Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 So you want to invite me to dinner huh? - Drakan

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




So you want to invite me to dinner huh? - Drakan Empty
IndlægEmne: So you want to invite me to dinner huh? - Drakan   So you want to invite me to dinner huh? - Drakan EmptyFre Jan 05, 2018 9:42 pm

Sted: Resturanten, Nyx
Tid: 18.55, Fredag aften
Omgivelser: Bordene er pænt dækket op, der er tydeligvis ikke sparet på noget dette sted. Rundt omkring sidder der folk og nyder deres mad.
Vejr: Udenfor er det blæsende og koldt, men der er lunt indenfor
Påklædning: Oufit
Tagl: @Drakan

Hannah afleverede sin jakke til manden i døren som tog imod den med et let buk. Hun havde været her før, men det var ved og være længe siden. Hun gik op i den bar hvor man kunne vente, og lagde den lille 'clutch' på bordet. Hun havde lavet den her aftale tidligere på ugen, men nu hun stod her blev hun ærlig talt i tvivl om den var hendes tid vejr. SIdst hun havde været inviteret et fint sted hen, havde det vist sig og være den mest kedelige person nogensinde. Hun var derfor også hurtigt forsvundet, så meget for et bal.

Hun havde ikke stået der længe før en bartender kom hen og spurgte om hun ønskede noget og drikke imens hun ventede på 'hr. Deviantart'. De brugte altid efternavne her, og hun var da også hurtigt blevet genkendt på sit efternavn. Folk vidste godt hvem hendes mor var trods alt.  Hun havde fået bestilt en Martini, som kort efter var blevet stillet foran hende . Hun begyndte langsomt og bevæge tandstikken med oliven sat fast på, rundt i den klare væske. Well i det mindste så hendes selskab for aftenen da godt ud, og af hvad hun lige kunne huske fra mødet så havde han da også virket charmerende nok. Et plus var hans valg af spisested, det var ikke helt billigt trods alt. Hun måtte bare vente og se hvordan aften skred frem, og viste det sig at være endnu en tørvetriller, så kunne hun altid finde sig en anden legekammerat. Hun smilede lidt af sine egne tanker som hun løftede tandstikken fra glasset, og lod Olivenen forsvinde bag de fyldige læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So you want to invite me to dinner huh? - Drakan Empty
IndlægEmne: Sv: So you want to invite me to dinner huh? - Drakan   So you want to invite me to dinner huh? - Drakan EmptyFre Jan 05, 2018 10:05 pm

Tøj


En taxa drejede ind foran Nyx resturanten, en af byens dyreste spisesteder, men og det bedste der var efter egen mening. Han kendte ihvertfald køkkenchefen, og det var ihvertfald en dygtig mand, ofte fik han hvad den mand kunne finde på at lave til ham, han fortalte altid på forhold hvornår han kom, og så havde han et fast bord, med udsigt ud ad vinduet, men i den mere fredelige del.
Døren blev åbnet, og Drakan trådte ud i den kolde aften, før han nikke til chaufføren der kørte afsted igen, han havde nettop været hjemme, for at tage et bad, og skifte til et flot sæt tøj, der dog ligenu var skjult bag en sort frakke af dyr kvalitet.
Han vandre roligt indenfor og overgav sin jakke, til tjeneren før han roligt trådte ind og spurgte en tjener om de havde set hans særlige gæst, han blev informeret om at hun stod ved baren hvilket var ganske fint.

Drakan rette sig fuldt op, rette kort på tøjet før han gik imod baren, med blikket rette mod den for at søge efter hende, han havde kun set hende engang, men hun var en køn ung kvinde og han havde ikke tøvede med at invitere hende ud, bare for at kunne lære hende bedre at kende, og forhåbentlig mere end blot det.
Hans egen påklædning idag, var som altid flot og moderen, han var typen der altid bar skjorte i loftenligheden , skoene var lækre, bukserne sad som de skulle, for ikke at glemme håret og den krydret parfume han brugte der blandede sig med hans forførende duft.
Et smil gled over hans læber som han så hende, og trådte hen til hende, lagde en hånd mod hendes hofte i en elegant bevægelse " Jeg er glad for de ville komme" sagde han elegant og forførende, hans stemme var kølig men charmerende og en smule dyb.
" skal vi finde vores bord? " forslog han let, før han rakte en arm ud for at kunne føre hende til deres bord.

Da de nåede bordet, bestilte han en flaske af husets rødvin samt en flaske champagne, før han vendte sit blik imod hende, som tjeneren gav dem et kort " lad køkkenchefen vide at  Deviantart er kommet, og fortæl at jeg glædeligt tager hvad han kan trylle frem" sagde han høfligt, før han vifte ham bort og lod blikket hvile mod hende igen " du vælger bare hvad du har lyst til, ligemeget hvad det er" sagde han så roligt, før han smilede let til hende.
Kedelig ville han ikke beskrive sig som, men de skulle nok lige igang med at snakke, for det var trods alt første gang de virkelig havde tid til at snakke sammen, og han ville da genre vide mere omkring hvem denne smukke kvinde var.
Drakan betragtede hende let, imens han skænke et glas champagne til dem hver " jeg må indrømme at den kjole du bære, klæder dig utrolig godt" sagde han med en forførende stemme, før han sendte et stort smil, og blinke drilsk til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So you want to invite me to dinner huh? - Drakan Empty
IndlægEmne: Sv: So you want to invite me to dinner huh? - Drakan   So you want to invite me to dinner huh? - Drakan EmptyFre Jan 05, 2018 10:51 pm

Hun måtte ikke vente længe, faktisk nåede hun kun og tage en enkelt tår af sin drink før at ar hun mærkede en elegant hånd imod sin hofte. Hun kiggede let over skulderen og fik øje på manden hun havde ventet på. Hun havde været der lidt før tid, så hun havde ikke noget problem i at han ankom efter hende, han var der trods alt stadig til tiden, hvilket hun satte pris på. "Når man bliver inviteret på et sted som Nyx, og så oveni købet af en man kun lige har mødt, well.. lad os bare sige de formåede og vække min nysgerrighed." svarede hun så blot med sin egen feminine og forførende stemme. Det kunne godt være hun ikke var succubus, men hendes attitude kunne nogle gange virke sådan. Hun tog imod hans hånd og sendte ham et let nik med hovedet som hun greb sin clutch, og lod ham fører hende ned til bordet.

Hun tog imod kortet fra tjeneren, og imens hun skimtede det igennem hørte hun hans samtale med tjeneren. Det var tydeligt det var et sted han var vandt til at komme, men bordets placering alene burde måske have givet hende et hint om det. Hun løftede blikket og lagde blot menukortet ned, som hun sendte ham et smil med et udfordrende glimt i de blå øjne "Må indrømme det længe siden jeg har været her, og jeg føler mig en smule.. Uhmm modig i dag. Så hvorfor bestiller de ikke det de mener jeg ville nyde?" Det var ikke fordi hun var kræsen, men hun var ærligt talt nysgerrig efter hvad han ville bestille til hende. Et hurtigt blik på champagnen havde fortalt hende at han i hvert fald vidste hvad han snakkede om når det kom til drikkelse.

Hun smilede flirtende af hans smiger og lod igen blikket vandre kort over ham, eller den del hun kunne se nu de sad ved bordet. "Man skal jo forsøge og matche sit selskab, og jeg må indrømme du har gjort det udemærket. Det sjældent nogen kan følge med på mit niveau." svarede hun blot med en forførende klang til stemmen. Hun tog en lille tår af champagnen, hun kendte den godt i forvejen, men alligevel så overraskede smagen hende altid en smule, på den gode måde. Forsigtigt stillede hun glasset fra sig. "Hvad laver du så egentlig når ud ikke går og invitere smukke unge kvinder på Nyx?" spurgte hun ham med et yderste charmerende smil på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So you want to invite me to dinner huh? - Drakan Empty
IndlægEmne: Sv: So you want to invite me to dinner huh? - Drakan   So you want to invite me to dinner huh? - Drakan EmptyFre Jan 05, 2018 11:17 pm


Hvis der var noget Drakan gjorde, så var det at komme til tiden! han hade når folk kom for sent, det vær nærmest fyringsgrundlag i hans firma, så man skulle aldrig være i tvivl om han ville komme for sent, for det skete ikke! At hun var der før tiden, passede ham fint det var et plus for ham, og det ville han huske hende for.
Som han så hende kunne han ikke dy sig, for at betragte hendes flotte tøj, for ikke at glemme krop, hun ville udentvivl være en flot model, han kunne måske lokke hende med i et studie en dag? Det ville ikke være dårligt. Han betragtede hendes drink som hun efterlod, det gjorde ham intet der skulle nok komme drinks senere hvis hun ønske det. " jammen så håber jeg, at jeg kan overraske dem ? hvad ønsker de enligt jeg må kalde dig?" spurgte han hende høfligt om, imens han førte hende til bordet, han vidste præsis hvor det var, igen behøvede vise vej, og det vidste de ansatte også godt.
Han lagde ret mange gode penge dette sted, så de sørgede altid for at opfylde hans ønsker, og kendte ham efterhånden godt.

Drakan snakke færdig med tjeneren, imens en anden kom med de to flasker og satte dem ved bordet, før de begge gik da han vifte dem væk, og begyndte at skænke champagne op til dem begge, som en pro.
Man kunne vel sige at han havde dyr smag, men også en meget utrolig en, han var ret god til det med alkohol, dog ville han altid fortrække whisky over alt andet, men rødvin kom nok på anden pladsen.
Han lytte nøje til hendes ord, og nikke let som han lagde hoved let på skrå " ser man det? modigt valg, men måske vi så skulle lade det være op til den kære køkkenchef Rene, han er en af de bedste" svarede han og fik hurtigt fat i en tjener " to forretter af, hvad køkkenchefen finder på, og to hovedretter" slutte han af.

Da de var alene vendte han blikket mod hende, og hævede glasset " lad os skåle for en spændende aften" sagde han forførende før han trak ud i endnu et skævt smil, før han tog en tår af den boblende væske og smilede tilfreds.
Hans øjne lyste passioneret op, som hun spurgte ind til hans job " jeg er leder, og skaber af modelbureau Deviantart, det må du have hørt om? det er Englands største, og her i år udvider vi og starter op i usa også " sagde han meget stolt, hans arbejde var hans liv, det betød meget for ham men han havde også kæmpet for det, selvom han var født med en guldske, havde han tage sine egne kampe " og så har jeg været tidligere verdenskendt model selv, i mine yngre dage" sagde han og blinke frækt til hende.
" Selvtilliden fejler hvis intet" svarede han hende muntert før han drak en tår mere, og lagde igen hovedet på skrå" måske du vil med i et foto studie en dag? jeg er sikker på det ville blive smukke billedere" sagde han forførende " men hvad med dig? hvad laver du udover at gå med fremmede flotte mænd i byen dyre steder?"spurgte han med et flabet men forførende smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




So you want to invite me to dinner huh? - Drakan Empty
IndlægEmne: Sv: So you want to invite me to dinner huh? - Drakan   So you want to invite me to dinner huh? - Drakan EmptyLør Jan 06, 2018 2:30 pm

Hun kunne ikke lade være og smile lidt som han spurgte hvad han måtte kalde hende. Men det var jo rigtigt, han havde jo trods alt inviteret hende ud og spise uden at kende hendes navn. Han havde præsenteret sig selv, men hun havde ikke givet ham hendes navn den dag. Hun fugtede let sine læber ”Hannah..” svarede hun ham så bare på vejen ned til bordet.

”Du vil nok hurtigt opdage at jeg ikke er typen der er så nem og skræmme, og bestemt ikke af at jeg lader en anden vælge aftens menu for mig.” svarede hun blot som hun placerede hænderne på bordet, fingrene blev flettet let sammen og hun placerede hagen imod dem. Hun sad sådan og betragtede ham som han snakkede med tjeneren igen, men rettede sig op som han løftede sit eget glas med champagne i en skål. Hun sendte ham et svagt nik og et smil som hun selv løftede sit eget og tog en tår. Hun havde spurgt fordi hun var oprigtigt interesseret i hvad han lavede, og hun havde derfor også bare lænt sig en smule tilbage imens hun lyttede til ham forklare om det han lavede. Hun nikkede let som for at erkende at hun da havde hørt om det modelbureau. Når man gik op i mode som hun gjorde, så vidste man trods alt sådanne ting. Hun bed sig selv let i læben som hun lænede sig en smule frem ”Nu har de også udseendet til det, også selvom de ikke er som de siger ’i deres yngre dage’. sagde hun så med et lige så kækt smil på hendes fyldige læber.

Hun sad og kørte en finger rundt i kanten af champagneglasset, de blå øjne roligt fokuseret på hendes egen fingers bevægelser. ”Hvorfor skulle den det? Jeg er udmærket godt klar over hvordan jeg ser ud. Det var jo også det der fik dem til at opsøge mig var det ikke?” spurgte hun som hun løftede blikket og de blå øjne nu hvilede roligt på ham, det der flirtende og sensuelle glimt i dem. ”Gentleman og charmør. Det kan ikke være så svært for dem at finde kvinder kunne jeg forestille mig.” sagde hun så bare direkte som hun fjernede fingeren fra glasset. Hannah havde aldrig været kendt for at pakke noget ind, og det var ikke noget hun ville begynde på. Det var som om det filter mange andre havde, det var ikke en del af hende. Dog var der intet ondt at sporer i det hun sagde.

Hun tog en tår af sin champagne, og stillede forsigtigt glasset fra sig igen. ”Så lidt som muligt. Alt det der med at farer rundt og lave en masse har aldrig sagt mig noget. Jeg er mere en nyder end en yder.” ”I nogle aspekter i hvert fald.” tilføjede hun kort efter med et forførende smil. ”Lige for tiden går jeg dog på Athena. Der var noget som vakte min opmærksomhed. Har dog ikke mange fag, kun 3. Psykologi, Litteratur og Kampsport.” fortalte hun ham så roligt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





So you want to invite me to dinner huh? - Drakan Empty
IndlægEmne: Sv: So you want to invite me to dinner huh? - Drakan   So you want to invite me to dinner huh? - Drakan Empty

Tilbage til toppen Go down
 
So you want to invite me to dinner huh? - Drakan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I have an idea! - Drakan
» Is this how you model? - Ruby Raven x Drakan
» Dinner for two ( CW )
» Family dinner ~ Isabella
» Its never just a family dinner

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Det sydlige Aston :: Gaia Square :: Restauranten, Nyx-
Gå til: