Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Runaway pup [Plotsøgning]

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Nahemia

Nahemia


Antal indlæg : 5

Runaway pup [Plotsøgning] Empty
IndlægEmne: Runaway pup [Plotsøgning]   Runaway pup [Plotsøgning] EmptyTirs Apr 05, 2022 9:32 pm

Runaway pup [Plotsøgning] GK-x-Morgan-Demeter-1-1

Nahemia Augustina Williams

En lone wolf der stak af fra alt hun havde i Autralien, for at jage drømmen om at blive til noget, der ikke indeholdte hendes flok eller flokke generelt. Hun har svoret hun aldrig vil blive en del af en flok nogensinde igen og kører sit eget show. Hun er musiker og elsker det hun laver, men er ganske stille og rolig omkring det.


Relationer:

Venskaber: Dette kan være folk tilbage fra skole tiden på akademiet (Gik ud for 2 år siden), men også helt nye.

Love interest: Sorry boys... Men hun er til kvinder... Hun kunne godt bruge noget kærlighed. Dog skal man være klar på romance.

Folk fra den gamle flok: Dette kræver selvfølgelig man er varulv og fra Australien. Men dette kan være nogle der er blevet sendt ud efter hende grundet et eller andet.

Fans: Møde nogle fans! Om det er til noget VIP før/efter en koncert eller om de finder hende i byen...

Random encounters: Folk hun støder på ud af Buttfuck nowhere.


Præferencer:

Sprog: Enten fuld Engelsk, eller Dansk med Engelsk tale.

Limits: Så længe Nahemia ikke dør... Så er ALT andet basically en deal, så længe den er cleared!

~~~~~~~~~

Play with me?


Tilbage til toppen Go down
Olive

Olive


Antal indlæg : 10

Runaway pup [Plotsøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Runaway pup [Plotsøgning]   Runaway pup [Plotsøgning] EmptyTors Apr 07, 2022 12:58 pm

Hi! jeg tænkte måske at Olive kunne være spændende her? Eventuelt til et interview? Very Happy
Ellers er jeg også åben for det meste!
Tilbage til toppen Go down
Nahemia

Nahemia


Antal indlæg : 5

Runaway pup [Plotsøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Runaway pup [Plotsøgning]   Runaway pup [Plotsøgning] EmptyTors Apr 07, 2022 7:31 pm

Olive skrev:
Hi! jeg tænkte måske at Olive kunne være spændende her? Eventuelt til et interview? Very Happy
Ellers er jeg også åben for det meste!

Det kunne vi sagtens ! Smile
Tilbage til toppen Go down
Lauren

Lauren


Humør : A tough life is to be clumsy.
Fag : Visual Arts, chemistry, track, religion
Antal indlæg : 84

Runaway pup [Plotsøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Runaway pup [Plotsøgning]   Runaway pup [Plotsøgning] EmptyTirs Apr 12, 2022 8:03 pm

Jeg tror sagtens jeg kunne være fristet til at smide Jolene eller Delilah efter hende.

Med @Jolene tænker jeg mest af alt at det måske kunne være noget langt ude familie? Ja, visse vasse, Williams er et meget brugt navn, men det kunne være spændende, særligt når Jolene's familie er hunters (ser man bort fra den biologiske far hun ikke rigtig snakkede med) Hvis du er interesseret i det kan jeg sagtens uddybe, og ellers så er hun også ledig til et romantisk plot Cool

@Delilah har nok bare brug for en hun kan skændes med, måske slås lidt med... Delilah har været rundt omkring og kan sikkert godt have tilbragt tid i Australien og kortvarigt været med i en pack indtil hun blev smidt ud eller meldte sig ud... Delilah er ikke en rar type Cool Den australske pack ville måske godt kunne ringe til Delilah og spørge hende om hun ville tage sig af Nahemia, men om Delilah så vil gøre det.... Runaway pup [Plotsøgning] 1f60f
Tilbage til toppen Go down
Nahemia

Nahemia


Antal indlæg : 5

Runaway pup [Plotsøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Runaway pup [Plotsøgning]   Runaway pup [Plotsøgning] EmptyOns Apr 13, 2022 9:30 am

@Lauren

Jolene: Jeg kunne sagtens være frisk på begge ideer! Både med at de er familie et eller andet sted, men romantisk plot kan også komme på tale :p

Delilah: UH! Flokken kunne sagtens have ringet til hende og sagt hun skulle tage sig af hende, trods Nahemia egentlig også hellere ville være fri XD
Tilbage til toppen Go down
Olive

Olive


Antal indlæg : 10

Runaway pup [Plotsøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Runaway pup [Plotsøgning]   Runaway pup [Plotsøgning] EmptyLør Maj 07, 2022 6:50 pm

Nahemia skrev:
Olive skrev:
Hi! jeg tænkte måske at Olive kunne være spændende her? Eventuelt til et interview? Very Happy
Ellers er jeg også åben for det meste!

Det kunne vi sagtens ! Smile

Så skete der selvfølgelig super meget, og jeg glemte helt at svare igen. Jeg er stadig frisk på et interview møde hvis du er!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Runaway pup [Plotsøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: Runaway pup [Plotsøgning]   Runaway pup [Plotsøgning] Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Runaway pup [Plotsøgning]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Runaway Bride | Fortids Emne
» Well Hello there (multi Plotsøgning)
» Opdateret plotsøgning.
» Atarah + ocean of characters' plotsøgning

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: III :: Plots samt emnesøgninger-
Gå til: