Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 What do you want from me? ~ Eli

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




What do you want from me? ~ Eli - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What do you want from me? ~ Eli   What do you want from me? ~ Eli - Page 2 EmptyMan Dec 07, 2015 11:33 pm

hun var vild, det kunne han lide. Hun havde problemer med autoritet, og det kunne rettes om på hvis han var en fair herre efter det her. Han nød hun ikke havde så mange grænser for at lade sin lyst tage over, det betød hun var nem at manipulere når det kom til lyster "yeah, god pige sut den hårde din lille slave" han greb ned og tog hårdt på hendes bryster før han nærmest flåede hendes trøje af så hun nu var næsten nøgen "kom og lad mig mørbanke din beskidte lille fisse" han smilede til hende frækt og tog fat i hendes hår mens hun suttede ham af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What do you want from me? ~ Eli - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What do you want from me? ~ Eli   What do you want from me? ~ Eli - Page 2 EmptyTirs Dec 08, 2015 5:27 pm

Mens hun gav ham et blowjob, kunne hun mærke at han pludselig uden videre rev tøjet af hende. Ikke at hun havde noget imod det, for hun kunne slet ikke styre sine lyster. Det var, som om der var en anden der kontrollerede hende. Da hun var færdig, satte hun sig oven på ham og begyndte at kneppe ham hårdt ved at ride ham. Da hun nogenlunde kunne styre sig selv en anelse, tog hun kvælertag på ham og prøvede at tage livet ud af ham. Hvis han besvimede, kunne hun sikkert nå at komme ud, før han var kommet til bevidsthed igen. Hun knugede rundt om hans hals, mens hun stadig kneppede ham.
Tilbage til toppen Go down
 
What do you want from me? ~ Eli
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum :: Gågaden-
Gå til: