Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Dinner for two ( CW )

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Jake

Jake


Humør : Flirtende
Fag : Litteratur, Psykologi, Samfundsfag, Matematik, Kampsport
Antal indlæg : 91

Dinner for two ( CW )  Empty
IndlægEmne: Dinner for two ( CW )    Dinner for two ( CW )  EmptyFre Jul 08, 2022 11:53 am

Til:  @Kaylin

Dinner for two ( CW )  _beige10

Sted: Jakes penthous
Tid: kl 18:30
Dato: 5 juli
Vejr: lunt og stadig lyst ude
Outfit



Det var tirsdag, de næste to dage havde han endelig fri far arbejde, hvilket betød at han havde haft kontakt med Kaylin, den unge smukke kvinde han havde mødt for en uges tid siden. Han havde inviteret hende hjem, til mad hos ham for de kunne lære hinanden bedre at kende, og her var der lidt mere ro så måtte han se, hvor langt hun turde gå med ham men han ville ikke presse hende.
Det meste af dagen var gået med noget rengøring, og så havde han også været ude på en lang løbetur, formen skulle jo vedligeholdes så han ikke tog på, efter en lang løbetur havde han taget et skønt bad og fik plejet kroppen, samt fik ordnet skæget så det sad perfekt. Han havde iført sig noget behageligt tøj, før han var smutte i byen for at hente maden han havde bestilt til dem.
Han kunne godt have valgt at lave det selv, men han ville heller brug tid med hende, i stedet for at stå i køkkenet, derfor havde han bestilt mad fra en af de dyrere thai restauranter i byen, for at få lidt forskellige retter, nu hvor han ikke vidste hvad hun kunne lide.

Jake stod senere i sit walkin for at finde et sæt tøj, fandt et pænt men lidt mere afslappet sæt, der stadig kunne vise hans form. Håret blev sat en sidste gang, før han begav sig ud i køkkenet og begyndte at hælde maden over i skåle og fade, før han dækkede bordet pænt og satte lidt forskelligt sprut frem, så der var lidt at vælge imellem.
Han kiggede let på sit ur, hun burde være ved at være her, han havde sagt til vagten at de bare skulle sende hende op med elevatoren, at hun var hans gæst. Jake smilede let for sig selv, som han så småt satte maden på bordet, der var vist mere en rigeligt, man skulle tro de var 4 og ikke kun 2, men der skulle ikke mangle noget, han ville gerne forkæle hende.
Som det bankede på døren, var han hurtigt henne og åbnede, som han så hende smilede hans skævt " velkommen til " sagde han varmt, og trådte til side så hun kunne komme ind, før han lukkede døren bag hende.


Sidst rettet af Jake Lør Jul 09, 2022 8:27 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Kaylin

Kaylin


Humør : Ask me to smile and I'll show you teeth.
Fag : Dance, Witch's magic, Astronomy.
Antal indlæg : 92

Dinner for two ( CW )  Empty
IndlægEmne: Sv: Dinner for two ( CW )    Dinner for two ( CW )  EmptyFre Jul 08, 2022 12:14 pm

Outfit + Hår + Makeup

Kaylin var nervøs. Det var hendes første date og første gang hun tog hjem til en mand på den måde. Hun vidste ikke hvad hun skulle forvente, hvilket gjorde at nervøsiteten havde indsat som en fast beboer i hendes mave. Hun havde brugt hele dagen på at blive klar til daten. Lucca havde ikke været hjemme det meste af dagen, heldigvis. Han ville have mobbet hende, hvis han vidste hun skulle på date. Hun var heller ikke helt klar til at fortælle det var med en væsentligt ældre mand. Hun troede ikke han ville have synes om det.

Hun havde taget et bad tidligt, så hendes hår havde mulighed for at lufttørre. Hun foretrak det på den måde. Hun havde i mellemtiden fundet hendes outfit og overvejet hvordan hun ville have hendes makeup til at se ud. Det var ikke fordi hun gik med særlig meget makeup til hverdag, så det var heller ikke tilfældet i dag. Hun havde taget en læbestift på, der var noget mere rød end hvad hun plejede.

Hun stod foran bygningen og så ind i lobbyen. Det var allerede tydeligt at se, det var en dyr bygning. Noget mere fancy end det hun selv var vant til. Hun tog en dyb indånding og trådte indenfor. Hun fortalte vagten sit navn, og han tillod hende at komme op med elevatoren. Hun kunne nu for alvor mærke nervøsiteten indsætte sig.
Hun trådte ud af elevatoren og gik hen til hans dør. Hun løftede hendes hånd, men før hun bankede på, stoppede hun sig selv. Hvad hvis det her var en dårlig idé? Hun troede ikke på Jake ville gøre hende noget, men i realiteten vidste hun det ikke. Han kunne have ladet som om, og hun var på vej til at gå ind i hans hjem. Ingen vidste hvor hun var. Panikken stak hende et øjeblik. Hun lukkede øjnene i og tog en dyb indånding. Der var intet der havde peget på hun skulle bekymre sig. Hun bankede på og så på ham med et smil da han åbnede. ”Tak.” Hun trådte indenfor og gav hans arm et lille klem på vejen. ”Lækkert sted.” Hun så rundt med beundring i øjnene. Man kunne næsten sige at hendes øjne glimtede som hun så rundt.
Tilbage til toppen Go down
Jake

Jake


Humør : Flirtende
Fag : Litteratur, Psykologi, Samfundsfag, Matematik, Kampsport
Antal indlæg : 91

Dinner for two ( CW )  Empty
IndlægEmne: Sv: Dinner for two ( CW )    Dinner for two ( CW )  EmptyFre Jul 08, 2022 12:39 pm


Han havde også været lidt nervøs, for om hun ville komme, trods alt var han stadig fremmede og de havde kun skrevet en smule sammen. Hun kunne have fået kolde fødder, han var jo langt ældre end hende, men han håbede hun ville komme, han skulle nok passe på hende.
Den aften de havde set hinanden, var han ærlig og havde ikke løjet, men det var svært at vide hvis man ikke kendte ham. Han sukkede let for sig selv, ellers måtte han spise maden selv, og drikke sig fuld hvis hun ikke kom, han var forundret over hvor meget, han enlig var interesseret i hende.

Da det bankede på blev han lettet, hun kom for at se ham, han kunne ikke skjule et tilfreds smil som han gik hen for at lukke hende ind. Han blev glad ved synet af hende, hun så godt ud i den kjole, son han lod hende komme ind mærkede han det lille klem "se dig endelig omkring " sagde han venligt, som døren blev lukket.
Jake trådte et skridt hen til hende, for at give hendes kind et let kys, han kunne ikke dy sig og det føltes så rigtig. Han fulgte efter hende, ind i den store åbne stue, man kunne næsten se alt fra midten af rummet, han boede flot men havde også kæmpet i mange år " jeg har købt thai til os, håber der er noget du kan lide" sagde han høfligt, og slog ud med hånden imod det fyldte spisebord.
Som hun gik rundt, blev han stående og betragtede hende nysgerrigt, han var sikker på de nok skulle få en god aften, det var der igen tvivl om. Han nød synet af hende, lod blikket vander over hendes krop, og tog hver en detalje ind " bare føl dig hjemme, jeg ved godt det ser lidt fornemt ud" tilføj han blidt.
Tilbage til toppen Go down
Kaylin

Kaylin


Humør : Ask me to smile and I'll show you teeth.
Fag : Dance, Witch's magic, Astronomy.
Antal indlæg : 92

Dinner for two ( CW )  Empty
IndlægEmne: Sv: Dinner for two ( CW )    Dinner for two ( CW )  EmptyFre Jul 08, 2022 12:51 pm

Kaylin havde ikke sine egne erfaringer at gå ud fra. Hun havde bare hørt skrækhistorier fra andre. Der var mænd der virkelig kunne manipulere, så det kunne være svært at vide om en mand kunne være sådan. Det var den eneste grund til hun havde været lidt påpasselig. Men hun ville også gerne give Jake en chance og se hvad der kunne ske.
De havde nok en del uligheder i forhold til deres alder. Han havde haft længere tid til at leve, skabe erfaringer. Hun var kun på vej ind i voksenlivet og havde nærmest ingen livserfaringer. Ingen hun kunne bruge til noget, i al fald.

Hun gjorde som han opfordrede hende til og så sig omkring. Hun synes det var et virkelig fedt sted. Det fik hende til at indse, han nok havde en hel del penge. Et øjeblik fik hun en tanke om, at hun var lidt som hendes mor. Den forsvandt dog hurtigt, da han nævnte han havde købt thai mad. ”Jeg elsker det,” sagde hun begejstret og bevægede sig over til bordet. Der var så mange retter. Man skulle næsten tro han havde inviteret flere end bare hende.
Hun sover over på ham og nikkede. ”Det er større end jeg havde forventet.” Hun bevægede sig over til ham og to hans hånd. ”Tak fordi du inviterede mig.” Hun var glad for at se ham igen. Hun kunne tydeligt mærke sommerfuglene i maven, når hun var i nærheden af ham. Hun var nervøs for hun ville falde for ham
Tilbage til toppen Go down
Jake

Jake


Humør : Flirtende
Fag : Litteratur, Psykologi, Samfundsfag, Matematik, Kampsport
Antal indlæg : 91

Dinner for two ( CW )  Empty
IndlægEmne: Sv: Dinner for two ( CW )    Dinner for two ( CW )  EmptyFre Jul 08, 2022 1:35 pm


Jake havde ikke noget imod hun var ung, hun kunne sikkert lære ham ting på andre måder, og det var lidt opfriskende at møde en ung kvinde der var interesseret i ham. DE var nok forskellige men, de kunne sikket få det fint sammen, og han ville gøre alt for ikke at gå for hurtig frem, selvom det var fristende ønskede han ikke at skræmme hende.

Han fulgte hende med øjnene, ikke sikker på om hun havde været i et hjem, af denne type før det var trods alt ikke så normalt, men han var glad for sit hjem. Her kunne han få fred fra omverden, men det var da også sket et par gange, at han havde haft en kvinde med hjemme, men dette var anderledes, hun var langt mere unik for ham. Han smilede " det var godt, jeg ved godt der er meget, det var svært at lade være" sagde han og lo let af sig selv, de kom ikke til at sulte.
Jake nikkede let " det kunne du heller ikke vide" svarede han blidt, som hun kom nærmer mødte han hendes blik, og lod hende tage hans hånd, der var langt breder ende hendes. Han løftede deres hænder, for at kysse hendes håndryg " fornøjelsen er på min side" svarede han blidt, før han førte hende hen til bordet og trak stolen ud for hende, før han hjalp hende på plads og skubbe den blidt ind.

Jake tog plads overfor hende, før han skænkede dem begge et glas med champagne, og skubbede det hen til hende, før han selv løftede sit glas og skålede" for en god aften, i godt selskab" sagde han varmt, før han tog en tår og satte det fra sig.
Roligt begyndte han at fylde over på sin tallerken " tag endelig for dig " sagde han blidt, før han blinkede til hende " og stil mig endelig spørgsmål hvis du har nogle" tilføj han, før han begyndte at spise.
Tilbage til toppen Go down
Kaylin

Kaylin


Humør : Ask me to smile and I'll show you teeth.
Fag : Dance, Witch's magic, Astronomy.
Antal indlæg : 92

Dinner for two ( CW )  Empty
IndlægEmne: Sv: Dinner for two ( CW )    Dinner for two ( CW )  EmptyFre Jul 08, 2022 6:46 pm

Kaylin vidste ikke med sikkerhed hvad der var i vente for dem. Og det var faktisk en spændende ting. Hun var nødt til at være i nuet og havde ikke meget at skulle have sagt. Hvis kemien var der, var noget at bygge på. Indtil videre havde den været der, men om det ville forsætte, måtte de vente og se på.
Det var helt sikkert ikke et slag hjem hun så ofte. Hun havde aldrig boet så fint selv. Hun følte sig lidt nervøs for overhovedet at bevæge sig rundt, i frygt for hun ville ødelægge noget. ”Nej nej. Jeg ville gøre det samme hvis jeg havde pengene til det. Det er bare anderledes end hvad jeg er vant til.”
Hun smilede da han kyssede hendes håndryg. Han var så sød. Hun var sikker på han var en af de romantiske typer, der nærmest ikke fandtes længere. Hun havde aldrig selv troet hun ville være interesseret i det, men hun kunne mærke at det var rart at føle sig taget om, at føle sig eftertragtet. Hun gik med ham til bordet og satte sig, da han trak stolen ud. Helt sikkert en romantiker.
Kaylin tog glasset og lod det møde hans i en skål. ”Skål.” Hun tog en tår af champagnen. Hun kunne med det samme smage, det ikke var en billig slags. Det var kvalitet, og hun følte sig pludselig meget forkælet. Hun så på de forskellige retter, og tog lidt af hvert over på sin tallerken.
Hun tog en bid mad og smeltede næsten over hvor godt det smagte. Hun synes thai mad var noget af det bedste. ”Kun hvis du spørger tilbage.” Hun tog en tår champagne mere. ”Ved du hvad tarotkort er?”
Tilbage til toppen Go down
Jake

Jake


Humør : Flirtende
Fag : Litteratur, Psykologi, Samfundsfag, Matematik, Kampsport
Antal indlæg : 91

Dinner for two ( CW )  Empty
IndlægEmne: Sv: Dinner for two ( CW )    Dinner for two ( CW )  EmptyFre Jul 08, 2022 7:48 pm


Hvis der skulle ske noget imellem dem, ville han nyde det så længe det ville varer, han vidste godt at hun nok ikke kunne blive med ham længe. DE var trods alt forskellige steder i livet, og han vidste godt at han på et tidspunk burde finde en fast partner, men lige nu var det frie liv fint for ham. Han var bare glad for hun var interesseret i en mand som ham, og ville nyde hende så meget som muligt, denne dag ville de nok lære mere omkring hinanden.
Han smilede bredt " det har også taget mange år at nå hertil " sagde han blidt, for ikke at give dårlig samvittighed og hun skulle ikke være bange for at ødelægge ting, alt kunne erstattes så meget gik han heller ikke op i det.

Jake skålede med hende, før han selv smagte på den, og lod et nydende suk slippe, før han øste mad op på tallerkenen. Han var blevet godt sulten efter alt han havde lavet denne dag, så han tog lidt rigeligt, men havde også en krop der skulle fodres. Han nød selv maden, det var lige den type han normalt ville vælge, da det altid var smagfuldt og frisk, heller ikke så fedt og snasket som pizza og den slags, han skulle passe på vægten i hans branche.
Jake kiggede imod hende " håber det smager" sagde han blidt, og nikkede let til hendes svar " jeg skal nok også spørge dig, men husk at sig hvis der er noget du ikke vil have jeg snakker om " sagde han venligt, og lod sin ene fod let røre hendes ben under bordet.
Hovedet gled let på skrå, som øjebrynet gled op " nej de har jeg ikke hørt om ? " svarede han, og lød oprigtig interesseret, imens han sendte et varmt smil " hvad med dig, har du arbejde, eller går du i skole?" spurgt han nysgerrigt, han var ikke helt sikker på hendes alder, men det spurgte man heller ikke kvinder om.
Tilbage til toppen Go down
Kaylin

Kaylin


Humør : Ask me to smile and I'll show you teeth.
Fag : Dance, Witch's magic, Astronomy.
Antal indlæg : 92

Dinner for two ( CW )  Empty
IndlægEmne: Sv: Dinner for two ( CW )    Dinner for two ( CW )  EmptyFre Jul 08, 2022 8:03 pm

Kaylin havde aldrig tænkt meget over forhold og den slags. Det havde bare ikke lagt i kortene for hende. Men hvis det skete, ville hun nok være åben over for det. Modsat Lucca, var hun ikke så nervøs for at finde hendes mage. Udover det faktum at det var en kvinde, hvilket hun fandt underligt. Hun havde trods alt aldrig følt sig tiltrukket af en kvinde før. Men hun vidste også seksualitet ikke altid var 100%. Det kunne skifte løbende i et liv.
Hun nikkede da han nævnte, det havde taget ham længe at komme dertil. ”Hvad arbejder du med?” Det måtte næsten være noget, hvor han tjente en del penge.
Kaylin forsatte med at spise og nød hver mundfuld. ”Det gør det. Jeg elsker thai.” Hun tog en tår champagne mere. ”Det skal jeg nok.” Hun var ikke typen der bare ville gøre noget, hvis ikke hun havde lyst til det. Hun havde ben i næsen og fandt sig ikke i hvad som helst.
Hun smilede svagt, da han nævnte han ikke kendte til tarotkort. ”Jeg kan vise dig nogle senere. Jeg går aldrig uden.” Hun gav hendes taske et let klap. ”Begge dele. Jeg går på akademiet og arbejder på en restaurant. Min bror og jeg bor alene, så vi er nødt til at tjene penge ved siden af.” Hun håbede på forholdet til hendes mor ville blive bedre nu. Det hjalp, hvis hun ville blive i byen lidt.
Tilbage til toppen Go down
Jake

Jake


Humør : Flirtende
Fag : Litteratur, Psykologi, Samfundsfag, Matematik, Kampsport
Antal indlæg : 91

Dinner for two ( CW )  Empty
IndlægEmne: Sv: Dinner for two ( CW )    Dinner for two ( CW )  EmptyFre Jul 08, 2022 8:36 pm

Jake så let på hende, som hun spurgte ind til hans arbejde, før han smilede skævt til hende " jeg er model, og har lavet en del forskellige jobs, med mange af de store mærker " svarede han en anelse stolt " nu laver jeg mest her i Athana, men kan godt tage til London eller New York " sagde han roligt, det havde taget en del år at komme hertil. Men nu var han en af dem, de fleste genre ville have fat på, ofte passede han til mange af de billeder der blev søgt efter, men det var også et travlt liv og han vidste at om et par år måtte hans stoppe.

han smilede som hun sagde maden var god, så var det rigtigt valgt, selv nød han det også selvom han spiste en del af det. Han nikkede en smule taknemlig, ville stadig ikke presse hende til noget, planen i dag var at tage alting i hendes tempo og så bare nyde hende.
Hun var i hans øjne smuk, som hun snakkede om kortene smilede han " fint det vil jeg meget gerne se" sagde han oprigtig, og smilede blidt imens han lod sin fod nusse hendes ben en smule mere før han trak det til sig, og fortsatte med at spise.
Jake kigge på hende, og lytte til hendes ord " så har du da også en del at se til, hjælper din bror så også til ? " sagde han venligt, før han tog lidt mere at drikke " du ser godt ud her til aften" sagde han med et skævt smil, og et forførende blik i de blå øjne.
" jeg må indrømme jeg var lidt nervøs for om du ville se mig igen, men det er jeg glad for du ville" sagde han blidt, og rakte sin hånd hen for at lægge den over hendes imens han søgte hendes blik.
Tilbage til toppen Go down
Kaylin

Kaylin


Humør : Ask me to smile and I'll show you teeth.
Fag : Dance, Witch's magic, Astronomy.
Antal indlæg : 92

Dinner for two ( CW )  Empty
IndlægEmne: Sv: Dinner for two ( CW )    Dinner for two ( CW )  EmptyFre Jul 08, 2022 8:51 pm

Kaylin gjorde store øjne da han sagde han var model. ”Wow.” Hun havde aldrig mødt en model før. Ikke en hun vidste var model, i hvert fald. ”Det lyder spændende.” Hun havde ikke selv de vilde arbejdsplaner. Hun ville bare se på hvad muligheder hun havde, efter hun var færdig på akademiet og så tage den derfra. Det var svært for hende at lægge planer for fremtiden.
Kaylin smilede. ”Det er rigtig spændende. De kan fortælle dig alt muligt om din fremtid, fortid og nutid. Alt du skal gøre er at fokusere på et spørgsmål eller en problemstilling og vælge tre kort. Så skal jeg nok tage mig af resten.”
Hun frøs nærmest, da hun mærkede hans fod på hendes ben. Hun var bare overrasket over det, men var også glad for at han stadig have interesse. ”Ja, han arbejder også. Faktisk tæt på hvor vi først mødtes.” Hun blev varm i kinderne da han nævnte hun så godt ud. ”I lige måde,” mumlede hun svagt, tydeligt genert over hans ord.
Hun så ned i tallerkenen, og løftede først blikket da han sagde han havde været nervøs. ”Jeg var også nervøs. Men jeg har set frem til det, siden du inviterede mig.” Hun vendte sin hånd rundt, for bedre at kunne holde hans.
Tilbage til toppen Go down
Jake

Jake


Humør : Flirtende
Fag : Litteratur, Psykologi, Samfundsfag, Matematik, Kampsport
Antal indlæg : 91

Dinner for two ( CW )  Empty
IndlægEmne: Sv: Dinner for two ( CW )    Dinner for two ( CW )  EmptyFre Jul 08, 2022 9:16 pm


Han bemærkede godt hendes overraskelse, det var nu ret sødt "det er det også, men det er også hårdt til tider " svarede han ærligt, hans arbejdstider var meget skiftende og ofte kunne de varer flere dage eller over mange timer, men det var blevet en vane sag og nu hvor han var mere kendt, kunne han bedre sige fra til nogle af de dårligere.
Jake lytte interesseret til hende, det blev nok om fremtiden, fortiden prøvede at lægge fortiden bag sig der var ikke noget godt at hente, han var heldigvis blevet bedre til at glemme den.
" hmm det lyder meget interessant " sagde han blidt, han var meget interesseret i hende, det måtte hun ikke være i tvivl om, hun var noget særligt og han var allerede ret vild med hende.
Jake smilede let " ser man det, det må være rart at have hinanden så? " sagde han kærligt, og tænkte tilbage på at han desværre ikke havde kontakt med sin bror, ikke efter hans mor gik fra faren og Jake blev sammen med sin voldelig far. Men en dag kunne det være han skulle søge kontakt til ham, men det var ikke nemt og han ville ikke ødelægge sin brors liv, det virkede dog til hun var tæt med sin, og det varmede ham. '

Han så de røde kinder og smilede varmt til hende, med et forførende blik i de blå øjne " tak " svarede han blidt, og nussede let hendes hånd, som hun vendte den. "godt men det er også forståeligt" svarede han roligt, før han smilede skævt " Kaylin du ved jeg er erfaren, men hold dig ikke tilbage, du kan lave lige så mange fejl du vil, jeg vil gerne guide dig" sagde han oprigtigt " jeg er oprigtig interesseret i dig" sagde han kærligt og gav hendes hånd et klem, før han trak den til sig for at hæve glasset.
" du lovede mig også mere magi" tilføj han lidt drilsk, før han roligt begyndte at spise det sidste mad på hans tallerken og lod blikke vandre lidt ned så hun ikke følte sig nedstirret af ham.
Tilbage til toppen Go down
Kaylin

Kaylin


Humør : Ask me to smile and I'll show you teeth.
Fag : Dance, Witch's magic, Astronomy.
Antal indlæg : 92

Dinner for two ( CW )  Empty
IndlægEmne: Sv: Dinner for two ( CW )    Dinner for two ( CW )  EmptyFre Jul 08, 2022 9:26 pm

Kaylin kunne godt se hvorfor det kunne være hårdt. Men hvis det var hvad der gjorde ham glad, var det jo det vigtigste. Hun forstod godt følelsen af at ville lægge fortiden bag sig. Sådan havde hun det også selv. ”Jeg synes det er interessant. Der er ikke mange der tror på det, og så virker det som regel heller ikke.” Kaylin var rigtig glad for at have Lucca i sit liv. Han kunne være møgirriterende, men hun elskede ham højere end noget andet. Hun kunne slet ikke forstille sig et liv uden ham.
Hun vidste ikke hvad hun skulle sige. Det var rart at vide han ikke ville blive skuffet eller irriteret, hvis tingene ikke fungerede så godt første gang. ”Det er jeg glad for. Jeg er nok bare bange. Jeg ved ikke om jeg er klar endnu.” Det var svært for hende at indrømme, men hun formodede at han ville forstå det.
”Jeg er også interesseret i dig,” fortalte hun. Hun lo kort, da han mindede hende om hun havde lovet at vise ham mere magi. ”Det gjorde jeg vist.”
Hun så på deres hænder der stadig havde fat i hinanden. Hun fokuserede på dem. Man kunne tydeligt se hun ville bruge magi nu. Man kunne nærmest se en farveændring i hendes øjne. Det varede ikke længe, før en blomst pludselig opstod ud af det blå og lå på bordet ved siden af deres hænder. Den var en smuk lilla farve og havde store flotte blade.
Tilbage til toppen Go down
Jake

Jake


Humør : Flirtende
Fag : Litteratur, Psykologi, Samfundsfag, Matematik, Kampsport
Antal indlæg : 91

Dinner for two ( CW )  Empty
IndlægEmne: Sv: Dinner for two ( CW )    Dinner for two ( CW )  EmptyFre Jul 08, 2022 9:45 pm


Jake havde det fint med at være model, det betød også hans far kunne se, at han ikke havde ødelagt ham helt. Han smilede let " tror jeg starte i år 2015 så det er en del år nu " sagde han, og grinede let det var vildt, som tiden var gået men han var et langt bedre sted nu, end før i sin ungdom.
"så længe du går op i det, er det vel helt okay " sagde han venligt, det var vigtig at have nogle interesser, måske de på nogle punkter havde lidt til fælles, det var svært at sige når de ikke kendte hinandens fortid, og nok heller ikke kom til det.
Jake lagde hovedet let på skrå " det er også helt okay, jeg vil ikke presse dig" sagde han blidt, og trak på smilebåndet " men jeg vil meget gerne se din krop" sagde han før han blinkede let til hende. Hun kunne være tryg ved ham, men han ville også gerne bare have en smule ud af det, det behøvede ikke være sex men han ville gerne se hendes fine hud tætter på.

Han nikkede let " de jeg glad for at hører "sagde han, før han vendte blikket imod deres hænder, som hun så ud til at trylle. Som blomsten kom frem, gjorde han store øjne og betragtede den, før han så imod hende " det er imponerende, den er godt nok smuk " sagde han begejstret " jeg ville ønske jeg kunne gøre lignede, men jeg er menneske " sagde han blidt, imens han slap hendes hånd for at spise de sidste 3 bider mad, og så drikke lidt.
Jake lænede sig en smule tilbage, for at betragte hende med et varmt smil på læben, imens han overvejede om han havde et spørgsmål mere, men lige nu havde han mere en trang til at kysse hende, dog blev han siddende og lod hendes spise færdig,.
Tilbage til toppen Go down
Kaylin

Kaylin


Humør : Ask me to smile and I'll show you teeth.
Fag : Dance, Witch's magic, Astronomy.
Antal indlæg : 92

Dinner for two ( CW )  Empty
IndlægEmne: Sv: Dinner for two ( CW )    Dinner for two ( CW )  EmptyFre Jul 08, 2022 10:08 pm

Kaylin undlod at fortælle hvor gammel hun havde været i 2015, blot for ikke at gøre deres aldersforskel endnu tydeligere. Hun nikkede. ”Ja, det er det nok.” Hun var sikker på de nok skulle finde ting de havde tilfælles. Hun blev varm i kinderne endnu en gang og tømte sit glas champagne. Hun håbede det kunne hjælpe lidt på hendes nervøsitet.
Hun så på ham da han reagerede på blomsten der dukkede op. Hun kløede sig lidt på armen. ”Al magi har en pris.” Hun løftede hendes arm for at vise der var et lille udslæt. Det var langt fra den værste pris man kunne betale.
Hun tog hendes hånd tilbage og blev færdig med at spise. Hun lagde hendes bestik og bevægede sig over til ham. Hun placerede et kys ved hans mundvige og lagde armene om hans nakke. ”Tak. Det var rigtig lækker mad.”
Hun rejste sig op igen og blev nu begejstret for at lægge tarotkort for ham. Hun tog hans hånd. ”Kom-kom-kom,” sagde hun i begejstring for at få ham over til et sted hvor der var god bordplads til det.
Tilbage til toppen Go down
Jake

Jake


Humør : Flirtende
Fag : Litteratur, Psykologi, Samfundsfag, Matematik, Kampsport
Antal indlæg : 91

Dinner for two ( CW )  Empty
IndlægEmne: Sv: Dinner for two ( CW )    Dinner for two ( CW )  EmptyFre Jul 08, 2022 10:35 pm


Jake fortrød lidt sine ord, måske hun nu forstod at der var mange år imellem dem, men alder havde igen betydning hvis man havde kemi, sådan var hans tanke omkring det. Han kunne godt lide når hun rødmede, det var ret så uskyldigt og ikke noget han oplevede så ofte ved andre.
Som hun vidste sin arm, så han lidt undrende på hende, han kendte så heller ikke så meget til ulemperne " det vidste jeg faktisk ikke" sagde han let. Før han også valgte at tømme sit glas, han håbede alkoholen kunne hjælpe hende lidt med at slappe af.
Som hun blev færdig og kom hen til ham, smilede han dragende, det blide kys ved hans mundvig gav ham lyst til mere, men han blev siddende roligt og slap et let suk " det var godt, det må vi gøre en anden gang igen " sagde han blidt. Som hun kom op igen, tog han imod hendes hånd og rejste sig selv op, før han førte hende hen til sofabordet, da de nåde derhen, trak han hende ganske kort ind til sig.
Jake lænede sig frem og kyssede hendes læber kort, men en smule krævende, han havde savnet hendes læber imod sine, dog holdt han kysset kort før han blidt gav hendes ene balle et let klem og slap hende igen så hun kunne gøre det hun skulle.
Han stak hænderne i lommerne, og betragtede hende som hun gjorde klar, nød synet af hende og lagde heller ej skjul på det. Men han forholdte sig rolig, selvom han havde lyst til at røre hende mere, men han vidste også han måtte træde varsomt og ikke gå for hurtigt frem, det var bedre hun tog styringen.
Tilbage til toppen Go down
Kaylin

Kaylin


Humør : Ask me to smile and I'll show you teeth.
Fag : Dance, Witch's magic, Astronomy.
Antal indlæg : 92

Dinner for two ( CW )  Empty
IndlægEmne: Sv: Dinner for two ( CW )    Dinner for two ( CW )  EmptyFre Jul 08, 2022 10:59 pm

Kaylin vidste godt der var forskel mellem det. Det var helt okay for hende. Det var ikke det der skulle holde sig fra ham, i al fald. For hende var kemien og hvor godt man passede personlighedsmæssigt det vigtigste. Hun ønskede ikke at give op på en person, fordi han måske var ældre end hende.
Hun trak svagt på skuldrene. Det ville gå væk igen rimelig hurtigt. ”Det er ikke så slemt, hvis man holder sig fra alt for kompliceret magi.” Selv havde hun aldrig prøvet at håndtere en virkelig slem konsekvens af magi.
”Mmh,” lød det fra hende i enighed. Hun ville helt sikkert gerne have mad derfra på et tidspunkt igen, helst med ham. Hun blev overrasket, da han pludselig trak hende ind til ham. Hun lagde hovedet tilbage og så op på ham, før hun mærkede hans læber mod hendes. Hun gengældte det med det samme uden overhovedet at tænke det.
Hun stod tilbage efter kysset sluttede, lidt ude af stand til at tænke klart. Hun rømmede sig og fandt pakken med tarotkort fra hendes taske. ”Start med at tænke på noget du gerne vil vide mere om.” Hun blandede kortene og lagde dem ud i en halv cirkel på bordet. Da han virkede klar, klappede hun på sofaen ved siden af sig. ”Se på kortene og træk tre kort, der føltes rigtige for dig.”
Tilbage til toppen Go down
Jake

Jake


Humør : Flirtende
Fag : Litteratur, Psykologi, Samfundsfag, Matematik, Kampsport
Antal indlæg : 91

Dinner for two ( CW )  Empty
IndlægEmne: Sv: Dinner for two ( CW )    Dinner for two ( CW )  EmptyFre Jul 08, 2022 11:24 pm


Han nikkede let til hendes svar, det var stadig fascinerende at nogle kunne lave rigtig magi, der var engang han ikke kendte til de overnaturlige. Men da han var flyttet til Athena fandt han ret hurtigt ud af der var ting der ikke gav mening, nu vidste han nogenlunde hvordan han skulle passe på sig selv.
Jake mødte hendes blik kort, som hun så på ham før kysset, men blev glad for hun besvarede hans kys det føltes så rart, og det minde ham om deres første møde.
Han bemærkede godt, at kysset havde hyllet hende lidt ud af det, men det var ret kært og han trak let på smilebåndet. Blikket hvilede mod hende som hun lagde kortene ud, imens han prøvede at tænke over et spørgsmål, men fandt så et der måske ville virke fint.

Jake tog plads ved siden af hende på sofaen, og kiggede mod kortene som hun snakkede, før han så lidt tænksom ud. Han rakte ud efter tre forskellige kort, før han rakte dem til hende, og lænede sig en smule mere afslappet tilbage i sofaen, lagde en hånd tæt ved hendes side uden at røre, da han ikke ville forstyrre hendes fokus.
Han vendte nysgerrigt blikket imod hende " ja ? " spurgte han blidt, hans spørgsmål omhandlede om han burde opsøge sin bror.
Tilbage til toppen Go down
Kaylin

Kaylin


Humør : Ask me to smile and I'll show you teeth.
Fag : Dance, Witch's magic, Astronomy.
Antal indlæg : 92

Dinner for two ( CW )  Empty
IndlægEmne: Sv: Dinner for two ( CW )    Dinner for two ( CW )  EmptyFre Jul 08, 2022 11:40 pm

Kaylin så på de kort han valgte. Hun vendte dem rundt, præcis som han havde trukket dem, og lagde dem med motivet opad oven på de andre kort. Hun tog det første kort op. ”Det her er styrke kort. Men du trak det omvendt. Det kan betyde der vil ske noget der kræver meget indre styrke. Du kan miste troen på dig selv og følge lav energi, men det er vigtigt at holde fast. Der vil være en masse rå følelser i forbindelse med denne episode.” Hun lagde kortet igen og tog i stedet det næste. ”Tårnet omvendt tyder på at du vil undgå en katastrofe. Der er en frygt for forandringer, men hvis du kæmper dig igennem det, vil du opleve en personlig transformation.” Hun tog det sidste kort og så på det lidt. Hun skulle lige huske hvad det var det betød. ”Den omvendte kejserinde, tyder på et kreativitetsblokering. Der vil være noget der bremser dig i at opnå det du gerne vil. Det kan føre til du skal læne dig op ad andre og bruge dem til at komme igennem det.” Det var aldrig til at vide hvor præcist det ramte, men hun håbede han kunne bruge noget af det, om ikke andet. Hun havde ingen anelse om hvad han havde tænkt på, så hun havde bare gået så generelt som muligt.
Tilbage til toppen Go down
Jake

Jake


Humør : Flirtende
Fag : Litteratur, Psykologi, Samfundsfag, Matematik, Kampsport
Antal indlæg : 91

Dinner for two ( CW )  Empty
IndlægEmne: Sv: Dinner for two ( CW )    Dinner for two ( CW )  EmptyFre Jul 08, 2022 11:55 pm


Jake fulgte hendes bevægelser med øjnene, det virkede i hans verden lidt indviklet, men hun lød til at have styr på det. Som hun fortalte lytte han fokuseret til hendes ord, men der var en del der ikke helt gav mening i hans sind, men det var måske normalt ? Han havde ikke prøvet noget lignede før, det var sjældent han var på udebane.
Som hun slutte af, så han på hende med et hævet øjenbryn og et lidt forvirret blik i de dybe blå øjne " må jeg fortælle dig spørgsmålet ? " spurgte han nysgerrigt, for så kunne hun måske beder forklare ham det ? men han var ikke sikker på om det var tilladt, så han ville heller være sikker på ikke at gøre noget forkert.

Han rykkede sig en smule tætter på hende, så hendes ben rørte hans, blidt lagde han en hånd imod hendes kæbe og drejede hendes hoved imod ham. De dybe blå øjne så intenst ind i hendes, før han lænede sig frem og lod sine læber mødes hende igen, han nød hendes kys. Den anden hånd søgte hendes hår, ved nakken som han blidt nussede med sin tommelfinger. Øjnene gled let i som han slap et suk imod hendes læber, før han langsomt brød kysset, men blev siddende tæt ved hende " vil du have mere at drikke smukke? " spurgte han blidt, før han langsomt trak sig fra hende, for at give hende lidt plads igen og lade hende mærke efter, og for at stoppe sig selv fra at gå for hurtigt frem.
Tilbage til toppen Go down
Kaylin

Kaylin


Humør : Ask me to smile and I'll show you teeth.
Fag : Dance, Witch's magic, Astronomy.
Antal indlæg : 92

Dinner for two ( CW )  Empty
IndlægEmne: Sv: Dinner for two ( CW )    Dinner for two ( CW )  EmptyLør Jul 09, 2022 12:05 am

Det var ikke altid man ville ramme plet. Det kunne også være det først gav mening, når han var i det. Det var ikke ligefrem en videnskab, så hun kunne ikke garantere at alting ville give mening. ”Det må du gerne, hvis du har lyst.” Det var på ingen måde en hindring, men det var ikke alle der havde lyst til at fortælle om det. Det kunne måske give hende en mere præcis læsning.
Hun samlede kortene, men blev distraheret da han drejede hendes hoved mod hans. Han så ind i de intense blå øjne. Hendes virkede utrolig blide sammenlignet med intensiteten i hans. Hun havde dog slet intet imod det. Hun gled ind i kysset, som om det var hvad hun manglede for at kunne trække vejret. Det var en voldsom følelse og hun havde lidt svært ved at håndtere det hele. Hun sad åndenød, efter kysset havde nået sin ende. ”Øh…” Hun blinkede flere gange for at kunne tænke igen. ”Ja tak.” Hun sank, fordi hun var overrasket over hvor vild hun allerede var med. Hun var nervøs for hun ville gøre ting hun ikke helt var klar til endnu.
Tilbage til toppen Go down
Jake

Jake


Humør : Flirtende
Fag : Litteratur, Psykologi, Samfundsfag, Matematik, Kampsport
Antal indlæg : 91

Dinner for two ( CW )  Empty
IndlægEmne: Sv: Dinner for two ( CW )    Dinner for two ( CW )  EmptyLør Jul 09, 2022 12:28 am

Jake overvejede kort om han skulle dele det, men hun kunne vel ligeså godt lærer noget om ham, som ikke mange vidste. Han kiggede lidt ud i rummet, før han smilede let for sig selv " jeg spurgte om jeg skulle opsøge min bror " sagde han let, før han så på hende " jeg har ikke set ham siden år 2000 " sagde han med et let suk. Han havde beskyttet sin bror, imod farens vold men det havde ødelagt ham i stedet for, men det vare bedre end det skulle ske mod hans bror. Han behøvede ikke nævne mere lige nu, måske han ville en anden dag, men det var en del af hans liv han havde prøvet at undertrykke.

Som de kyssede nød han det, der var noget ved hende, der bare gjorde det bedre og han ville så gerne mere. Som de stoppe, og han trak sig rejste han sig op, for at gå hen til spisebordet, hvor han lavede en rom og cola til dem hver, sørgede lige for at sætte alt maden på plads, og tallerknerne i opvaskeren, så det så lidt pænere ud igen.
Han kom hen og satte de to glas på bordet, før han gled ned i sofaen ved hendes side, med et afslappet suk.
Jake tog den ene drink, for at tage en tår, før hans blik gled imod hende " undskyld, hvis jeg gik for langt " sagde han blidt, med et varmt smil før han drak lidt mere " sover du hos mig i nat? jeg lover jeg nok skal være flink " sagde han nysgerrigt. At sove tæt ved hende, kunne måske også gøre hende mere rolig omkring ham, han kunne sagtens holde fingrene fra hende, men han ville elske at have hende ved sin sid bare for en nat.
Tilbage til toppen Go down
Kaylin

Kaylin


Humør : Ask me to smile and I'll show you teeth.
Fag : Dance, Witch's magic, Astronomy.
Antal indlæg : 92

Dinner for two ( CW )  Empty
IndlægEmne: Sv: Dinner for two ( CW )    Dinner for two ( CW )  EmptyLør Jul 09, 2022 12:37 am

Kaylin så på ham med et åbent blik. Hun var klar på at lytte til ham. Hun tog hans hånd og gav den et klem. ”Det er jeg ked af.” Hun vidste ikke hvad der var sket helt præcist, og det behøvede hun heller ikke. ”Hvis du gerne vil se ham, så gør det. Det kan være du har undgået det, fordi det kan give dig en personlig katastrofe hvis du gør.” Hun lød meget ældre end hun faktisk var, når hun talte på den her måde. ”Familie er svært, men det er stadig familie. Det gør livet nemmere at have familie af en eller anden art i sit liv.” Hun mente ikke nødvendigvis det behøvede at være biologisk familie, men nogle personer man så som familie.
Hun fik pakket kortene helt væk og lagt tilbage i tasken, mens han var henne for at hente noget mere at drikke. Hun tog imod glasset og tog en tår. ”Det gjorde du ikke. Jeg skal nok sige stop hvis du gør.” Hun smilede til ham, for at gøre det tydeligt hun mente det. Hun var lidt i tvivl om hun skulle overnatte eller ej. Det var ikke fordi hun troede på han ville være respektløs overfor hende. ”Det vil jeg gerne. Jeg skal bare lige fortælle min bror at jeg overnatter ved en…” Ja, hvad skulle hun egentlig kalde ham? ”Ven?” Hun var ikke sikker på det var hvad han helst ville kaldes, så hun ville gerne høre hans tanker om det først.
Tilbage til toppen Go down
Jake

Jake


Humør : Flirtende
Fag : Litteratur, Psykologi, Samfundsfag, Matematik, Kampsport
Antal indlæg : 91

Dinner for two ( CW )  Empty
IndlægEmne: Sv: Dinner for two ( CW )    Dinner for two ( CW )  EmptyLør Jul 09, 2022 1:43 am


Jake så imod hende, som hun tog hans hånd " jeg har mest undgået det for hans skyld " sagde han blidt" vores far blev desværre voldelig, jeg tog slagene og misbruget for at skåne min lillebror og mor, men de endte med at flytte" sagde han med et suk, det var mange år siden, men han ville gøre det hele igen for de ikke skulle opleve det.
Han klemte blidt hendes hånd, før han slap den " det har du ret i " sagde han blidt, det var godt hun havde sin bror.

Jake gik over i køkkenet, han fik samtidig lige styr på sine tanker, men han følte det var okay at hun lærte den del af ham at kende. Det ville nok give hende ide om, hvorfor han ikke ville presse hende, fordi han selv blev mishandlet som barn og ikke ville gøre det imod andre, det kunne han ikke.
Han smilede som han fik sat sig igen, og vendte blikket imod hende" godt " svarede han blidt. Han lagde blidt sin hånd imod hendes lår, uden at gøre mere lod den bare hvile imod hende " det er nok en god ide" sagde han tænksom.
NU skulle han pludselig overveje hvad de var? " hmm sig du er hos en veninde, jeg tvivler på han ville blive glad hvis du nævnte en kæreste " sagde han så.
Hans blik hvilede imod hende, som han sagde ordet kæreste, han var ikke sikker på om det var for tideligt, men det lød skønt. Han lænede sig ind for at give hendes kæbe et let kys, før han tog sit glas og drak lidt mere.

Tilbage til toppen Go down
Kaylin

Kaylin


Humør : Ask me to smile and I'll show you teeth.
Fag : Dance, Witch's magic, Astronomy.
Antal indlæg : 92

Dinner for two ( CW )  Empty
IndlægEmne: Sv: Dinner for two ( CW )    Dinner for two ( CW )  EmptyLør Jul 09, 2022 1:52 am

Kaylin var glad for han var villig til at dele det med hende. Hun ville på ingen måde have presset ham til det, så det var rart han følte sig komfortabel med at dele det. ”Det var stort af dig. Forældre skal aldrig behandle sine børn sådan. At du er blevet så omsorgsfuld en mand, er imponerende og viser hvor stor en styrke du besidder.”
Kaylin faldt sin telefon frem og gik i gang med at skrive en sms til Lucca. Hun stoppede midt i et ord, da han nævnte ordet ’kæreste’. Var det hvad de var? Hun vidste ikke engang hvornår man gik fra at ses til noget mere. ”Er det hvad vi er? Kærester?” Hun ville ikke have noget imod det, men det var også et stort skridt at tage. De havde ikke kendt hinanden længe, og hun var nervøs for det ville blive svært for dem i længden, hvis de tog munden for fuld i starten. Hun færdiggjorde sms’en og sendte den afsted. Hun regnede ikke med det ville blive et problem. Hun smilede da han kyssede hendes kæbe.
Tilbage til toppen Go down
Jake

Jake


Humør : Flirtende
Fag : Litteratur, Psykologi, Samfundsfag, Matematik, Kampsport
Antal indlæg : 91

Dinner for two ( CW )  Empty
IndlægEmne: Sv: Dinner for two ( CW )    Dinner for two ( CW )  EmptyLør Jul 09, 2022 2:02 am

Han kiggede taknemligt på hende, smilede varmt til hende " tak, det har også taget en del år at komme ud af, men model karrieren gav mig noget positiv at fokusere på " sagde han blidt, den og akademiet var nok skyld i han var en nogenlunde mand nu, men det have også fået ham væk fra sin far.

Imens hun sad og skrev, slappe han af ved hendes side, før hun stillede ham et nyt svært spørgsmål. Jake så tænksomt på hende " jeg ved ikke hvad vi er, men vi tager det bare roligt, så længe jeg kan nyde tid med dig, så passer det mig fint" svarede han ærligt. Som han slutte sit kys, mødte han hendes øjne " hvad har du lyst til ? se en film eller noget andet ? " spurgte han blidt, og strøg hende kort over låret før han fjernede sin hånd igen, og smilede til hende.
Jake lagde sig en smule tilbage i sofaen, så hans ryg hvilede imod ryglænet, han ville heller lade hende vælge hvad de skulle, men han var glad for hun ville sove der. Det føltes også mere sikkert ikke at sende hende hjem sent igennem byen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dinner for two ( CW )  Empty
IndlægEmne: Sv: Dinner for two ( CW )    Dinner for two ( CW )  Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Dinner for two ( CW )
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» A dinner to die for
» A beautiful dinner, but what will come of it? (CW)
» Could I get home for dinner?
» Its never just a family dinner
» So you want to invite me to dinner huh? - Drakan

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Det nordlige Aston :: Bolig området, over klassen :: Mikaelson Road-
Gå til: