Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 I need a hero, can you be mine ? ( tw)

Go down 
ForfatterBesked
Madison

Madison


Fag : Musik, Heksenes Magi, Magiske elementer & historie, Dans
Antal indlæg : 102

I need a hero, can you be mine ? ( tw)  Empty
IndlægEmne: I need a hero, can you be mine ? ( tw)    I need a hero, can you be mine ? ( tw)  EmptyFre Jul 15, 2022 7:18 pm

Til: @Landon

Tid: 02:00
Dato: 17/07
Sted: Lige ved gågaden
Vejr: Mørkt og en smule støvregn
Outfit  Hair

Det var nat og der var usædvanligt stille, måske folk var til fest, eller ikke ville trodse støvregnen. Lyden af motorcykler ødelage stilheden, ide de cirklede rundt, om det der på afstand lignede en ung kvinde. De råbte, grinede og morede sig tydeligvis, den ene af dem piftede endda.
Begav man sig tætter på ville man se tre mænd, på motorcykler tydeligvis underholdt af en ung kvinde som stod næsten fanget i midten, som de kørte omkring hende.
Madison bande og svovlede af dem, imens hun strakte armene ud, for at prøve at holde dem på afstand. Normalt ville hun have brugt sine evner, men hendes krop var træt, og hun var udmattet det ville sende hende i gulvet hvis hun forsøgte med en evne.

Madison var ikke særlig høj, hendes hud var bleg næsten som porcelæn, det rødlige hår var uglet og letter beskidt. Hendes ansigt bar rifter, og hendes krop var tynd, faktisk alt for tynd hendes kraveben var tydlige under blusen, og bukserne var næsten en smule løse.
De ravfarvet øjne stirrede imellem mændene på skift, hun var for første gang i lang tid bange for, om hun kunne slippe væk. De havde fundet hende da hun var ved at købe stoffer, men hun havde løbet fra dem, eller det troede hun for nu var hun endt her.
Hun var udmattet efter flere dagen uden meget mad, og heller ej meget søvn, de indre dæmoner kæmpede også imod hende, og alt føltes næsten håbløst i dette sekund.
Hun stirre vredt på dem alle, og spyttede i jorden " hvad helvede vil i mig!" næsten råbte hun, med en hæs stemme og en svag klang af panik, som begyndte at sprede sig i kroppen.
Tilbage til toppen Go down
 
I need a hero, can you be mine ? ( tw)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» You are my hero
» It's hero time - Lion
» I'm here to take what is mine - Bex & Roy
» It´s mine now
» A love like mine

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Southside :: Southside Centrum :: Bymidten :: Gågaden-
Gå til: