Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Well Hello there (multi Plotsøgning)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Ezio

Ezio


Humør : ""You can think. Cards and dice can't. They just lie there. You gotta make them work for you."
Antal indlæg : 60

Well Hello there (multi Plotsøgning) Empty
IndlægEmne: Well Hello there (multi Plotsøgning)   Well Hello there (multi Plotsøgning) EmptyMan Jul 25, 2022 4:52 pm

Multi plotsøgning:
Hey så jeg vil gerne lidt mere igang med og emne, har et par stykker når det kommer til karakter, men der er nogen pt jeg gerne vil mere igang med.  Kort om mig fortrækker og emne, helt på engelsk mine svar er ikke de længste, men jeg prøver altid og få minimum 250 ord ned.  Har som sagt et hav af karakter der mangler relationer, men vil helst gerne igang med disse første. Håber at nogen af dem frister: :)Kan dog nok godt gå med på engelsk tale og Dansk, hvis folk fortrækker dette.
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Håber nogen af dem virker intressante for folk Smile


Sidst rettet af Ezio Tors Jul 28, 2022 7:58 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Dante

Dante


Humør : Do you wanna know?
Antal indlæg : 28

Well Hello there (multi Plotsøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Well Hello there (multi Plotsøgning)   Well Hello there (multi Plotsøgning) EmptyMan Jul 25, 2022 6:26 pm


Altid frisk Smile jeg skriver dog kun dansk, men du må genre svare på engelsk Wink
Tilbage til toppen Go down
Ezio

Ezio


Humør : ""You can think. Cards and dice can't. They just lie there. You gotta make them work for you."
Antal indlæg : 60

Well Hello there (multi Plotsøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Well Hello there (multi Plotsøgning)   Well Hello there (multi Plotsøgning) EmptyMan Jul 25, 2022 6:28 pm

Cool jamen du smider bare en pm søger stadig. c:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Well Hello there (multi Plotsøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Well Hello there (multi Plotsøgning)   Well Hello there (multi Plotsøgning) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Well Hello there (multi Plotsøgning)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Runaway pup [Plotsøgning]
» Opdateret plotsøgning.
» Atarah + ocean of characters' plotsøgning

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: III :: Plots samt emnesøgninger-
Gå til: