Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Whoops, you caught me - Talion

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Whoops, you caught me - Talion Empty
IndlægEmne: Whoops, you caught me - Talion   Whoops, you caught me - Talion EmptyLør Nov 25, 2017 4:07 pm

Tid: Ret sent, på en lørdag aften
Omgivelser: Fulde unge mennesker og alt andet der hører til i en bar.
Vejr: Koldt og mørkt.
Påklædning: Outfit/hair/makeup/everything xD
@Talion

Maddie havde besluttet sig for at tage i byen, hun var vant til at gøre ting alene, så hun var også taget afsted alene, hun vidste at nogle af dem som hun havde snakket kort med i nogle af sine timer, at de var taget afsted, så hun regnede med at rende ind i dem på baren, hvis de ikke var taget hjem igen. Hun havde ventet til næsten midnat inden hun var taget afsted fra skolen af.
Hun brugte sit falske ID ved bounceren, ID'et var et hun havde fra alle de andre steder hun havde boet.
Hun var aldrig blevet taget og hun planlagde så sandelig heller ikke at blive taget i det den aften.
Hun kom indenfor og så kort rundt, hun så øjeblikkeligt en af pigerne og to af de drenge hun havde snakket med i sin drama time og hun smilede let for sig selv, som hun begav sig op til baren, for at få sig en drink inden hun ville gå hen til den lille gruppe.
Hun kom op i baren og ventede på at der ville komme en bartender hen til hende, hun smilede venligt til bartenderen, da han endelig kom hen til hende og hun bad om en tequila sunrise.
Tilbage til toppen Go down
 
Whoops, you caught me - Talion
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Caught in the silence
» Caught in the crowd
» Caught by the temptations {Cw}
» Caught redhanded
» Cause if I don’t walk then I get caught up

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum :: Gågaden :: Baren, Late Night-
Gå til: