Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Can you help me ? Cw

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Næste
ForfatterBesked
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 2 EmptySøn Maj 22, 2022 7:30 pm

Caine vidste selv hvor slet det kunne være at håndtere en fortid der ikke var som andres, det var sådan han havde fået det ar. Et ar han ikke havde fortalt nogen om før.
Men Caine havde skabt sit eget liv og holdt hans slægt i live med stolthed.
Han smilede dragende til hende og lod hende sætte sig som hun ville imens han sagde: "Jeg skal i hvertfald gøre mit bedste for at du har det godt...."

Han sørgede for at flytte sit ben lidt så det var nemmere for hende at hæve sig op mod ham men sørgede for at se hende dybt og varmt i øjnene.
Som hun gav det så kærlige kys, gengældte han det med stor lidenskab så hun rigtig kunne mærke hvordan han også nød det meget.
Da hun så nappede ham i øret, sukkede han ganske lavt og nød hvad hun gjorde. Langsomt lod han hånden glide ganske blidt op af hendes mave og strejfede bevidst hendes bryster så han kunne kærtegne hendes kind. "Er jeg?.... Er jeg så¨lækker at det måske ikke kun er din fod der skal undersøges?..... Eller skal jeg være mere grundig?...."
Lige så drilsk kyssede han hende på halsen
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 2 EmptySøn Maj 22, 2022 7:49 pm


Hans ord beroligede hende, hun havde det faktisk fint ved tanken, om at denne meget ældre dæmon, skulle tage hendes mødom. For med ham kunne hun være sig selv, han vidste hvad han gjorde, og hun kunne lade ham have kontrollen.

Lucy mærkede hvordan han hjalp hende, hun mødte hans meget intense øjne, med et blik fyldt med lyst men også med nysgerrighed. Bemærkede hver eneste bevægelse hans krop lavede, nød det hele selvom alt lige nu stadig var uskyldigt, men for hende var det perfekt.
Kysset fik hendes krop til at reagere, hun blev våd og hendes brystvorter en smule stive, imens hun gengældte hans kys så godt som overhoved muligt.
Som hans hånd strejfede hendes bryst, gispe hun svagt men nydende og mærkede hans hånd imod hendes kind.
De brune øjne så dybt ind i hans, imens han snakkede smilede hun skævt, og hævede let det ene øjenbryn, før hun fniste svagt " jeg tror du skal være langt mere grundig " svarede hun drilsk, og lod et støn slippe, idet han kyssede hendes hals.
Hun lod en hånd placere sig i hans hår, imens hun pressede sin nøgne krop mod ham, hun bemærkede hans lyde, og håbe på hun også kunne tilfredsstille ham.
" måske det er på tide, at få kigget på foden ? " spurgte hun med en fræk undertone og lod blikket hvile imod ham " men vi burde nok skylle os under bruseren først" tilføj hun, da hun selv havde en smule sæberester i håret.

Hun rykkede sig langsomt væk fra ham, så han kunne komme op, og hjælpe hende op efterfølgende.
Da hun stod op, uden at støtte på den ene fod, lænede hun sig frem for at møde hans læber igen, med et intenst kys, imens de bevægede sig mod bruseren.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 2 EmptySøn Maj 22, 2022 8:10 pm

Han mærkede ganske vist ikke efter men dog kunne han godt fornemme at hendes krop reagerede på hans. Det gjorde selvfølgelig heller ikke noget overhovedet og den lyd hun kom med da hans hånd strejfede hendes bryst, var sød musik i hans ører.
"Det tror jeg du har ret i.... Man kan vel aldrig være for sikker...." Han lagde ikke skjul på at han nød de to sammen rigtig meget og ville gøre alt han kunne for det blev så perfekt for hende som muligt.
Da han steg op af badekarret, sørgede han for at tage sig god tid så hun kunne se på ham som hun ville hvorefter han løftede hende og hjalp hende hen under bruseren. Stille tændte han for det varme vand og gengældte så det lidenskabelige kys imens han tog ved hendes balder og kærtegnede dem imens. Stille begyndte han at kysse ned af hendes hals hvorefter han nappede hendes øre. For at pirre hende lidt mere hviskede han:
"Skal jeg tage tøj på igen eller kan du godt leve med din læge uden?..."
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 2 EmptySøn Maj 22, 2022 8:27 pm


Lucy lagde heller ikke skjul på, at hun nød det, men hendes krop og sind ville heller ikke kunne skjule det i denne tilstand. Han virkede til at syntes om hende, det gjorde hende klart mere modig, og mere nysgerrig på hans krop, men også hendes egen.
Hun kendte mest til sex, i igennem de kærlighedsromaner hun læste, men det var der heller ikke meget virkelighed i, det var næsten for perfekt.

Hans ord fik hende til at grine muntert, før hun let uglede hans hår med den hånd, der allerede var placeret der " du må være ekstra sikker " svarede hun drilsk " ellers bliver jeg jo nød, til at komme igen en anden dag" tilføj hun, også lidt for at fortælle at det ikke blev sidste gang han ville se hende.
Som de kom op ad badet, lod hendes blik vander over hans krop, bemærkede hans ar men valgte ikke at spørger, det var ikke vigtig lige nu.
Lucy sukke let, som de kom under bruseren, og hun nød det varme vand der gled over hende, før han gengældte hendes kys.
Idet han tog fat ved hendes baller, stønnede hun ham let i munden, før hun kyssede ham videre. Hendes hænder var igen på hans krop, hun lod den ene hvile mod hans lænd og den anden ved hans skulder, imens hendes øjne søgte hans.
Hun stønnede igen, som han kyssede hende pirrende og mærkede igen den rare følelse igennem kroppen, og lysten til ham voksede.
" tøjet er vel ikke nødvendigt ? " svarede hun let, med en fræk undertone før hun kyssede hans mundvig let, for så at nappe ham drilsk i læben, før hun trak sig lidt fra ham.

Lucy lod sine hænder kører gennem håret, for at vaske det efterfølgende lod hun blikket hvile på ham, imens hun så lod sine hænder sensuelt kører ned ad hendes nøgne bløde former, før hun sendte ham et frækt smil og bed sig let i læben, imens hun tråde tilbage til ham, som et tegn på at hun var færdig med badet...
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 2 EmptySøn Maj 22, 2022 9:40 pm

Han grinede lidt som hun uglede hans hår og kunne heller ikke andet end at smile som hun nævnte at hun måtte komme igen en anden dag. "Det ville gøre mig rigtig glad hvis du gjorde..."
Han havde heller ikke i sinde at det var sidste gang de så hinanden, hun var meget tiltalende og ikke kun fordi hun var smuk. Hun vidste at han var Dæmon men dømte ham ikke på det.
Det at hun gav udtryk for hendes nydelse på den måde var forførende i sig selv for han kunne mærke det var oprigtigt og ikke en eller anden form for skuespil.
"Nej det ender nok med at komme af alligevel... Det er jo svært at undersøge hvis vi begge to er pakket ind... Ikke?..." Sagde han med en klar drilsk tone.
Hans blik var låst i hendes som hun nærmest kærtegnede sig selv inden han så blinkede til hende og sagde: "Hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg tro du prøvede at forføre mig..." Der var jo ingen grund til at skjule hvor meget han nød det. Som hun trådte tilbage til ham, trykkede han sin krop helt mod hendes så hun også kunne mærke hans manddom der var ved at reagere på hende også. Han tog et håndklæde efter at have slukket vandet hvorefter han rakte hende det og trådte et par skridt tilbage, kiggede op og ned af hende. "Vil du ind og ligge blødt til din.... Undersøgelse?...."
Hvis hun sagde ja, tog han selv et håndklæde og tørrede sin krop inden han ledte hende ind i hans soveværelse der lignede noget fra et eventyr men i meget smagfuld stil. Store skabe, en enkelt sideløbende dør og en meget stor seng i midten, redt med silkelagner
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 2 EmptySøn Maj 22, 2022 10:00 pm


Lucy var hundrede procent ærlig overfor ham, hun nød også af at han ikke dømte hende, og at han var interesseret i hende. Hun grinede let da han grinede ad hende, før hun så mødte hans blik igen " jeg kommer gerne tilbage, det her er jo som et slot, i forhold til min lille lejlighed" sagde hun drilsk, for ikke at få det til at lyde som om, det kun var for at se ham, selvom det nok var mest ham og så lidt hans hjem.
Hun grinede let ved hans ord, og sendte ham et frækt smil " jo nemlig, og lidt spild af tid" tilføj hun let, før hun udførte sin sexede badning.
" forfører dig ? " spurgte hun, og lod som om at han måtte være skør, men så stod han pludseligt op ad hende, og hun kunne mærke hans manddom, imod hendes nøgne hud " der er vist en der er glad for at se mig" sagde hun muntert og fniste let, det var nu også meget sjovt at drille ham, det måtte hun vel gerne nu hvor hun var den yngste af dem.

Hun tog imod håndklædet, og tørrede kort sin krop, før hun viklede det op omkring håret, og vendte blikket mod ham, som han igen snakkede " det lyder meget rart" svarede hun let, før han så førte hende til hans værelse.
Laucy åbnede let munden, som hun så rundt " wow du bor næsten som en konge " sagde hun imponeret, og vendte så blikket tilbage imod ham, for at læne sig frem og lod et let kys placere sig på hans kind.
Efter kysset, tørrede hun sit hår og tog håndklædet af, før hun foldede det og lagde det fra sig på gulvet.
Derefter så hun igen på ham, og smilede varmt til ham, hun var ikke helt sikker på hvad hun skulle gøre nu, så det lod hun ham tage stilling til.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 2 EmptySøn Maj 22, 2022 10:19 pm

Han kunne sagtens tyde meningen i hendes drilleri, og han vidste godt det ikke kun var på grund af hans hjem at hun gerne kom tilbage. "Og du har ikke en gang set det hele endnu... "
En detaljeret rundvisning i hans hjem, ville også tage meget lang tid, men han havde en idé om der nok var et par rum der særligt ville fange hendes opmærksomhed.
Som hun lidt frækt pointerede at der var en der var glad for at se hende, grinede han kort og strøg hænderne en anelse mere fast over hendes bryst i et kærtegn imens han hviskede mod hendes øre:
"Følelsen lader til at være gengældt...."

Han lod hende lige kigge lidt rundt imens han viklede håndklædet om livet hvilket der var en mening med. "Jeg besluttede mig for at sørge for at arbejde så jeg kunne leve livet fuldstændig som jeg ville... Og det er egentlig endt meget godt...."
Som hun så stod der, kiggede han lidt op og ned af hende inden han rakte armen ud mod sengen og sagde: "Du kan bare lægge dig på sengen så du ligger behageligt... Så må jeg vist hellere få dig undersøgt...."
Så ventede han lidt til hun havde lagt sig hvorefter han stillede sig lige ved siden af sengen. "Hvis ikke det passer dig hvad jeg har på, må du gerne fjerne det.... Så skal jeg nok være grundig...."
Både så hun fik prøvet lidt men også så hun fik fornemmelsen af det var til hende
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 2 EmptySøn Maj 22, 2022 10:40 pm


Hendes drilleri var også tydeligt for sjovt, hun var ikke rigtig typen som ville fornærme eller sårer folk, og da slet ikke ham. Hun hævede let et bryn, men smilede så bredt " så vil jeg glæde mig til en rundvisning, med min yndlings guide" sagde hun og prikkede lidt til ham, med en fingerspids mod hans mave, imens et smil gled over hendes læbe endnu engang.
Hans berøring fik hende, til at stønne let igen og fnøs drilsk af hans hvisken i øret" mmhhh" svarede hun let, og sukke efter ham som han slap hende igen. Der skulle ikke meget berøring til før hendes krop reagerede og hun mærkede at hun blev mere våd, og brystvorteren stritte.

Lucy vendte blikket mod ham, nikkede let til hans ord og tænkte det nok, var noget hun hørte mere om, når alt det sjove engang var slut, og de havde sovet.
Hun betragtede ham, som han betragtede hendes nøgne krop, og hævede let et bryn da han tog sit håndklæde om livet.
Hun nikkede let til hans ord, og humpe så elegant som muligt hen til sengen, hvor hun lagde sig til rette, men ikke for godt for hun ønskede ikke at sove nu...

Som han stillede sig ved siden af sengen, kiggede hun op på ham, før hendes blik vandrede ned til hans håndklæde, hun rakte ud efter det og trak det forsigtig af. Lucy kiggede mod hans manddom den var pænt stor, men hun var ikke nervøs dog skævede hun op til ham " du kan vel skaffe fortrydelses piller i morgen ? " spurgte hun ærligt da hun jo var jomfru og ikke rigtig var begyndte på p-piller endnu.
Efter hendes ord, lod hun sin ene hånd tage fat omkring ham, i et let greb og lod den kører frem og tilbage et par enkle gange, selvom hun ikke var helt sikker på hvad hun lavede.
Derefter slap hun ham, og kiggede bedende op mod ham " Caine jeg vil have dig tæt på " hviskede hun bedende, og sendte ham et frækt smil.
Hendes krop rystede en smule, efter det varme bad men det betød intet, hendes krop skreg efter ham...

Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 2 EmptySøn Maj 22, 2022 11:00 pm

Han grinede kort som hun prikkede lidt til hans mave, Caine var åbenbart lidt kilden. Ikke noget han selv havde tænkt over.
"Så vil jeg glæde mig til at vise dig rundt, med dig kan det kun blive underholdende..."
Hendes lette støn fortalte hvad der skete med hende så fint, og Caine havde i sinde de begge to skulle nyde det så meget som overhovedet muligt.

Da hun spurgte om han kunne skaffe fortrydelsespiller, nikkede han en gang men følte alligevel for at give hende lidt mere tryghed når det kom til den slags. "Det kan jeg ja.... Men du kan være ganske rolig.... Når det kommer til den slags, er jeg selv herre over det.... Du bliver ikke gravid...."
Hun gjorde som han håbede på og fjernede let hans håndklæde hvorefter hun tog et let greb hvilket han nød. Han sukkede lavt af nydelse over det hun gjorde og lyttede så til hvad hun sagde:
"Jeg kan aldrig sige nej til dig Lucy....." Elegant lagde han sig ned ved hendes side hvor han hvilede på sin ene arm og kiggede lidenskabeligt på hende. Hun skulle både føle sig tryg ved det og ikke føle sig flov over hun nok ikke var så erfaren. Langsomt lænede han ned og kyssede hendes ene brystvorte og nappede den ganske blidt kun med læberne inden han begyndte at kysse op af hendes hals og hviskede mod hendes øre: "Du kan prøve lige præcis det du vil.... Spørg og du skal få.... Ellers gør hvad du føler...."
Hans hånd gled ind over hendes mave og lagde sig ved hendes hofte
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 2 EmptySøn Maj 22, 2022 11:17 pm


Lucy var jo nødt til at passe på sig selv, det var netop også derfor hun havde spurgt ham, for hun ønskede ikke børn og slet ikke nu. Hans ord gav ro i maven, hun nikkede let til ham " tak Caine " svarede hun blidt. Nu hvor der var styr på den del, kunne de langt beder hygge sig, hun havde klart troet at hendes mødom, skulle tages af en ung mand, men dette her var langt bedre og hun følte sig tryg ved ham.

Hun hørte hans suk, det gav et smil på hendes læbe og hun følte at det hele nok skulle gå, han var jo tydeligvis allerede interesseret i hende, og hun havde advaret om at dette var hendes første gang.
Hun smilede stort til ham, som han svarede hendes bøn, og hun rykkede sig let så der var mere plads til ham ved sin side. Hendes øjne hvilede intenst på ham, og hendes hjerte bankede men på den gode måde.
Som hans kys mod hendes bryst kom, stønnede hun nydende imens hun så på ham, hun nød det tydeligvis og hendes krop vrede sig en smule af nydelse og lyst.
" jeg vil bare have dig" hviskede hun tilbage, og lænede sig lidt frem så hun kunne kysse hans kæbe, før hun let gispe ved hans berøring " hvis mig hvad du kan, jeg stoler på dig " hviskede hun igen, bedende hans ord havde været søde, men i denne stund kunne hendes tanker ikke finde hoved og hale, så hun ville heller lærer af ham.
Hendes ene hånd greb fat i hans, den der lå ved hoften, og trak den imod sit allerede våde underliv, imens lænede hun sig frem og mødte hans læber, i et intenst kys imens hendes øjne var lukket og hun rykke sig tætter mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 2 EmptySøn Maj 22, 2022 11:24 pm

Han kunne næsten høre hvordan hun faldte til ro ved hans ord om der ikke var noget at frygte overhovedet. Specielt taget i betragtning af det var hendes første gang så var det bare endnu mere vigtigt at hun var tryg såvel som tændt. Det var ikke helt til at sige hvad der præcist gjorde det men hun havde påvirket ham langt mere end hvad han kunne tro. Normalt set hadede varulve hans slags, men hun så Caine og ikke Dæmonen.

"Det skal du få Lucy.... " sagde han stille og forførende imens han gav sig hen i det kys hun indledte. Som hun førte hans hånd lidt, førte han den selv det sidste stykke og trak blidt hendes ene ben lidt til siden hvorefter hans hånd lod et enkelt finger mærke hendes våde underliv. I ganske blide bevægelser imens han sukkede af nydelse. Imens hans kærtegn fortsatte, kyssede han ned af hendes hals endnu en gang og lod tungen lege lidt med hendes brystvorter
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 2 EmptySøn Maj 22, 2022 11:40 pm


Lucy var blevet opdraget, til at alle racer var slemme, men hun ville gerne selv finde ud af det. Selvom han var dæmon, betød det vel ikke at han ville hende ondt? eller omvendt? hun var faldet for ham, og havde igen planer om at slippe ham så let, dog håbe hun ikke at hendes værge Elisabeth, ville finde ud af at hun sås med en dæmon, og at han var så gammel, men de tanker var langt væk i denne stund.
Hun ville nyde deres tid sammen, og var nysgerrig på den del, hun aldrig før havde oplevet.

Hun smilede af hans ord, det lød godt og gav mere ro i kroppen og hendes sind, hendes fokus lå på ham og alt omkring dem blev ligegyldigt. Hans læber mod hendes, tændte hende og hun pressede sig let imod ham, rykke sit ben let, som han fandt vej til hendes underliv, der uden tvivl vente på ham.
Hans bevægelser sendte små stød af nydelse, igennem hendes krop et støn slap fri imens hun pressede sig mod hans hånd, og hendes hån lod hun hvile mod hans skulder og lod fingeren lege lidt med hans hår.
Som han kyssede hende, stønnede hun og åbnede øjne for at betragte ham, hun mærkede desværre også træthed og en smule dunken fra hendes fod.
" please tag mig, jeg er ved at være træt, men vil dig så gerne " stønnede hun og spredte bene, så der blev mere plads til ham.
Hun håbede ikke han ville blive sur, men hendes energi var også ved at være godt brugt, og hun ville heller kunne nyde det rigtig, når hun var veludhvilet " så kan vi rigtig lege i morgen " tilføj hun let i hans ører før hun nappe hans øreflip før hun lagde hoved tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 2 EmptySøn Maj 22, 2022 11:55 pm

Der var selvfølgelig en grund til alle de rygter om dæmoner og mange af dem var også fuldt ud berettiget. Dog var Caine ikke som sine artsfæller. Han så muligheder for at styrke sig selv ved at gøre noget for andre blandt andet ved hans magiske handler.
Det ville nok ikke blive så velanset at hun var sammen med ham, men det skulle være en afgørelse hun selv kom med.

Da hun så tiggede om han tog hende i stedet for, kunne han sagtens mærke hvorfor så han blev heller ikke sur eller skuffet. Og når hun så tilføjede hvad i morgen kunne bringe, kunne han heller ikke lade være med at trække på smilebåndet. Han lænede sig ned til hendes øre, kyssede lige under det og hviskede: "Det lyder som en rigtig dejlig plan...."
Så rykkede han sig og lagde sig ind over hende hvor han støttede på armene i takt med han lå mellem hendes ben. Hans hårde manddom blev lagt til rette ved hendes våde underliv hvortil han begyndte at presse meget forsigtigt. Så kunne hun selv styre hvis det blev for meget eller gjorde ondt. Imens han pressede sig meget langsomt op i hende, lænede han hovedet ned og kyssede hende bildt men lidenskabeligt
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 2 EmptyMan Maj 23, 2022 12:13 am


Hun ville i hvert fald nok få en skideballe, men det gjorde hende ikke noget, det kunne ikke holde hende fra at se ham, selvom Elisabeth nok var typen, der ville finde ham og skælde ud. Men disse problemer ville komme i fremtiden, lige nu var hun i nutiden sammen med ham.

Lucy betragte ham nøje, hun ønskede ikke at skuffe ham, men hendes dag og nat havde efterhånden været lang og hård, for ikke at snakke om hendes fod som faktisk gjorde ondt, men det ignorerede hun.
Han tog det heldigvis pænt, og hun sendte ham et varmt smil " jeg har hele dagen " tilføj hun med en fræk undertone, for at glæde ham lidt mere.
Hun holdt øje med ham, som han lagde sig over hende, og mærkede hans hårde manddom mod hendes underliv, der stadig var så klar til ham.
Som han langsomt trængte ind, stønnede hun dybt det gjorde en smule ondt, men det var ikke dårligt, og hun mærkede hvordan lysten begyndte at styrer hende.
Deres læber mødtes, og hun gengældte kærligt hans kys, imens hun lagde en hånd ved hans ryg og en hånd ved hans nakke. Let nussede hun hans hår med en finger, imens en af de andre drillene nussede hans nakke.

Lucy brød der kys, for at stønne da han nåde så langt ind som muligt, begyndte hun at bevæge sin underkrop op og ned, mærkede hvordan han stødte ind i hende og hun lod et suk slippe, imens hendes fingre strammede sig om hans skulder og hans hår " ohh gud" stønnede hun lidenskabeligt, og hævede hovedet for at slikke ham op ad halsen, før hun nåde hans ører og nappe ham let i ører, men så der kom et lille hul.
Hendes vejrtrækning blev hurtigere, og hun presse sig hårde op imod ham, hun var åbenbart lidt vildere end hun selv regnede med, men det var nok hendes varulve del.
" hold dig ikke tilbage " hviskede hun i hans ører, før hun bergavede sit ansigt ved hans skulder, og nappe ham drilsk i skulderen.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 2 EmptyMan Maj 23, 2022 12:39 am

Skulle der komme en og skælde ud fordi han var sammen med Lucy var han skam også klar til at tage konsekvenserne af det. Caine havde flere es i ærmet end man skulle tro. Det var også en af hans fordele, man vidste aldrig helt hvad man havde med at gøre hvis man var i den gale ende af ham.
Han så hende dybt i øjnene og smilede dragende og varmt til hende. "Så kommer du til at bruge dagen sammen med mig..."
Det var både et let drilleri men også et løfte så hun forhåbentlig også glædede sig til.

Da hun så begyndte at stønne de ord, blev han bare mere tændt, der var ikke noget bedre end at se høre og mærke nydelsen fra den man var sammen med.
Det skulle ikke undre ham at varulvedelen gjorde hende lidt vildere end hun selv regnede med men det gjorde ikke noget, så havde hun meget mere at nyde når først de kom til at "lege".
Hun fik ikke en gang lov til at sige hendes krav færdig inden Caine bølgede med hoften så hvert stød blev dybt og lidenskabeligt men dog ikke hårdt. Kortvarigt pressede han sig helt op i hende, lænede sig ned til hendes øre og hviskede: "Det skal du heller ikke.... "
Så begyndte han at kysse hende lidenskabeligt op af halsen, nappede hende i øret og holdt godt ved hende så hun kunne mærke ham rigtigt alt imens hans dybe stød blev lidt hurtigere
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 2 EmptyMan Maj 23, 2022 12:58 am


Han ord fik hende til at smile, han kunne jo have haft andre planer, men det passede hende helt perfekt at hun kunne bruge dagen med ham. Hendes øjne mødte hans, og hun løftede hovedet for at kysse hans læbe kort " det vil glæde mig " svarede hun ærligt.

Lucy nød hans krop imod hendes, hun havde aldrig følt sig så i et med sin krop, som hun gjorde nu hun lærte nye sider af sig selv. Hun stønnede som han gik dybere i hende, og hendes ben skælvede let under hende af ren nydelse, hele hendes krop skreg af ham, og hans bevægelser hun presse sig desperat imod ham, for at få mere hans ord fik hårene til at rejse sig i nakken, men på den gode måde " jeg" hun kunne ikke svarer ham, før hans læber kyssede hendes hals, hun strammede sit greb omkring ham.
Men lod hånden ved nakken slippe, for at lade den vandre ned ad hans ryg, for så at klemme om hans balle, og lod en af hendes negle borer sig ned i ham.
Som hans tempo steg, stønnede hund og hendes krop rystede af nydelse, og kort tid efter søgte hendes mund til hans skulder, hvor hun nappe ham hårdt, imens hun mærkede sin første orgasme hvilket gjorde hende endnu vådere...

Hun pressede sig op mod ham, tog ham helt inden imens hun stønnede dybt mod hans skulder, før hun kyssede hans hals, og bevægede sig under ham for også at lade ham, få fuld nydelse.
Hendes krop begyndte at blive mere træt, men hun ville være sikker på han også, fik udløsning før hun ville stoppe.
Han skulle nok regne med, at han havde en kvinde liggende meget tæt, op ad ham...

// midt sidste svar, svarer dig igen i morgen/dag
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 2 EmptyMan Maj 23, 2022 1:08 am

Han blev kun mere og mere tændt af hvordan de gav sig hen til hinanden og lod resten af verden omkring dem forsvinde. Hans vejrtrækning var lidt tungere og han kunne mærke hans hjerte hamre af nydelsen der nærmest skyllede mellem dem.
Som hun tog mere ved ham og satte neglene i ham, sukkede han dybere af nydelse og lod stødene blive endnu dybere indtil han mærkede hvordan hendes orgasmen ramte hende. Han kunne mærke hvordan at hun ville give ham det samme for at nydelsen blev total for dem og hun skulle også kunne mærke hans nydelse til det yderste.

Tiden forsvandt lidt imens deres greb om hinanden blev stærkere og de nydende suk og støn skabte sød musik. Langsomt mærkede han udløsningen komme nærmere så han stødte lidt hurtigere så inden længe holdt han hende tæt og pressede sig helt op så hun rigtigt kunne mærke hans orgasme ramme. Som fornemmelsen fortog sig en anelse, hævede han sit hoved lidt og så hende i øjnene inden han kyssede hende lidenskabeligt. At vågne op med hende i sine arme, ville han elske
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 2 EmptyMan Maj 23, 2022 10:43 am


Hun stønnede under ham, gav tydligt indtryk af at alt han gjorde, var fantastisk og dette var nok også en god start. Hans lyde fik hende til at smile, og hun lod lidt flere negle borer sig ind i ham de steder hun holdt fast.
DE brune øjne hvilede på ham, fyldt med lyst lige nu var der kun dem, intet omkring dem bare de to kroppe mod hinanden.
Orgasmen var noget hun aldrig før havde oplevet, men den greb fat om hende og hun følte sig fri, kunne mærke sit indre dyr brøle af nydelse, hun sukke dybt og hævede hovedet for at kysse hans kæbe, før hun mærkede hvordan han gik dybere og hurtigere.

Lucy brugte alle sine kræfter, for at holde fast i ham, ligeglad med hvad mærker hun efterlod, hun pressede sig op mod ham, som han kom i hende stønnede hun dybt og nappe ham i halsen.
Hun slap langsomt grebet i ham, og mødte hans blik før hun besvarede hans kys, med så meget følelse hun kunne. Efter kysset smilede hun op til ham " wow" hviskede hun en smule hæst, efter alle de lyde efterfulgt af et let gab, da trætheden langsomt begyndte at erstatte den skønne følelse af nydelse.
Hun lagde sine arme om hans hofte imens hun løftede sig let for at hvile sit hoved mod hans brystkasse " vil du putte mig" hviskede hun træt, og gav hans hals et blidt kys.
Han måtte putte hende, da hun ikke havde mange kræfter tilbage, til at lægge sig under dynen.

Hvis han fik dem under dynen, ville hun putte sig så tæt ind til ham som muligt, kysse ham blist på læben " godnat" hviskede hun blidt, før hun få sekunder efter, ville være væk i en dyb søvn.
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 2 EmptyMan Maj 23, 2022 1:57 pm

Caine var selvfølgelig meget erfaren men havde heller ikke noget problem med at indrømme at hun havde en anden effekt. Der var mere end bare et knald, hun påvirkede ham rigtig meget på en positiv måde selvom han ikke nødvendigvis havde fundet ordene til det.
Han kunne godt mærke hvordan hendes negle borede sig igennem hans hud men det var ikke noget han ikke kunne håndtere, det føltes derimod lækkert da det var endnu et udtryk for hendes nydelse.
Som hun hæst fik hvisket, smilede han ned til hende og sagde stille: "Det tager jeg som et godt tegn...."
Hun behøvede nærmest ikke at spørge men han nikkede af hendes spørgsmål og lagde sig stille ned ved hendes side hvorefter han lagde armen godt om hende og dynen hen over dem.
Efter hendes kys strøg han hende på kinden og gengældte kysset inden han stille sagde: "Sov godt Lucy... Jeg ligger lige her når du vågner...." Det havde han også tænkt sig. Det at hun puttede op af ham, gav ham en ro så ikke længe efter lukkede han selv øjnene i og sov
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 2 EmptyMan Maj 23, 2022 2:17 pm


Lucy havde lært mere om sig selv og sin krop, efter deres tur og dagen efter ville bringe mere, hun skulle muligvis passe på ikke at få for mange følelser for ham, men det var svært at lade være. Han havde vist hende noget hun kun havde læst om, og faktisk frygtet lidt, men nu havde det bare føltes så naturligt.
Hun så på ham med trætte øjne, før hun nikkede " det var skønt " svarede hun ham hæst, og fuldkommen ærligt.
Som han lagde armen om hende, fandt hun sig godt tilrette op ad ham, det føltes så trygt at ligge der, tæt på ham og uden en eneste tanke i hovedet, der ellers normalt kunne holde hende vågen i flere timer, før søvnen ville tage hende.
Hun nød hans kys, og de beroligende ord, der fik hende til at trække på smilebåndet før hun lod sit hoved hvile mod hans brystkasse og arm.
Hele natten og morgenen igennem, lå hun fuldkommen roligt op af ham, der var ingen tvivl om at hun følte sig helt tryg ved ham.

5 eller var det 7 timer senere? Begyndte hun langsomt at rører på sig, Lucy puttede sig lidt mere ind til ham, imens hun langsomt åbnede øjnene, og vendte blikket mod den nøgne smukke dæmon, ved sin side og indså at det ikke bare havde været en drøm.
Hun placerede blidt et kys, mod hans pande for at se om han vågnede, før hun lod et tilfreds gab komme, langsomt satte hun sig op og strakte sin krop, og kørte en hånd igennem håret imens dynen gled af hende, så der var frit udsyn.
I denne stilling kunne hendes ar ved ribbenet tydeligt ses, hun så ret så sød ud, som hun sad der og betragtede ham stille, med et smil på læben...
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 2 EmptyMan Maj 23, 2022 2:25 pm

Det var også længe siden Caine havde sovet så roligt, ikke fordi han ikke kunne normalt, han så bare ikke nogen grund til det. Men det var noget ganske andet når hun var der åbenbart.
Han lå lidt og strøg hende blidt over håret som hun lå og sov op af ham inden søvnen selv tog ham. Han sov meget let men var fyldt af en salig ro.
Da hun så kyssede ham på panden og satte sig op, strakte han sig lidt og virkede i første omgang ikke til at vågne. Men lidt pludseligt og drilsk lagde han hånden ved hendes side og trak hende ned at ligge, hvorefter han lænede sig ind over hende, tog ved hendes balde og kyssede hende lidenskabeligt. Derefter så han hende i øjnene og sagde: "Jeg kunne simpelthen ikke lade være...." Han satte sig op så han kunne nyde synet af hende og spurgte så: "Morgenmad på sengen eller vil du stå og drille mig lidt imens jeg laver noget?"
Et blik vandrede ned af hende og tilbage til hendes øjne imens han kort bed sig i læben og sagde: "Du ser helt fantastisk ud, ved du det?.."
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 2 EmptyMan Maj 23, 2022 2:47 pm


Lucy følte sig helt frisk igen, det havde været skønt med ordentlig søvn, måske hun burde komme lidt oftere? tanken fik hende ihvertfald til at smile, hun afventede lidt at han også ville vågne, men gispe lidt overrasket som han tog fat i hende, og fniste hun munter efter, da hun ikke helt havde set det komme.
Hun lod et let støn slippe, som han rørte ved hende det tændte hende, hurtigere end hun regnede med, kysset gengældte hun krævende og sukke som han trak sig, dog blev et frækt smil på læben imens hun mødte hans øjne, og lo muntert "din bølle " svarede hun drilsk, og prikkede lidt til ham, før hun lænede sig frem og gav ham et kys på næsen.

Hun skubbe dynen helt af sig, og kunne heller ikke dy sig for, lige at tjekke ham ud, før hun smilede varmt og så tænksomt på ham " jeg må vel heller holde øje med dig ? men du må nok bærer mig" svarede hun blidt, imens hun betragtede ham, som han så på hende, dog rynkede hun let på næsen, og trak lidt på skulderen " det er ikke noget jeg selv syntes " svarede hun ærligt, det var ikke altid nemt at være ung kvinde, når de fleste medier viste slanke kvinder, hun var mere naturlig og havde lidt mere at tage fat på, uden at være tyk.
" du er heller ikke værst" svarede hun så en smule drilsk, efterfulgt af munter latter, hvorefter hendes mave gav en klagende lyd, men det var også mange timer siden hun sidst havde spist.

Lucy kravlede hen til ende af sengen, for så at sætte begge fødder på gulvet, dog bed hun sig i læben som hun mærkede smerten fra foden, den var stadig hævet og blå, healet var den ihvertfald ikke, hun rystede let på hovedet og kigge tilbage mod ham " må jeg låne en skjorte igen ? "spurgt hun blidt, da tanken om at være helt nøgen i køkkenet, virkede en smule mærkelig for hende...
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 2 EmptyMan Maj 23, 2022 3:15 pm

Han grinede let som hun kaldte ham for en bølle hvorefter han blinkede drilsk til hende og sagde: "Det virker ikke til at genere dig...."
Hendes blide kys på hans næse gjorde at han gengældte med et lille kys på hendes hals. Selvfølgelig kunne han ikke sige definitivt at hun blev tændt af hans berøring men tanken behagede ham selvfølgelig, det betød jo hun kunne lide det. "Jeg skal nok bære dig og så kan vi lige starte med at få lagt et omslag på"
Han vidste godt der var nogle idealer omkring kvinders kroppe, hvilket han syntes var dumt. Det skadede deres selvværd mere end det gavnede noget som helst.
"Du vælger selv om du tror på det men jeg synes du er perfekt som du er...."
Da hun sagde han heller ikke var værst, hævede han lige hovedet en gang med et ansigtsudtryk der betød stolthed.

Som hun spurgte efter en skjorte igen, nikkede han inden han kyssede hendes kæbe en gang og steg så ud af sengen. "Mon ikke jeg har en liggende" Så gik han hen til hvad der så viste sig at være et stort walk-in-closet hvor han i første omgang tog et par meget lette sorte bukser på selv og kom så tilbage med en lækker blød sort skjorte til hende. "Kan den bruges?"
Tilbage til toppen Go down
Lucy

Lucy


Humør : Træt
Antal indlæg : 225

Can you help me ? Cw - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 2 EmptyMan Maj 23, 2022 3:35 pm


Hun lo muntert som han blinkede til hende, før hun række tunge af ham " nu skal du ikke komme for godt i gang " sagde hun så og viftede truende med en finger, før hun så sendte ham et smil og mærkede hans kys mod sin hals.
Lucy kiggede mod ham, med et taknemligt blik og nikkede let " det lyder godt, det gør en smule ondt" svarede hun ærligt, dog uden at fortælle hvor ondet det enlig gjorde, hun ville ikke være mere sårbar end højst nødvendigt.

Hans ord betød meget for hende, hun kiggede på ham med store øjne og sendte et varmt smil " tak Caine det betyder meget " svarede hun kærligt, og betragte ham som han rette sig stolt op, det var nu meget sødt.
Hun kunne ikke dy sig for at læne sig hen, for så at ugle hans hår før hun kyssede hans mundvig og nappe ham let i læben, før hun trak sig hen til kanten igen.
Lucy hævede let et bryn, som han rejste sig og gik hen til hans kæmpe tøj sted, hun nød dog synet inden han nåde at tage bukser på " du har mere tøj end mig " sagde hun drilsk, og brød ud i munter latter.
" den er sikkert helt perfekt " svarede hun, før hun tog imod skjorten, for så at rejse sig op men lagde vægten på den gode fod, dog skar hun svag grimasse af smerte, men bed sig læben og så mod ham.
Hun knappede skjorten op og tog den på, den gik hende til starten af låret, så det var næsten en natkjole, roligt knappe hun den men stoppe kort før hendes bryster.

Lucy så på ham, med et drilsk smil " hjælper du med de sidste?" spurgte hun, og betragtede ham let, med et frækt glimt i øjet, hun måtte vel gerne driller ham lidt ?
Hun trådte et elegant humpende skridt hen til ham, og strakte armene ud, så han nemt kunne nå knapperne, imens hendes brune øjne hvilede på ham...
Tilbage til toppen Go down
Caine Rothwell

Caine Rothwell


Humør : Forholdsvis munter men ikke en eksplosion af energi
Antal indlæg : 1516

Can you help me ? Cw - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 2 EmptyMan Maj 23, 2022 3:45 pm

Ganske vist sagde hun at det gjorde en smule ondt men Caine havde været læge i ca 120 år så han kunne godt se hvornår det gjorde mere ondt end man gav udtryk for. Men han havde også en idé om at hun nok ikke ville fremstå som skrøbelig så han kommenterede ikke yderligere på det, det var nemmere at gøre noget ved skaden hvis ikke hun var alt for forlegen.
Da hun så grinede så¨dejligt og nævnte at han havde mere tøj på, grinede han varmt tilbage og sagde lige så drilsk: "Det er da et stykke tøj hver?.. Og de her er så løse så du kan nemt fjerne dem hvis du synes de er i vejen...."

Ja hun måtte meget gerne drille ham, specielt når det var sådan. Med langsomme skridt gik han hen til hende så han kunne nyde udsigten lidt mere. Da hun så strakte armene ud, strøg han meget kort hendes bryster ganske blidt og hviskede: "Selvfølgelig vil jeg det...." Knapperne blev lukket langsomt men han undlod bevidst den øverste knap. Så løftede han hende elegant op i sin favn og begyndte at gå mod køkkenet. "Lad os få kigget på din fod og så noget at spise...."
Det behagede ham faktisk ret meget når hun drillede på sin egen måde. Køkkenet lå¨i stueetagen og var fuldstændig så overdådigt som resten. Det var med dyre hvidevarer og en lækker kogeø med spisebord lidt væk. "Hvor vil du gerne sidde?..." Han satte hende stille hvor hun gerne ville imens han kiggede i skabet efter det han skulle bruge til hendes fod, sendte hende et drilsk blik en gang imellem
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Can you help me ? Cw - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Can you help me ? Cw   Can you help me ? Cw - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Can you help me ? Cw
Tilbage til toppen 
Side 2 af 17Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum :: Gågaden-
Gå til: