Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Nogle kalder det forårsrengøring, vi kalder det forårsnyt!

Go down 
ForfatterBesked
Joy
Admin
Joy


Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

Nogle kalder det forårsrengøring, vi kalder det forårsnyt!  Empty
IndlægEmne: Nogle kalder det forårsrengøring, vi kalder det forårsnyt!    Nogle kalder det forårsrengøring, vi kalder det forårsnyt!  EmptyOns Maj 11, 2022 7:58 pm

Hello Angels!

Det vidst ved at være noget tid siden at vi har lavet nogle nyheder sådan direkte inde på siden. Vil henvise til vores discord chat, som i som brugere på siden har adgang til - hvor der lidt mere løbende bliver lagt nyheder op, samt ting og sager der foregår in game på siden.

Så er der nok nogen af jer, helst gerne jer alle sammen, som har opdaget at der nyt layout på siden. Det kan jeg kun takke @Atarah for det hårde og gode arbejde hun har formået at få mikset sammen til os - og vi håber meget på at i kan lide det.


Dertil, vil jeg benævne at vi laver en forårsrengøring som vi gør hvert år, med inaktive brugere som ikke har været logget på i over et år. Sletningen finder sted næste weekend d. 21 Maj, så i har muligheden for lige at reache out, eller logge på karaktere i måske ikke lige har været på i noget tid osv.

Det var vidst alt for denne gang - kontakt os endelig hvis i har spørgsmål, forespørgsler eller andet.

Joy, på vegne af admin teamet
Tilbage til toppen Go down
 
Nogle kalder det forårsrengøring, vi kalder det forårsnyt!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Forårsnyt! [Admin nyhed]
» Godt nytår + nogle små ting [admin nyhed]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: IV-
Gå til: