Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Problemer endnu engang

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Juniper Avalon

Juniper Avalon


Humør : I'm a firm believer in "if you're going to fail, you might as well fail spectacularly."
Fag : Magiens historie
Antal indlæg : 81

Problemer endnu engang  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer endnu engang    Problemer endnu engang  - Page 2 EmptyFre Jul 01, 2022 8:10 pm

Lawrence nikkede og med et smil på læben vendte han sig mod Juniper, hvor smilet i det samme faldt og han undskyldte sig sagte for at komme forbi, hvilket Juniper glædeligt trådte et skridt tilbage for at han kunne. Bag hende stod en høj, ranglet og en anelse tjavset udseende engel, som der lod hans hånd glide igennem det lange mørkebrune hår. Det var tydeligt at han ikke helt forstod hvad han lavede her, hans øjne fangede Louis og et skævt, om ikke forsigtigt smil.
Nå, kom ind Kemuel” sagde hun med et smil, og drejede kroppen i sådan en maner, at Kemuel kunne gå forbi hende, ragede mere eller mindre over feens lille skikkelse med hans næsten en halvfems meter højde.
Det er Louis, det her er Kemuel” Kemuel rakte sin hånd frem, før han satte sig ned i den anden lænestol der var foran det lille skrivebord. Selvom han ønskede at spørger hvad han i det hele taget lavede her, sagde han ikke noget, men lod blot Juniper overtage ordet. ”Så, jeg har egentlig bedt dig om at komme her, fordi jeg tænkte du måske kunne vise Louis billedkunst lokalerne og hvordan det har hjulpet dig” hun vendte blikket mod Louis ”Kemuel går på første år nu, men hvis han består alle sine fag, vil han lige som dig, starte på fjerde årgang efter sommerferien” forklarede hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Louis

Louis


Humør : Munter
Fag : Dans --Biologi--Litteratur--Drama--Billedkunst
Antal indlæg : 18

Problemer endnu engang  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer endnu engang    Problemer endnu engang  - Page 2 EmptySøn Jul 03, 2022 8:03 pm


Louis kiggede mod døren som, den ene forlod rummet og en ny skikkelse stod i døren, han betragte let den høje ranglet engel. Som deres øjne mødtes smilede han venligt, og fulgte dem med øjne som de kom hen til ham igen. Han gav Kemuel hånd et klem, som en hilsen " hej Kemuel" sagde han venligt og smilede let selvom han også var en smule flov.
Han kiggede lidt imellem de to, til hans blik endte på Juniper som hun begyndte at snakke, han hævede et øjenbryn imens hun fortalte, og skævede lidt imod englen som nu sad ved siden af ham.
"okay" sagde han lidt stille, det var svært at vide hvad han burde sige, det var en lidt mærkelig situation lige nu, men Kemuel havde det nok på samme måde.
Louis skævede lidt til ham, smilede venligt før han kørte en hånd igennem håret, og så lidt imellem dem begge to, men kunne ikke helt finde ord.
Tilbage til toppen Go down
Kemuel

Kemuel


Humør : Never want to go fishing again
Fag : Psychology + math + swimming + track + speech + socialstudies
Antal indlæg : 174

Problemer endnu engang  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer endnu engang    Problemer endnu engang  - Page 2 EmptyMan Jul 04, 2022 9:26 am

Hej” mumlede den sky dreng, igen måtte han. Indrømme at han fandt det en anelse mærkeligt at rektoren havde valgt ham, men han havde ikke rigtig sat spørgsmålstegn, fordi han havde fået lov til at gå tidligere fra timen.
Nå, men jeg går ud fra vi så bare skal gå?” spurgte han med et meget lille smil, et som man hurtigt kunne undgå at se, hvis man ikke betragtede ham indgående. Juniper nikkede ”selvfølgelig, og hvis der er noget Louis, så er min dør næsten altid åben” sagde hun med et venligt smil, og rejste sig som drengene rejste sig fra deres sæde. Kemuel gik hen mod døren og åbnede den, lod Louis gå igennem den først. ”Så, billedkunst” sagde Kemuel som han begyndte at gå mod lokalerne ”kan du lide at tegne?” han kunne mærke hvordan hans mave trak sig ubehageligt sammen, mest fordi han var nervøs for at møde en ny person—selvom han var blevet meget mere udadgående det sidste års tid, end han nogen sinde havde været, var der stadig noget omkring at møde en helt ny person, som der fik ham ud på kanten af nervøsitet.
Tilbage til toppen Go down
Louis

Louis


Humør : Munter
Fag : Dans --Biologi--Litteratur--Drama--Billedkunst
Antal indlæg : 18

Problemer endnu engang  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer endnu engang    Problemer endnu engang  - Page 2 EmptyTirs Jul 05, 2022 2:18 pm


Louis nikkede let til englens ord, og så imod rektor som hun snakkede til ham " tak, det vil jeg huske " svarede han høfligt, før han smilede en smule til hende. Han rejste sig og trak ryksækken over skulderen, før han fulgte efter Kamuel og gik ud af døren først, for at gå imod billedkunst lokalet, som englen fulgte med.
Han havde det også lidt sært ved det, normalt var han ikke nervøs for nye folk, men dette var bare anderledes og han var lidt nervøs for om englen kunne lide ham, eller han havde hørt nogle af de rygter der gik omkring Louis. Som spørgsmålet lød, vendte han blikket imod ham " ja" svarede han selv lidt tøvende, lod en hånd køre gennem håret før han stak den i lommen, og så lidt væk " du behøver ikke være sammen med mig, hvis du ikke vil? jeg sladre ikke hvis det er?" sagde han så ærligt, imens han skævede til ham.
Han ville ikke tvinge fyren til noget, ikke uden han havde fået en mulighed for at sige nej? Det var tros alt et mærkeligt møde for dem begge to, han sendte ham et venligt smil " hvad med dig tegner du ?" spurgte han lidt nysgerrigt, med en venlig stemme og prøvede ikke at snakke for højt som han ellers havde en tildens til.
Tilbage til toppen Go down
Kemuel

Kemuel


Humør : Never want to go fishing again
Fag : Psychology + math + swimming + track + speech + socialstudies
Antal indlæg : 174

Problemer endnu engang  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer endnu engang    Problemer endnu engang  - Page 2 EmptyOns Jul 06, 2022 1:54 pm

Kemuel løftede brynet og stoppede op som Louis sagde han ikke behøvede at være sammen med ham, for et øjeblik stod han bare og betragtede formskifteren, måske forstod han bedre hvorfor at Juniper havde sat ham sammen med Louis. Han havde selv stået i samme situation, mange gange, desværre. Hans søskende havde altid haft nemmere ved at finde venner, selv Tien, på trods af man kunne argumentere at hun fandt alle de dårlige venner, havde haft flere venskaber end han nogen sinde kunne prale med. Hans tvilling havde fået de sociale færdigheder, mens han selv havde fået alt højden.
Hey, jeg vil gerne hænge ud med dig, men … tak fordi du giver mig muligheden, tror jeg?” grinede han en anelse akavet og lod hans hånd finde hans nakke. ”Jeg tegner mest portrætter, men jeg tegner også gerne landskaber, alt hvad jeg lige kan se hvor jeg sidder når jeg går i gang” svarede han på det næste spørgsmål, og lavede et lille nik med hoved, så de kunne fortsætte mod billedkunst lokalerne, ”jeg har en evne der gør at jeg kan tegne relativt hurtigt og korrekt, det er grunden til jeg valgte billedkunst, i håb om at jeg kunne blive bedre til at bruge den” forhåbentlig hvis han prøvede at holde samtalen kørende, ville det blive mindre akavet for ham—selvom han ikke just var den mest talende person, men han kunne vel godt prøve for at sikre at der var en mindre, som følte sig udenfor.
Tilbage til toppen Go down
Louis

Louis


Humør : Munter
Fag : Dans --Biologi--Litteratur--Drama--Billedkunst
Antal indlæg : 18

Problemer endnu engang  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer endnu engang    Problemer endnu engang  - Page 2 EmptyOns Jul 06, 2022 2:37 pm


Det var bare ikke altid nemt at skaffe venner, ofte blev folk trætte af ham fordi han godt, kunne være højtsnakkende og altid gerne ville lave noget. Men han havde også været enebarn, og ikke rigtigt været sammen med andre børn som barn, hvilket gav problemer da han kom i folkeskolen. Senere hen fandt ud af han var anderledes og var til fyrer, de mobbe ham en del men det var bedre her på skolen, selvom der gik et par rygter om ham.
Louis stoppe op i det englen gjorde, og mødte hans blik med et let nervøst blik, før han så smilede skævt " tak, man ved jo aldrig hvad lærerne lokker med, så ville heller være sikker " sagde han venligt, før han trak lidt på skulderen.
Han kiggede en smule mere nysgerrigt på ham, det lød spænende selv tegnede Louis mest hvad der lige faldt ham ind, en smule tegneserie agtigt hans stil var vist ret blandet, kom også an på hans eget humør.
"det lyder spændende " svarede han oprigtig venlig, før han nikke og fulgte med igen, imens han kiggede lidt frem men kunne stadig se ham ud af øjenkrogen.
Louis skævede til ham, det lød ret imponerede selv var han ret evneløs, på nær sin dyre form " det må være fedt? " sagde han spørgende, og lagde hovedet en anelse på skrå " har du så lært mere ? " spurgte han, før han så lidt væk igen og kløede sig i nakken " jeg tegner mest sådan lidt tegneserie agtig, men min stil er vist ret blandet " sagde han for selv at fortælle lidt mere, han begyndte at føle sig lidt mere rolig i fyrens selskab.

Tilbage til toppen Go down
Kemuel

Kemuel


Humør : Never want to go fishing again
Fag : Psychology + math + swimming + track + speech + socialstudies
Antal indlæg : 174

Problemer endnu engang  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer endnu engang    Problemer endnu engang  - Page 2 EmptyMan Jul 11, 2022 12:01 pm

Kemuel lod et lille grin forlade ham, da Louis nævnte man ikke altid kunne vide hvad lærerne lovede en. Det var vel rigtigt nok, især her på akademiet hvor nogle af lærerne var yngre end eleverne, ikke at det var noget der skete ofte, men det skete.
”Det var i hvert fald en måde at få tankerne et andet sted hen” sagde han med et lille smil og lod blikket falde på Louis der gik ved hans side, der efter trak han på skuldrene ”ja, det, har jeg vel—jeg har bare utroligt svært ved at fokusere i timerne, men det har mest med at gøre at andre plejer at snakke, eller ikke lige følger med, også stopper jeg med at prøve” forklarede han, han havde aldrig selv tænkt over om han, lige som Louis, havde ADHD. Men han havde øjeblikke hvor han ikke kunne sidde stille, hans ben ville tromme derud af, uden at han selv lagde mærke til det—eller hans fingre ville danse hen over bordet, som var han i gang med at øve sig i at spille klaver, hvilket var noget han ikke havde gjort siden han havde været ganske ung og sammen med hans mor.  
Er der en form for tegneserie stil du bedst kan lide?” spurgte han med et lille smil ”for eksempel marvel, manga?” prøvede han at give nogle muligheder, han havde selv tegnet en hel del marvel og DC-figurer, men det var mest fordi han selv godt kunne lide filmene og tegneserierne.
Tilbage til toppen Go down
Louis

Louis


Humør : Munter
Fag : Dans --Biologi--Litteratur--Drama--Billedkunst
Antal indlæg : 18

Problemer endnu engang  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer endnu engang    Problemer endnu engang  - Page 2 EmptyMan Jul 11, 2022 1:35 pm


Louis nikkede let, han brugte jo selv tegning for at få ro i kroppen, og når han tegnede var han bedre til at lytte. Han håbede på at næste år, ville blive langt bedre, især hvis han kunne få lov til at tegne i timerne, så ville han forstyrrer langt mindre hvis det blev muligt. " ja det kender jeg godt " sagde han lidt mere afslappet nu, hvor det ikke føltes så tvunget at være sammen.
Han lytte til hans ord, måske de ikke var så forskellige igen? " det kender jeg godt, mit problem er at jeg heller ikke kan sidde stille, og så ender det med at være mig der larmer og forstyrre de andre" sagde han med en forstående stemme, og sendte ham et skævt smil.
Louis kløede sig tænksomt i nakken " jeg kan godt lide marvel, måske du kan se min tegneblok, når vi når frem " sagde han venligt.
Det var ikke ofte han viste den, men den beskrev også hans følelser ret godt, men han følte lidt at det var okay at vise den til Kemuel.
Som de nåde frem, skubbe Louis døren op og lod englen træde ind, før han selv fulgte med. Et let suk slap hans læber som han lod blikket vandre lidt rundt, før han åbnede sin rygsæk for at finde sin sorte tykke tegneblok frem, for at holde den til sig.
Tilbage til toppen Go down
Kemuel

Kemuel


Humør : Never want to go fishing again
Fag : Psychology + math + swimming + track + speech + socialstudies
Antal indlæg : 174

Problemer endnu engang  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer endnu engang    Problemer endnu engang  - Page 2 EmptyTors Jul 14, 2022 11:50 pm

Han gav et lille smil som Louis nævnte at det største problem var at han forstyrrede andre. "Hm, kender det, det er tredje gang jeg går første år om" forklarede Kemuel ærligt, første gang havde været grundet de samme problemer som Louis snakkede om, også fordi at han ikke kunne sidde stille—folk synes han var mærkelig, og han levede under den konstant skygge af de andre perfekte børn som Eden og Cael havde produceret. Selvom det nu vidste sig at to af de fem børn ikke havde været Cael's, så måske havde Tien, Seraphina og ham bare trukket det korte strå.
"Sygt, elsker marvel, jeg gamer en del, men det er mere witcher og mass effect, jeg kan rigtig godt lide art conceptet der er med de spil" sagde han og nikkede; "vil jeg gerne" sagde han med et smil, som han gik mod lokalet og åbnede døren så de kunne komme ind. Han holdte døren for Louis og gik derefter hen for at tænde for lyset. Det var et stort lokale, hvor der både var plads til at udfolde sig kreativt, men også borde og stole til selve undervisningen. "Kan godt lide de her timer, fordi vi sidder og laver noget hele tiden, så det er ikke så nemt at begynde at kede sig, hvilket er størstedelen af grunden til jeg begynder at blive uopmærksom" sagde han med et smil og nikkede mod nogle af de frie borde "skal vi sætte os?" spurgte han, før han gik derhen.
Tilbage til toppen Go down
Louis

Louis


Humør : Munter
Fag : Dans --Biologi--Litteratur--Drama--Billedkunst
Antal indlæg : 18

Problemer endnu engang  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer endnu engang    Problemer endnu engang  - Page 2 EmptyFre Jul 29, 2022 10:36 pm

Tegning 1 Tegning 2 Tegning 3 Tegning 4

Louis sendte ham et forstående smil, det var ikke altid nemt ikke at kunne holde sig i ro, det var ikke ligefrem fordi Louis selv ønskede at skabe problemer. Men han kunne på ingen måde gøre for det, måske skolerene burde have test ham lang tid siden, men det var vist mere held end forstand, at han snart skulle i gang med 4 skoleår. " Vildt nok, jeg ved ikke hvordan jeg snart skal i gang med 4 år?" svarede han så let, og trak en smule på skulderen, for også at være lidt opmuntrende. Han lytte til ham med stor interesse, som han let kløede sig i nakken " Fedt, jeg gamer ikke rigtig, men det lyder mega cool " svarede han oprigtig.
Som døren blev åbnet fulgte han med ind, han lod blikket vandre lidt rundt, som lyset blev tændt " Ja det er ret fedt, og befriende " sagde han selv, som han vandre hen til bordet hvor Kemuel stod, før han nikkede let og trak en stol ud for at synke ned på den. Han skævede kort ned mod sin tegnebog, men skubbe den så hen til ham, så han kunne kigge hvis han ville.
Selv folede han armene på bordet, og lod blikket vandre lidt før han så på ham igen, og sendte et let smil til ham imens han lod en hånd glide igennem det korte hår. Det var rart at slippe væk fra kontoret, hans hoved var efterhånden bombet med information, så det her var langt bedre " det ikke de bedste tegninger, men det kommer nok en dag " sagde han let, næsten undskyldende og slap et let suk, han lagde hoved en anelse på skrå "har du så andre ting du går op i ? " spurgte han nysgerrigt " jeg er selv ret glad for teater og er også med på dramaholdet " sagde han nu lidt mere muntert. Han skulle lige vænne sig til Kemuel, når han blev ivrig kunne han godt snakke lidt for højt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Problemer endnu engang  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer endnu engang    Problemer endnu engang  - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Problemer endnu engang
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Nye problemer, ny psykolog - Nikolay

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: V :: Akademiet :: Akademiet indendørs :: 2. Sal :: Rektorens kontor-
Gå til: