Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 It's my prey, only mine! - Jonathan

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




It's my prey, only mine! - Jonathan Empty
IndlægEmne: It's my prey, only mine! - Jonathan   It's my prey, only mine! - Jonathan EmptyLør Okt 19, 2019 7:14 pm

Tid: Omkring kl. 19-20 tiden.
Dag: Fredag.
Sted: Et sted i gågaderne i Gaia.
Omgivelser: Lidt folk hist og pist der enten sidder og spiser eller prøve at nå de sidste butikker inden de lukker.
Tag: @Jonathan
Tøj: https://media.glamour.com/photos/5776a07d99254ef379c696ef/master/w_2099,h_3120,c_limit/lindsay-lohan-mtv-movie-awards.jpg



Gågadernes lys begyndte let at tænde rundt omkring i takt med at butikkerne lukkede ned. De forskellige bar og klubber begyndte let at gøre klar til den første aften i weekenden. Folk små løb for at nå de sidste butikker inden de lukker helt ned. Der var den ene og anden duft af forskellige væsner og mennesker rundt i gågaderne.
Som mørket kom over gaderne jo flere lys blev der tændt og jo færre folk gik der rundt i gaderne. Flere og flere folk gik til de små cafeer og restauranter der stadige havde åben. De fleste var unge mennesker der skulle have lidt ned i maven inden turen gik på druk om få timer.

Celinia gik let rundt og vidste ikke helt hvor hun skulle hen eller hvad hun ville fortage sig på denne skønne aften. Hun havde valgt at gøre lidt ud sig selv her til aften. Eller det gjorde hun nu altid når hun skulle ud blandt andre folk da ikke kunne lide at se på sig selv uden hun havde gjort bare lidt ud af sig.
Hun kunne hun mærke at hendes kræfter var ved at være små og hun nok skulle overveje at kigge efter et bytte. Men hvem skulle det være denne gange? En mand? Eller en kvinde?
Hun vidste at hun ville gå efter et menneske da de var nemmeste at forføre. De var ’dumme’ nok til at gøre alt hvis man bare lokkede lidt med sine former.

Jo længere Celinia gik ned gennem gaderne jo mere sulten blev hun af alle de menneske sjæle hun nu kunne dufte rundt om sig. Hun lagde let en hånd på sin mave da sulten blev stærkere og stærkere for hvert skridt hun nu tog. Hun måtte noget mad nu!.

Celinia kiggede med lidt vilde øjne rundt for at finde et hurtigt og nemt offer og bum! Der stod en kvinde der virkede lidt ked af det. Nok fordi hendes kæreste havde travlt med at snakke med 4 andre tøser end hans egen kæreste.
Celinia så sin chance ved hende og valgte at gå lige så stille over mod hende med et let charmeret smil. Hun kom tæt på kvinde og lagde let en hånd på hendes ryg ”Hey du skal da ikke hænge med hovedet begrund af den idiot.” Sagde hun med den kærligste lille stemme hun nu kunne.
Celinia kiggede meget let rundt for at se om der var nogle væsner i nærheden der ville fatte mistanke til det hun var i gang med hun syntes ikke lige at hun kunne se eller dufte nogle.
Tilbage til toppen Go down
 
It's my prey, only mine! - Jonathan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Maybe you could be more fun than the prey? - Liliana
» Run, hide and pray that you won't become the prey tonight - Tidus
» I'm here to take what is mine - Bex & Roy
» So this is what you spend your time on - Jonathan
» Devil spirits ~ Jonathan

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum :: Gågaden-
Gå til: