Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Løb? det kan vel ikke være så hårdt?... - Nathan

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Løb? det kan vel ikke være så hårdt?... - Nathan  Empty
IndlægEmne: Løb? det kan vel ikke være så hårdt?... - Nathan    Løb? det kan vel ikke være så hårdt?... - Nathan  EmptyTirs Dec 08, 2015 5:31 pm

D: Torsdag
T: 13:00
S: Atletik banen
V: koldt og en smule gråt.


Det var virkelig koldt! Skulle de virkelig løbe i det her vejr? Han lynede sin hætte cardigan helt op til halse. Han skuttede sig lidt over kulden.  
Andrew's lære mente at det var godt for ham hvis han havde et fysisk fag, især fordi han var som han var. En vareulv uden kondi var jo som en sodavand ude brus... virkelig dårlig, og ikke særlig interessant!
Men da Andrew havde nægtet på grund af at han ikke havde lyst til at blive til grin, havde bestyrelsen bestemt at han skulle have privat timer!
Så nu skulle han så modes med Nathan der var lære/træner. Han stod bare med armene  over kors, og gemte sine finger under armene. Fuck hvor var det koldt. Hætten var trukket godt op over hovedet. Han havde tænkt at løb nok ville være den form for sport der var lettest og som han nemmest kunne overkomme.
Han var faktisk meget optimistisk, taget i betragtning af at han næsten blev forpustet af at gå op af trapperne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Løb? det kan vel ikke være så hårdt?... - Nathan  Empty
IndlægEmne: Sv: Løb? det kan vel ikke være så hårdt?... - Nathan    Løb? det kan vel ikke være så hårdt?... - Nathan  EmptyFre Jan 29, 2016 9:58 am

På grund af kulden havde Nathan rent faktisk en lang ærmet trøje på, men den var ret stram eftersom at han vidste, han ville ende med at svede. Det var en sort langærmet trøje, træningsbukser og løbesko. Man kunne tydeligt se at Nathan havde trænet meget i sit liv, men det ville jo også være ret mærkeligt hvis man ikke kunne. Han havde en lille taske over skulderen, som havde to sandwich og to vandflasker i sig. Han havde lidt håbet at kunne lokke flere elever, blandt andet Aia, med på løbeturen, men de havde alle sammen andre timer.
Nathan sukkede svagt, da han så eleven og kunne allerede nu se at fyren havde brug for lidt mere træning. Han var slank og så ret svag ud. Det skulle der gøres noget ved! "Andrew Jackson." Nathan smilede, da han nåede op ved siden af Jackson. "Jeg er Nathan." Han klappede en hånd på sin taske. "Jeg har taget sandwich og vand med. Vi kommer til at løbe og træne i lidt tid. Har du ordentligt tøj på? Selvom det er koldt er det vigtigt at have sved absorberende og stramt tøj på."
Tilbage til toppen Go down
 
Løb? det kan vel ikke være så hårdt?... - Nathan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Åh nej, ikke igen nu! ~  Edward
» Hvis jeg gemmer mig her, finder de mig nok ikke...
» En falden stjerne er nødvendigvis ikke noget skidt
» We meet again - Nathan
» Well now I'm angry ¤ Nathan ¤

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: V :: Akademiet :: Akademiet udendørs :: Akademiet bagved :: Atletikbanen-
Gå til: