Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Hvis jeg gemmer mig her, finder de mig nok ikke...

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvis jeg gemmer mig her, finder de mig nok ikke... Empty
IndlægEmne: Hvis jeg gemmer mig her, finder de mig nok ikke...   Hvis jeg gemmer mig her, finder de mig nok ikke... EmptyTirs Apr 30, 2019 8:51 pm

Dag og tid : Mandag kl 01.30
Sted: Skoven en lille lysning
Vejr: stjerne klart og lunt
Omgivelse: Kun Joseph - Kyle kommer
Tag: @kyle

Når ens forældre mente at man ikke kunne være en del af familien, som hjemmeboende, blot fordi de ikke kunne tolerere hvordan man var. Hadede Joseph virkelig inderst inde, da var flyttet for London for godt 3 år siden, fra alle hans venner og hele hans liv, til en lille lorte by som begge hans forældre kom fra. Og alligevel valgte de at sende ham på en eller anden lorte skole, hvor der nærmest kun var kæft trin og ret.
Det var derfor Joseph havde gjort hvad han havde gjort, ladet sin mobil ligge på værelset og efterladt det som han havde gjort om morgen, da han skulle være gået til sine timer. Det eneste han ikke havde været, var nemlig til at hans timer. Det var bare godt snart 48 timer siden at han havde forladt skolen, og havde ikke i sinde bare at komme tilbage! Joseph forældre havde efterlyst Joseph efter at have været væk i omkring et døgn. ” Ingen skal bestemme over mig” vrissede han surt og sparkede til det han troede var en pind på jorden, men egentligt var roden på et stort træ. ” AV! For fanden, lorte træ” hvæsede han af træet.
Joseph var sulten, altså efter blod, men der var ingen i nærheden som han kunne tage blod fra, faktisk vidste han ikke hvordan han drak blod fra andre, hans forældre havde altid givet ham blod ”på flaske” så han havde ingen erfaring med det andet.
Det var alligevel ikke fedt længere, han havde ingen kontakt til nogen, ingen mad ingen ting.. Han fandt hen til en lysning, hvor måne lige kunne nå ned og lave lidt lys. Det store træ blev der hvor han valgte at slå sig ned for nu. Skolen tasken med de skide irriterende bøger i smed han på jorden, han havde heldigvis undladt at tage sin computer med. ” Øvvv altså!” mumlede han irriteret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvis jeg gemmer mig her, finder de mig nok ikke... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis jeg gemmer mig her, finder de mig nok ikke...   Hvis jeg gemmer mig her, finder de mig nok ikke... EmptyTirs Apr 30, 2019 11:17 pm

Han kunne ikke have troet det da han så at en ung dreng var løbet væk hjemmefra. Det virkede absurd at nogle forældre ikke kunne tage godt nok vare på deres børn, til det punkt hvor barnet fandt det nødvendigt at flygte fra det som skulle være deres sikkerhed og ly fra det onde i verdenen. Kyle havde set det onde med egne øjne, set det flå hans datter fra ham og ødelægge hende. Nu hvor hans forlovede var gravid og hans fremtidige barn havde fundet vej tilbage til fortiden med alle sine venner der også var fra fremtiden, var livet hjemme et rent helvede. De var altid i problemer, der var så meget sorg, så meget vrede og for at gøre det værre følte Kyle at han atter engang var hjælpeløs.
Så han tog tit ud i skoven, blot for at slå sine tanker løs og finde en eller anden indre ro. Slippe væk fra fremtidstummultet og få et pusterum til ikke at gå helt fra den. Han gik med hænderne i lommerne som han betragtede de høje træer og lyttede til lyden af vinden der susede gennem bladene og skabte en fløjtende lyd. Hans opmærksomhed blev dog draget af en der ømmede sig i distancen. Han begyndte at gå mod lyden og stoppede ved en rod, en duft hang i luften som han ikke kunne ryste af sig. Hvem var ude i skoven på dette tidspunkt?
Han fulgte duften til han kom til en lysning, i tids nok til at høre skoletasken ramme jorden. Han løftede et øjenbryn og nærmede sig stille, før han så drengen fra nyhederne. Han åbnede øjnene på vid gab i et sekund før han rømmede sig for at lade drengen vide han var her. "Hvad laver du i skoven? Du er overalt i nyhederne, unge mand," sagde han en anelse roligt som han stoppede et par meter fra drengen, med sine hænder stadig i lommerne.
Tilbage til toppen Go down
 
Hvis jeg gemmer mig her, finder de mig nok ikke...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Åh nej, ikke igen nu! ~  Edward
» Løb? det kan vel ikke være så hårdt?... - Nathan
» Ååååh nej! Lige den jeg IKKE ville møde... - Todd
» En falden stjerne er nødvendigvis ikke noget skidt

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VII :: Skoven-
Gå til: