Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Page: 3 - Chapter 3: Diamant Kollegiet

Go down 
ForfatterBesked
Joy
Admin
Joy


Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

Page: 3 - Chapter 3: Diamant Kollegiet  Empty
IndlægEmne: Page: 3 - Chapter 3: Diamant Kollegiet    Page: 3 - Chapter 3: Diamant Kollegiet  EmptyTors Jul 05, 2018 7:17 am

Diamant Kollegiet
Page: 3 - Chapter 3: Diamant Kollegiet  55e24f5f2e07ec6d627ef91c1d2224f1bee6d290


Hvad står de for?
De oprigtige, kreative og åbenhjertede. Diamant eleverne er set som de mest kreative og hjælpsomme. De holder sig ofte mest sammen og bruger meget tid i deres kollegie rum.
Deres lokaler
Klik: her, for at komme til kollegiets emneforum.
Placeret på nederste etage af Athena akademiet, til højre for storsalen - kan man finde Diamant kollegiet. Diamant kollegiet er for de elever der er blevet tildelt denne titel, og kun de har adgang til dette rum. Når man kommer ind af den ellers kedelige trædør, opstår der en masse vidunderlige sanseindtryk. Det er et stort magisk rum, fyldt med rumdelere og plads til alle. Der er et lille inddørs / udendørs område, hvor man kan sidde blandt den smukkeste vilde natur. Der er en masse malerier og mulighed for at udforske sin kreativitet. Der er mulighed for at tale frit og skabe en vidunderlig stemning. Dele musik, digte og andre ting med andre på kollegiet.
Ansvars personer for kollegiet(5 ansvars personer. To underviser, tre studerende)
Underviser
* @Camila
*
Studerende
*
*
*
Tilbage til toppen Go down
 
Page: 3 - Chapter 3: Diamant Kollegiet
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Page: 3 - Chapter 1: Rubin Kollegiet
» Page: 3 - Chapter 2: Safir Kollegiet
» Page: 3 - Chapter 4: Smaragd Kollegiet
» Page 5: Classes
» Page 6: Akademiets regler

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: I :: Regler & Nyttig viden :: Alt om Athena Akademiet :: Håndbog til Athena akademiet-
Gå til: