Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Can you help me ? Cw

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17  Næste
ForfatterBesked
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 3 EmptyMan Maj 23, 2022 4:05 pm


Lucy nød godt af opmærksomheden, hun ville ikke være for svag, det var rigeligt at kæmpe med det til hverdag. De andre varulve i flokken, var stærkere ende hende, de healede hurtigere, og vare mere fysiske stærke ende hende, også psykisk det kunne til tier godt gøre lidt ondt, når hun selv var mere skrøbelig og minde nok mere om en formskifter, men disse ting var også det der gjorde hende mere unik.

Hun betragtede ham, og lagde hovedet en smule på skrå " hmm det må vi jo se på senere " svarede hun så, med et tilfreds smil før hun lo munteret igen. Hendes latter var varm, blid og så naturlig i forhold til så mange andre der ikke mente det.
Som han kom hen til hende igen, mødte hun hans øjne, stønnede svagt ved hans berøring og rødmede en smule, før hun smilede frækt som han begyndte at knappe hendes skjorte, bemærkede at han tydeligt sprang den en overe, hvilket gav ham lidt mere udsyn.
Som han løftede hende, lagde hun armene omkring ham, helt automatisk putte hun sit hoved imod hans brystkasse, og fulgte nysgerrig med som de gik igennem det smukke hjem.

Lucy måbede let som de kom ud i det store køkken, og betragtede alle detaljer med stor interesse, før hun nikkede mod kogeøen, hvor hun fik ham til at sætte sig. Hun satte sig med bene over kanten, og støttede med sine hænder så hun kunne sidde behageligt.
Herfra havde hun frit udsyn til at betragte ham, som han ledte efter ting, og bemærkede de drilske blikke han sendte hende, hun spredte bene bare en lille smule, for at drille ham hun var stædig nøgen under skjorten.
" hvad skal vi spise " spurgt hun nysgerrigt, som hendes mave igen knurrede højlydt, hvilket fik hende til at grine munteret...

Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 3 EmptyMan Maj 23, 2022 4:13 pm

Der var meget få ting der var lige så tiltalende som den lyd hun kom med når hun kunne lide hans berøring, og hun lod heller ikke til at klage over den undlod en enkelt knap hvilket gav et fantastisk lækkert udsyn.
Som de kom ned i køkkenet blev hun placeret på kogeøen efterfulgt af et lille kys inden han så kiggede efter de ting han skulle bruge. Han fandt dem og vendte sig om mod en rigtig tiltalende udsigt imens han rakte armen ind til siden og tændte for kaffemaskinen hvorefter han så gik hen til hende igen.
"Jeg kan rigtig godt lide når du driller mig på den måde....."
Da hun så spurgte efter hvad de skulle spise, kiggede han kort tænkende og sagde: "Lige det du har lyst til... Æg.. Bacon... Kylling... Der er alt muligt"
Så lignede han kort en der havde glemt noget og sagde: "Kan du sætte den dårlige fod nogenlunde op på bordet, jeg mangler lige en ting..." Hurtigt var han henne i en skuffe og fandt en lille mørk flaske. Han havde en lille idé om at drille hende, nu var det bare at se hvem af dem der nåede det først. Roligt vendte han sig om mod hende og kiggede lokkende på hende. "Eller vil du gerne have jeg løfter den op for dig?..."
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 3 EmptyMan Maj 23, 2022 4:28 pm

Lucy fulgte ham med øjnene, hun nåde lige at kysse ham igen, før han var henne og lede efter ting. Hun følte sig ikke længere flov, og rødmen var ikke at se på hendes kinder mere, han havde givet hende selvtillid hun ikke før havde følt, og det føltes skønt bare at kunne være Lucy. ¨
Hun smilede let som han tændte for kaffemaskinen, før hun hæve det ene øjenbryn med et drilsk glimt i øjet, hans ord fik hende til at sprede bene en smule mere imens hun søgte hans blik, og lagde hovedet let på skrå.

Da han snakkede om mad, slikkede hun sig sultent om munden, nok også en smule sexet " lidt af det hele, det er vist mange timer siden, jeg har spist sidst " svarede hun ærligt, varulve spiste jo en del og det lagde hun heller ikke skjul på.
Hun rynkede let på næsen, da han lignede en der havde glemt noget, men smilede så let til ham og skubbe en tot hår om bag øret " jeg kan prøve" svarede hun, som han vendte sig om men skævede hen mod ham, hun nåede ikke engang at forsøge, før han var tilbage ved hende.
¨
Lucy betragtede hans lokkende blik, men smilede så " du må gerne" svarede hun så, og lagde en hånd på hans skulder imens hendes blik hvilede mod hans, med et frækt glimt det virkede lidt til han var ude på noget, men hun nød at lege med.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 3 EmptyMan Maj 23, 2022 6:39 pm

Hans ord lod til at falde i god jord hos hende sådan som hun spredte benene en anelse mere, nok til at drille ham i hvertfald.
"Så må jeg hellere se om jeg kan få lavet en god stor morgenmad til os....." Man var ikke et sekund i tvivl om han nød udsigten, han nød at hun var der.
Roligt nikkede han som hun sagde han gerne måtte hjælpe hende med benet, uden at flytte sit blik fra hende på nogen måde. Han var ikke sikker på om det var bevidst fra hendes side at benene var som de var men det gjorde heller ikke noget. Det ville på den måde ganske vist blotte en anelse mere når hendes ben blev placeret på bordet, hvilket han heller ikke kunne lade være med at smile lidt af. "Jeg smører lidt salve på først inden jeg binder anklen ind.... Det stimulerer blodomløbet så du heler hurtigere..." Langsomt og meget blidt gav han salve på hendes skadede fod imens han nød udsigten til fulde
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 3 EmptyMan Maj 23, 2022 6:50 pm


Hun sendte ham et taknemligt smil, hvis de skulle lave ting sammen igen, var det nok godt at få noget mad i maven. Hans blik mod hende, viste blot at hendes drilleri virkede perfekt" det vil jeg glæde mig til " svarede hun roligt, som han hjalp hende med at få bene op, gled skjorten automatisk mere op, og viste en hel del.
Lucy betragtede ham, som han begyndte at smøre salve på, og hun sukke svagt " tak doktor " hviskede hun forførende, imens hun så på ham men hans blik var vist på en anden del af hende, hun smilede skævt.

Selv bare det at han rørte hendes fod, sende varme følelser igennem hende, og lysten til ham kom igen op i hende, hvilket afslørede hendes hårde nippels der fik stoffet på skjorten til at lave små buler, hun lagde hovedet let på skrå og lagde en hånd ved hans ene balle, for at give den et let klem før hun sendte ham et forførende smil.
Det ville nok blive en lang dag, hun var allerede tændt for 3 gang, og deres dag sammen var først lige begyndt, rundvisningen blev nok ikke denne dag, hun ville langt heller udforske ham.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 3 EmptyMan Maj 23, 2022 7:23 pm

Hun havde nok fundet ud af nu at han ikke gjorde noget ud af at skjule hvis der var noget han kunne lide, det virkede dog også som om hun helst ville have det sådan så der var en sikkerhed om det.
Som skjorten gled lidt op, kiggede han da også med et lystent blik inden han så i hendes øjne i stedet for.
Med en stærk forførende stemme sagde han: "Det er mig der takker Ms. Lucy....."
Ud af øjenkrogen så han også godt hvordan skjortens stof afslørede hendes tanker, i hvertfald til et vis punkt.
Så gjorde han klar til at binde hendes fod ind, men vendte sig først mere mod hende og udnyttede det faktum at han ikke havde lukket skjorten helt. Blidt lagde han et enkelt kys meget tæt på hendes bryst for at pirre hende inden han så hende dybt i øjnene. "Ups....." gled over det drilske smil inden han meget kyndigt og forsigtigt bandt hendes fod ind med et blik stadig rettet mod hende. "Nu er jeg vel ikke upassende er jeg?...." spurgte han for at drille
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 3 EmptyMan Maj 23, 2022 7:40 pm

Hun var tiltrukket af ham uden tvivl, og hendes lyster var store men hun havde heller ikke, været sammen med en anden mand før, og havde så meget hun gerne ville lære. Hun smilede skævet til ham, som han lige tjekkede hende engang mere ud, før deres øjne mødtes,  som han skulle til at binde hendes fod ind, men vendte sig mod hende.
Lod hun hovedet glide til skrå, imens hun lod et støn slippe hendes læber, da han pirrede hende og hun sukke let som han stoppe igen.
Hendes øjne strålede af lyst, som hun mødte hans blik og grinede muntert af hans ord " ups " svarede hun drilsk, og lod en fingere kører hen ad hans kæbe, før hun let kradsede ham under øret.
Hun betragtede ham, som han pakkede hendes fod ind, kunne tydligt se at han tog sit job alvorligt og det blev ihvertfald nok ikke sidste gang, han skulle lappe hende sammen...
" upassende ? " svarede hun drilsk tilbage " nej det her gør du vel med alle" svarede hun, og sendte ham et frækt smil, før hun lænede sig frem for at møde hans læber i et intenst kys, og fik svunget sine ben ned igen for så at lade dem gribe fat omkring ham.

Lucy trak ham tætter på sig" du har nok fået en ny klient, mon du også tager på hjemme besøg ?" spurgte hun forførende, før hun søgte hans hals og kyssede op ad den, før hun nåede hans øreflip som hun, pirrende nappe imens hun lagde sin ene hånd mod hans balle og den anden på hans ryg.
Lige nu var maden ikke vigtig...
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 3 EmptyMan Maj 23, 2022 8:05 pm

Hvis han blev spurgt om hvor vidt han var tiltrukket af hende ville han også uden tøven kunne svare ja. Ikke kun fordi de havde været sammen men fordi Caine var Dæmon og det lod til at være fuldstændig ligemeget for hende.
Ganske som hun tænkte så tog han også sit job som læge seriøst, specielt med det speciale han havde opbygget sig gennem tiden. Det blev man nødt til hvis væsner der normalt set ikke havde brug for læge kom til en.
"Med alle? Nej det ville være uetisk..... Desuden har jeg det helt fint lige nu..."
Han nåede nærmest kun lige at blive færdig med at binde hendes fod ind som hun trak ham tættere, hvilket ikke gjorde noget overhovedet.

Han elskede den måde hun tog fat i ham på. For at drille hende lidt, så han eftertænksom ud inden han så sagde: "Hjemmebesøg er normalt set ikke noget jeg gør.... Men jeg er sikker på jeg kan overtales.. Hvis tilstanden er slem nok selvfølgelig....."
Med et fast og forførende greb tog han ved hendes balder og så hende dybt i øjnene. "Fortæl mig da... Hvad tilstand lider min nye patient af?...."
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 3 EmptyMan Maj 23, 2022 8:24 pm


Hun nød at se ham arbejde, der var noget sexet over det, og ikke kun fordi han stod kun i bukser, men der var noget særligt ved folk der havde en passion. Selv havde hun endnu ikke fundet sit kald, den tøjbutik hun var i, var ikke særlig spændende men de var flinke, og blev ikke sur hvis hun blev nød til at gå før, eller var syg et par dage, men hun drømme om at finde sit kald. ¨
Hans ord fik hende til at grine blidt, og hun hævede let et øjenbryn " hmmm og du er sikker ? " spurgte hun drilsk.

Lucy sikrede sig selvfølelig at han var færdig, men mere tid gav hun ham heller ikke, før hun havde trukket ham til sig, han skulle nødigt nå for langt væk. Hun holdt om ham, imens hendes øjne betragte ham, han tog sig god tid til at svarer, hvilket fik hende til at brumme let før hun smilede frækt" det kan jeg sikkert nok finde ud af " svarede hun, før han tog fat om hendes baller.
Et let gisp slap fra hende, før hun slap ham og i en hurtig bevægelse trak hun ned i hans bukser, før hun igen holdt om ham.
Hans næste svar fik hende til at se tænksomt på ham, imens hun let nappede sig i læben " hmm voldsomt mangel på Caine" svarede hun så drilsk, og lænede sig frem, for at lade hendes tunge slikke ham pirreende hen over brystkassen, før hun sluttede ved hans kæbe og presse sit underliv imod hans" tag mig " hviskede hun bedene i hans ører før hun nappe ham igen, og lod et let støn slippe fri nær hans ører.
Hun trak hovedet en smule tilbage, for at møde hans øjne, hendes strålede af lyst og hun bed sig forførende i læben...
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 3 EmptyMan Maj 23, 2022 8:53 pm

Han smilede meget lokkende til hende og nikkede stille imens han sagde: "Jeg er meget sikker..."
Caine led også en gang imellem under rygtet om at være en rigmand der bare tog en kvinde med hjem i seng bare for sjov. Men sandheden var en ganske anden.
Ganske vist var han erfaren men det var ikke alle der bare kom med og når han mødte en som hende så var det nok han kunne mærke.
Der var vist ikke nogen tvivl om at hun sagtens kunne overtale ham til hjemmebesøg hos hende, en lækker leg mellem kun hende og ham. Overraskende adræt fik hun også trukket hans bukser af og hendes svar på hans legende diagnose fik ham til at trække på smilebåndet endnu en gang hvorefter han valgte at gøre noget ved det. Legende lænede han hende lidt tilbage så han kunne åbne skjorten langsomt imens han sagde: "Det er en meget alvorlig lidelse.... Den kræver meget grundig behandling over længere tid og flere omgange.... Ellers kan den gå hen og blive meget farlig...."
Først lagde han sin hårde manddom mod hendes varme og meget våde underliv og pressede mod et par gange for at pirre hende. Hun ville måske lære og prøve andre ting men lige nu var det det der kaldte. I en fast flydende bevægelse pressede han sig dybt op i hende
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 3 EmptyMan Maj 23, 2022 9:10 pm


Hun kendte ikke til rygter omkring ham, og hvis han havde været anderledes eller de havde mødt hinanden, en anden dag, havde det heller ikke været sikkert, at hun var endt nøgen på hans køkken ø. Men det måtte være skæbnen der havde bragt dem sammen, hun kunne ligeså godt være fundet af et svin.
Normalt ville hun heller ikke stole, så meget på en fremmed, men det var lidt som om de havde lidt til fælles...
Lucy smilede til ham, hun kunne godt lege med på den leg, og det var faktisk ret befriende at være en smule barnlig igen, hun afventede lidt om han var frisk, eller om han heller ville have mad.
Men som han lænede hende tilbage, og åbnede skjorten gled et smil over hendes læber, og hun bed sig lidt i den, før hendes blik blev alvorligt " åhh nej dog " hviskede hun med rystende stemme" så bliver du altså nød til at se mig meget, tænk hvis det udvikler sig " svarede hun drilsk, før hun stønnede da hun mærkede ham.

Lucy sukkede dybt, som han trængte op i hende, og hendes krop blev igen varm og ekstra tændt, hun stønende som han pressede sig længere op, imens hun selv pressede sig mod, ham så godt hun nu kunne " åhh" hviskede hun frækt, og lod blikket vandre over ham, som han holdt hende lige nu kunne hun ikke helt nå ham med sine hænder, hvilket pirrede hende endnu mere.
" jeg er din " hviskede hun kærligt, og liderligt imens hun lukkede øjnene, og lod et støn mere slippe ud.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 3 EmptyMan Maj 23, 2022 9:23 pm

Der var utrolig mange der ikke troede på ting som skæbnen, men Caine virkede noget anderledes. Hans unikke evne gjorde jo at han så det stof verden var gjort af hvilket også gjorde at skæbnen var en ting han troede på. Alle havde en skæbne men det var ikke ensbetydende med at man ikke kunne ændre den.
Som hun lå der med hans skjorte åben og blottede bryster, smilede han lystent og sagde: "Det er rigtigt.... Man er nødt til at holde løbende kontrol med det.... Og grundig kontrol... Meget grundig...."
Hendes dybe suk og hvordan hendes krop føltes var berusende i sig selv og den måde hun sagde tingene på, var forførende. "Du aner ikke hvor glad det gør mig at høre.... Så må vi håbe du bliver tilfreds med din nye læge....."
Der var rigtig mange ting han kunne vise hende og prøve med hende og denne gang skulle ikke være en undtagelse. Han lagde begge hænder om ved hendes lænd så hun kom til at bue i ryggen imens han begyndte at støde dybt i et først roligt tempo
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 3 EmptyMan Maj 23, 2022 9:42 pm


Lucy troede en smule på skæbnen, eller også håbe på det, for ellers var det svært for hende at se, hvorfor hun som 10 årig skulle miste sine forældre, som blev dræbt af en vampyr, og som havde jagtet hende. Det var på grund af vampyren hun havde sit ar, det var næsten en form for forbandelse eller et tegn, så hun kunne blive fundet igen, men den dag frygte hun dog, måske det var godt hun nu kendte ham?

Hun så op på ham, med store øjne hans ord fik endnu et smil frem, og hun nikkede meget alvorligt " Ja nemlig " svarede hun fast, men også en smule tikkende.
Hun gav sig fuldkommen hen til ham, overlod alt kontrol og nød det, hans ord fik hende kort til at åbne øjnene og se på ham, før hun smilede oprigtigt " jeg er sikker på min nye læge, vil gøre sit absolut bedste " svarede hun forførende.
Med ham var hun klar på at lære sin egen krop at kende, for ikke at snakke om mandekroppen, jo mere viden jo beder, men hun ville også gerne lære mere om ham, og hans liv.
Hans varme hænder mod hendes hud, fik hende til at smile og hun fulgte hans bevægelse, som han holdt hende stønnede hun nydende.
Lod en hånd lægge sig mod hans arm, imens hun mærkede ham dybere, og hendes krop bevægede sig under ham, så hendes barm hoppe let, hun lukkede øjnene og sukkede, kunne ikke lade være med at presse sig mod ham" hårdere " hviskede hun tiggende, og åbnede øjnene igen for at se på ham, hendes indre dyr brølede indeni hende, og skreg på ham, hun ville mærke ham, og hun ville mærke lidt smerte.
De brune øjne hvilede på ham, hun lavede lyde hver gang, noget var ekstra godt.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 3 EmptyMan Maj 23, 2022 9:53 pm

Måske var det netop for at mærke hende så hun kunne findes igen, det ville ikke være første gang det var sket. Men nu hvor Caine kendte hende, var der ikke det han ikke ville gøre for at holde hende sikker.
Og nok var Caine ikke nogen kriger men det gjorde ham ikke nødvendigvis mindre farlig hvis du gik efter en han ville beskytte.
Han kiggede lystent og dragende på hende imens han nikkede og sagde: "Jeg vil gøre mit absolut bedste for min nye patient....". Hun skulle nok komme til at lære meget mere, der var mange måder hvor man kunne nyde hinanden på, mange ting der kunne gøres med tunge, mund, hænder og meget mere. Men når lysten boblede som nu, var der heller intet i vejen med bare at tage hinanden voldsomt.
Det var et utrolig lækkert syn at se hvordan hun pressede sig mod ham og hvordan hendes vidunderlige bryster hoppede imens. Dette var måske et godt tidspunkt til at hun kunne prøve noget mere? Han lagde hånden på hendes mave og trykkede hende ned så hun lagde med ryggen på selve bordet, placerede den ene hånd fast ved hendes hofte og den anden ved hendes skulder. Lidt pludseligt gav han sig til at støde meget hårdere end før, stadig med bølgende bevægelser med så hun rigtigt mærkede det. Og for at hun mærkede det ekstra meget, trak han hende ind mod sig ved skulderen hver gang han stødte til
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 3 EmptyMan Maj 23, 2022 10:18 pm


Nu hvor hun kendte ham, ville hun ihvertfald søge hans hjælp, hvis nogle skulle komme efter hende, han var bedre til at forsvar sig, end hun sikkert ville være.
Hans ord var som musik, i hendes ører og hun var mere end klar til ham, når som helst han ville ihvertfald nok hører fra hende, så ofte som muligt.

Lucy fortsatte under ham, hun mærkede hvordan hendes krop, reagerede på hans bevægelser, og hvordan lyden af deres kroppe sammen, næsten lavede musik i det ellers stille køkken, bortset fra kaffemaskinen der bryggede, men den hørte hun slet ikke.
Hun betragtede ham, hævede nysgerrigt et øjenbryn da han begyndte at ænder hendes stilling, et let gisp slap hendes læbe idet hendes ryg ramte den kølige bordplade under hende, og hun sendte han et let smil, med kom med et stort støn da hans stød blev hårde og hun mærkede hans kræfter bag.
Hendes krop føltes næsten som gele, imens han tog hende hårdt, men det føltes så skønt og hun brummede let det var den indre ulv der talte.
" åhh lige der " stønende hun liderligt, imens hun mærkede ham langt indeni, hun mærkede hvordan hendes grænse til en orgasme, var ved at blive brudt, få sekunder efter blev den udløst og hun blev mere våd.
Hendes krop vred sig under ham, og hendes vejtrækning var dyb imens hendes læber brød ud i et smil, sådan som han fortsatte ville der ikke gå længe igen, før hun ville mærke nydelsen meget...
Hun kiggede op på ham, stønnede og sendte ham et forførende blik.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 3 EmptyMan Maj 23, 2022 10:41 pm

Hendes lyde, de høje støn var fantastisk at høre, det gav ham kun blod på tanden til mere. Hun skulle mærke så meget nydelse at hun ikke ville kunne holde til mere og nok mere endnu. Den måde han holdte hende nede og trak hende ind ved hvert stød føltes ikke kun lækkert for hende men også for ham. Hans blik talte næsten til hende om at det her handlede om hende, hun skulle mærke det til fulde. Der var meget at lære og han så frem til det hele. Når man tænkte på hvor vild hun var blevet så skulle det ikke undre ham hvis hun selv begyndte at prøve på mere, hvis bare for at pirre ham endnu mere.
Som hendes orgasme ramte endnu, kunne han for alvor mærke at han ikke kun var veludrustet men hun var også stram. Det gjorde selvfølgelig kun at de mærkede det endnu mere.
Han blev ved med at støde hårdt og satte samtidig mere fart på mellem hvert stød, hånden på hendes skulder blev flyttet ned til lige mellem hendes bryster så der kom faste kærtegn hver gang de hoppede. Han kiggede meget intenst på hende og smilede inden han sagde: "Lad mig høre hvor meget du nyder det..." Selv stønnede han dybt og knurrede nærmest af lyst
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 3 EmptyMan Maj 23, 2022 11:05 pm


Lucy kunne slet ikke lade være med at komme med lyde, aldrig før havde hun prøvet noget lignede, men det var så skønt, alle tanker var langt væk og kun hans ord og lyde kunne hun hører. Hendes krop vred sig under ham og, hun knurre svagt af ren nydelse, håbe i denne stund at det bare kunne fortsætte til evig tid.
Hun kunne se han også nød det, det betød også meget for hende at han fik noget ud af det, selvom hun skulle lære meget, skulle han også nyde hende, hans meget unge fangst...
Han var hård ved hende, men det var skønt hele hendes krop skreg efter ham, og hun følte det som om hendes krop bestod af champagne, som han rykkede hånden kom en nydende lyd hver gang hendes barm, ramte hans varme hånd.

Som han snakkede kiggede hun på ham, hendes øjne strålede af lyst, og han ville næsten kunne fornemme hendes inder ulv, hun skulle lige samle sine tanker, for at kunne svarer ham men hun kunne ikke få ord frem.
Til gengæld kom en dyb nydende knurren langt nede fra hendes mave, og hun gav ham et dybt støn, imens hun pressede sig mod ham. Hans lyde fik hende til at ryge ud over kanten igen, og hun kom igen denne gang gispende og strammede sig omkring ham i få sekunder før hun, knurrede blidt for så at møde hans blik " du så lækker " hviskede hun hæst og sendte ham et bredt smil.

Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 3 EmptyMan Maj 23, 2022 11:16 pm

Det var ikke helt til at sige om det var hendes lyde der var det bedste eller om det var det at de ikke var tvunget frem. Det var ren rå nydelse mellem dem, og lige nu var Caine fuldstændig ligeglad med resten af verden.
Han gjorde heller ikke noget for at holde sin nydelse og sine lyde tilbage, det var tydeligt hvor vigtigt det var for hende at han også nød det. Det var der heller ingen tvivl om han gjorde. Hun ville have det hårdere og det fik hun, det var tilsyneladende noget der var utrolig lækkert for dem begge to, han havde heller ikke lyst til at det stoppede.
Som hun fik endnu en orgasme, pressede han sig helt op som hun strammede om ham hvorefter han kortvarigt lod hende få vejret. "Det glæder mig meget at du kan lide hvad du ser.... Du er lækker... Smuk.... Sexet...." Så tog han hænderne om på hendes ryg så han kunne hjælpe hende op at sidde men uden at trække sig ud af hende. Derefter holdt hende så tæt han kunne og lænede sig ind til hendes øre hvor han bed kærligt og hviskede: "Prøv at tænke på hvad jeg kan med andre dele af mig selv... Og jeg er grundig...." Stille trak han sig til at han kunne se hende varmt i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 3 EmptyMan Maj 23, 2022 11:40 pm


Hvordan andre kunne fake deres lyde, var hende en gåde, det ville næsten være umuligt for hende, ikke at sige en lyd eller at lyve om det. Han fik den sande hende, den ægte og helt naturlige Lucy, så hende som igen havde set hende før, det var imponerende i sig selv.
Lydende fra ham var en skøn ting, hun blev mere tændt af at han også var så meget inde i det, det var næsten en smuk ting de havde sammen, lige nu var verden ikke et problem, selv smerten fra hendes fod kunne hun ikke mærke, kun lyst og ren nydelse.

Som han pressede sig helt op, imens hendes orgasme kom, knurrede hun dybt med lukkede øjne og en stort smil på læben. Hun åbnede øjnene som han snakkede til hende, igen de ord om at hun var smuk, men hun begyndte at tro på dem, og det føltes bedre nu hvor det blev sagt igen, gav det hende ide om at han virkelig mente det.
Hun besvarede hans ord, med et kærligt smil og lagde hovedet let på skrå, som han igen begyndte at rykke på hende, hun mærkede hvordan skjorten var en smule fugtig mod hendes ryg, af små perler af sved men det var lige meget...
Lucy smilede som hun igen var tæt nok på ham, til at kunne lægge sine arme om hans skuldre og lod led sine negle borer sig ind i hans ene skulder.
Et støn slap hende, da han nappe hendes ører, før hans ord fik hende til at løfte et nysgerrigt øjenbryn, og mødte hans blik med undren.
Hun smilede og nappe sig selv lidt i læben, imens hun så tænkende på ham, før hun trak en smule på skulderen " hvis mig det " svarede hun blidt, med en nysgerrig tone, før hun lænede sig frem og mødte hans læber, i et krævende intimt kys, der viste hun havde længdes efter hans læber.
Efter kysset trak hun hovedet en smule tilbage, og mødet hans blik igen....
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 3 EmptyMan Maj 23, 2022 11:59 pm

Det var lidt som om han kunne mærke hende blive tændt endnu mere og selv blive mere tændt af det, ikke kun ud fra hendes lyde og kropssprog men ved følelsen af det hele.
Han havde prøvet meget men at have det så stærkt var alligevel nyt, selv for ham. Gløden i hendes øjne vidnede også om hvordan hun var begyndt at tro på hans ord, han sagde også kun hvad han følte, hun skulle kun køre sandheden fra ham

Som hun borede neglene i hans skulder, knurrede han dybt af lyst og lukkede øjnene kort inden han fandt hendes blik igen. Han nåede ikke rigtig at sige eller gøre noget inden hun trak ham ind i et lidenskabeligt kys hvilket han gengældte med den samme lidenskab og intensitet.
Da deres blikke så mødtes igen, kiggede han drilsk på hende som om han havde fået en idé. "En lille smagsprøve måske.... Så kan du imens tænke lidt over om du er frisk på en lille udfordring...." Langsomt trak han sig ud og begyndte at kysse ned af hende, nappede hendes bryster fast og kærligt og fortsatte så ned af hendes mave. Så ventede han til hun skulle til at sige noget og i samme øjeblik, ville han lade sin tunge strejfe hendes stadig meget våde underliv. Han lænede sig ned så hendes ben kunne komme hen over hans skuldre imens han rakte ind og placerede hænderne på hendes bryster
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 3 EmptyTirs Maj 24, 2022 9:56 am


Hendes neglede dansede over hans skulder, efterlod fine mærker mod hans hund, men hans knurren fortalte at det var okay, at han nød det. Hun mødte kun hans øjne kort, før kysset som hun lagde alle sine følelser i, før han gengælde det ligeså intenst, let lod hun en hånd kører gennem hans hår, før hun lod en fingere lege let med hans kæbe.
Som han trak sig tilbage, gjorde hun også for igen at møde hans blik, hun kunne se han var i drillehumør, og lagde hovedet let på skrå imens hendes øjne fokuserede kun på ham. Hans ord nåede hun ikke engang at reagere på, før han begyndte at kysse hende ned ad kroppen, små gys af nydelse ramte hende hver gang, hans læber rørte hende, et let støn slap som han nåde hendes bryst.

Lucy fulgte ham nøje med blikket " udfordringggg" stammede hun, som han i det samme mødte hendes underliv med sin tunge, og hendes øjne lukkede sig imens hun lod et støn slippe. Hun mærkede sine ben mod hans skuldre før hun åbnede øjnene igen, og så nysgerrigt på ham til hans hænder omfavnede hendes barm. Hun vred sin krop mod ham, og holdt godt fat om ham med sine ben.
Hun knurrede let, og så på ham med lyst i øjnene.
Lige i dette sekund håbede hun at denne dag aldrig ville stoppe.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 3 EmptyTirs Maj 24, 2022 11:04 am

Caine elskede faktisk den måde hvorpå hun lavede mærker på hans skuldre, de var jo et vidne om at det han lavede var hun hun virkelig kunne lide. Det føltes også fantastisk når hun kørte fingrene gennem hans hår, når hun kærtegnede ham. Man kunne nemt mærke hvordan hun blev mere modig og lysten, hun turde prøve mere med ham.
Det at hans tunge strejfede hendes underliv gjorde lige nøjagtigt det han håbede på og han elskede alt ved det. Hvis ikke lydene afslørede det så blev det afsløret af hvordan hun holdt ham fast med benene.
Han stoppede kun ganske kort for at svare hende: "Det skal nok blive underholdende....."
Mere sagde han ikke før han med kærtegn tog mere ved hendes bryster og lod så tungen danse kyndigt og lystigt mod hendes underliv. Han havde heller ikke planer om at stoppe med det før hun enten ikke kunne holde til det mere eller at hendes forløsning rullede ind over hende endnu en gang.
Hans egne dybe suk vidnede lige så meget om at det var noget han elskede at gøre
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 3 EmptyTirs Maj 24, 2022 11:22 am


Lucy kunne næsten ikke forstille sig, hvad hun skulle gøre uden ham, hvem kunne nogensinde gøre det så godt som ham ? Han kom ihvertfald til at hører fra hende mange gange, uden tvivl.
Hun var allerede på den korte tid, blevet mere modig og nysgerrig, men han passede også godt på hende, lytte til hende hvilket betød meget.

Hans ord fik hende til at hæve et bryn, imens hun sendte ham et smil, men nåede ikke engang at svarer ham. Hans hænder tog fat, og et let nydende suk slap fra hende, de var så følsomme men det føltes så skønt. Som hans tunge gik på opdagelse, følte hun hele sin krop reagere hun stønnede, vred sin krop under ham, når han ramte de helt rigtige steder.
Hendes hoved gled bagud, imens øjnene blev lukket, og hun lytte til hans suk samt lyden af hans tunge, " Caine " stønnede hun, mere hyppigt som hun blev vådere, og nærmede sig en ny orgasme, hendes ben rystede af ren nydelse og hendes hænder støtte sig mod bordet imens hun knurrede dybt.
Der gik ikke længe før hele hendes krop skreg, og hun pressede sig mod ham, imens hendes ben rystede mere og hun sukkede dybt, imens hun mærkede sine væsker forlade hende, og efterfølgende kom en fantastiks ro i hendes krop.
Hun åbnede øjnene for at se på ham, men han lignede ikke en der var færdig, hun kom med endnu en nydende lyd.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 3 EmptyTirs Maj 24, 2022 11:43 am

Det var ikke til at sige hvad fremtiden bragte for de to men det ville helt sikkert blive lækkert, intenst og lidenskabeligt. Han ville heller ikke klage over at skulle på hjemmebesøg som de havde snakket om som en pirrende leg.
Han blev virkelig aldrig nogensinde træt af at høre hendes nydende lyde, det var helt berusende for ham. Hendes faste bryster føltes så lækre mod hans hende og hans tunge legede som om han aldrig ville stoppe med det.
De rystende ben, hendes hyppigere støn og hendes måde at vride kroppen på var fantastisk og Caine ville skam også være helt sikker på at hun fik alt det hun ville have.
Ganske kort lod han hende sunde sig imens han kiggede op på hende og fortsatte med blide kys mod hendes underliv. "Vil du have din udfordring?.... Lege lidt mere.... Spise... Sig lige præcis det du vil have... Eller prøve...."
Han stoppede dog ikke helt med at lade tungen lege for at nydelsen fortsatte lidt mere
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 3 EmptyTirs Maj 24, 2022 8:21 pm


Lucy var ikke sikker på hun ønskede at tage fra ham igen, det var for godt til at stoppe, og han havde hele tiden nye tricks i ærmet.
Som endnu en orgasme ramte, følte hun næsten at hun gik på skyer, hendes støn afslørede alt og hun nød det som aldrig før, fra aldrig at have prøvet det før til at være nået op på 4 ? på kun de timer de havde været sammen.
Hun fik langsomt vejret tilbage, imens han holdt lidt igen, og mødte hans blik med store øjne. Let nappe hun sig tænksomt i læben, og drejede hovedet, trak tiden lidt for at pirrer ham " en udfordring " svarede hun så overbevist.
Et støn slap hende, som han kærtegnede hende igen, og hun sendte ham et varmt smil, for så at presse sig lidt mod ham, afventede hvad hans udfordring ville være, men havde en lille ide om det, måske hanlede om hans manddom og hendes mund?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Can you help me ? Cw - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Can you help me ? Cw
Tilbage til toppen 
Side 3 af 17Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Gågaden-
Gå til: