Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Forårsnyt! [Admin nyhed]

Go down 
ForfatterBesked
Joy
Admin
Joy


Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

Forårsnyt! [Admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Forårsnyt! [Admin nyhed]   Forårsnyt! [Admin nyhed] EmptyTirs Mar 30, 2021 9:55 am

Hello angels!

Tid til en lille update fra os.. og vi har faktisk en lille bette smule nyt nyt den her gang!

First of all.. så har Athena Akademiet fået en ny rektor @Alison gældende in-game fra 31 Marts 2021, som vi siger farvel til den gamle.
- Så kontakt gerne @Alison for plots hvor du skal bruge rektor hvis din karakter er på akademiet. (Læs mere: her )

Derudover har vi fået opdateret event kalenderen, som i kan finde her.

Mindre opdateringer
- Der er nu blevet skrevet på: Varulvene & heksene - hvordan månen har indflydelse på dem, mere konkret.
- Boligområderne er blevet opdateret, så nu kan i skrive til @Joy igen om jeres karakteres adresser hvis i ønsker at have det stående til in game spil.

Vi beklager der har været lidt lang ventetid på nogle ansøgninger og karakter godkendelser. Vi arbejder på det.

Husk at sende fc og tilmelde jer racegruppe - og enten kontakt os eller skriv i godkendelses boksen når jeres karakter er klar til farve.

Og husk i altid kan tjekke admin aktivitets niveau i admin profilen under, titel.

Det var vidst alt for denne gang. Rigtig god påske!

Joy, på vegne af admin team.
Tilbage til toppen Go down
 
Forårsnyt! [Admin nyhed]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Et par små ting [Admin nyhed]
» Godt nytår + nogle små ting [admin nyhed]
» Joy gør rent på siden [admin nyhed]
» Tillykke med 2 års fødselsdagen! [Admin nyhed]
» Oprydning på siden [Admin nyhed]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: IV-
Gå til: