgsmål, men nogle ting skal man gøre sig fortjent til,” sagde Cesare med et skævt smil som han roligt slap sit greb omkring Aamons bagdel. ”Regel nummer otte handler om at vi begge skal bære et symbol på at vi tilhører hinanden – Jeg har en tatovering i tankerne, men er du en bangebuks kan vi starte med et armbånd.” Cesares ord fylde lokalet. Der var mange informationer på en gang, men det var ikke fordi reglerne var utrolig svære at følge med i.

”Og den sidste regel, regel nummer ni. Hvis vi nogensinde skal slå op, skal begge være enige, og vi skal være klare i hovedet,” sagde han og tog en joint ud af den lille æske fra tidligere. Han tændte jointen og tog et hiv mens han så på Aamon der nu måtte have fået et hav af nye indtryk. Han sendte derpå jointen videre til Aamon før han smed sig på madrassen igen, og tog en forårsrulle i munden. Her lå han lidt og så op i loftet mens Aamon kunne vende og dreje reglerne så meget han nu havde behov for. Cesare vidste at han ikke var en nem person at være i et forhold med – selv i hans tidligere liv havde han været svær at være sammen med, men for Aamon kunne han godt give monogami et forsøg. Om ikke andet kunne han vel være tæt på ham, og det ville vel være nok for en periode.

”Nogle spørgsmål?” spurgte han da han synes han havde givet nok tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




My drug of choice [xxx] Empty
IndlægEmne: Sv: My drug of choice [xxx]   My drug of choice [xxx] EmptyLør Dec 29, 2018 8:09 pm

At have givet slip, at have sagt at Cesares skulle være hans, hvis han skulle være ærlig og fortælle sandheden, skulle han være Aamons. Det var måske ikke helt den optimale måde at spørge indtil at Cesare ville være i et forhold til Aamon. Men det var bare meget nemmere for ham at gøre sådan end det var skulle tage mod til sig og spørge ham. Puden som Aamon havde siddet med forsvandt, han blev atter lidt rød i hovedet men Cesares skæve smil fik ham til at slappe mere ham. Han kiggede lyttende på Cesare, regler havde ikke været noget han havde været god til at overholde ret meget i sit liv desværre.

Dog var den første regel ikke til at undvige fra, sådan helt mente Aamon, han havde aldrig løjet….. udover det med at have været sammen med piger…… og måske nogen andre små ting men ellers løj han aldrig, hvis man spurgte ham. ” Det bliver nemt, altså ikke at lyve for hinanden” Sagde han og så på ham som han blev hevet op og stå og Cesare lade sine hænder i hans ansigt. Han sendte ham et lidt flabet smil og sagde ” tør du det?” igen med lidt flabethed i stemmen. Kyssede på hans pande, gjorde ham nærmest helt saglig. Han så kort Cesare i øjnene inden han nåede at gøre noget fortalte Cesare regel nummer 2. Tanken om at skulle være sammen med en anden eller at have noget med en anden end Cesare, ville aldrig ske! Cesares var hans og han ville ikke lade sin krop gives til andre end ham. Aamon nikkede stille og en anelse usikker, selvom der ikke var noget at være usikker over. Aamon tog chancen, i det der var en anelse stilhed i mellem dem, han placerede en blidt og kærligt kys på Cesares læber inden han blidt lagde sit hoved mod Cesares brystkasse, Cesare var alligevel noget højre end Aamon, blidt lagde han den ene hånd på hans skridt og masserede det blidt uden på bukserne.

Han kunne ikke helt lige regne ud hvad Cesares mente med at vente til at Aamon var klar til at få plukket sin blomst? Men som han så kort efter sagde at han ikke mente at aamon var klar selvom han måske selv mente det, fik Aamon hurtig til at regne ud hvad det handlede om. ” Jeg er klar, jeg vil gerne” Sagde han som Cesares hånd gled ned på hans lem og han lavede små bevægelser over det. Fik Aamon til at putte sit ansigt mod Cesares bryst og små nydende lyde kom fra ham. Han havde lidt svært ved at stå helt stille, det var som om at jo længere han blev ved, gjorde det sværere for Aamon er koncentrere sig, det var også derfor at der kun kom en ”hmm” fra ham som han fortalte regle nummer 4. hånden fra hans skridt gled om på Aamon røv, han havde en lille røv men den var fast, grebet fik ham til at rykke endnu tættere på Cesare. Bedende pev ham, ” jeg vil gerne” mens han åbnede Cesares bukser med en hånd, det havde han da øvet sig på, godt nok sig selv men hvor svært kunne det være på en anden?  Det lykkes ham at knappede op og lyne lidt ned inden han lod sin hånd glide ned i hans bukser, uden på hans boksershorts.

Cesares læber var tæt på Aamons øre, han kunne hører hans vejrtrækning fornemme læberne med hans øre flip, hvilket altid havde været et af hans svagpunkter, nemlig øreflipperne. Ordene som kom fra Cesares om et ord der ville betyd straf og at Cesares ville være den der bestemte stressen. ” jaah” stønnede han blidt som Cesare nappede ham blidt i øreflippen for derefter kun at flytte ansigtet foran igen så Aamon kunne se det. Det lyste ud af Aamon, at han var tæt og endnu nu efter Cesares nappen i hans øre. Aamon fulgte så godt med han kunne i det Cesares sagde, det var lidt svært, men han var overbevist om at han sagens kunne huske det hele i morgen.  At Aamon måtte bestemme hvor de skulle hende på dates og sådan var bare mega fedt! Der var så mange ting han gerne ville med Cesares og det gjorde ham intet at nogen ting skulle han gøre sig fortjent til. Cesares greb om hans bagdel blev fjernet, men Aamon blev stående, inden han langsomt lod sin hånd nu glide ned i hans boksershorts. Aamon havde allerede uden på boksershortsene mærkede at Cesare var noget større end han selv var, ikke at det gjorde noget. Aamon kyssede blidt Cesare på hans bare brystkasse og lod sin tunge lege med hans ene nippel. Men som Cesares sagde  regel nummer 7 og ændrede til at hvis han var en bangebuks så kunne de starte med et armbånd. Aamon kiggede op på Cesare ” Jeg er ingen bange buks overhovedet” Sagde han som han tog et lidt fast greb om Cesares lem for at klamme det lidt. Til sidst som Cesare kom med den sidste regel trak han sin hånd til sig og nikkede smilende, ” Det er kun fair så det er godt” Sagde han og valgte at smide sin trøje og t shirt for han havde det godt nok varmt. Han tog i mod jointen som Cesares gav ham, han tog et par hiv. Der havde nu alligevel været en del regler for ham men han tog det ikke så tungt, han ville ikke tænke på dem mere lige nu det kunne altid komme. Som Cesare smed sig på sengen stod Aamon kort og tog endnu et par hiv, inden han gik over til Cesare og valgte at kravle hen over ham og sidde oven på hans underliv, hofter og sådan.

Efter at Cesare havde været stille og givet ham tid til at tænke kunne han ikke lade være med at sige ” du kan ike bare stop” Sagde han drillende og rakte Cesare jointen. ” ikke andet end at jeg har nogen fantasier? Jeg har haft dem længe men ja stadigvæk jomfru? Men kunne godt tænke mig at prøve nogen legetøjs ting? Men kender ikke rigtigt til det jo” Sagde han og kunne ikke helt lade være med at smile stort.  ” Men ellers faktisk ikke nogen spørgsmål” Sagde han lidt efter, som han tænkte sig om, om han havde nogen spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




My drug of choice [xxx] Empty
IndlægEmne: Sv: My drug of choice [xxx]   My drug of choice [xxx] EmptyLør Dec 29, 2018 9:00 pm

Som Cesare havde sagt reglerne kunne han klart mærke sig selv blive tændt af Aamons ivrighed. Han havde sågar udbrudt få støn da Aamon endelig havde grebet om hans lem og begyndt at røre den. Hans hånd havde været varm, og man kunne næsten mærke en form for usikkerhed – ikke at det gjorde ham noget. Cesare måtte indrømme at han før havde fantaseret om dem sammen, men han havde nu aldrig gættet sig til at det ville ske i virkeligheden. Det var ikke fordi han tvivlede på sine evner, men han var egentlig mere nervøs for at miste Aamon end noget andet. Men den måde som de stod så tæt på hinanden gjorde at de fleste bekymringer gik væk, plus man gik aldrig galt i byen når der var en anden person der rørte ved ham på den måde som Aamon gjorde. Da han smed sig på madrassen så han kort på Aamon som han kravlede op på hans skridt. Han ville lyve hvis han ikke sagde at han var tændt, og man kunne tydeligt mærke det på hans lem der pressede hårdt mod Aamon. Hans spørgsmål fik ham til at grine en smule.

”Jeg synes stadig vi skal vente med det til en anden dag,” sagde Cesare og tog et par hiv af jointen. Røgskyerne han pustede ud begyndte han at manipulere med så det næsten lignede en tornado, og det fik ham til at grine en smule. ”Men der er andet end analt der er sjovt at lege med.” Derpå pustede han den lille tornado væk og hev Aamon ned til sig. Hans læber placerede han hårdt mod hans lettere bløde. Hans tunge begyndte langsomt at lege med Aamons som hans hænder gled ned over hans ryg og holdt nu fast om hans bagdel. Da der var gået lidt tid slap hans læber ham roligt og smilede skævt. Hans kys bevægede sig ned af hans nakke mens han mumlede ord på italiensk.

”Sei cosi seducente … Pazza di te … Mi fai eccitare … Sono pazzo di te … Che cosa desideri?” sagde han med hans rolige italienske stemme. Hans kys bevægede sig nu ned til hans kraveben, og han satte sig op med Aamon stadig placeret ved hans skridt. Cesare var blevet ret så hård, men han holdt igen for at nyde den unge mand ovenpå ham mere. I dag ville han ikke tage hans jomfruelighed, nej, det skulle Aamon gøre sig fortjent til. Og Cesare ville ikke udnytte øjeblikket til andet end at nyde alt andet ved dæmonen. Selvom hans læber var en smule hårde, var der også en uforklarlig blødhed over dem.

”Legetøj kan vi kigge på senere, hvad med bare at lære hinandens kroppe at kende noget mere?” hviskede Cesare og bed ham blidt i den ene øreflip. Han fik smidt Aamon fra sig på madrassen under dem og klatrede nu ovenpå ham med et skævt frækt smil på læben. Hans læber ramte kort Aamons før han kyssede ham ned af brystet og ned til hans buksekant. Her begyndte han roligt at knappe og lyne hans bukser op. Det var tydeligt at se han havde gjort det før og måske flere end hvad godt var. Han havde i hvert fald ikke levet i over 500 år i cølibat. Da han havde fået knappet bukserne op kom en mindre bule til stede, og Cesare kunne ikke lade være med at slikke sig let om munden.

”Hvis du vil have jeg stopper, så siger du til, men ellers tager jeg for mig,” sagde han med et frækt og charmerende smil. Derpå tog han Aamons lem i munden og begyndte at stimulere ham.

// Italiensk oversættelse: "You are very seductive … Crazy for you … You turn me on … I'm crazy about you … What is your desire?" //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




My drug of choice [xxx] Empty
IndlægEmne: Sv: My drug of choice [xxx]   My drug of choice [xxx] EmptyOns Mar 27, 2019 9:09 pm

//Out: Grund: Ændring i karakter//
Tilbage til toppen Go down
 
My drug of choice [xxx]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I have to do this, it's not really much of a choice anyway
» It's time, make your choice - Talion
» I know you don't want to train me and I won't train with you but guess we don't have a choice in the matter so at least for now let's get it over with-Izabelle

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Det sydlige Aston :: Bolig området, middel klassen-
Gå til: