Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector)

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) Empty
IndlægEmne: ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector)   ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) EmptySøn Nov 05, 2017 8:43 pm




Tid; Midnat-ish
Sted; Late night baren i gågaden
Vejr; Overskyet, koldt og med regn.
Omgivelser; Folk på baren ~
Påklædning; Her
Tag; @Lector


Man kunne udpege en million gode ting ved at Razor ikke boede på skolen på trods af at skulle møde op hver dag og forsøge at overbevise folk om at han deltog aktivt i timerne. - Men der var også de halv dårlige sider ved at lade ham spadsere omkring i gaderne i byen. En ting var at han boede sammen med et menneske - det var farligt i sig selv. Men ham var han jo lidt afhængig af for at have tag over hovedet og ikke ende i spjældet for at gøre det af med sin bofælle. Det kunne man jo ikke gøre diskret uden med det samme at være mistænkt. Nej - den form for sjov måtte ske i nattens mørke på gaderne. Det var nu alligevel også en del sjovere.
Om det var det aftenen ville ende med i dag? Det var han endnu ikke sikker på - det kom vel an på hvor hurtigt kedsomheden og rastløsheden overtog hans sind og drev ham i en retning af blodtørst frem for så meget andet. Lige nu havde han det vidst okay med at spadsere omkring og studere sine omgivelser. Også selvom der kun var gået et øjeblik før han var blevet trukket i en retning af musik der spillede - helt sikkert fra en af byens bare. Det var ikke der man oftest så Razor - men han havde da formået at smugle sig selv ind nogle gange. Der var ikke altid der var folk ved døren til at tjekke hvem der smuttede ind og hvis der var - så krævede det ikke meget overtalelse fra den lille halvdæmon før døren alligevel var åben for ham.

Han havde denne gang bare snoet sig ind i en mindre gruppe som tydeligvis virkede til at være en del af et større selskab der fyldte det meste af stedet. Det kunne kun betyde at denne aften ville blive festlig. Selskaber havde for vane at bringe det på bordet.

Han lod blikket spejde rundt i lokalet da han var trådt ind. Dog kun for at smutte hen til baren. Det var ikke fordi der var voldsomt mange folk herinde, men det virkede også som om at det først var nu folk begyndte at dukke op. Eller også var det fordi de havde stået udenfor og regnen var begyndt at falde fra himlen så folk nu søgte indenfor? Måske - Razor havde intet imod regn - men lige nu var inde helt okay for ham.
Han nåede baren og med et lille smil om læben fik han snoet sig ind mellem folk der stod lænet mod baren og drak - hvad end de forskellige glas nu indeholdt. Han fik hurtigt duftet sig frem til hvilken drink der indeholdt mest sukker, og var med det samme på vej mod den - også selvom det i sidste ende var en andens. Men hvem tog hensyn til det? Ingen - måske alle. Men ikke Razor. Han lænede sig frem og snuppede den med et uskyldigt smil om læberne. " Thaaaanks.. " Sagde han så bare og sendte kort personen der ellers var den rette ejerman af drinken et smil før han forsvandt til den anden ende af baren. Sørgede selvfølgelig for at have tømt glasset før han nåede frem til næste offer - det var ikke fordi han ikke selv kunne betale, men det var meget nemmere og sjovere at være på tværs omkring det.
" You.. for sure don't look like someone who needs this - I appreciate your donation.. " Sagde han så bare med et sødt smil - dog med et hint af den dæmon der gemte sig i ham. Han snuppede glasset og tog en tår. Dog forsvandt han ikke væk denne gang - i stedet lod han blikket flakke omkring et øjeblik. Mens han med den ene hånd pillede lidt ved det læder halsbånd der var placeret omkring hans hals.


Sidst rettet af Razor Tors Nov 23, 2017 9:22 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) Empty
IndlægEmne: Sv: ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector)   ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) EmptySøn Nov 05, 2017 9:47 pm

"He´s painting" *It's inevitable*  "An his eyes!" *What about them?*  "Goggling out of his head" *Looks at his last gasp to me.*  "It's not certain. Ask him a question." *Would that be a good thing?*  "What do we risk?" *Mister..*  "Lauder!" *Mister...*
Diskuterede Estragon og Lector frem og tilbage ind til en ny stemme brød ind *Leave him in peace!*  "No way!" svarede Lector hende højt. Hans øjne fandt den lille fyrs øjne og et smil voksede sig på hans læber. What was this now??!! Han holdte et grin inde da drinken der en gang havde været hans, blev snuppet ud af hans hånd. I stedet for at brokke sig, trådte han i stedet et lille skridt tilbage så han kunne se fyren ordenligt, se hele ham. And he totally liked what he saw. Who was this? *Stay away evil one!* råbte Didi og Grinch joinede hende, så de begge to begyndt at råbe i hans hovede, imens prøvede Estragon at udtrykke sin sult, igen, igen, igen. Han sukkede "Enough you fools! I want Silence!" sagde han højt, og volumen af stemmerne blev skruet en smule ned, men de forsvandt ikke.
Han vendte opmærksomheden tilbage til fyren der stod med hans drink, hans øjne bemærkede så det halsbånd der sad om halsen på ham, og han rynkede brynene, ”Who do you belong to?” spurgte han og spejdede rundt i lokalet, efter ejermanden til den lille tyveknægt! So much fun! Already! ”Who's your owner? how old are you, who are you, why did you take my drink, I want it back..” udbrød Lector, en masser spørgsmål, fra alle stemmerne i hans hovede, og ham selv til sammen. He didn't do normal, Nope.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) Empty
IndlægEmne: Sv: ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector)   ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) EmptySøn Nov 05, 2017 10:17 pm

Halvdæmonens blik dansede tilbage mod fyren han havde snuppet drinken fra. Han lod hovedet glide en smule på skrå før han kort lod blikket flakke fra glas til fyr et par gange. Det endte dog mod ansigtet ved sin side mens smilet om hans læber voksede, kun for et øjeblik efter lidt udfordrende at hæve et bryn. Kun yderligere betaget af den ensidige samtale der blev ført med.. hvem helt præcis? Razor vidste det ikke. " As long as you're not talking to angels I guess I'll stick around. " Sagde han så bare lidt før han tog endnu en tår af glasset. Han hørte godt fyrens spørgsmål, men svarede ikke med det samme - simpelt fordi hans blik var optaget nok i sig selv et øjeblik. Han betragtede alle de små bevægelser der nu kunne være. Ansigtstræk.

" Who do you think..? " Spurgte han så og gjorde kort store øjne, kun for at understrege sit spørgsmål. " Do you see anyone in here capable of handling me? " Fik han så sagt i en nærmest spindende tone. Han hævede lidt et bryn før han så bare skævede lidt rundt. Der gik ikke mange øjeblikke før han så bare rystede lidt på hovedet. " No one can.. " Fik han så tilføjet og rynkede kort næsen. Det dæmoniske smil vendte tilbage som han drak lidt af glasset. Kun for at lade det blive ved sine læber i det han skævede tilbage mod fyren.
" Hn? Yours? " Spurgte han så. " No.. You gave it to me - you don't remember that? " han bed sig kort lidt i læben før et lille grin flød ud over hans læber. Han rystede så bare lidt på hovedet endnu engang og lænede sig lidt mod baren. Det betragtende blik gled over fyren.
" You can just by new one - I don't mind paying. I'm old enought, just not... That old. " Sagde han så bare med et uskyldigt smil om læberne. " Even tho' free drinks always taste a little better.. you're not much of drink yourself - but the bartender truly has a nice scent.. " Sagde han så lidt og vendte et øjeblik blikket mod bartenderen. Formskifter - ikke lige så godt som menneske, men helt igennem lækkert alligevel. " Don't you think? " Spurgte han så hurtigt og vendte et nærmest legesygt blik tilbage mod fyren han havde stjålet drinken fra. Hvis det stod til Razor var bartenderen allerede drænet for blod - men nu hvor han havde selskab måtte han da lige finde ud af om fyren var med på sjov - og hvilken slags sjov.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) Empty
IndlægEmne: Sv: ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector)   ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) EmptyTirs Nov 07, 2017 12:51 am

Et legesygt smil gled hen over Lectors læber og stemmerne i hans hovede begyndte at grine. Åh nej det var så sandeligt ikke nogen engle! Kun langt derfra, han ville hellere kalde dem hans små dæmoniske stemmer, selv om Jiminy nok ikke rigtig var nogen af delene, men han måtte hellere ikke være med! De holdte ham ham uden for. ”Well I'm not.. Just my friends” sagde han roligt og smilet bredte sig påny på hans læber, stemmerne talte videre, de var vidst blevet enige om de godt kunne lide Lectors nye bekendtskab, det kunne han også godt selv. Da Lector hørte drengens svar grinede han stille og hans øjne gled gennem lokalet, hans blik standsede ved et par stykker.. Men.. Når drengen valgte at sige det på den måde, så var der nok en grund til han var svært at håndtere.. Men hvorfor havde han så halsbånd på? Hvem tilhørte han så! *Make him yours!* grinede Estragon til ham, *And take all the blood! I'm hungry!* beklagede Estragon sig, som altid, Grinch valgte at kommentere samtalen dog *I'm bored..* som altid skulle han lige trække alle de andres humør en tand ned. Lector rystede på hovedet af dem begge ”Sssh you guys, I can handle this on my own!” sagde han lettere legende og rettede så sit blik tilbage til drengen! Hmm! ”I could...” sagde han så til sidst og lænede sig lidt tættere på drengen, var ikke så godt til det der med personligt rum.. Han havde ikke slev noget, jo tættere på jo bedre!
Han rynkede sine bryn da drengen sagde at han havde givet ham hans drink.. ”I did?” sagde han forvirret, og prøvede at huske det, men.. det forvirrede ham, hvis der var en ting han i hvert fald ikke var god til var det huske ting! Han var rigtig god til at glemme ting i stedet! han havde en rimelig hullet hukommelse.. Alligevel var han ikke helt sikker, han mindes ikke at have givet drengen lov til at tage drinken, måske. ”Well you look.. fifteen.. to me..” mumlede han bare, han var ikke helt sikker, måske var han yngre? Eh? Men det var også fuldstændig ligegyldigt, Lector havde ingen grænser. Han betragtede det uskyldige smil brede sig over drengens læber og løftede en hånd for at røre kort ved hans under læbe inden han slap igen ”Who are you?” spurgte han igen, og fulgte hans blik til bartender. *Get it Lector! I'm hungry!* kaldte Estragon igen, men Lector forstod det ikke helt alligevel.. Han var bedre til når ting blev sagt direkte.. Som han selv så ofte gjorde. ”Maybe?” sagde han så bare og rykkede igen bare tættere på drengen inden han rakte ud til højre og tog det glas rødvin der stod på baren som nok tilhørte en anden, han tænkte bare ikke over det. Han førte glasset op til læberne og tog en tår. *Huuuuuuugrrrrryyy!!!* kaldte Estragon - ”SSSSHHH” brummede lector irriteret tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) Empty
IndlægEmne: Sv: ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector)   ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) EmptyTirs Nov 07, 2017 11:42 am

Det kunne måske gå hen og blive en farlig fornøjelse. Razor selv ejede ikke den mindste smule personligt rum og fyren her virkede heller ikke til at være den mest tilbageholdene type. Han drak ud i glasset før han vendte sig om med fronten mod bar bordet - dog stadig med blikket rettet mod fyren ved siden side. Nysgerrigt. Dog kun et øjeblik før han kort hævede et bryn. “ Fifteen? And you came to that conclusion by... what Exactly? “ spurgte han så og lod hovedet glide på skrå - han havde intet imod at blive stemplet yngre end han var - hvert fald ikke hvis der var en grund. Alder var bare et tal, han kunne jo sagtens være over hundrede år gammel og stadig ligne en på nærmest ingenting. Det var altid lidt en uvis verden. Han hvilede kort efter hovedet lidt mod sin håndflade. Kun for at betragte fyren lige lidt ekstra. “ not that you’re right - at all.. “ tilføjede han så bare med et kort lille grin.

“ Maybe? Jeez! You’re no fun. Maybe isnt the right answer.. “ han rystede kort hovedet og klikkede kort med tungen før hans blik ramte bar tenderen igen. “ Its the only and most right thing to do - “ mumlede han så lidt, dog i en halv brummende tone. Han skævede lidt mod fyren igen før han sendte ham et lille - men i sne grad drillende smil. “ you want to right? Spill the blood - just a tiny amount before drinking it? “ Razor var overbevist - eller hvert fald næsten. Han havde sporet sig ind på hvad fyren var - hvem han var var noget helt andet de kunne komme til senere. Eller nu - men det krævede at han ikke var bange af sig.

Et lille smil fandt vejen over hans læber igen som han rykkede sig tættere mod fyren med et nærmest lokkende smil. “ Exactly - shhh “ sagde han så lidt. “ less talking more doing “ hviskede han lidt og lod blikket flakke omkring på fyrens ansigtstræk før han lod sin ene finger strejfe ham under hagen.
“ Come on.. something is telling me you reeeeally want to play “ spandt han så og lod hovedet glide lidt på skrå før han rettede sig lidt op. Razor vidste ikke hvad der foregik inden i hovedet på fyren - men at der nok var andet end deres simple dialog var nok tilfældet. Han fandt det dog underholdende - men lod det ikke distrahere fra hvad der kunne blive. Han havde efterhånden gejlet sig selv nok op inden i til at tappe den stakkels bartender for blod selv uden selskab. Han vippede kort lidt med sin ene fod - han var normalt ikke tålmodig - men lige nu var han tålmodig nok til at kunne afvente reaktion fra sit selskab.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) Empty
IndlægEmne: Sv: ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector)   ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) EmptyTirs Nov 07, 2017 9:13 pm

*You've had enough of him yet? brummede Grinch til ham, ”Not yet” svarede Lector ham helt roligt *You want to get rid of him?* spurgte Estragon ham så. ”No.. Not yet..” sagde han og overvejede det et kort øjeblik, måske havde de ret? *We can help you, we can eat him.. I'm hungry!* grinede Estragon og Lector grinede tilbage til ham, ja det kunne de jo.. Men. Not yet.
”Oh well.. With that pretty face of yours, you look so innocent? But I bet you aren't” sagde han så drillende og rakte ud med en finger og prikkede ham på næsen inden han grinede lidt, så han var ikke 15? Hvad var han så? 16? Haha. Could be.
”Why won't you tell me your name? I've asked you three times now..” sagde han roligt og vendte blikket over på bartenderen igen, var han virkelig mere interessant end Lector var? Ah! Den gik jo ikke.
*Yes I want to.. Your blood kiddo!* grinnede Estragon i hovedet på ham, og Lector rystede lidt på hovedet af ham, men.. det var ret fristende. ”Hmm?” sagde han stille og vendte sig blik tilbage på drengen, han var meget.. Udadvendt? Var han ikke. Måske. Han gik bare endnu tættere på drengen så deres ansigtet var lige ud for hinanden. ”I do.. But I wanna play with you..” hviskede han stille og sendte ham et frækt smil.. *YEEES! Play with him! All night! Do stuff! Open him! Take out everything! Wear his insides as a hat! Eat him up!* råbte Estragon i hovedet på ham, han var åbenbart meget begejstret. ”Exactly..” svarede Lector stille Estragon, Oh how he wanted to.. And the evil smile reached his eyes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) Empty
IndlægEmne: Sv: ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector)   ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) EmptyTirs Nov 07, 2017 9:40 pm

Ikke et sekund slap Razor blikket fra fyren ved sin side. Smilet forsvandt heller ikke fra hans læber - det skiftede rapt mellem det helt uskyldige til dæmonisk - helt ud i blodtørst og hurtigt tilbage igen. " Innocent.. " Han rystede knapt på hovedet før han med et lille fnis kort rynkede næsen lidt. " Not even in your dreams.." Spandt han stille og betragtede fyrens ansigt.
" My name isn't important - And keeping it a secret keeps you interested. Obviously.. " Sagde han så bare - kækt men drillende, måske også en smule flabet. Ikke fordi han bevidst ikke havde svaret. Det var bare som om der var så mange andre meget mere spændende ting lige nu og det kastede ham hurtigt fra egentlig at dele sit navn.
Razor lod hovedet tilte en smule på skrå - han havde slet ikke samme situations fornemmelse som mange andre nok ville have ved det smil der havde bredt sig over fyren. Eller også havde han faktisk? Men i stedet for at frygte det så fandt han det spændende, underholdende - og det var præcis hvad der drev ham frem til mere eller mindre alting i livet.

" You wanna play with me huh? "
" You sure you're up for that? "
Spurgte han så og hævede kort lidt et bryn. " I mean - I'm a tough player. " Han bed sig kort i læben men rettede sig så bare kort lidt op. Meget hurtigt var bartenderen blevet glemt - på trods af blodlysten han havde rendende i sit sind - så var der alligevel andre ting der kunne fange hans opmærksomhed endnu mere. Han tog kort en dyb indånding med et overvejende blik rettet mod fyren. Hans fingre trissede kort nærmest pirrende og en smule provokerende hen over begge sider af det nederste stykke af fyren kæbe og hage.
" Mmm - M'kay.. " Sagde han så hurtigt efter at hans næsetip kort havde strejfet fyrens. I samme bevægelse som halvdæmonen havde snuppet glasset fra nærmeste forbi passerende. Han trådte et par skridt væk fra baren og lyttede et øjeblik til musikken før han vendte rundt og trådte endnu et par skridt.
" Uuuh.. That looks good.. " Sagde han hurtigt i det en anden drink kom indenfor rækkevidde og blev skiftet ud med den han allerede havde i hånden. Han slog blikket hen over sin skulder og lod blikket glide over fyren han før havde været meget tæt på.
" My name is Razor - if you must know.. " Sagde han så - udfordrende men stadig med det halv kække udtryk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) Empty
IndlægEmne: Sv: ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector)   ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) EmptyTirs Nov 07, 2017 10:33 pm

Lector lukkede øjnene et øjeblik og snusede dybt ind, hvad var det for en duft? Mhmm.. Duften af blod! ”Sure?” sagde han drillende, med det ansigt der? Det var svært at tro ham! Selv når hans læber krøllede sig sammen til det der perfekte dæmoniske grin.. Så så han jo stadig kær ud! Aww so cute! ”Oh no.. I would dream you.. A bit diffrent..” grinede han så og sendte ham endnu et frækt smil.. Oh yes.. He would be soooo naked. *Lector!!* lød Didis forfærdet stemme, hun prøvede at råbe mere af ham men Estragon forstyrrede og grinede med på Lectors grin, overdøvede Didi. Lector smilede bare lidt af hende.. Altid så jaloux! ”I will play with you later love, just wait for it..” sagde han blidt til hende, lige nu var det den her fyrs tur. Hvorfor var hans navn så hemmeligt?!!! Åh han hadet det!! For en der selv var ret god til at bruge aliaser så generede det ham overraskende meget. ”Well.. I'm not sure about that.. It's just gonna make me mad.. I'm no fun when I'm mad to be honest.” sagde han så.
*Oh oh! Do you here that Lector! He's tough! But.. Is he tough enough?* sagde Estragon glad til ham, og Lector lagde sit hovedet lidt på skrå, som han overvejede. Det var der vel kun en måde at finde ud på. Oh my! New friend! *No.. Not friend.. Dinner!* brummede Estragon, ”But his so nice..” svarede Lector lidt opgivende. Og så var Razor helt oppe i hans ansigt og rørte ved ham, han frøs på stedet, afventende.. Det var der ikke mange der ture gøre. Han stod med en følelse af både fascination men på samme tid en smule vrede? Skulle han lade ham behandle sig sådan her? Hmm no, right? Da Razor slap ham og gik lidt væk fra ham, tog han en tår af det glas med vin han selv havde hapset, og tømte glasset.. Mhmm alkohol! Made it all better.
Oh a name! Finally! ”Razor.. Really? Hmm.. You can call me.. Aladdin” grinede han så, for selvfølgelig var hans alias en disney karakter, hvad ellers? Og havde han selv tænkt sig at fortælle sit navn. Properly not. ”Are we going somewhere?” spurgte han så, eftersom Razor var gået væk fra ham, det forstod han til gengæld ikke, flygtede han?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) Empty
IndlægEmne: Sv: ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector)   ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) EmptyOns Nov 08, 2017 7:12 am

Razor fortrød ikke et sekund at han var trådt ind på denne bar her til aften- nej tværtimod. Hvis denne fyr var reel - hvis han havde hvad halvdæmonen mistænkte så var aftenen reddet. Han var ikke kræsen, men når nogle virkelig skilt sig ud fra mængden, så kunne han ikke andet end at være betaget. Mange her omkring ville nok mene at der boede nok personer med manglende skruer - Razor selv synes de manglede.
“ Aladdin. Mhmm okay, not very convincing but I Can work with that. “ sagde han så bare - en smule sarkastisk før han rystede en smule på hovedet. Navne var ikke vigtige - men nu havde han da slynget sit eget ud. Så måtte selskabet jo selv bestemme hvornår det også galt den anden vej rundt. Han bevægede sig et øjeblik til musikken mens han drak lidt af det glas han havde snuppet. Han kunne ikke helt selv finde ud af om alkohollen havde en virkning eller om han som sædvanligt bare havde en fantastisk aften. Hans blik gled hen imod fyren i baren.
“ Not unless Its a part of a bigger plan. Im just not capable of just hanging at the bar “ han trak kort lidt på den ene skulder. Desuden havde han ikke planer om ikke at lave noget hvis fyren besluttede at han ville sidde i baren. Razor var legesyg - hvem det endte med at gå ud over eller være med var sådan set ligegyldigt. Selvom fyren virkede meget mere interessant end hvad godt var, så kunne han på et øjeblik gå fra hovedperson til bi person og Razor ville springe til sin plan med at tappe bartenderen. Eller en anden velduftende person i nærheden. Der var mange af dem. Som en buffet.

“ Are you just gonna sit there? “ spurgte han så og hævede kort et bryn. “ Or do you have something in you, just waiting to get out? “ spandt han drillende. Der var ikke meget sjov at komme efter i baren. Dansegulvet var et sted at bruge sin uendelige mængde energi. Udenfor var fyldt med muligheder - præcis lige som resten af dette sted. Så længe man lige fik set sig omkring. Han drak ud af glasset og stillede det et tilfældigt sted før han et øjeblik lod musikken fange hans sanser. Dog uden at lade den stjæle ham helt. Han havde stadig det lidt glubske udtryk - dæmonen lurede lige under overfladen. Gav også dansen en halv forførende essens. Det var i sidste ende ikke så meget musikken der drev ham omkring - nej lyden af hjerteslag og duften af blod der pumpede omkring i kroppene omkring ham gjorde det meste af arbejdet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) Empty
IndlægEmne: Sv: ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector)   ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) EmptyOns Nov 08, 2017 11:26 am

”I could be someone else too.. You can call me whatever you want” sagde han til svar, men Aladdin fungerede for ham. Så hvis det også fungerede for Razor så passede det ham fint! Så længe de blev i hans lille fantasi verden af disney karaktere, så var alt godt! *Get him to call you Estragon! No! Let me talk to him!* sagde Estragon højt i Lectors sind. Han rystede lidt på hovedet ”He dosen't wanna talk to you my friend, you would frighten him” svarede Lector, og Estragon gav et højt brøl fra sig, han var åbenbart ikke helt tilfreds.
Lector fulgte Razor med øjnene som han fjollede lidt rundt, han var åbenbart ikke god til bare at stå stille, han så ud til at have en del uro over ham.. Hvis han nu holdte ham fast? Ville han kunne tvinge ham? Måske, det kunne vel komme an på en prøve. Han hævede et øjenbryn og tænkte lidt over det, ville han sidde der? Nej. Men han havde ikke tænkt sig at danse rundt med drengen heller. Han vendte sig lidt mod baren igen og fik overtalt bartenderen til at hælde mere vin i hans glas, det var åbenbart hans nye fortrukne. Han tog glasset i den ene hånd og gik ud til Razor og tog ham i den anden hånd inden han slæbte afsted med ham. Han kendte klubben en smule bedre nu end første gang han havde været der og han vidste derfor alt til de små private rum der befandt sig rundt i lokalet. Han tog i den første og bedste dør der ikke var låst indefra, og lukkede ham og Razor ind. ”I always do deary” sagde han stille og trak ham med ind i rummet. ”What now?” spurgte han så ud i rummet, slap Razor og lod sig dumpe ned i sofabænken bag ved bordet. *Cut him up and make him bleed!* råbte Estragon og et sulten smil gled over Lectors læber, That he could.
Han rakte ud efter drengen igen og lagde sin hånd omkring hans håndled og trak ham hårdt hen til sig, trak ham op på sit skød, så han blev tvunget til at side overskrævs på ham. ”I know what I want.. Do you want the same?” spurgte han så og slap hans håndled for at ligge begge sine hænder omkring hans hofter og trak ham helt ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) Empty
IndlægEmne: Sv: ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector)   ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) EmptyOns Nov 08, 2017 1:55 pm

Han rystede bare kort lidt på hovedet før han lod blikket glide rundt. Der skulle en del til at skræmme Razor - ingen havde endnu formået at gøre det. Sandt han kunne få et chok, men direkte at være bange? Nej det havde han nu ikke oplevet. Han skævede mod Aladdin - det navn passede slet ikke. Han måtte komme på noget andet. Der ville sikkert hurtigt dukke noget mere passende op i hans hoved. Lige nu var han dog bare fremmed underholdning for aftenen. Hvad end fyren så selv havde i tankerne, måske det slog over ens med Razor - måske ikke. Selv hvis tingene ændrede sig så var Razor heldigvis god til at falde ind i en anden tanke gang end den få sekunder før. Faktisk var det kun noget der gjorde tingene lige den tand bedre.
Han fulgte fyren med blikket som han endelig var trådt væk fra baren og mod Razor igen. “ He lives “ sagde han så bare drillende før han kort hævede et bryn lidt. Der gik dog kun et øjeblik før han blev trukket med. Dog var der ikke lige nu meget modstand i Razor - han trissede med hvor hen han blev ført.

“ So this is more your kind of setting? “ spurgte han så lidt og lod kort blikket glide rundt i rummet - kun for at rette blikket mod fyren - et øjeblik noget bedømmende. Dog var han ikke utilfreds. Han lod hovedet glide lidt på skrå før han lod et mere dæmonisk smil komme over hans læber. Han betragtede fyren et øjeblik før et udfordrende smil bredte sig over hans læber. Han kunne vel ikke helt lade være med at vente bare en smule på hvad der skulle ske, sikkert fordi nysgerrigheden bredte sig mere og mere i hans krop. Der skete endelig noget. Andet end sludder og drikken fra stjålne drinks. Han lod blikket hvile mod fyrens ansigt og lod ham trække ham til sig. Måske ikke helt så villigt som han havde været ude i baren. Men det var med vilje - han havde intet imod det, men skulle fyren her tro han kunne kaste rundt med Razor bare sådan uden videre? Godt nok var han lille og let - der var ikke meget krop egentlig at trække rundt med, men der var en styrke som man nok ikke forventede.
" So you're expecting me to read your mind? " Spurgte han så og hævede kort lidt et bryn. Han krop snogede sig nærmest ind i fyrens hænder som de blev placeret ved hans hofter. Han lod hovedet glide lidt på skrå dog gled blikket langsomt ned over personen person sig frem for kun at holde det rettet mod hans ansigt.
" So what do you want? Speak your mind and things might go juuuust a little less complicated and a little more fun. " Sagde han så bare i en spindende tone. Han lod hænderne snog sig ned over fyrens skuldre og videre ned over hans bryst. Kun for få øjeblik efter at skubbe sig væk fra fyrens skød. " And if you're lucky - your prayers will be heard.. " Sagde han så bare - tydeligt sarkastisk før han lod blikket glide rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) Empty
IndlægEmne: Sv: ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector)   ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) EmptyTors Nov 09, 2017 12:07 am

Lector hævede et øjenbryn da Razor spurgte om det her var de omgivelser Lector ville påskønne, nej? Vel? *Hoooooneeey, think! What is your favorite place?* sagde den milde stemme der tilhørte Flower. Han smilede kort, hmm? Ja det var i hvert fald ikke her, hvordan kunne nogen person havde det godt her? Så hvor havde han det godt henne? Han havde det godt ude i skoven, når han stod og lurede på Rosa mellem træerne.. Hun tog nogen gange sit tøj af når hun stod i vinduet.. Det var det bedste. Men der ville han aldrig kunne finde på at tage Razor med hen! Nå, hvor kunne han ellers godt lide at være? Corentins laboratorie, Rainiers toturkælder? *Take him to Corentin, and cut him open!* råbte Estragon. Han var stadig lige så blodtørstig. ”No, I've got a better idea” svarede han så både stemmerne og Razor. Efter Razor var kravlet ned af hans skød, rejste han sig bare op og koncentrede sig kort, og med en finger tegnede han en cirkel, og frem på væggen hængende lidt over jorden, var en portal stor nok til de begge kunne gå oprejst igennem dem, midten af den var som et sort hul, men kanterne lyste underligt lysende grønt. ”Come with me..” grinede han så og trak ham med igennem portalen. Da de begge var igennem lukkede den bag dem og de stod nu i en celle, med fire vægge den ene i glas. Man kunne tydeligt se det var et fængsel af en slags. Han rakte en hånd op og lagde en finger over Razors læber. Han var ikke sikker på de var alene, selv om han havde prøvet at vælge en af de afsides celler, isolations cellerne. Han lyttede.. men der var stille, så.. hmm, bare dem to. ”Sooo.. Welcome to Manchester Asylum, dear boy... The best place on earth! And you fit right in! You can scream as loud as you want now.. No one will here you.. You know why? Here everyone screams.. All night long” grinede han så. Han strakte en arm ud og placerede sine fingre mod Razors hals og slyngede ham ind mod den nærmeste væg, holdte ham i strakt arm ind mod den, trykkede ind på hans hals, så hans luftveje blev blokeret. ”So.. What do I want.. What do I want.. I want to...” sagde han og blev afbrudt af de mange stemmer der kæmpede om at få lov til at fortælle hvad de helst ville, Estragon ville selvfølgelig helst dræbe ham, Didi var sur som altid og gik med på Estragons dræbe ting, Grinch var kedelig og ville bare hjem til Rosa, en eller anden sagde noget på fransk osv. ”I want to see you bleed..” sagde han så til sidst, og slappede af i armen han havde omkring Razors hals, så drengen fik mulighed for at trække vejret, men samtidig gav det også Lector mulighed for at komme nærmere ham. Han stillede sig tættere på, han lod sin anden hånd glide ned i sin lomme og trak et langt rusten søm op og placerede det mellem to fingre og holdte det så op foran Razor så han kunne se det. ”Do you.. Wanna play?” sagde han så til sidst, og gav Razor en mulighed for at.. vælge det rigtige svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) Empty
IndlægEmne: Sv: ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector)   ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) EmptyTors Nov 09, 2017 8:32 pm

" Well aren't ya full of surprices.. " Sagde han så bare og lod et øjeblik armene glide over kors mens han betragtede ringen der blev formet på væggen. For hvert øjeblik der gik blev Razor mere og mere nysgerrig. Det var ikke et syn man så hver dag - sandt man så lidt af hvert. Men dette? Nej. Han lod hovedet glide lidt på skrå og registrerede først at han blev trukket med gennem hullet da han var ved at skvatte over sine egne fødder. Fascinationen havde åbenbart fyldt mere - lidt længere end han havde forventet. Desuden regnede han ikke med at de pludselig skulle endnu et nyt sted hen. Heldigvis var halvdæmonens sind hurtig til at acceptere det, falde ind et nyt sted. Også selvom de færreste nok ville finde dette sted specielt spændende. Nok nærmere uhyggeligt, nervepirrende, skræmmende - ulideligt. Razor skævede omkring sig før et lille halv forvrænget grin forlod hans læber.
" Much more like it.. " hviskede han i en spindende tone - nok mest til sig selv før hans blik endelig faldt mod fyren igen. Alle alarm klokker blinkede omkring ham. Men som sædvanligt var intet af det synligt for Razor selv. Det havde modsatte effekt - drev ham til alt det han ikke burde.

Selv ikke da han blev skubbet hårdt mod væggen og forhindret i at trække vejret blev han skræmt - ikke det mindste. Dog forlod en knurrende lyd alligevel hans krop, det endte som en rallende lyd i halsen da hans vejrtrækning blev blokeret. Smilet forsvandt dog ingen steder - det eneste der afslørede en egentlig reaktion var adrenalinen der fik hans hjerte til at slå hurtigere i brystet på ham. Hans blik lå fast mod fyrens ansigt - ubevidst havde hans ene hånd fundet vejen op omkring fyrens håndled, en smule stramt - men slet ikke noget der målede sig hvad han egentlig kunne. Det var først da grebet omkring hans hals blev løsnet en smule at grinet han havde i sig endelig fik lov at slippe ud.
" Maybe you're not boring at all.. " spandt han så bare lidt med et kækt udtryk. Han skævede kort lidt mod hvad der blev fundet frem. " ..Play.. " Han lod hovedet glide en smule på skrå og kiggede længe mod sømmet før hans blik fulgte fyrens arm og op til hans hals - kun for at stoppe da det nåede hans ansigt. " Come ooon... If not - whats the whole point in being here? " Spurgte han så bare lettere flabet, men også en smule udfordrende. Han legede allerede med ilden. Så hvorfor ikke lade fyren vise hvad han duede til. Razor vidste godt selv hvad han var i stand til - så frygten fandt ham aldrig rigtig. Heller ikke selvom han tit og ofte havde kastet sig selv for løverne og kun med nød og næppe sluppet fra det. " But you gotta do better than that.. " Sagde han så bare og nikkede kort mod sømmet, som han i en hurtig bevægelse havde snuppet ud af hånden på fyren. Kun for at betragte det nærmere - med øjnene. Alle andre sanser var rettet mod hans selskab. Instinkerne var dog alligevel en smule med ham - også selvom han kun lyttede når han gad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) Empty
IndlægEmne: Sv: ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector)   ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) EmptyFre Nov 10, 2017 2:57 pm

Lectors øjne fulgte Razor rundt, lidt ubeslutsomt.. Kunne han lide ham? Kunne han ikke? Han mindede ham en eller anden, han var ikke sikker på hvem. ”Oh.. Play it is then..” sagde han blidt og et mildt udtryk hang over hans ansigt, inden hans blik blev en anelse mørke og alvorligt, og et drillesygt smil dannede sig på hans læber i det Razor tillod ham sin leg. Bare han så kunne håndtere konsekvenserne! Han hævede et øjenbryn, da Razor to hans søm fra ham, men? Hvorfor nu det! Megen til uforskammethed, skulle man da lede længe efter, det var ikke hans søm! Han kunne ikke bare tage det jo! Eller kunne han? Måske ville han bare låne det. *Just kill him already..* brummede Estragon i hans hovede, han var åbenbart lige så utålmodig som knægten var, hvorimod Lector havde masser af tålmodighed, hvis han altså ikke lod vreden/Estragon overtage. *We should totally leave him here.. When we're done!* sagde Didi så glad, og Lector grinede stille og nikkede så lidt ”Maybe..” svarede han hende og tog et skridt imod frem mod Razor. Nok snak, nu skulle der handles. Han greb ud efter Razor igen, tog fat om hans håndled, han stirrede kort på sit søm, og brummede lidt gnavet af det, stadig lidt mut over Razor bare havde taget det, noget der ikke var hans.. Nå men så måtte Lector jo bare tage noget der var Razors.. søm for blod. Han hamrede ham hårdt ind mod væggen igen, og lod det larme, han var ligeglad. Hans håndled kørte han op over hovedet på ham, og holdte ham fast der imens hans øjne stirrede intenst på ham. Han lænede sig frem og trykkede sine læber hårdt og krævende mod Razors. I det de kyssede, skilte Lectos læber sig og hans tænder gled frem og han sugede Razors underlæber ind mellem dem og bed til, så den søde smag af blod væltede ind i munden på ham. Han fik samlede hans håndled i sin ene hånd og den anden hånd lagde han mod det nederste af Razors mave, skubbede hans tøj lidt op så han kunne komme til hans mave, hvorved et smil gled over hans læber, som han lod sine negle glide ind i huden på den fine hud ved Razors mave, han trak sin hånd lidt sammen og trak nogen fine streger hvor det væltede ud med blod i en cirkel på hans mave. Imens han stadig drak det blod der løb fra Razors læber. Mhmmm! Estragon var blevet helt stille.. Tilfredstilt.. Også Lector, alt var godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) Empty
IndlægEmne: Sv: ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector)   ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) EmptyFre Nov 10, 2017 8:02 pm

Razors blik flakkede over fyrens ansigt, betragtede hvert et lille trak det gjorde. Når selskabet tydeligt var en mand af få ord - omvendt Razor selv, som normalt kunne snakke ørerne af en døv person. Så måtte man jo ty til at spekulere over andre ting - koncentrere sig om andre ting. I sidste ende var nok også fordi det virkede som om der foregik en samtale Razor slet ikke var en del af - det havde det virket som hele tiden. Mere eller mindre. Det var ikke fordi Razor egentlig ønskede at kunne læse tanker - men at kunne se hvad der foregik i skallen på folk nogle gange ville være rart. Også selvom der i forvejen foregik en masse i hans eget hoved. Det ville sikkert ende i en total forvirring. Han skævede lidt mod sømmet og skulle lige til at komme med en kommentar omkring det - men nåede det ikke helt før fyren her havde taget handling igen. I refleks strammede han grebet om sømmet for ikke at tabe det. Han kort lidt halv klikkede lyd slap ud over hans læber før han trak lidt på den ene skulder som respons på den fnysen der kom fra fyren.

Slaget mod væggen. Han bed kort tænderne sammen, dog med et lille grin - som et øjeblik måske næsten fik et hint af noget manisk. Han rystede kort lidt på hovedet. Blå mærker var nok hans sidste bekymring lige nu. Men det gav en rus - måske var det derfor han var så drevet af fare. Det var som et stof til hjernen der gjorde det alt det ikke burde være. Han knurrede kort lidt - lavt. Men det var ikke en utilfreds knurren. Nok mere en henreven en af slagsen. Han var jo med på den - også selvom han ikke stod helt uden at give den mindste smule modstand. Musklerne i hans arme spændte og sørgede for at det greb der var omkring hans håndled ikke just var det letteste at holde. Men han var godt klar over at styrke mæssigt var denne fyr bedre stillet end ham selv. Hvor meget vidste han ikke - men helt klart noget. Kysset kom faktisk en smule bag på ham - men så snart den metaliske smag af hans eget blod dannede sig i hans mund sammen med den nivende fornemmelse selve bidet gav. Så var det ikke så overraskende alligevel. Han kom med et kort lille fnys og lod øjnene glide i et øjeblik. Han kunne bide igen - men hvor sjovt ville hans selskab så ende med at være? Lammet på gulvet - nah. Alt for tidligt til sådan en omgang.
" Pomposity.." spandt han nærmest i et usynligt smil.
Smerten meldte sig først rigtigt da han mærkede neglende fra fyren bore sig i huden ved det følsomme maveskin. Han knurrede kort lidt, denne gang lidt mere bistert mens han knyttede sin ene hånd. Stadig uden på nogen måde at fortryde situationen han så flot og elegant havde kastet sig ind i. Det var opløftende. Faretruende godt. Alligevel var han tirret af det, det var lige så kroppen sitrede af lyst til at bide igen. Det endte også med at være hvad han gjorde - ikke helt et bid, mere en afmærkning mod fyren mens han blik fandt hans øjne. Fristende.
" And you thought you needed a needle huh.." knurrede han lavt og skævede kort mod sømmet som stadig var i hans hånd. Han havde overvejet at slippe - men det kunne jo være han selv ville ende med at få brug for det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) Empty
IndlægEmne: Sv: ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector)   ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) EmptySøn Nov 12, 2017 5:12 am

*Just do it Lector.. Rip his guts out! Make him pine, make him scream!* grinede Estragon i hans hoved, et helt perfekt manisk grin, som Lector ville have efterlignet, havde hans læber ikke været stærkt optaget af at suge blodet til sig fra Razors læber. Han mærkede godt Razors træk i sine hænder, men det fik ham blot til at stramme grebet endnu mere, holde ham så fast han kunne, i tvivl om den lille drengs egentlig styrke, men han havde jo heller ikke set den endnu. Lector slap så det lidt Razors underlæbe og erstattede det med et vådt kys og et tilfredst støn flød over hans læber og ramte Razor i munden. Han kunne nemt mærke drengens puls idet han holdte om hans håndled og han elskede den spænding det gav ham ved at mærke hvordan pulsen ændrede sig som Lector gik mere ind i kysset. Han slap hans læber kort og trak sit ansigt til sig for at se det mesterværk hans havde skabt. *Oh yes, he looks nicer like this.. With blood all over!* råbte Estragon, de andre stemme var forsvundet lidt, de gav plads til Lectors blodtørst som jo var Estragon. Selv Lector gav efter for ham nu, han havde også lyst til at lege med Razors blod!
Et tilfredstillende psykotisk smil gled over hans læber da han hørte Razors knurren, åh den lyd var helt i gennem fantastisk, mon han kunne få ham til at lave den igen? ”Hm?” brummede han og grinede igen da han fandt Razors øjne og blikket der var rettet imod det søm Razor havde taget unde at få lov, han var stadig ikke helt tilfreds med det.. Men hvis han så gerne ville have det i hånden.. så skulle han få det.. i hånden. ”Well the needle.. Cuts so much deeper than what my nails can do..” sagde han så og trak sine negle ud af maven på Razor og rakte op og hev sømmet ud af Razors hånd, hvor efter han så, i den hænder der nu var åbne, fik dem lagt nogen lunde over hinanden, og hamrede så sømmet ind gennem begge hænder og ind i væggen bag ham. Helt ligesom ham der Jesus tingen.. how nice! Han fangede derpå Razors læber mellem sine igen. Og da det ikke længere var nødvendigt at holde hans håndled brugte han begge sine hænder til at girbe fat om hans hofter og løfte ham om mod væggen, foldede hans ben om hans egen lofter og flåede så, med dæmonisk styrke tøjet af hans over krop. Han så ned på det værk han havde lavet på Razors mave og smilede stort, how nice! Han fandt så bare igen hans læber og kyssede ham så hårdt og vådt han kunne. Imens hans fingre udforskede resten af den lille drengs overkrop.. he.. was absolutely delicious!!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) Empty
IndlægEmne: Sv: ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector)   ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) EmptySøn Nov 12, 2017 3:03 pm

Hvorfor var det helt præcis han var så vild i varmen efter dette? En ting var at man selv var helt vild med at gøre skade på folk. Få blodet til at løbe. Læse de reaktioner folk kunne komme med. Men selv at være den der blev påført? Det evige ubesvarede spørgsmål - et spørgsmål halvdæmonen på ingen måde nogensinde havde planer om at gå dybere i. Ikke så længe muligheden for at få det ‘opfyldt’ var der.
Et suk forlod krop, nok mest af alt et halv fnysende suk som bidet blev erstattet af et kys. Og endnu et - han klagede ikke. Var i stedet bare med på ideen. Det var først da deres læber igen afstand at han tog et kig på fyren foran sig. Som vidst ikke lagde helt skjult på en tilfredshed.
Endnu en kort knurrende lyd forlod Razors krop som neglene blev trukket ud fra huden ved hans mave. Hvor hurtigt blod forlod ens krop var noget han vidste en del om - men han havde til sin fordel en udholdenhed uden lige så selv på grænsen til besvimelse kunne han finde kræfter. Heldigvis var han dog slet ikke der endnu, på trods af at der allerede var røget en del blod, taget i betragtning af størrelsen på hans krop.

" Certainly.." Spandt han kort og skævede en smule mod sømmet da det blev stjålet tilbage. Det var trods alt ikke hans. Denne gang var det dog med en helt anden hensigt end bare at holde det. Da sømmet borede sig ind i hænderne på ham med han tænderne sammen i en smertefuld først hvæsende lyd før den stille bare ebbede ud og endte i en ubehagelig brummen. Han trak per automatik sammen i nærmest alle muskler i kroppen et øjeblik. Hænderne var et nerve samle punkt og det kunne mærkes. Det var dog kun indtil fyrens læber igen stjal halvdæmonens. Kombinationen af smerten der pumpede ned gennem hans arme og mødes med berøringerne fra fyrens hænder var ultimativ. Med benene omkring fyrens hofter trak han ham nærmest tættere - lidt en diskret måde at trække noget af sin vægt væk fra sine hænder.
Sultent gengældte han kysset, mens den klikkende halv knurrende lyd sad i halsen på ham. Den kom sig nok i sidste ende af det forsøg han alligevel gjorde for at få sine hænder fri. På trods af sømmet sad fast - for godt fast til at de halv rystende arme bare sådan uden videre i denne stilling kunne trække det med ud af væggen. Det kunne sikkert tage tid - tid er forhåbentlig var selvom Razor måtte indrømme at han gerne så andet end sit eget blod blive spildt. Og uden sine hænder var det en smule indviklet. Om det ville ske var han slet ikke i tvivl om. Razor var selv en motiveret blodlysten person og noget så simpelt som fangede hænder skulle ikke stoppe ham i det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) Empty
IndlægEmne: Sv: ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector)   ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) EmptyTirs Nov 14, 2017 6:46 pm

En saglig brummen flød over Lectors læber, for selv om den lille dreng havde irriteret ham, så følte han sig endelig i sit rette element igen. Det var lidt som om at siden han havde forladt galeanstalten, havde noget i ham ændret sig og selv om han måske godt kunne lide den ændring, så savnede han stadig at være det han nu fik lov til. Bloddæmon. Det var ikke nemt når man havde et sind der var så let påvirkelig overfor andre, dog efter han havde mødt Rainier var tingene begyndt at se lidt lysere ud.
Hans læber gled væk fra Razors og hans tunge dansede drillende hen over hans kæbe, op af hans kindben, han hapsede ud og bed ham så drillende i øre flippen, bare en lille smule jo! Så hyggeligt!
Han lænede sig lidt tilbage og sendte Razor et næsten stolt barnligt smil, inden det dæmoniske uhyggelige tog over igen. ”Oh wait.. Let me just try something.. I just want to be certain” forklarede han Razor før han løftede en hånd fra hans en hofte og strak en finger frem foran Razors ansigt. Han sendte ham et drillende, legesygt smil, som han bevægede fingeren op til Razors pande, og ud for hans tinding prikkede han ham hårdt og holdte sin finger der. Han stod i et par sekunder og lod stilheden hvile over dem.. Eller næsten.. Hvis det ikke var for Razors mærkelige brumme lyde, som han ikke helt vidste hvad skulle betyde.. han var bedre til skrig og råb.. Klynk fungerede også fint.
Der skete dog ikke det mindste med Razor og Lector flyttede så bare sin finger igen, hans smil var dog lysnet helt op og en uhyggelig latter forlod hans læber.. Hvis Razor ikke reagerede på hans evne, var det fordi at Razor.. Ikke var helt normal.. Som han havde haft ham mistænkt for, men nu var han da sikker.. Endnu en psykopat til klubben! So lovely, just.. So lovely!
Han bøjede sig over Razor igen og slikkede ham op af halsen... ned igen, bevægede sig ud til hans skulder og bed igennem huden igen.. oh! Mhm! What was that funny taste anyways? ”What kind of creator are you? ” spurgte Lector ham stadig med sine tænder i hans skulder, sugede langsomt. Den ene hånd om hans hofter for at holde am oppe. Den anden hånd havde sneget sig rundt om ham og ned til hans bagdel, udforskende.. Lidt træt af alt tøjet.. hmm..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) Empty
IndlægEmne: Sv: ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector)   ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) EmptyTors Nov 16, 2017 8:06 pm

Det var egentlig ikke fordi Razor havde specielt mange tanker der sprang rundt i hovedet på ham, men så alligevel hvert øjeblik hans fokus ikke var hundrede procent mod dele af hans krop som var i kontakt med fyren - vendte de tilbage, mindede ham om at et navn stadig var en ting han skulle gøre op med sig selv at denne fyr havde. Han skævede mod ham med et kort lidt overvejende udtryk da han sagde han ville ‘prøve noget’
Med fingeren mod sin pande og fokus rettet mod fyren foran sig - var han rimelig stille et øjeblik, før et lille grin så bare fordi hans læber.
“ Bravo! What a show - touched by an Angel.. am I domed now? “ spurgte han så bare - alt for kækt i forhold til sin position. Men også med et drillende udtryk og det stadig dæmoniske blik i øjnene. Han vidste ikke præcis hvad det var der var blevet prøvet på. Man kunne jo aldrig med garanti vide hvad det var folk var i stand til medmindre de sagde det eller man prøvede det, eller så det.

Han tog en dyb indånding og lukkede kort øjnene med hovedet en smule tilbage mod væggen. Kun for at bruge øjeblikket tænderne blev plantet i hans skulder, til at gøre endnu et forsøg på at trække sine hænder væk fra væggen sammen med sømmet. Lige ved og næsten. Han klikkede kort med tungen før han kort rystede lidt på hovedet. “ For now just a mystery.. " mumlede han så bare lidt. Razor anede faktisk ikke helt hvad han var - han vidste den ene halvdel af ham - den anden? Hvordan skulle han vide det når ingen nogensinde havde fortalt ham om hans forældre. Dæmonen i han var bare enormt dominerende, så kunne den anden halvdel være lidt ligegyldig. " Does it matter tho? " Knurrede han så bare og fik trukket sine hænder fri af væggen. Eller sømmet blev trukket ud og den ene hånd kom fri fra sømmet, kun for at han kunne trække det ud af den anden med en kort lidt utilfreds fnysende lyd.
Hans blik fandt fulgte en rystende hånd som den greb fat om håret ved fyrens baghoved. Kun for at trække hans hoved væk fra hans skulder - hvor stor en skade det så end kunne betyde for ham selv var lidt ligegyldigt. Han var dog stadig lænet mod væggen bag sig. Han betragtede et øjeblik fyrens ansigt før et lille grin gled over hans læber. " Jeez.. Sometimes I wish drinking blood was that easy.. " mumlede han så lidt før han kort bed sig lidt i læben. Der var intet mere fristende end at skyde tænderne gennem huden på fyren - men Razor kendte sig selv og vidste det var en dårlig idé - så sømmet måtte være hans redning, medmindre neglende skulle i brug.
" Or maybe it is.. " spandt han så stille med et lidt for uskyldigt smil over sine læber. Han drejede kort sømmet lidt rundt mellem sine fingre i den hånd han ikke stadig havde fat i fyrens hår med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) Empty
IndlægEmne: Sv: ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector)   ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) EmptyFre Nov 17, 2017 11:20 pm

Med læberne mod Razors skulder, tænderne begravet dybt i huden, lagde han ikke mærke til at Razor fik hevet sine hænder fri. Han brummede kun noget til svar og hapsede mere blod i sig, så fantastisk. Han prøvede at bestemme sig for hvad Razor var for et væsen, men det var svært, det var en blandet smag, ik? Men.. Der var dæmon i ham, det måtte det være, han kendte den smag. Men han kunne dog ikke placere den anden smag, nok fordi han endnu ikke kendte den, altså i tiden efter sin.. Ændring.
Han mærkede dog så Razors tag om hans hår og rive hans hovede bagover, hvilket resulterede i at han fik revet et stykke kød med sig, han drejede hovedet og spyttede det ud på gulvet, inden hans blodige tænder formede et smil af ren og skær morskab. ”Hmmm?? Did you just call me an Angel? Hahaha!!” svarede han og grinede højt og larmende.. Åh.. Cute! ”Well the ability only works on the sane ones.. So welcome to the maniac club!” svarede han Razor.
”I love mysteries!!” udbrød han glad og trak lidt i sit hovede for at se hvor fast et greb Razor havde om det, han smilede lidt ved smerten og grinede højt.. Oh.. To feel alive.
Hans fingre gled tilbage omkring drenges hofter hvortil han løftede ham og satte ham ned på jorden igen, lod ham rive i hans hår som han ville, mhmmm.. Han tog fat om hans skuldre og vendte ham om så han stod med ansigtet ind mod muren. Han tog fat om hans nakke og pressede hans kind ind mod muren, ”Why should it be hard? It's easy? Just stab me with the nail?” sagde han med en hvis undren i stemmen og lænede sig ind mod Razor og fangede ham mellem muren og sig selv... mmhmm. Hans hånd der ikke var om hans nakke, gled langsomt rundt om ham, fingerne søgte ned over hans mave til buksekanten, hvortil han begyndte at åbne dem langsomt. Mhm!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) Empty
IndlægEmne: Sv: ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector)   ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) EmptyLør Nov 18, 2017 1:49 pm

“ Sense the ironi.. Angel “ spandt han nærmest med et lille grin før han kort rystede lidt på hovedet. Der var ikke meget engel over fyren her. Men han kunne simpelthen tjekke om han var forskruet i hovedet? Tydeligvis havde han bestået testen. Medmindre der var blevet håbet på det modsatte. Han kunne ikke helt lade være med at grine lidt. I sidste ende - hvis man havde gode nok smagsløg til at skære racer fra hinanden så ville man nok kunne spore sig ind på det. Razor havde selv på fornemmelsen hvad det kunne være - men et eller andet sted kunne han godt lide ikke at vide det.
" Better than Alladin at least.. " tilføjede han kort efter med et lille smil over læberne.
Han fik sine fødder plantet på gulvet igen - det var dog først da han blev vendt rundt at han slap fyrens hår. Han skævede kort mod sømmet før han skævede langt væggen som han stod mod. Dog kun for lidt efter at komme med et lille grin. Han skævede lidt mod fyren bag sig
“ Oh but.. Your fun would end in a heartbeat if I were to do that.. “ knurrede han så lidt - en halv tirrende knurren. Med en krop der stort set altid hungrede efter kontakt, var det på ingen måde svært at nyde fyrens berøring. Han tog kort lidt en dyb indånding og fik et øjeblik vendt panden lidt ind mod muren - på trods af trykket mod sin nakke.

Han lukkede kort øjnene et kort sekund før den klikkende lyd vente tilbage. Nærmest en rungen i hans hals. Sømmet var en vej, neglende var en anden og tænderne en tredje. Han kunne selvfølgelig også bare flå blodet frem fra fyren. Han skævede mod ham med et fritet udtryk - han havde trods alt et sæt øjne der på ingen måde ville være en skuffelse at have mellem fingrende. Desuden kunne han selv mærke det blodtab han havde og gjorde kun hans egen blodtørst endnu større. Så sømmet endte i armen på fyren kort efter. Dybt. Kun for at bruge det til at trække hans hånd væk fra hans nakke og længere frem mod sig selv.
" And they said it was just a phase... " han klikkede kort med tungen før smilet vendte tilbage. Duften af blodet havde for længst ramt hans næse. En ting var at Razors blod var drysset over stedet - men det var en duft han var vandt til. Det var noget andet når det var andres. Det var som at tænde på en kontakt med de dyriske instinkter i Razor. - Det var hårdt ikke bare at bide sammen og være ligeglad - men han kunne vel nøjes med bare at lade neglende holde fast i fyrens arm - på den måde være sikker på at han ikke bare lige kunne trække den til sig igen mens Razor udnyttede skaden fra sømmet til at få noget af blodet. Det var ikke nu han havde i sinde at holde sig tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) Empty
IndlægEmne: Sv: ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector)   ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) EmptyMan Nov 20, 2017 8:29 pm

Langsomt lod han sine fingre glide ind bag buksekanten og trak dem dermed langsomt ned over Razors røv. Han bukkede sig lidt ned over Razor, der stadig stod fast mellem ham selv og væggen, og kyssede ham langsomt i nakken, hmm.. Overvejede at bide ham igen, men ikke sikker på om det ville dræbe drengen, hvis han blev ved.. *Just kill him, why hold back?* hviskede stemmen der tilhørte Estragon, han var tilfreds nu, han havde fået sit blod, så der var ikke mere for ham at bruge Razor til. ”Not yet.. I wanna play..” hviskede Lector dovent til svar, stadig med sine læber i nakken på Razor, hans fingre der langsomt trak hans bukser længere og længere ned. *fiiiineee. Tell me when you're finished then, I'll take a nap* brummede Estragon til ham. Lector mumlede et eller andet uhørligt til svar. Stilheden fulgte så, bortset fra Razors mærkelige nyde altså, men stemmerne i Lectors hoved var stille igen.

”The irony?” sagde han så og svarede endelig Razor, han grinede lidt for sig selv, hvordan var det ironisk? ”I could bed an angel if i wanted to..” sagde han så bare forklarende, troede selv alt for meget på det.
Han slap så endelig Razors nakke for at hjælpe ham helt af med bukserne, han trak dem af ham ved at gå ned i knæ og hjælpe ham ud af dem, før han igen stod op igen og trykkede sig ind mod hans krop, nu med mindre stof imellem dem. ”Mhmm.. My name is Lector, better remember it if you are too groan it in a couple of seconds..” hviskede han drillende ind i øret på Razor, hans fingre mod hans hofter igen, mhmmm! ”Hm? And why would that be?” spurgte han så, han havde på ingen måde lyst til at deres sjov skulle ende, de var jo ikke engang kommet rigtig i gang endnu! Bare opvarmning! Så han ville gerne vide hvad der skete hvis Razor bed ham.. Så han kunne stoppe ham.. Mhmm.
”GRRRR” lød det fra ham da Razor hamrede sømmet ind i armen på ham! Selv forberedt på det gjorde det stadig nas. Lector kunne sagtens føle smerte, han vidste bare ikke hvad den betød, hvad han skulle stille op med den følelse, så han skubbede den langsomt til side. Og stønnede stille ind mor Razors øre. Han mærkede sin arme glide ind foran Razor så han kunne komme til det sår han havde skabt, hvor Lectors blod nu væltede ud. Han sukkede stille og gav så bare et højt grin fra sig da Razors læber nåede hans arm.. Mhmm! Feeling pretty good.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) Empty
IndlægEmne: Sv: ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector)   ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) EmptyTirs Nov 21, 2017 9:47 pm

Nærmest som at blinke med øjnene og bukserne var væk. Var det et problem? Nix - hvert fald ikke hvis fyrens bukser røg samme vej. Razor kunne ikke klage over noget som helst ved fyrens defination af 'leg' - det var vel. På så mange måder præcis samme måde Razor normalt ville ligge det ud. Hvis man så bort fra at rollerne var skiftet en smule - og det her forhåbentlig ikke endte med at en døde. Det gjorde det ikke, det havde Razor hvert fald ikke tænkt sig lade ske. Hvert fald ikke ham selv. Der kunne ikke sættes en finger på noget at være utilfreds over - smagen af blod der eksploderede mod hans tunge gav den energi det blod tab han selv havde mistet havde trukket ud af ham. Overraskende velsmagende blod - dæmon blod var ikke hvad Razor normalt havde vilde cravings for. Men i det rigtige setting - så var alt uimodståeligt.
Det var en nærmest dyrisk knurrende lyd der blev afbrudt da Razor faktisk endelig tog sig tid til at svare på hvad Lector sagde, og ikke bare fokusere på blodet og den fornemmelse han fik i kroppen af kontakten mellem hans egen og fyrens krop. Man kunne ikke dømme folk for at være afhængig af følelsen og derved opsøge den. Kunne man? Nej - i sidste ende var det lige meget. Han tvang dog også nærmest - en smule ubevidst sig selv tættere mod Lector - eller omvendt, måske han bare ubevidst trak fyren tættere mens hans negle borede sig dybere ned i hudet omkring såret sømmet havde efterladt.
" Lector huh.. " man kunne nærmest høre smilet om hans læber mens blikket et øjeblik var fæstnet mod blodet der stadig havde kurs ud af Lectors arm. Sømmet havde han dog trukket ud igen. Det kunne jo være han ville få brug for det på et andet tidspunkt.
" Telling you would be absolutely no fun.. for me.." Sagde han så bare med et lille grin og slikkede sig kort om munden mens blikket vendte sig mod Lector. Han lod hovedet glide lidt på skrå og var faktisk et øjeblik fristet til bare at gøre det - teste virkningen. Men i stedet kom der et drillende smil frem over hans læber - dog med et strejf af udfordring. " Maybe instead - you'll have to wait and see.. " Sagde han så lidt med et kort lidt halv hjertet trak på den ene skulder.

Han vendte rundt, eller nærmeste vendte rundt så Lector var den der stod med ryggen mod væggen. Razors ene hånd holdt dog stadig godt fast i hans arm. Mens den anden holdt lige ved toppen af fyrens buksekant. " You being an angel would be a major let down... " Mumlede han så bare lidt - i en måske næsten bister tone før et lille grin gjorde sin entre. Hvad end fyren valgte at være var vel egentlig lige gyldigt. Razor så ham mest lige nu som et form for drug. - Men splittet. Der var dele i ham der langt hellere ville flå kødet fra hinanden end at spilde tiden på alt andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) Empty
IndlægEmne: Sv: ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector)   ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) EmptyTors Nov 23, 2017 7:00 pm

Grinet forsatte i bare et halvt minut for lang tid, til det ledte over i det mærkelige sindssyge grin, Lector var så vant til at slippe ud her. Galeanstalten. Hjem.
Han bed tænderne mere sammen da Razors negle gled ind i hans hud omkring hvor sømmet havde flænset ham åben. Han sukkede og lukkede øjnene for at håndtere smerten, som den bølgede nådeløst gennem hans krop. Et vredt blik brød med hans glæde og han lænede sig frem og bed Razor irriteret i nakken. Det sår han åbnede, drak han dog intet fra, det var kun for at gøre gengæld.
”Don't tell me then” sagde han bare en smule ligeglad. Why should he care anyway? ”I don't have patience for that, sorry brat” sagde han stille og skulede til Razor. Møgunge.
Han skar tænder af ham da han rykkede rundt på dem og Razor nu stod foran Lector. Han mærkede væggen mod sin ryg og sendte ham et blik der sagde: Really??
Nope.. Den lille dreng der skulle på ingen måde få lov til at tage kontrollen her. Aldrig.
”Neither man nor angel can discern hypocrisy, the only evil that walks invisible except to God alone.” forklarede han Razor, som et svar på hans spørgsmål. Estragon gav ham mening, det var et af de bedre Milton citater synes han, Lector brød sig nu ikke om at citere Paradise Lost.. Men han gjorde en undtagelse..
Ligesom at selv om han hadet Shakespeare.. Så kunne han godt gøre en undtagelse, hvis det skulle være.
Lector sendte ham et par nu fornøjet øjne, nå ja, hvor kom han fra. At tage kontrollen igen.
Den hånd Razor ikke havde lavet om til buffet, brugte Lector til at ligge oven på hovedet af Razor, han var alligevel mindst to hovedet højere end ham, så det var ikke svært. Han skubbede så til med al sin kraft så Razor blev nød til at gå ned på knæ. Han smilede da han fik ham derned og drengens store øjne kiggede op på ham. Han havde ladet Razor holde fast i hans arm, for nu. Han brugte så derfor stadig en anden hånd til at åbne sine bukser, så Razor kunne komme til. Han kunne nok godt regne ud hvad Lector ville have nu. Gjorde han det ikke.. Lectors øjne gled over på sømmet.. Too bad.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) Empty
IndlægEmne: Sv: ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector)   ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector) EmptyMan Nov 27, 2017 7:56 pm

Der var ikke meget end en tirret knurrende lyd der folod Razor da Lectors tænder bed til i nakken på ham. Dog bed han også lidt sammen omkring fyrens arm, men ikke så tænderne skød gennem huden på fyren. Kun lige for at markere. Desuden gjorde det sit til at få mere blod ind i munden - og kunne man ærlig talt nogensinde klage over det? Nej..
Tålmodighed var en dyd - men det var heller ikke noget Razor havde - og præcis af den grund var det at demonstrere sin evne ikke sjov. Ligesom det ikke var sjovt at fortælle den. Det var jo hans redning ud af alle situationer hvor leg blev til alvor. Ikke fordi han regnede med det ville ske - men man vidste aldrig og især ikke med fyre dom Lector her. Han virkede til at være langt ud over det sædvanlige og med samme impulsive handlinger som Razor selv den største del af tiden havde.

Lectors udtryk udviste godt at han måske ikke var helt tilfreds med Razors handling. Men halvdæmonen var lidt ligeglad - der gik desuden ikke lang tid før det alligevel var endt til Lectors fordel. Okay han kunne måske også bare have holdt sig stående - været lidt mere stædig. Razor gik - ikke helt villigt ned i knæ mens hans blik fulgte Lectors hånd som den åbnede hans bukser. Hans tænder slap dog endelig fyrens arm - også selvom han meget mod sin vilje ville give slip på smagen af blodet. Men han havde fået nok til at holde sig selv kørende på det for en stund.
Hans blik havde fundet vejen op over fyrens krop mod Lectors ansigt før det skæve men alt for dæmon prægede smil bredte sig over hans læber. Det udviklede sig til et nærmest klikkende lavt grin.
" Demanding.. " spandt han nærmest. Hans blodige hænder fandt op og uden videre fortsatte Lectors bevægelse med at åbne dem, skubbede alt tøj der var i vejen ned - dog ikke helt ned - to much work.. Det var ska ikke fordi han ikke vidste hvad det var Lector ville. Spørgsmålet var så bare om det også var noget Razor havde i tankerne. Selvom han nok måtte indrømme at det var helt enormt fristende. Razor var alt for dårlig til at modstå fristelser. Det startede et øjeblik med pirrende halv nappende kys lige under hoften. - Men udviklede sig til et næsten bid ved fyrens inderlår - kun for at gøre det endnu en gang. Samtidig med at hans ene hånd fandt vejen over hans baglår og op over fyrens røv. Well - indtil neglende borede sig ind i huden på ham lige ved lænden.
Tilbage til toppen Go down
 
✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» You're blind to whats around you [TW]
» Whats behind the red door? - Tidus
» It´s mine now
» I'm here to take what is mine - Bex & Roy
» A love like mine

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum :: Gågaden :: Baren, Late Night-
Gå til: