Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Tillykke med 2 års fødselsdagen! [Admin nyhed]

Go down 
ForfatterBesked
Joy
Admin
Joy


Humør : there are approximately 1,013,913 words in the english language but i could never string any of them together to explain how much i want to hit you with a chair.
Antal indlæg : 278

Tillykke med 2 års fødselsdagen! [Admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Tillykke med 2 års fødselsdagen! [Admin nyhed]   Tillykke med 2 års fødselsdagen! [Admin nyhed] EmptyMan Sep 25, 2017 7:28 pm

Heeeeeello Angels!


Så vil vi admins sige tillykke til Athena for at have været her i allerede to år! Oh my god! Jeg troede aldrig at vi ville få gang i siden igen.. men jeg er over lykkelig over det er sket!
Så derfor i anledningen af sidens fødselsdag.. har vi admins et par ting til jer..

Vi har 2 nye regler til siden, ikke de helt vild voldsomme.. men vi har fået en faceclaim regel: Der er blevet indført en ny FC regel, at man efter 3 måneders inaktivitet, bliver slettet fra listen. Jeg har været listen igennem, og har slettet alle de, som har været inaktiv i 3 måneder. Kig evt. listen igennem, og hvis du mangler, kan du skrive dit FC til @Lilith

Den anden regel kan du læse her. Det er en regel plus gode ideer til hvordan man kan skabe bedre inklusion på siden (ikke fordi det er et problem på vores side - just saying)


For dem som ikke har opdaget det, har siden fået deres egen boks i form af sociale medier. Her kan du poste billeder af hvad din karakter fortager sig udenfor emnerne.. en ting vi admins finder som en god tråd til faktisk at komme i kontakt med andre brugere og karaktere - som du måske ikke først havde regnet med at komme i kontakt med. Du kan finde de social medier her.



En sidste lille overraskelse til jer, som vi har glædet os til at dele med jer.. er intet ringere end en invitation til en række fester.. som vi håber i vil gøre brug af! 
Så er der fest!
Her er invitationen:

Kære Gæst
Velkommen til fejringen af efteråret!


For at fejre efteråret er kommet til, holder Athena akademiet deres årlige oktober fester! Det vil sige fest salen på Athena akademiet efterårs halloween fest. For at fejre; the days of the dead.
I anledningen har underviserne pyntet festsalen op, så det er en form for halloween. Udklædning er påkrævet for at komme ind til festen. Alkohol serveres til festen, og dørene åbnes Fredag: kl 19: 00 - 1:30 Lørdag 19:00 - 2:30

Vogtere og undervisere beskytter eleverne fra skyggevæsnerne under disse fester -som er der hver weekend i Oktober!

Hilser_ fra Athena Akademiet



------------------------


Husk at skrive fc til @Lilith og tilmeld jer grupperne så vi kan give farve.
Nyd festlighederne og vi skrives ved ~

Dit adminteam_ @Joy, @Lilith & @Dove
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tillykke med 2 års fødselsdagen! [Admin nyhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Tillykke med 2 års fødselsdagen! [Admin nyhed]   Tillykke med 2 års fødselsdagen! [Admin nyhed] EmptyMan Sep 25, 2017 7:32 pm

Som altid super godt arbejde! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
 
Tillykke med 2 års fødselsdagen! [Admin nyhed]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Et par små ting [Admin nyhed]
» Forårsnyt! [Admin nyhed]
» Joy gør rent på siden [admin nyhed]
» Oprydning på siden [Admin nyhed]
» Ide til nye ting til profilen [Admin nyhed]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: IV-
Gå til: